- Colan Raul
- *
- 1 mesaje
- din 01 Nov 2013
- Vectra 1998 2.0DTI
- Dolj
Colan Raul
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 2.0DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,poate ma puteti ajuta si pe mine.Aproape in fiecare dimineata cand pornesc masina,opel vectra b 2.0dth,merge 15-20 de sec dupa care se aprinde martorul check si se opreste,iar ca sa o pornesc dupa trebuie sa dau la automat foarte mult pana sa porneasca si scoate un fum alb.Dupa ce o pornesc a doua oara numai imi face nici o problema.
danyc
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2013
- Mesaj Privat
va salut cu tot respectful pe toti de mult tot citesc pe club opel diverse discutii si azi mam decis sa imi fac un cont.
Am mai multe problem cu masina mea Vectra b z16xe 2001 sunt sigur ca sa discutat dar nu am gasit rezolvarea. Acum vreo 6 luni mam confruntat cu o problema si anume pornirea foarte grea fie la rece fie la cald si relanti instabil dupa nenumarate batai de cap am depistat problema cu pornirea erade vina furtunul din rezervor adica turul era crapat sigur scapa presiune dupa ce am schimbat furtunul masina pornea la sfert de cheie iar relantiu era tot pe la 700 masina tremura rau au inceput alte batai de cap am cuparat buji ngk 2 electrozi dupa codul de motor am curatat si verifivat egr am dat admisia jos curatata spalata ca noua apoi montata si verificata sa nu traga aer fals rellanti instabil am schimbat sensor vibrochen nimic nou ma asteptam sa fie o mik schimbare am spalat clapeta de acceleratie de 3 ori este ca noua am dat capacul de la culbutori joi spalat si curatat nici o schimbare am fost la un service si mecanicul a zis schimba sonda lambda 2 si va merge perfect eu ce era sa fac am cumparato am luat una topran 220 lei nici o schimbare am schimbat uleiul si toate filtrele nimic nou ulterior miam achizitionat un op-com pentru a sterge erorile mai erau anumite erori din cauza porniri masini fara un fir pus la un moment dat mam dat batut cu relantiul . Acum a aparut o alta problema sonda lambda 2 si somda lambda 1 circuit de incalzire am schimbat si sonda lamba 1 chiar daca in urma cu 2 luni schimbasem sonda lambda 2 am si culmea a reaparut problema cu pornitul greu acum porneste greu la rece si cateodata porneste usor la cald relantiul este la 820 pe op-com si erorile cu sondele lambda mentionez am desfacut iar pompa de benzina sa nu cumva sa fie iar furtunul crapat este perfect dar nu am masurat presiune din rampa de injectoare. AJUTATIMA VA ROG CU UN SFAT UNDE SA MAI UMBLU CE SAI MAI FAC
Am mai multe problem cu masina mea Vectra b z16xe 2001 sunt sigur ca sa discutat dar nu am gasit rezolvarea. Acum vreo 6 luni mam confruntat cu o problema si anume pornirea foarte grea fie la rece fie la cald si relanti instabil dupa nenumarate batai de cap am depistat problema cu pornirea erade vina furtunul din rezervor adica turul era crapat sigur scapa presiune dupa ce am schimbat furtunul masina pornea la sfert de cheie iar relantiu era tot pe la 700 masina tremura rau au inceput alte batai de cap am cuparat buji ngk 2 electrozi dupa codul de motor am curatat si verifivat egr am dat admisia jos curatata spalata ca noua apoi montata si verificata sa nu traga aer fals rellanti instabil am schimbat sensor vibrochen nimic nou ma asteptam sa fie o mik schimbare am spalat clapeta de acceleratie de 3 ori este ca noua am dat capacul de la culbutori joi spalat si curatat nici o schimbare am fost la un service si mecanicul a zis schimba sonda lambda 2 si va merge perfect eu ce era sa fac am cumparato am luat una topran 220 lei nici o schimbare am schimbat uleiul si toate filtrele nimic nou ulterior miam achizitionat un op-com pentru a sterge erorile mai erau anumite erori din cauza porniri masini fara un fir pus la un moment dat mam dat batut cu relantiul . Acum a aparut o alta problema sonda lambda 2 si somda lambda 1 circuit de incalzire am schimbat si sonda lamba 1 chiar daca in urma cu 2 luni schimbasem sonda lambda 2 am si culmea a reaparut problema cu pornitul greu acum porneste greu la rece si cateodata porneste usor la cald relantiul este la 820 pe op-com si erorile cu sondele lambda mentionez am desfacut iar pompa de benzina sa nu cumva sa fie iar furtunul crapat este perfect dar nu am masurat presiune din rampa de injectoare. AJUTATIMA VA ROG CU UN SFAT UNDE SA MAI UMBLU CE SAI MAI FAC
lucyus97
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2009
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vicamarian_teaca
- *
- 19 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Vectra 2002 y20dth
- Mehedinti
vicamarian_teaca
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
salut.am un opel vectra b 2.0dti 101 cp.problema este ca imi porneste greu dimineata si mi se aprinde un martor in bord, acesta:
si in dimineata asta imi scoase un fum albicios.dupa ce acelerez martorul se opreste si nu mai apare.
in mers nu sunt probleme,masina trage bine si restul zilei porneste normal.nu am apucat sa merg la un service pana acum.
din ce am citit pe diverse forumuri am inteles ca ar putea fi probleme cu pompa sau cu bujiile.
daca cineva ma poate ajuta cu ceva informatii sau i sa intamplat la fel astept comentariile voastre.
(mentionez ca poza este luata de pe internet)
si in dimineata asta imi scoase un fum albicios.dupa ce acelerez martorul se opreste si nu mai apare.
in mers nu sunt probleme,masina trage bine si restul zilei porneste normal.nu am apucat sa merg la un service pana acum.
din ce am citit pe diverse forumuri am inteles ca ar putea fi probleme cu pompa sau cu bujiile.
daca cineva ma poate ajuta cu ceva informatii sau i sa intamplat la fel astept comentariile voastre.
(mentionez ca poza este luata de pe internet)
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- duhu_lampii
- *
- 26 mesaje
- din 08 Jul 2013
- Vectra 1997 x20DTL
- Bucuresti
duhu_lampii
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2013
- Mesaj Privat
salut,eu am un x20dtl si pana de curand aveam aceeasi problema.Am fost pe la vreo 10 testere,am schimbat teuri,furtunase retur si semeringuri injectoare si degeaba.Mentionez k problema era doar la pornire,in mers mergea ok.La toate testerele toti mi-au zis k e pompa de injectie.Am cumparat o pompa cu acelasi cod si cand m-am apucat sa o schimb am gasit patina de la distributie(cea de la axa cu came) rupta.Am inlocuit patina si acum porneste la sfert.
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare
Am un vectra b x17dt isuzu din 1996 imi intrerupe la relanti numai cand cand se incalzeste motoru si parca e un miros la toba intepator a ne ars ulei nu mananca in rest porneste super si la rece si la cald,
dati va rog un sfat ce poate sa aiba sa fie debutul la pompa mare ca nu mai are sigiliu pa suruburi de reglare a debitului
Dati un sfat
Am un vectra b x17dt isuzu din 1996 imi intrerupe la relanti numai cand cand se incalzeste motoru si parca e un miros la toba intepator a ne ars ulei nu mananca in rest porneste super si la rece si la cald,
dati va rog un sfat ce poate sa aiba sa fie debutul la pompa mare ca nu mai are sigiliu pa suruburi de reglare a debitului
Dati un sfat
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
- Sever.SVR
- **
- 212 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Pentru cei cu pornirea greoaie
Eu am facut asa, am montat o supapa de unic sens si asta a ameliorat putin pornirea greoaie, folosesc doar motorina de peco , stand in Constanta se stie ca poti face cu usurinta rost de motorina proasta si nu recomand, apoi am inceput sa las masina cu botul spre vale si asta chiar ofera un spor, nu porneste ea la sfert dar la jumate tot o ia, acum o sa montez in curand inca o supapa de unic sens dupa filtrul de motorina pe traseul acestuia catre motor, pentru ca prima care am montat-o deja o am inainte de filtru si cred ca cu 2 am sa elimin dezamorsarea, cel mai probabil am si eu una sau mai multe bujii arse pentru ca am aceasi eroare ca colegu, se aprinde check engine si daca o turez , asta la pornire, dispare.
Am sa ma gandesc pe viitor la o pompa de motorina, pentru ca tipic Y20DTH dupa 200k km te cam lasa, a mea avand in bord 180k km desi dupa cum se prezinta volanul bate mai mult a 400-500k km...
Eu am facut asa, am montat o supapa de unic sens si asta a ameliorat putin pornirea greoaie, folosesc doar motorina de peco , stand in Constanta se stie ca poti face cu usurinta rost de motorina proasta si nu recomand, apoi am inceput sa las masina cu botul spre vale si asta chiar ofera un spor, nu porneste ea la sfert dar la jumate tot o ia, acum o sa montez in curand inca o supapa de unic sens dupa filtrul de motorina pe traseul acestuia catre motor, pentru ca prima care am montat-o deja o am inainte de filtru si cred ca cu 2 am sa elimin dezamorsarea, cel mai probabil am si eu una sau mai multe bujii arse pentru ca am aceasi eroare ca colegu, se aprinde check engine si daca o turez , asta la pornire, dispare.
Am sa ma gandesc pe viitor la o pompa de motorina, pentru ca tipic Y20DTH dupa 200k km te cam lasa, a mea avand in bord 180k km desi dupa cum se prezinta volanul bate mai mult a 400-500k km...
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- vicamarian_teaca
- *
- 19 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Vectra 2002 y20dth
- Mehedinti
vicamarian_teaca
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
irinel1
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2013
- Mesaj Privat
va rog sa ma ajutati si pe mine cu acel bec arins (check)
se aprinde cam dupa vreo 300km si nu se mai stinge deloc.Dupa o resetare la baieti se stinge dar reapare iarasi la o distanta de vreo cateva sute de km.
Nu stiu ce naiba are dar cand se aprinde si pornirea parca este mai grea,desi motorul parca merge normal.
Masina mea este de 1.6 benzina cu 16v, si nu prea este asa de muncita
se aprinde cam dupa vreo 300km si nu se mai stinge deloc.Dupa o resetare la baieti se stinge dar reapare iarasi la o distanta de vreo cateva sute de km.
Nu stiu ce naiba are dar cand se aprinde si pornirea parca este mai grea,desi motorul parca merge normal.
Masina mea este de 1.6 benzina cu 16v, si nu prea este asa de muncita
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut
Am o problema la Vectra b 1996 cu x16xel
Porneste bine cand este rece, erori nu sunt stocate, check engine nu se aprinde, dar cand apa se incalzeste la 93-94 grade (pe OP-COM) motorul intrerupe, face tot mai tare pana se opreste si porneste ffff greu sau deloc.
Daca se raceste putin, asta insemnand sub 90 grade, porneste bine si cand se incalzeste iarasi face ca si inainte.
Mentionez ca s-au schimbat bujii,fise,bobina,pompa de benzina.
Va multumesc si astept sfaturi
Am o problema la Vectra b 1996 cu x16xel
Porneste bine cand este rece, erori nu sunt stocate, check engine nu se aprinde, dar cand apa se incalzeste la 93-94 grade (pe OP-COM) motorul intrerupe, face tot mai tare pana se opreste si porneste ffff greu sau deloc.
Daca se raceste putin, asta insemnand sub 90 grade, porneste bine si cand se incalzeste iarasi face ca si inainte.
Mentionez ca s-au schimbat bujii,fise,bobina,pompa de benzina.
Va multumesc si astept sfaturi
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
cotete72
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2011
- Mesaj Privat
ivan daniel a scris:Salut.am un opel vectra b motor 18 cod x18xe din 1996 , problema mea este ca se opreste motorul in mers si are momente cand nu vrea sa porneasca deloc dar daca o las 20 de min cateodata porneste.dimineata porneste bine la sfert dar se tureaza singura pana la 1500.in mers se limiteaza la 4500 de turati.am bagato pe tester si mi sa zis ca tre sa schimb senzoru de la axa cu came si senzoru de la arborele cotit.voi ce parere aveti ?ceva sugesti? va multumesc anticipat
Salut! In primul rind mare grija cu prescurtarile si cu CELELALTE lucruri din gramatica limbii Romane,ma rog, mai exact daca tu spui ca ai bagat-o pe tester ce coduri de eroare,CONCRET, ti-au aparut pe acest tester,pentru ca simptomele pe care le descrii le-am avut si eu pe masina mea x20 xev in primul rind debitmetrul de aer si apoi senzorul axa cu came(camshaft).Vezi ce coduri ti-a dat si probabil ai sa remediezi cu putina indeminare singur defectul!!
- acasa sorin
- *
- 34 mesaje
- din 22 Jun 2013
- Vectra 1997
- Suceava
acasa sorin
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2013
- Mesaj Privat