Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Segmentul de ungere este din 3 de fapt si firavi, se umplu cu mizerie ca lumea/reprezentanta/service pune ulei slab sau inadecvat si evident schimb la 15-30,000km.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am facut azi compresia la rece si la cald:
La rece mi-a iesit :14,15,15 ,14
iar la cald :16,18,17,15 .
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
alexx_gan diferenta mare intre cilindri,la cald,posibil segmenti uzati,ca sa fii sigur daca sunt segmentii mai faci un test de compresie astfel,verifici la MOTORU RECE compresia si o notezi pe ceva,apoi bagi in cilindri 10-15 ml de ulei de motor,de care ai in el,verifici iar compresia si faci diferenta intre cilindri,acum atentie,daca compresia a crescut(dupa ce ai pus ulei in cilindri) ai segmentii uzati.Daca ai aceeasi compresie,sau cu foarte mici deferente ,pe acelasi cilindru,sunt supapele uzate
Deci daca bagi ulei in cilindri si creste compresia=segmenti uzati
Daca bagi ulei in cilindri si ai aceeasi compresie=supape uzate
mare atentie ,multi schimba segmentii si nu repara supapele,schimba simeringurile,planeaza chiulasa,si motoru merge la fel de prost ca inainte de al segmenta
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Da din cate stiam si eu nu trebuie sa fie o diferenta mai mare de 1 bar intre cilindri ,oricum am de gand sa schimb segmentii si apoi sa schimb si simeringurile la supape si simeringurile la axele cu came si distributia ,iar in legatura cu planatul nu stiu ce sa zic nu prea ii vad rostul motorul nu a fost "fiert" sa fi ramas fara apa si inca ceva am citit intr-o specificatie tehnica in TIS sau pe un site ca , chiuloasele la opel nu se planeaza din cate stiam nu se poate stramba daca motorul nu s-a supraincalzit.
Oricum ca idee o sa ii verific planeitatea alte idei mai are cineva , ca si piese sunt hotarat sa aleg segmenti GEOTZE si sineringuri REINTZ iar la distributie Conitech (nu fac reclama cer doar o parere) voi ce parere aveti am vazut undeva ca userul USTK2005 a folosit segmenti Kolbenschmit din cate am inteles GEOTZE sunt de prim montaj , iar ca si pret piesele vor ajunge undeva la 1000-1200 lei.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
alexx_gan nu plana chiulasa ca nu ai voie, doar scaun supape si supape. In rest schimbi tot, am mai scris ce si cum. La chiulasa ai grija cine o face ca Nea Caisa unde dus X a facut caca pe bat, intra ulei in pistoane de a aliniat segmentii, sa crapi nu alta, mai bine o faceam noi si era sigur ok chiar daca mai dura o zi.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa o duc la nea'Caisa voi vedea, in primul rand cat ma costa piesele exact si apoi.
O intrebare mai am , am trimis e-mail-uri la mai multe magazine on-line pentru piese auto unul dintre ele mi-a cerut "cota" la segmenti la ce se refera aceasta cota presupun ca se poate verifica/masura in momentul in care desfaci motorul si iei segmentul in mana .
Si asta imi cam strica planurile pentru ca intentionam sa cumpar piesele si apoi sa desfac motorul pentru ca acesta operatiune sa nu dureze foarte mult.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai cota standard 99,99%
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Depinde totusi si de numarul dekm, de cum a fost folosit motorul, de ce ulei ai folosit, dar in principal cu a zis si dan 99% sunt standard.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Din cate inteleg cota segmentilor este strans legata de uzura motorului.
Va multumesc!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ia altceva decat goetze.cica ar fi tari si se aseaza greu.eu am pus la a mea si nu sunt multumit.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
De ce nu esti multumit tot iti consuma ulei?sau ce se intampla?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu la sfatul unor mecanici care segmenteaza cel putin una pe saptamana pun numai Goetze si nu au fost probleme. La motoarele seria Z cilindrii inca aveau urme de honuire, uzura zeroooo chiar daca aveau de la 200,000km in sus. Am ramas uimit eu crezand ca e ca la vechea dacie sau opel E2 Laughing
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am inteles de la niste mecanici ca ar fi bine sa schimb si cuzinetii la biele .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot desfaci si nu costa un capat de tara ar fi pacat sa nu schimbi.
  • vraduclaudiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
z16xep
consum de ulei 1-1,3 litri la 10.000km
Mecanicii care ii cunosc spun ca e o 'buba' a acestui motor, la fel ca si bobinile de inductie.
Folosesc castrol/gm 10 w 40
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...mp;v=QXc--G_DnmY#! Aici este un video in care arata omul cum se reface un motor care consuma ulei cu tot felul de explicatii si comentarii.Pacat ca este in rusa , dar daca aveti pe cineva care se pricepe la rusa este bine venit.Din ce arata omul acolo , foarte meticulos, cantareste pistoanele , masoara cu micrometru si echilibreaza pisele masurate in motor sa fie totul bine.

Faca aveti rabdare sa va uitati la video care tine 1 ora si 24 de minute , aveti ce invata si lua aminte.

Daca ai sculele necesare si cat de cat habar mecanica,nu este mare filozofie sa faci o asemenea lucrare
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
M-am apucat de operatiunea de segmentat motorul si am descoperit astazi ca galeria de evacuare are fisuri mici cat un fir de par , prin care afuma , ce as putea sa fac exista vro solutie gen Bizon ca sa poata lipi sau un procedeu de sudura a fontei , din cate am inteles se poate suda dar :
se pune piesa intr-un cuptor care sa o ridice la temperatura de 250 grade celsius si apoi se scoate piesa in gura cupotorului si se sudeaza cu electrod pentru fonta si apoi se lasa sa se raceasca usor in cupor.
Unde as putea sa fac o asemenea operatiune stie cineva?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
sint mai multe oferte de lianti pentru astfel de probleme ...personal am lipit blocuri crapate dar n-a tinut decat in zone nesolicitate de presiune sau tensionari cauzate de vreu prezon din zona. Daca crapaturile sint in zona expusa la tensiuni de trecerea prin apropiere a unui prezon/piulita strangere , nici un lipici din lume nu va rezista. Pentru zone nesupuse tensiunilor am folosit ceva pasta ce o obtineam combinand alte 2 paste. S-a intarit ca betonul. Sigur , operatia implica o buna curatare/degresare. Nu ma intreba ca nici mort nu mai stiu cum ii spunea dar am cumparat-o de la mag de piese autosi n-a fost exagerat de scumpa.
Pentru varianta sudura , da , acela e procedeul ...preincalzirea - sudarea- racirea treptata. Evita meseriasii ce se vor oferi sa-ti preincalzeasca piesa cu flacara oxi-acetilenica ! Iti vor suda crapaturile si dupa racire va crapa pe langa suduri. E nevoie de cuptor si punct.
Acum intreb si eu ..... nu e de gasit alta galerie la dezmembrari ? Nu de alta dar pentru sudura ma gandesc ca un meserias profi iti va lua lejer 100 lei minim. Cu conditia sa-l si gasesti.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
La servici am tot ce imi trebuie inclusiv sudor priceput mai putin cuptor si electrozi de fonta pe care ii pot cumpara , acum exact cum spuneai mai sus vreau sa o incalzesc cu oxiacetilena dar vad ca mi-ai taiat avantul.O galerie noua e destul de scumpa iar la SH nu stiu ce pot gasi si mi se par si destul de scumpe pentru o piesa folosita 850 lei.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...pai si eu am la serviciu acces la aproape orice tip de sudura dar nu avem cuptor. Si am vazut mereu cum sudorul primea la ciubuc de sudat chiuloase , blocuri , suporti motor sau cutie ori galerii .... Si na , ce sa faca sarcu' in lipsa cuptorului ...le incalzea cu flacara oxi-acetilenica ..... Daca piesa era de mica dimensiuni , mai pacalea cumva procedeul si ii iesea ....la piesele mai mari apareau diferente mari de temp in corpul piesei dar aparent rezista. Abia dupa racire se vedeau crapaturile situate fix pe langa suduri. Ce sa zic ...a sudat si galerii ....unele ii ieseau ...altele nu
Totusi , 850 lei mi se pare rau exagerat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR