- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
aha! ca calculatorul de injectie arata bine! nu am reusit sa desfac placa cu componente am desfacut doar capacul! ma gindeam la diode sau condensatori inpuscati! de ce draq o avea caderile astea de putere nu stiu!
ca am schimbat tot,filtre,debitmetru,calcu lam analizat la lipituri nus ce sa ii mai fac! o sa incerc sa desfac si senzorul acesta!
mercy mult de ajutor!
ca am schimbat tot,filtre,debitmetru,calcu lam analizat la lipituri nus ce sa ii mai fac! o sa incerc sa desfac si senzorul acesta!
mercy mult de ajutor!
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
pentru irinel g si totzi cei care au probleme de electronica
exista o legatura directa intre nivelul de vibbratzii transmis de suspensie
catre caroserie-si implicit componentelor electronice-si rata defectarii lor.
daca telescopaele sint duse,arcurile vai si ele si daca mai avetzi si
pneuri mai joase ...nu va miratzi ca va lasa electronica.
in acceptzia europeana,telescop dus nu inseamna ca bate sau curge,ci ca
are efectivitatea sub 60 la suta-deci ioc sigurantza pe drum,plus alte
implicatzii-de ex iesire din geometrie in raport cu axa longitudinala a
masinii.
deci:daca masina e sensibila la vint lateral sau cind trecetzi pe linga alta
masina in viteza sint probleme cu directzia-adica trebuie ridicat piciorul
de pe acceleratzie ca masina cam tzopaie-atunci avem o problema de
telescoape.
daca avetzi peste 120k km -schimbatzi sia arcurile.
exista o legatura directa intre nivelul de vibbratzii transmis de suspensie
catre caroserie-si implicit componentelor electronice-si rata defectarii lor.
daca telescopaele sint duse,arcurile vai si ele si daca mai avetzi si
pneuri mai joase ...nu va miratzi ca va lasa electronica.
in acceptzia europeana,telescop dus nu inseamna ca bate sau curge,ci ca
are efectivitatea sub 60 la suta-deci ioc sigurantza pe drum,plus alte
implicatzii-de ex iesire din geometrie in raport cu axa longitudinala a
masinii.
deci:daca masina e sensibila la vint lateral sau cind trecetzi pe linga alta
masina in viteza sint probleme cu directzia-adica trebuie ridicat piciorul
de pe acceleratzie ca masina cam tzopaie-atunci avem o problema de
telescoape.
daca avetzi peste 120k km -schimbatzi sia arcurile.
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
irinel_g
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
Scuze pentru intarziere.
Clc era prajit rau de tot in zona cuplei, cele 4 straturi ale circuitului imprimat fiind compromise, poate numai cu o schema electronica sa mai reusesti sa refaci ceva trasee dar foarte foarte greu chiar imposibil dupa spusele unui electronist. Sper ca cei de la Opel sa verifice si acea electrovalva de pe pompa de injectie, sa nu se arda si asta nou.
Am comandat un calc nou la opel in craiova dar au trecut deja 10 zile si vad ca nu a mai venit. Deja mi s-a acrit rau de tot de masina asta, am lasat-o in service, probabil vor mai schimba si aia ceva p-acolo din ce mai era bun pe ea. . Sper ca in 2-3 zile sa vina si minunea aia de calc si o sa va tin la curent.
Clc era prajit rau de tot in zona cuplei, cele 4 straturi ale circuitului imprimat fiind compromise, poate numai cu o schema electronica sa mai reusesti sa refaci ceva trasee dar foarte foarte greu chiar imposibil dupa spusele unui electronist. Sper ca cei de la Opel sa verifice si acea electrovalva de pe pompa de injectie, sa nu se arda si asta nou.
Am comandat un calc nou la opel in craiova dar au trecut deja 10 zile si vad ca nu a mai venit. Deja mi s-a acrit rau de tot de masina asta, am lasat-o in service, probabil vor mai schimba si aia ceva p-acolo din ce mai era bun pe ea. . Sper ca in 2-3 zile sa vina si minunea aia de calc si o sa va tin la curent.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
irinel_g
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
redax
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
mala
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut,
mi-a cedat si mie calculatorul de la pompa injectie la Astra 1.7. Citind pe forum am sperat sa fie celebrele lipituri reci, da` n-a fost sa fie. Ma rog....dupa ceva chin am reusit sa desfac placa si am vazut ca am o piesa carbonizata. Nu sunt convins ca de acolo era piesa respectiva insa si placa e carbonizata in zona respectiva. Am gasit 2 piese similare pe placa iar pe ele era scris 106 35 (un fel de K) 238. Rugamintea mea era sa-mi ziceti si mie ce fel de piesa este aia (pe net n-am gasit ceva care sa-mi epxlice) si eventual daca cineva are o piesa asemanatoare. In caz ca mai aveti nevoie si de date alte va stau la dispozitie cu cea mai mare placere.
A...si ar mai fi o chestie, cauza care a determinat bushitura respectiva.
Merci,
Octav
aici era piesa respectiva
cam asa arata dupa ce se scoate placa (e ceva de munca)
cam asa arata piesa similara cu aia a mea busita
[img]https://upload4.postimage.org/1782752/astaeunalafelcaaiacares_aars.jpg
[/img]
se pare ca am gasit 106 pico la 35 v facut de Kemmet Electronics.
mi-a cedat si mie calculatorul de la pompa injectie la Astra 1.7. Citind pe forum am sperat sa fie celebrele lipituri reci, da` n-a fost sa fie. Ma rog....dupa ceva chin am reusit sa desfac placa si am vazut ca am o piesa carbonizata. Nu sunt convins ca de acolo era piesa respectiva insa si placa e carbonizata in zona respectiva. Am gasit 2 piese similare pe placa iar pe ele era scris 106 35 (un fel de K) 238. Rugamintea mea era sa-mi ziceti si mie ce fel de piesa este aia (pe net n-am gasit ceva care sa-mi epxlice) si eventual daca cineva are o piesa asemanatoare. In caz ca mai aveti nevoie si de date alte va stau la dispozitie cu cea mai mare placere.
A...si ar mai fi o chestie, cauza care a determinat bushitura respectiva.
Merci,
Octav
aici era piesa respectiva
cam asa arata dupa ce se scoate placa (e ceva de munca)
cam asa arata piesa similara cu aia a mea busita
[img]https://upload4.postimage.org/1782752/astaeunalafelcaaiacares_aars.jpg
[/img]
se pare ca am gasit 106 pico la 35 v facut de Kemmet Electronics.
- misu_imv75
- **
- 114 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Vectra 2002 z16xe
- craiova
misu_imv75
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: craiova
- Masina: Vectra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
verifica si condensatorul mare portocaliu...el filtraza tensiunea care intra in tot montajul.
condensatorul de 10uF/35v lucreza tot ca filtru de tensiune (n-as crede ca face separare galvanica)
el s-a carbonizat din 2 motive: a fost depasita trensiunea nominala(35v in cazul nostru) sau a ajuns la batranete. (tind sa cred ca este II-a varianta.)
da mai multe detalii...
condensatorul de 10uF/35v lucreza tot ca filtru de tensiune (n-as crede ca face separare galvanica)
el s-a carbonizat din 2 motive: a fost depasita trensiunea nominala(35v in cazul nostru) sau a ajuns la batranete. (tind sa cred ca este II-a varianta.)
da mai multe detalii...
mala
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mala
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2006
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
mala a scris:Salut,
mi-a cedat si mie calculatorul de la pompa injectie la Astra 1.7. Citind pe forum am sperat sa fie celebrele lipituri reci, da` n-a fost sa fie. Ma rog....dupa ceva chin am reusit sa desfac placa si am vazut ca am o piesa carbonizata.
se pare ca am gasit 106 pico la 35 v facut de Kemmet Electronics.
mi-a cedat si mie calculatorul de la pompa injectie la Astra 1.7. Citind pe forum am sperat sa fie celebrele lipituri reci, da` n-a fost sa fie. Ma rog....dupa ceva chin am reusit sa desfac placa si am vazut ca am o piesa carbonizata.
se pare ca am gasit 106 pico la 35 v facut de Kemmet Electronics.
am un calc cu aceeasi problema... acel C carbonizat.
problema este ca la tranzistorii de putere 2 sunt in neregula....in sensul ca intre 2 pini am sub 10 ohmi (sunt unele tranzistoare care au 30ohmi intre BE (este un rezistor)).in cazul de fata rezistor nu are cum sa fie ca este prea mic.si dupa codul tranzistorului nu am gasit nimic.
NU ARE cineva un calculator de injectie de y17dt sa masoare tranzistorii nr. 1 2 4 5 ?
3 5 sunt MOS-feturi. 1 2 4 5 nu stiu; 7 este un bipolar
sper sa pot rezolva si calculatorul asta.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
se pare ca mi-am facut indeletnicire din reparat calculatoare...
pica saracele in disperare.()
am sa incerc sa postez multe foto numai sa fac rost de o camera cat de cat ok...cu telefonul nu iesa bine...
multumiri pt. colaborare cu 1.7dti edition...
este un baiat priceput.vi-l recomand pt. bucuresti.In concluzie calculatorul lui @mala a fost reparat
da...sunt cazuri in care sunt lipiturile.
dar de fff multe ori sunt si alte bube.
am inceput sa le visez.
cunosc binisor schema...am reparat fff multe. numai aria logica sa nu o stricati in rest se repara orice.
Ultima modificare facuta de ROBERTby2000 la Mie 13 Dec, 2006 6:20 pm
pica saracele in disperare.()
am sa incerc sa postez multe foto numai sa fac rost de o camera cat de cat ok...cu telefonul nu iesa bine...
multumiri pt. colaborare cu 1.7dti edition...
este un baiat priceput.vi-l recomand pt. bucuresti.In concluzie calculatorul lui @mala a fost reparat
alcaffera a scris:ma bucur ca ai rezolvat cu masina insa pacat ca a trebuit sa arunci atatzia bani pentru asta. defectul in sine a fost sau mai bine zis au fost 3 lipituri reci in calc de injectie, pe care daca as fi intrat la timp pe forum ti le-as fi aratat intr-o poza putand sa faci chiar tu reparatia, necesitand doar putina indemanare in manuirea letconului.
am vazut si mesajul tau din PM tot azi, sorry once again.
am vazut si mesajul tau din PM tot azi, sorry once again.
da...sunt cazuri in care sunt lipiturile.
dar de fff multe ori sunt si alte bube.
am inceput sa le visez.
cunosc binisor schema...am reparat fff multe. numai aria logica sa nu o stricati in rest se repara orice.
Ultima modificare facuta de ROBERTby2000 la Mie 13 Dec, 2006 6:20 pm
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat