da, probabil se merita. dar daca adunam 350 la 900 (remap) + 1300 (jante) + altele, si altele.... ne ducem la balamuc... ma intreb insa, cum de exista pe piata rahaturile astea de wahler care din start nu lucreaza corect?
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
uzzyy
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
uzzyy a scris:Dupa 1000 km de cand am schimbat termostatul observ ca dupa 15-20 km parcursi temperatura se ridica si ramane la 80 grade, scade numai la relanti; chestia care ma deranjeaza este ca a crescut consumul: daca inainte nu sarea de 6l/100 acum nu scade sub 8. Speram sa se termine iarna mai repede...
da uzzyy, asa se intampla si la mine.... din punctul meu de vedere, acum cand e frig afara, pentru ca termostatele noastre nu lucreaza corect, creste consumul. motorul nu ajunge la temperatura lui maxima de lucru (aproximativ 90C), asta inseamna implicit consum mai mare si cel mai rau, probabil uzura mai rapida a motorului. pana mea... sper sa n-am dreptate la mine dupa ce merg vreo 25-30 de minute ajunge chiar la 85C. dar tot nu cred ca-i suficient...
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
uzzyy
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:@uzzy - nu e normal sa mai scada odata ce a urcat decat cand deschide si are initial o scadere si pe masura ce mergi se stabilizeaza...
Ok, si-atunci care ar fi explicatia pentru scaderea temperaturii la relanti, pentru ca termostatul deschide la 92 grade iar la mine nici gand s-ajunga la temperatura asta?!
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sunt curios cati dintre cei care ati schimbat termostatul pe masina ati verificat intai daca acesta lucreaza..? . Vreau sa spun ca un termostat bun nu are voie sa lase motorul sa se raceasca sub 85 grade. Nu e greu sa bagati un termostat in apa clocotita si langa el un termometru sa vedeti la cat deschide, nu? Iar dupa ce se inchide sa suflati pe el sa observati daca se inchide complet. Este foarte probabil ca termostatele "cu probleme" sa deshida la o temperatura mai joasa, sau sa nu inchida complet.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
uzzyy
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Din toate documentatiile mele m-am convins ca problema nu vine de la termostat, ci de la carcasa termostatului (scaunul pe care este asezat termostatul) care nu etanseaza cum trebuie. Termostatul vechi pe care l-am schimbat intr-adevar nu era blocat pe deschis deci problema era de la carcasa, la termostatul nou sunt convins ca este aceeasi problema, cu toate ca mecanicul care l-a schimbat mi-a spus ca l-a probat inainte de montare si etansa...
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
uzzyy a scris:Din toate documentatiile mele m-am convins ca problema nu vine de la termostat, ci de la carcasa termostatului (scaunul pe care este asezat termostatul) care nu etanseaza cum trebuie. Termostatul vechi pe care l-am schimbat intr-adevar nu era blocat pe deschis deci problema era de la carcasa, la termostatul nou sunt convins ca este aceeasi problema, cu toate ca mecanicul care l-a schimbat mi-a spus ca l-a probat inainte de montare si etansa...
pai si ce sa facem in acest caz, uzzyy?
cautam carcase care inchid etans dar care au termostatul blocat si facem schimb?
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
probabil termostatul etansa atuni cand l-a probat mecanicul si etansaza si acum daca il vei da jos de pe masina
problema este alta,termostatul cand este montat pe masina,apare si presiunea din circuit,cea facuta de pompa da apa si de inacalzirea apei.
cand il fierbem pe aragaz in oala nu beneficiem de presiunea apei din motor,eu cred ca este un parametru important in ecuatie
problema este alta,termostatul cand este montat pe masina,apare si presiunea din circuit,cea facuta de pompa da apa si de inacalzirea apei.
cand il fierbem pe aragaz in oala nu beneficiem de presiunea apei din motor,eu cred ca este un parametru important in ecuatie
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eu ma gandesc la inca o chestie. ce ar fi montam fara garnitura doar cu silicon. Asa termostatul ar astupa mai bine gaura din chiloasa deoarece este mai aporoape. Nu pot spune ca nu functioneaza dar parca vreau motorul si mai cald. Care aveti timp incarcati smecheria asta, eu am s-o fac dar acum sunt racit cobza si nu pot iesi la aer.
uzzyy
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am vazut candva un post, nu-l mai gasesc acum, cu cineva care a montat pe o Zafira un al doilea termostat, pe furtunul care iese din chiulasa (din carcasa termostatului) insa era un termostat de Dacie care deschidea la 80 grade...iar nu e bine. O sa caut un termostat care deschide la 90 si o sa incerc si varianta asta. Va tin la curent...
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:eu am auzit de la cineva ca a pus o garnitura de cauciuc acolo unde inchide termostatul si cica ii inchide bine acum...
nu stiu fratilor... fiecare a auzit cate ceva, dar nu rezolvam problema asta decat probabil cu un termostat de 400-500 ron.
asteptam totusi ca dupa ce experimenteaza anumite improvizatii, sa ne spuna colegii cum au decurs lucrurile...
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eu ieri mi-am luat vechiul termostat original care e de-o varsta cu masina, l-am fiert si surpriza a deschis la 95 C, deci teoretic trebuia aproape sa-mi fiarba motorul dar mai mult de 85 nu trecea cand era mai frig. Am si suflat in carcasa cand era introdus si lasa sa treaca f. putin aer, deci inca nu stiu care ar fi cauza.
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
sec233ast a scris:Eu ieri mi-am luat vechiul termostat original care e de-o varsta cu masina, l-am fiert si surpriza a deschis la 95 C, deci teoretic trebuia aproape sa-mi fiarba motorul dar mai mult de 85 nu trecea cand era mai frig. Am si suflat in carcasa cand era introdus si lasa sa treaca f. putin aer, deci inca nu stiu care ar fi cauza.
sa stiti ca si eu sunt de parare ca e o alta problema pe undeva. si eu am impresia ca termostatul meu, nu apuca sa deshida din cauza ca apa nu ajunge la cele 90-95C.
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
adware_man a scris:
sa stiti ca si eu sunt de parare ca e o alta problema pe undeva. si eu am impresia ca termostatul meu, nu apuca sa deshida din cauza ca apa nu ajunge la cele 90-95C.
sec233ast a scris:Eu ieri mi-am luat vechiul termostat original care e de-o varsta cu masina, l-am fiert si surpriza a deschis la 95 C, deci teoretic trebuia aproape sa-mi fiarba motorul dar mai mult de 85 nu trecea cand era mai frig. Am si suflat in carcasa cand era introdus si lasa sa treaca f. putin aer, deci inca nu stiu care ar fi cauza.
sa stiti ca si eu sunt de parare ca e o alta problema pe undeva. si eu am impresia ca termostatul meu, nu apuca sa deshida din cauza ca apa nu ajunge la cele 90-95C.
Oare nu lipsa scutului sa nu permita incalzirea normala a motorului?