Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Daca te referi la tensiuni, cu motorul oprit, pe undeva pe la 12.6 V (cam 2-2.1 V per celula) si cu el pornit, depinde de turatie, consumatori si de cat de bine incarca alternatorul, dar normal ar fi intre 14 si 15 V. Insa nu doar tensiunea e importanta ci si curentul pe care-l debiteaza, dar nu cunosc specificatiile date de producator pentru motorul tau, s-ar putea sa fie in manual.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Teoretic, o baterie 100% incarcata trebuie sa aiba o tensiune de aprox 12.6-12.7V si o densitate a electrolitului de 1.28g/cmc in conditii ideale, dar asta variaza in functie de temperatura.
Tensiunea de incarcare a bateriei cu motorul pornit trebuie sa fie intre 12.6-15V (conform TIS OPEL), functie de starea de incarcare a bateriei si de consumatori.
  • cont-sters-83658

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutari,

Eu am 1.4 T 140CP pe masina mea si iti am testat-o in repetate randuri. Pana la 3000 rot/min motorul e calm. Dupa 3000 se transforma intr-o bestie. Cred ca ai o problema undeva, dar nu stiu sa iti zic unde.

Eu as vrea sa intreb lumea de aici de o alta problema care ma nedumereste si evident cei de la opel nu o aud.
Cand merg cu motorul partial rece (dupa plecarea din parcare) se aude un zgomot strident (ca si cum ar scapa aer de undeva combinat cu un zgomot de metale care se ating) pe la 50-60 km/h. Dupa ce motorul se incalzeste nu se mai aude nimic. Totul e linistit. Puterea motorului e la fel, nu s-a pierdut nimic. Pareri?

Multumesc mult.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
As vrea sa va intreb daca ati efectuat vreodata lucrari de reparatie la tinichigerie la vreunul din service-urile autorizate, eventual pe Casco si cum s-au comportat. Pentru mine cele doua variante ar fi: Radacini Vitan sau Di-bas si sunt curios de care dintre cele doua ati fost mai multumiti, daca exista diferente de nuanta intre elementul vopsit si restul caroseriei, daca au montat totul la loc asa cum trebuie sau daca ati avut neplaceri cu vreunul din ei. De asemenea, important ar fi si durata cat v-au imobilizat masina pentru revopsire.

@SV: Colegul cu probleme are motor 1.4 100 cp. Ridica capota cu motorul rece si vezi din ce zona vine zgomotul. Verifica tot traseul galeriei de admisie de la filtrul de aer, turbina, intercooler, clapeta de acceleratie, etc.
Skip ads

  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Apropo de vopsitorie la rãdãcini. Am experienþã cu cei din bd. Timiºoara respetiv Ferdinand. Ca ºi plus, rapiditatea, de pe o zi pe alta. Însã minus pentru calitatea lucrãrii la asamblare ºi puncte de mizerie în lac(bd. Timiºoara) ºi de asemenea puncte de mizerie în lac, zgarieturi pe maºinã, plastice rupte la demontaj ºi agresivitatea personalului on ceea ce priveºte recunoaºterea vinei (ferdinand)
  • cont-sters-83658

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc Aantonio. O sa verific. Pt mom o sa o internez si mai vad ce mai zic oamenii de la reprezentanta.
  • marce

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@Aantonio: eu am avut-o la reparat la radacini si pe timisioara si in vitan...recomand vitan, cel putin in cazul meu a fost o diferenta de la cer la pamant intre cele doua service-uri
eu avand culoarea alba, pe bara, fiind de plastic se observa o mica diferenta in soare...pe haion nu se observa nici o diferenta de nuanta
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri. Si eu tot catre Radacini Vitan as inclina, insa culoarea masinii mele e acea nuanta de maro care imi pare destul de delicata si mi-e frica sa nu apara diferente dupa revopsire. Cei de la asigurari mi-au recomandat si Erebus de langa Gara de Nord, dar de ei nu am auzit nimic. Cat despre Di-bas, acolo am fost doar pentru mecanica, dar nu am avut ocazia sa vad cum lucreaza cei de la tinichigerie.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
N-am mai pornit masina de vineri seara, iar acum vreo ora am reusit sa dau zapada din curte si de pe langa masina si am pornit-o ca sa o dezghet. Dupa ce am pornit-o display-ul dintre ceasuri imi afisa trip, consum, distanta... in germana. In schimb, pe display-ul de pe consola centrala daca intram in setari imi afisa in engleza. Apoi, dupa vreo 2-3 minute si-a revenit. Inghetase calculatorul si nu mai stia engleza?
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Cine stie stie ce injuraturi ti-o fi tras nemtoaica:)))
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Tocmai am vazut ca am un clips sarit de la fata de usa din spate. Aveti idee cum se poate scoate fata de usa din clipsuri pentru ca au un sistem mai ciudat si nu a mers sa-l prind la loc doar pe acela?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut tuturor ! Acum ca a venit cu adevarat frigul si masina sta mai turata decat in mod normal intrebarea mea este daca si voua masinile voastre stau tot in 1000 rpm in conditiile in care motorul a ajuns la temperatura de 90 de grade iar consumatori multi nu sunt porniti ! Am oprit si clima si faruri si tot degeaba tot in 1000 de turatii sta , eu inteleg ca este frig afara dar din moment ce temperatura motorului a ajuns la 90 grade de ce mai sta turata in 1000 de turatii si nu coboara la 850 cat ar fi normal ? O fi din cauza softului pe care il am ?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa imi sta si mie , pe la 950rpm, indiferent ca motorul a ajuns sau nu la 90 grade. Se intampla când temperatura exterioara scade sub 0 grade. E din soft, o tine mai turata pentru a asigura mentinerea temperaturii motorului la ralanti (in ralanti, cu incalzirea pornita temperatura motorului scade usor).
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ultimul update de software a setat turatia de ralanti la 900-950 rpm
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asta pt temperaturi exterioare scazute sau foarte ridicate (când ai clima pornita). In mod normal sta intre 800-850rpm
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
De curand am cumparat un Opcom care vede si astra j, acolo am vazut ca turatie prescrisa 900 sau 950 rpm, nu mai stiu exact care din ele.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Probabil, dar eu iti spun ca in conditii normale la mine relantiul sta pana in 850rpm (am ultimul update de soft), iar acum la temperaturi scazute sta la 950rpm.
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Asa sta si la astra h si la vectra c...acum cand sunt sub 0 grade,la 950 rpm...
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Mie acum la -14 grade celsius mi-a stat si in 1200 cu toate ca motorul era la prima liniuta ca si temperatura ! Aceste update-uri de soft sunt gratuite avand in vedere ca masina nu mai este in garantie ? Totusi mi se pare absurd ca si atunci cand temperatura motorului a ajuns la 90 de gade motorul sa stea tot in 1000 de turatii ! Am verificat consumul instant si oscileaza intre 0.8 si 0.9 dar eu avand cutie automata si masina fiind in drive la 1000 de turatii porneste imediat de pe loc si tre sa ma tin bine pe pedala altfel porneste imediat de pe loc ceea ce nu prea e bine !
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa cum am mai spus, soft-ul o tine mai turata pentru a asigura mentinerea temperaturii motorului la relanti când temperatura exterioara e sub 0 grade chiar daca motorul e in temperatura de regim. Consumul instant e cam 1L/h la pornire (pe vremea asta) si 0.7L/h dupa ce se incalzeste.
Eu am facut update-ul de soft in garantie extinsa, nu stiu sa iti spun exact daca e gratuit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR