Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Da asa este ,Optional cold start lever ,este o comanda pur mecanica care mareste avansul la pornire . La Cobra este un cablu care se trage , iar la Mazda 626 2.0 diesel care are varianta de pompa Bosch facuta de Zexel ,pur mecanica este o maneta pe care chiar scrie Shock Smile
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Zilele acestea masina mea infernala Mad , a inceput sa faca din nou pe nebuna .A inceput prin a se tura singura la 1500 ture , relanti instabil intre 600 - 1500 , iar pe drum daca o lasam sa mearga singura mentinea constanta viteza de 70 km / h , daca o depasea se frina singura ,iar daca scadea se accelera de parca ar fi avut tempomat, dar sigur nu are ! Am inceput sa banuiesc pedala de acceleratie , dar si cu mufa scoasa facea la fel , dupa care m am gindit la un dereglaj al pompei dar nu am gasit nimic . Ziua urmatoare au inceput sa apara erori pe bord , cam asa 38 ,41 ,42,43 ,87 .
38 nu am gasit
41 turbo boost low
42 turbo boost high
43 turbo boost incorect
87 MAF high

Am intrat in ceata total intrucit 41si42 sint erori contrare . Din intimplare am inpins in UC cu motorul pornit si turatia a revenit la normal si erorile au disparut . Am crezut gata s a dus calculatorul .Il dau afara din cutie pornesc motorul si il indoi din toate colturile,il zdruncin trag de mufa , nimic .Il bag la loc pornesc motorul inping in el si totul revine la normal , ce mama masii se intimpla ?.Cind ma uit mai atent atunci cind imping in UC in pozitia lui normala se miscau si un manunchi de cabluri ce ducau la o mufa mare rotunda situata chiar linga baterie . Pornesc motorul imping in mufa si minune totul revine la normal . Desfac mufa curat contactele , pun totul la loc si 2 ore totul este OK , dupa care revine circul . Am zis ca gata este destul am dat mufa afara , am lipit firele pe direct cu fludor , am pus varnish termocontractibil, si de atunci nu au mai fost probleme. deci mare atentie la instalatia electrica si la conectica care incepe sa inbatrineasca si pot aparea unele fenomene total aberante
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,686
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
bine ca nu te-ai panicat !

fac o paranteza aici - eu am avut un Renault 9 1.6gtd 1986 cu pompa de injectie Rotto diesel si ala cand prindea aer se tura de-l lua nevoia astfel ca nu puteam sa-l reduc din turatie decat daca-l cuplam intr-a cincea - apoi isi revenea. Mai nasol era cand se intampla la semafor, cu schimbatorul scos din viteza Smile

pana la urma am descoperit ca imi prindea aer pe undeva pana la intrarea in pompa de injectie.

ne spui si noua ce e 'varnish termocontractibil' ?
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Varnishul termocontractibil este un tub din material izolant ce se aseamana cu cauciucul , si este de diferite lungimi si diametre . Spre deosebire de materialele izolatoare obisnuite are o mare calitate , si anume atunci cind este incalzit peste 80 de grade , se stringe in diametru si izoleaza foarte bine orice contact electric atit ca temperatura ,cit si ca rezistenta . Problema este ca odata incalzit asa ramine Smile , si nu mai poate fi dat jos decit cu cutterul .l am utilizat pentru ca izoleaza mult mai bine ca banda izolatoare , si are rol si de fixare mecanica
Skip ads

  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
la un motor y22dth omega b unde pot sa reglez si eu pompa de injectie?astept o parere?pompa nu este ce a a masini este una cumparata sh si montata pe masina!si de cand am inlocuito imi consuma m ai mult!astept pareri,,multumesc
  • doc79xxx

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Extraordinar baieti cred ca ma voi apuca si eu de schimbat capul hidraulic la pompa mea 460 406 995.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ai PM Docx Smile
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sitaru a scris:la un motor y22dth omega b unde pot sa reglez si eu pompa de injectie?astept o parere?pompa nu este ce a a masini este una cumparata sh si montata pe masina!si de cand am inlocuito imi consuma m ai mult!astept pareri,,multumesc
daca ai pompa cu cod 016 in coada atunci nu sunt probleme inse daca ai pompa cu alt cod in afara de 016... ma gandesc ca poate fi totusi reglata pt un motor de 2200 diesel, din cate stiu 016 poate inlocui orice pompa de 2000 diesel insa nu si vice versa...
Skip ads

  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
A reusit cineva sa repare vp44 cu 015 in coada?
  • doc79xxx

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ce stiti comanda electronica se potriveste de ex de la 995 la 994 sau invers?
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu este identica , Cool
  • doc79xxx

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Azi am vorbit cu d-nul Rotaru si maine are drum in Arad si imi duce un cap hidraulic. Dar la mine problema e un pic mai complicata, .... cu pornirea la cald nu stau asa rau porneste un pic mai greu ca atunci cand motorul e rece , insa la ralanti cand motorul e cald merge in 5 cilindri, cum accelerez pina la 900 de ture sa zic merge in 6. Cred ca un injector se blocheaza. Voi schimba si diuzele la injectoare.
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca sint injectoarele , mai curind este o problema la blocul electronic, care are rolul si de control al turatiei de ralanti. Injectoarele merg la fel cu aceeasi presiune si la 700 si la 1000 de ture . Cam la fel face si la mine , la cald ralantiul este cam instabil , si am schimbat de proba toate injectoarele fara nici o diferenta . Confused Eu unul m am lamurit ca este de la blocul electronic si nu mai imi bat capul , atit timp cit nu afecteaza mersul in regim normal al motorului Confused
  • Dr|ver

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1994 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pt o mai buna functionare a pompei am inteles ca la un plin de motorina sa se puna circa 100-200 ml de ulei de motor...ma refer doar la omega 2.5td..chestia asta o stiu de la cnv care a vazut chestia asta in germania deoarece motorina de euro 5 este mai uscata ca aia din anii aia in care sa facut pompa asta de pe omega..ce pareri aveti?
  • doc79xxx

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mi-s suparat, azi mi-a ajuns capul hidraulic, care nu e fabricat de Industrija precizne mehanike Beograd, ci de zydiesel China. M-am ferit de chineji si tot la ei am ajuns. Intradevar nu a fost 330 a fost 280Ron
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca ai ajuns in situatia lui Iriahu Smile , cred ca trebuia sa ii spui lui Rotaru ca vrei Sirbesc nu Chinezesc , oricum lui Iriahu ii functioneaza f probleme , el cred ca are altceva in momentul de fata . Din pacate el a dat 30 $ , iar tu 90 $ . Nu ti fa griji trebuie sa mearga si cel chinezesc Confused
  • doc79xxx

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am sunat la firma la Foldes impex si mi-au dat prosteala ca cele sarbesti au mai nou probleme cu repartizarea uniforma pe cilindrii si ca nu mai folosesc din alea si ca astea chinezesti is mai bune. Acu vom vedea....Maine imi comand garnituri la admisie si la pompa si il voi schimba
  • doc79xxx

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am reusit de circa 5 minute sa pornesc motorul, ma bucur ca am reusit sa schimb capul hidraulic dupa metoda lui cata. Nota 10. Am reglat debitul, si acum merg sa montez admisia.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
doc79xxx a scris :

Am reusit de circa 5 minute sa pornesc motorul, ma bucur ca am reusit sa schimb capul hidraulic dupa metoda lui cata. Nota 10. Am reglat debitul,si acum merg sa montez admisia.

Si ce debit ai ales sa-i dai ? Ai cunostinta de o anume valuare sau sti ca trebuie o anume valuare sau ai ales ceva arbitrar ?
Sunt interesat sa-mi raspunzi la intrebarea mea.................daca se poate.
Multumesc
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
adi_diaconu a scris:A reusit cineva sa repare vp44 cu 015 in coada?

desigur.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR