Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
benzina cu Pb sigur nu ai bagat...e doar surogatul pt masini vechi...dar.....
probabil ai destul de multe missfire-uri si de aia aprinde becul MIL...trebuie citite erorile, astea raman inregistrate si de aia ramane becul aprins chiar daca toate sunt acum in parametri.
pune benzina buna si potrivita, megi la un tester, citeste eroarea (P)XXX), hai aici sa o interpreteze meseriasii daca mecanicul tau nu e in calar..poate scapi asa eftin!
LE. daca nu se manifesta in nici un fel, mergi linistit asa cu ea...cateva zile nu e foc...daca se stinge de la sine (si e asa cum spui tu, dupa cateva cicluri de porniri-opriri fara probleme, martorul se stinge) si nu mai ai alte erori, asta e! (eu, cu un motor asemanator, am avut multe aventuri cu MIL-ul asta si daca e vorba de missfire-uri-rateuri astea pot avea foarte mute cauze!)
Skip ads

  • free4wayu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2004

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:pai scrie si ce simptome are masina,ca asa doar din ce ai scris,e cam greu,si un cod de defect?


nu are nici un simptom, trepideaza un pic cand e rece, dar nesemnificativ, codul era P0170 parca... doar ma enerveaza ca imi sta becul aprins
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mai depinde si unde ai fost sa pui masina pe tester,deoarece multi senzori se pot verifica prin citirea parametrilor de functionare a motorului ( debitmetru,senzori,pompa benzina).
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ieri dimineata am pornit...ok...becul s-a stins...masina ca noua mergea de rupea....dupa-masa durere iarasi trepidatiile alea...binenteles s-a aprins becul "check engine"...si dupa ce am oprit-o masina tot nu si-a revenit...azi dimineata am pornit-o a mers 1 minut ok...apoi incet incet a inceput sa trepideze ...daca merg cu masina maxim in vit. a 3-a si pana la 2500 de turatii becul sta aprins...daca trec in vit. a 4-a...incepe sa clipaceasca...din cartea tehnica am vazut ca nu e bine sa merg cu masina daca clipaceste becul...iar daca sta aprins merge la "avarie"...

am cumparat de la peco niste adititvi pentru benzina de curatat injectoarele...poate se amesteca benzina...poate ma amagesc degeaba, ma gandeam sa scot toata benzina din rezervor ... ce sa fac?...

pana joi nu lucreaza nici un sevice...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Claudiu ai aruncat banii cu aditivii. Trebuia sa scoti tot din rezervor (scoti furtun alimentare rampa injectoare si la contact pompa suge tot), pui benzina fara plumb si te rogi sa fi scapat sonde si catalizator (asta se infunda de la plumb).
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
chiar asa rau sa faca 800 de grame de benzina 95 premium de la OMW? si apoi am turnat 16 litri de benzina fara plumb tot de la OMW, iar concentratia de plumb din benzina respectiva nu e mare...oricum problema nu s-a rezolvat...ce ma framanta pe mine e faptul ca daca tai contactul stau 5 sec. si pornesc masina....nu mai face figuri ...daca merg cu ea 2 km. si ajung in vit. a 4-a...iar incepe sa trepideze...dar nu tot timpul...oricum azi nu s-a mai aprins becul ...dar cand eram in vit. 4-a sau a 5-a...incepea sa palpaie...daca o lasam in frana de motor...se stingea...

mai este cineva care a alimentat din greseala cu benzina cu plumb ?


PS...puteti atasa o poza cu furtunul de alimentare...la rampa de injectoare ca habar nu am ...la astea noi sunt novice rau...la alea mai vechi era ma pricepeam mai bine ...dar invat
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Insfarsit i-am facut si un test...si codul erorii este P0300...detonatii necontrolate la pistonul 2 si la 3...asa ceva daca am inteles bine...iar din cate am citit pe aici astea sunt acele "misfire-uri"...din cauza benzinei...

Asadar am facut ture cu vit. 1-a de mi-o venit acru pana am terminat benzina "problema"...si apoi am alimentat cu benzina carrera100..de la petrom V...vreo 10 litri...si dupa ce o termin si pe asta merg cu benzina de 95 tot de la petromV

In concluzie "prostia costa"...

La multi ani !
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Claudiu a scris:Asadar am facut ture cu vit. 1-a de mi-o venit acru pana am terminat benzina "problema"...


De ce in viteza 1-a? Daca mergeai normal nu ti se termina benzina? Very Happy
Skip ads

  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ba da...dar mai greu... Laughing
  • bnegalezul

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare...am un opel vectra B ,1998 motor 2000 dti.am lasat masina 3 zile nepornita ...dupe care am pornito foarte greu ..de atunci imi scoate un fum albastrui pe teava de esapament,mi se aprinde check engine (becul galben) cand depasesc 2000 turatii/minut si imi da in nas...deci nu pot sa accelerez mai mult...pana in 2000turatii/minut si schimb viteza si tot asa pana la viteza a cincea...mai mult de 80-90 km/ora nu pot merge cu ea..//am schimbat toate filtrele ,ulei ...furutunasele de de retur de la injectie..si nimic...tot asa .ma poate ajuta cineva la intrebarea asta .Multumesc Question Question Question [align=right]
  • TwinsFather

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

AM si eu o vectra C pe care abia am luat-o in Octombrie.
Am niste eroro in bord, mi s-aintamplat de doua ori sa mi se aprinde in timp ce mergeam becul galben de la ulei, cel cu Pompa de ulei si cu cateva picaturi, am tras imediat pe dreapta, am oprit motorul si am verificat uleiul, erau toate la locu lor, ulei era , dupa ce am pus iar contactul sa stins, dupa vreo 2 saptamani s-a intamplat iar, doar ca am oprit motorul si l-am repornit si s-a stins beculetul.

In weekendul asta, iar mi s-a intamplat ceva ciudat, mi se tot aprindea becul de la airbag si dupa ce luam contactul se stingea, la fel ca la ulei.

Spuneti-mi si mie ce sa fac si daca este grav.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la un tester sa vezi ce coduri de eroare ai.poti sa mergi si la intilnire,fara coduri nimeni nu iti poate spune ceva.
Skip ads

  • TwinsFather

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
care intalnire ?

cand este ca eu nu gasesc
crezi ca e vreo problema daca mai merg asa cu masina, adica sa nu se intample ceva ?



Ultima modificare facuta de TwinsFather la Sam 29 Dec, 2007 2:49 pm
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu ai cum sa iei tu acel tester.numai la reprezentanta au asa ceva,si e scula cu care se citesc erorile si parametrii motorului,se fac rescrieri de soft,si multe altele.mergi la intilnirea din buc si stiu ca e cineva(mihai parca) care ar avea si el asa ceva,la tine nu merge cu laptop-ul( e vectra c pe can).masina e noua sau sh?dc e noua la reprezentanta.
  • Ciuxy

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut am si io o problema...ma sui in masina azi,... o pornesc si cum e frig las un pic motoru sa se incalzeasca (astra gt 92' c16nz) stau doua minute si sa plec...mi s-a aprins martoru portocaliu cel cu motorasu si un fulger si motorul parca se ineca si dupa 20 de sec murea...iar turatia o luase razna...e ceva grav...de la frig?
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
verifica bujii, fise, delcou, bobina
  • Ciuxy

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
daca as sti cum sa le verific as face-o Razz
mentionez ca acum nu mai porneste deloc Sad(
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
back again........


beculetzul magic s-a aprins din nou....

A alimentat cineva cu benzina 95 fara plumb de la LukOil?....eu obisnuiam sa bag de la ei....dar din cate am citit pe net se pare ca benzina lor e Euro 3 !...........e posibil sa am probleme de acolo?....daca ma gandesc ca in zilele in care nu am scris am alimentat cu benzina carrera 100 de la Petrom V....si nu am mai avut probleme.
  • marius4danut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra Caravan 1,7 dti, an fabr. 2000, 126.000 km. Azi mi s-a aprins martorul motoras galben in mers. Am oprit motorul, l- am pornit iar si nu s-a mai aprins dar cand am pus masina in miscare s-a aprins iar. Am tot repetat operatia si am observat ca atunci cand masina sta pe loc pot sa o turez cat vreau si nu se aprinde "motorasul", dar cum bag in viteza si parcurg 5 metri se aprinde brusc, indiferent cat o turez sau nu la plecare(am incercat sa plec cu ea turata si apoi din relanti, si de fiecare data s-a aprins). Mentionez ca masina se comporta la fel ca pana acuma, trage, fuge si nu se observa vre-o diferenta cand sta aprins motorasul. Sa fie ceva si din carburant ca am facut deja vre-o 100 de km cu motorina aditivat de iarna de la Rompetrol.
A mai patit cineva la fel, sa imi fac griji sau sa astept sa dispara problema de la sine?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mici sansele sa dispara un defect in timp,iar aprinderea martorului din bord are o cauza.Cea mai simpla metoda de-a afla despre ce-i vorba e diagnoza iar orasul tau sta bine la capitolu' asta incearca sa iei legatura cu Dancuciureanu si fa-i o intrebare din ce-am vazut pe forum este foarte in tema.
Nu incerca pe bajbaite ca ai mici sanse sa o dibuiesti mai ales ca din ce spui despre simptome e vorba de ceva ce apare numai in mers.


Ultima modificare facuta de mecaNIK la Mar 01 Jan, 2008 4:09 am
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR