Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1. Diagnoza este acum 120 lei, nu 130. Iar solutiile de curatat au costat 30 lei, nu 50. Si era normal sa coste. Si ti s-a spus de la inceput asta.
2. Garniturile (3 la numar) au costat 65 lei toate, nu 100 lei una.
3. Au mai fost niste piulite si saibe care au costat si acelea vreo 5 lei, in loc sa fie incluse in pretul manoperei.
4. Costul total a fost de 500 lei, nu 550.
5. Garantie la turbina primesti de la vanzator. De la service primesti garantie pentru montaj.
6. Eu am fost acela care a avut rabdare cu tine si te-a indrumat cu ce trebuie facut, care a intrerupt o programare pentru toata ziua si a "inghesuit" montajul turbinei noi peste program.
La ora 10-11 seara, cand s-a finalizat instalarea, voiai sa mergem si in teste cu turbina.
Felul in care ai pus problema (imperativ) m-a determinat ca ulterior sa te refuz.
Ma scuzati.

Repet - ajut, chiar si in mod gratuit, pe cine vreau, cand vreau, cum vreau.
Sunt un om liber.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
1) nu am negat rabdarea de care ati dat dovada
2) am inteles perfect ora tarzie la care s.a terminat lucrarea, drept urmare nici nu am comentat in privinta testarii turbinei in acea seara
3) mi s.a zis sa revin urmatoarea zi cu un telefon si sa stabilim detaliile pentru testare
4) andrei, din cate imi aduc bine aminte, te.am abordat destul de politicos si nu cred ca am dat dovada de nesimtire: "mai testam turbina acum. nu..., e foarte tarziu, ne auzim la telefon. bine. multumesc!"
5) nu am facut reclama proasta la service, chiar am laudat profesinalismul de care au dat dovada baietii

P.S. : mi.am zis oful cu privire la ceea ce nu am inteles
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:ajut, chiar si in mod gratuit, pe cine vreau, cand vreau, cum vreau.
Sunt un om liber.

Nu cred asa ceva. Atunci unde mai este echitatea profesionala?
  • vladutz24

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Adica vrei sa ne spui ca Marius trebuie sa ne ajute oricand , oricum !?!?
Toti clientii sunt tratati cu o egala seriozitate si respect.
Un client fidel va avea cu siguranta un mic avantaj (pret piese , tarif manopera etc. mai mici ) in fata unui client nou.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In urma cu vreo 2 ani, bame ma suna si imi cerea sa ii activez functia sport. I-am spus cat costa, i-am mai explicat ca trebuie verificate niste chestii in prealabil (pentru cine vrea detalii, avem tutorial aici pe forum). Manifestandu-si dorinta ca aceste verificari sa fie facute de noi, i-am transmis si costul acestora, de asemeni.
Atunci a pretins ca toate astea ar trebui facute gratuit, ca el e membru clubopel si ar trebui sa il ajut.
Pentru ca l-am refuzat, de atunci tot baga batul prin gard. Pana acum l-am ignorat, insa deja a devenit penibil.
Mesajul pe care l-a comentat ii era adresat chiar lui Smile

Alladin, stabilim pe PM o zi in care poti veni sa verificam turbina, ok?
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Mãiandrei, nu distorsiona adevarul pentru cã nu este frumos din partea ta. Este adevãrat cã am sunat la un moment dat la voi, mi-a rãspuns o duduie care m-a pus sã îi explic ce vreau, i-am explicat apoi m-a pasat cuiva cãruia i-am explicat despre ce este vorba. Probabil cã nu ai fost tu pentru cã se pare cã ai înþeles greºit...sper.
În speþã aveam un display de Astra H de diesel ºi mile dar care suporta funcþia sport ºi eu vroiam sã-l transform în benzinã ºi KM ºi vroiam update de soft care sã facã asta. Cel care mi-a rãspuns de la voi mi-a zis cã nu a mai fãcut asa ceva ºi cã este posibil sã se strice. Am spus cã imi asumam riscul sã se strice displayul, ii las sa experimenteze chiar cu riscul de a-l strica dar cã nu mi se pare normal sa-mi ceara bani pe un astfel de experiment. Niciodata nu am sustinut ca trebuie sa primesc ceva gratuit pentru ca sunt membru clubopel, mi se pare o ineptie. In speranta ca ai inteles, te rog sa corectezi afirmatiile de mai sus.

P.S. Display-ul mi l-a rezolvat CristianTM chiar la un pret mai mic decat mi-ati cerut voi pentru a experimenta (cu tot cu transport). CristianTM a fost super profi si la faza asta.
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
alexya42 a scris:Adica vrei sa ne spui ca Marius trebuie sa ne ajute oricand , oricum !?!?

Nici vorba de asa ceva. Ca persoana fizica sunt total de acord cu aceasta afirmatie dar ca reprezentant al unui service nu stiu cat de bine ajuta la imaginea firmei.
  • sunny

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Asa cum o persoana fizica respectabila se fereste sa aibe tangente cu alte persoane fizice sau juridice mai putin respectabile (ca sa nu folosesc alti termeni), la fel si o persoana juridica doreste respect pentru a oferi respect.

@bame, in postul anterior ai inceput cu "Mãiandrei", m-am uitat pe posturile din urma si pana acum nu ai mai folosit diacritice, ba chiar in acelasi mesaj nu ai folosit diacritice pana la capat
Asadar, in momentul in care vei fi sigur ca imaginea ta este impecabila... atunci ai putea sa iti faci griji despre imaginea diverselor firme pe care le 'judeci'.
Se pare ca mergi pe ideea ca toate firmele trebuie sa aiba ca motto "Clientul nostru, stapanul nostru", dar nu la modul in care este inteles intr-o tara civilizata, ci la modul "nu conteaza atitudinea clientului, trebuie sa facem tot ce vrea el"

Sunt fratele lui Marius si ma deranjeaza sa vad ca il macina lucruri carora nici nu ar trebui sa le dea importanta, se pare ca nu accepta faptul ca nu poate avea 100% numai clienti multumiti, chiar daca este 'meritul' lor ca sunt nemultumiti.
Skip ads

  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
La asemenea afirmaþii calomnioase cred cã poate fi de înþeles cum am început.
Dacã tot te-ai uitat în posturile din urmã vezi ºi unde se confirmã "...de atunci tot baga batul prin gard". Restul nu se pot demonstra.
Nu sunt nici adeptul motto-ului "Clientul nostru, stãpânul nostru" dar nu pot nici sã nu fiu surprins de atitudinea reprezentantului celui mai mediatizat service din aceastã comunitate, care pe un thread numit "Service recomandat in Bucuresti" afirmã public "ajut, chiar si in mod gratuit, pe cine vreau, cand vreau, cum vreau. Sunt un om liber.". Dacã vroia sã se adreseze cuiva anume trebuia sã transmitã în particular, nu public. Pãrerea mea...
  • Melchiade

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:
ca idee, pompa de la Hepu, pentru Corsa C - 1.3 diesel, este 288 lei + 150 lei manopera, schimbat antigel intre 60-70 lei (nu am retinut exact valoarea)... mie mi se par ok preturile.

Tot ca idee, recent, un prieten de-al meu la un motor X 20 XEV a platit manopera pentru inlocuire distributie+pompa de apa si antigel+inlocuire simeringuri de supape+garnitura de chiulasa 400 ron. Asadar, suma de 220 ron echivalentul a aproximativ 3 ore de manopera platita de tine, mi se pare exagerat de mare pentru desfiletarea a trei suruburi si schimbarea lichidului antigel care teoretic se face automat atunci cand schimbi pompa! Shocked .


Este o confuzie... fie datorata exprimarii mele, fie de interpretare, din partea ta... 150 de lei este manopera (comunicata telefonic) pentru toate operatiunile ce implica schimbarea pompei... "60-70 lei" reprezinta antigelul + apa demineralizata.

Consider ca ar fi util pentru cei care citesc, atunci cand dam exemple de tarife pentru manopera sau preturi pentru piese, sa dam ceva mai multe detalii... pentru manopera: service-ul, iar pentru piese: producatorul si "locul" de achizitie.... una este sa merg la vecinu', la garaj, sa-mi schimbe capacul de delcou si sa-mi regleze platina si alta este sa merg la reprezentanta.

Concluzionand, fiecare e liber sa aleaga dupa posibilitatile financiare, dupa experientele anterioare, dupa "n" criterii... eu sunt multumit de ceea ce ofera EDS-ul si-i recomand.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sunny a scris:
Sunt fratele lui Marius si ma deranjeaza sa vad ca il macina lucruri carora nici nu ar trebui sa le dea importanta, se pare ca nu accepta faptul ca nu poate avea 100% numai clienti multumiti, chiar daca este 'meritul' lor ca sunt nemultumiti.

Este foarte frumos gestul tau de ati apara fratele, dar nu pot sa fiu de acord cu afirmatia ta cand spui ca este ,, meritul lor ca sunt nemultumiti''. Eu cel putin nu am dorit altceva decat sa mi se respecte dreptul de consumator, de a mi se inlocui in perioada de garantite un subansamblu al masinii mele si nimic mai mult de atat.
E plin forumul de posturi in care colegi de-ai nostrii isi scriu pataniile avute cu masinile in perioada de garantie sau in afara acesteia, in diferite locatii. Cum ei isi descriu aventurile in serviceul X la fel am facut si eu si alti colegi in cazul lui @maiandrei. E dreptul nostru. Nu am facut altceva decat sa ne spunem oful si cel mai important nu am voalat cu nimic adevarul. Nu am inventat povesti numai de dragul de discredita pe cineva. Totul, pana la urma tine de atitudine si de capacitatea de a te intelege cu cei din jur. Problemele care tu le consideri minore poate pentru altcineva sun capitale si invers.
Este la latitudinea fiecaruia sa analizeze parerile pro si contra din acest topic si sa-si formuleze o parere a lui desprea continutul subiectului in cauza.
  • sunny

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2005

  • Mesaj Privat
@Tiaz, am spus "chiar daca este meritul lor ca sunt nemultumiti", pentru ca sunt si oameni nemultumiti pe buna dreptate, deoarece in service nu lucreaza roboti, dar sunt oameni calmi si respectuosi care inteleg acest lucru si vin la service sa li se rezolve nemultumirile (nu pe forumuri), dar tu ai inteles fix ce ai vrut, un motiv pentru care sa mai deschizi o problema, mai mult de atat nu am sa mai comentez.
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@sunny,
Vorbesti in necunostiinta de cauza si ce ma deranjeaza cel mai mult este ca jignesti dupa care o dai cotita ,,ca la ploiesti''. Eu nu mi-am permis sa bat apropouri ca ai face parte dintr-o anumita categorie sociala si nici nu am acordat ,,meritul''. Ca idee daca mi s-ar fi rezolvat probelma pe cale amiabila crezi ca as mai fi scris pe forum? Nu am cerut favoruri sau mai stiu ce alte foloase. Faptul ca esti deranjat ca eu si altii ne postam pataniile pe aici este rezultatul actiunilor voastre de promovare agresiva, care culmea, sunt facute tot pe acest forum. Nu sunt absurd si inteleg ca nu lucreaza roboti in service, dar managementul si marketingul este facut de oameni, de oameni care daca pretind sa fie respectati si ei la randul lor trebuie s-o faca in cel mai frumos mod cu putinta cu semenii lor. Respectul se castiga nu se cerseste.
Asa ca te rog incerca sa nu ne contesti dreptul la opinie, iar daca ai ceva de comentat fa-o strict pe subiect si nu incerca sa deviezi discutia batand apropouri generale care nu au nici o legatura cu tema in cauza.
  • dsign

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2004

  • Mesaj Privat
"rezultatul actiunilor voastre de promovare agresiva"


Tare-s curios cum arata aceste actiuni... Nu de alta, dar eu ma ocup de ceva vreme de acest lucru si singurul loc unde chiar intreprind astfel de actiuni este topicul de la sectiunea de anunturi. Si nu cred ca am fost in vreun fel agresiv acolo, ci doar am raspuns unor intrebari.


Imi cer iertare pentru interventie, dar am fost introdus fara voia mea in aceasta discutie.

@ tiaz - Nu te cunosc nici pe tine si nici situatia ta sau istoricul tau in ceea ce priveste unitatea pe care o reprezint. Asadar, nu pot fi altfel decat impartial.

Succes tuturor in gasirea celui mai CEL service Smile
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dsign a scris:@ tiaz - Nu te cunosc nici pe tine si nici situatia ta sau istoricul tau in ceea ce priveste unitatea pe care o reprezint. Asadar, nu pot fi altfel decat impartial.

dsign, tu macar stii definitia cuvantului impartial? Laughing

De service-ul lui maiandrei nu am ce sa comentez intrucat nu am avut nici o experienta personala cu acesta. De auzit am auzit multe, si bune si rele insa e prea greu sa cauti adevarul doar in vorbe.
Dragi colegi nemultumiti, e foarte OK ca va expuneti aici impresiile, insa nemultumirile nu o sa vi le rezolvati pe un forum. Pentru asta exista ANPC, Garda financiara etc. Chiar daca aveti dreptate, prejudiciul nu o sa vi-l recuperati de pe ClubOpel.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
@pirvu_daniel, in Germania, exista si OPC si Garda Financiara si tot ce vrei tu...si nu numai ca exista dar mai si functioneaza, in Romania, mai trebuie sa treaca ceva timp...vreo 20-30 de ani...garantiile se rezolva cum crede fiecare de cuvinta, legea 449/2003, privind vanzarea produselor si garantia acordata acestora ofera aceasta posibilitate. Ca fapt divers, in Germania, pantofii purtati trei zile se schimba sau se returneaza contravaloarea lor fara nici un fel de discutie cu zambetul pe buze de catre vanzator swi cu multumirile de rigoare pentru faptul ca ai trecut pragul si exista si service care ofera "GRATIS" verificarea masini, de la motor pana la ultimul surub care fixeaza evacuarea finala, e adevarat si ca un schimb de ulei 5W30 cu uleiul si filtrul oferit de ei ( marca premium, Castrol)+manopera costa fix 100 E...fara sa insinuez nimic sau sa fac vreo legatura intre serviceul EDS si acest lucru, doar ca fapt divers...
Ca sa concluzionez, fac parte din categoria clientilor multumiti de serviceul EDS si am toata stima pentru @maiandrei pentru modul profesionist in care mi-a facut diagnozele la doua masini si pentru informatiile oferite, chiar am si inlocuit la service la el o piesa, cu care am avut ceva probleme in sensul ca dadea/daduse ceva erori, ulterior inlocuiri, dar, m-am programat, am mers pe acolo la data si ora stabilita, mi-a facut o diagnoza gratis unde piesa nu aparea defecta si mi-a sters si erorile cu ocazia asta...deci..totul ok...Smile
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
dsign a scris:"rezultatul actiunilor voastre de promovare agresiva"
Tare-s curios cum arata aceste actiuni...

De exemplu, singurul banner din acest forum care promoveaza un service pare a fi al EDS.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@bame daca platesti sunt sigur ca posesorul sitului va pune ce banner doresti tu atata timp cat e decent.Te tine?
Dar te asigur ca nu e singurul banner.Mai apar si altele.
Cat despre EDS si echipa am numai cuvinte de lauda.Ei au dreptul sa-si aleaga clientela si ofera ce servicii doresc, cui doresc.
Atata timp cat sti sa te porti si sa vorbesti civilizat atunci ti se va vorbi si vei fi tratat civilizat.
Uite sa-ti dau un exemplu.In primavara am fost pe la ei sa-mi traga un fir in bord(un moft de al meu)Dupa ce am plecat de la ei masina nu mai baga caldura.Am sunat inapoi explicand care e problema si m-am intors.Am lasat masina acolo la ei sa vada ce si cum.Cand m-am intors a doua zi sa iau masina am fost informat ca nu am de platit nimic,desi ei desfacusera jumate de bord ca sa ajunga la aeroterma sa vada ce s-a intamplat.Se pare ca atunci cand a fost tras firul se deranjase tija de manevreaza clapeta de pe radiatorul de caldura.Deci se poate.
Banuiesc ca ai deranjat cu ceva de ai fost refuzat,alt motiv eu nu vad.


@sorindf2000 din cauza unor oameni delasatori nu functioneaza justitia in Romania.Cat despre OPC sa sti ca-si fac treaba,mai ales daca primesc mai multe sesizari.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@parvu_daniel, clientul vine dupa un an cu egr-ul blocat.
Ii ofer doua alternative:
- il dam jos, il curatam, merge, costa exact ca o curatare de egr;
- il trimitem la garantie, pentru expertiza (termen maxim 15 zile), timp in care masina nu poate functiona fara egr.
Sunt refuzate ambele variante, se pleaca in mare tromba, se curata acasica, se face scandal pe forum.
Se astepta sa ii curat eu, gratis, egr-ul pentru ca era in garantie?
Puteam sa ii instalez unul nou pana venea raspunsul expertizei? Bineinteles ca puteam. Eram obligat? Nu.
De ce as fi facut asta pentru cineva care m-a jignit cu putin timp inainte? Nu am acum timp sa caut discutia...

In incheiere - cine considera ca a gasit un service bun ca raport pret/calitate si doreste sa revina, cand are neplaceri ne contacteaza direct, pe una din caile puse la dispozitie: mail, telefon, site, direct la service. Asa cum a zis si Daniel, rezolvarea nu se gaseste pe forum.
Insa practicantii de trolling si bashing au nevoie de alt service...
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Marius, eu nu sunt in masura sa dau sfaturi si nici nu imi permit sa emit judecati de valoare nefiind una din partile implicate si nestiind intregul tablou al povestii.
Am facut acel comentariu si il mai fac pe acesta pentru ca ar trebui sa stii ca la nivelul forumului exista o stare de nemultumire la adresa service-ului tau, a sustinatorilor tai si a modului in care acestia o fac. La aceasta se referea si colegul:
bame a scris:"rezultatul actiunilor voastre de promovare agresiva"

Insa acest fenomen nu se rezuma doar la colegii de aici(care pot sau nu pot avea dreptate) ci e mult mult mai amplu decat stiu nemultumitii in particular sau pe grupuri, decat va inchipuiti voi sau v-ati dori. Demult mi-am dat seama ca moderatorii stiu cel mai putin de pe acest forum Wink
Cine are de pierdut din aceasta situatie...Poate ei, poate ClubOpel dar cu siguranta si voi..
Un plus de flexibilitate in comunicarea si in rezolvarea problemelor clientului(si uite ca imi incalc promisiunea de a nu da sfaturi) nu v-ar aduce decat beneficii. Ca asa daca o tranteste Cangri ca i-ati tras voi nu stiu ce fir, apoi cand nu ii mai mergea clima si voi i-ati rezolvat-o gratuit(de parca nu era normal asa), voi continuati cu "balacareala", e o situatie in care aceste tensiuni se acumuleaza si nimeni nu are de castigat. Si imi pare ca de pierdut voi aveti cel mai mult.

Eu chiar nu am nici o legatura cu Marius. Nu il cunosc, nu am apelat niciodata la serviciile lui(si Marius poate confirma asta). O singura data am vrut sa il sun cand ramasesem in pana intr-o situatie critica cu o nepotica de 1 an cu probleme grave de sanatate, sa apelez la el cu intrebarea daca ii pot trimite platforma cu masina sa fie reparata in service si sa fie cazata masina la el pana ma intorc de la Londra(bineinteles contracost). Dar am rezolvat cu ajutorul colegilor din Arges.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR