Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dvdrulz

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014 A14NEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Masina este la ei acum. Ma duc diseara sa o iau, in speranta ca au rezolvat problema.

Din pacate, maine trebuie sa fac cu ea un drum pana la Braila, si pe 1 Mai plec cu ea pana in Budapesta.

Daca plec cu ea asa, exista riscul sa apara vreo alta defectiune ?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
intr-un service autorizat Opel

Amatori si diletanti, cred ca acum se pun pe citit Laughing
  • dvdrulz

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014 A14NEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare domnu' Dan Smile Nu vreau sa spun numele service-ului momentan.

Imi puteti raspunde la intrebare? Pot sa plec cu masina la drum lung fara sa apara vreo alta defectiune?

Multumesc anticipat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu au stiut ce si cum clar ca au mai facut o pataranie sau doua ca asa descopar eu deci nu stiu sa-ti spun daca e bine sau nu sa pleci asa la drum.
Skip ads

  • dvdrulz

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014 A14NEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Revin cu detalii dupa ce iau masina.
  • chele ion

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat distributia la Z10Xe acum o luna intr-un service la Moldova Noua cu kit de GM, la 124.000 km ca tacanea si am facut comparatie intre pinioanele noi si astea vechi, sunt la fel (cei din Caras pot apela cu incredere daca n-au unde schimba distributia, nu-i spun numele aici pe forum la service....primiti garantie pe lucrare si o sa fiti si multumiti cand o sa auziti cum merge...dupa si nu va omoara la pret)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La fel pe dracu (pinioanele).
  • chele ion

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca e pentru mine, da pinioanele erau la fel cele care le-a pus cu cele care le-a dat jos.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pinioanele din 2001 difera de cele care vin acum un kit, de asta ai si cod eroare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pinioanele din 2001 difera de cele care vin acum un kit, de asta ai si cod eroare.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ce fac unii mecanici cand isi baga nasul prin motor, chipurile ca-l repara? Cum e posibil asa ceva!? Au spart cate o jumatate din capetele ambelor axe cu came! Aveau nevoie sa le blocheze la schimb distributie si...ce-au facut? Cum au reusit? Ce pene sau leviere or fi bagat in crestaturile din capetele axelor? Asa ceva nu bagi de seama decat dupa ce umbli mii de km, cand cureti capacul culbutorilor sau cand schimbi iar distributia si nici de-ai dracului nu mai recunosc. Pai sa nu bagi furca-n ei?

  • dvdrulz

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014 A14NEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am revenit.

Masina merge perfect, si problema s-a rezolvat. Problema era intr-adevar datorita pinioanelor noi, care erau mai subtiri. Datorita pinioanelor mai subtiri, cititorul era prea departat de senzor(~1mm distanta). Dupa ce a fost apropiat cititorul cu ajutorul unei saibe atent masurate, si cu senzorul schimbat, masina merge brici.

Multumesc inca odata pentru raspunsuri!
Skip ads

  • Bodea Andrei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
chestia cu spartul axelor cu came....am auzit o poveste asemanatoare la un corsa...nu cred ca vrei sa stii ce metoda au aplicat baietii ca sa-ti alinieze distributia Laughing cel putin povestea care am auzit-o eu este de groaza
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu nu pot sa-mi imaginez cum au reusit. Au lovit cu ciocanu' ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Au spart axele came la capat pentru ca idiotii au crezut ca sina de calare o tine si contra, pui ceie de 22 pe ax ca de aia ai acolo exaon.
Senzor scimbat deeaba, alti idioti de mecanici.
  • Bodea Andrei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
corect!
  • vasy5000

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salutare imi poate spune si mie cineva care a schimbat recent ditributia la x12xe ,cat ar costa tot si dac e o regula sa schimbam si pinioanele?
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat distributia - corsa C 1.2 benzina, 2001, 107000 Km.
Piesele si manopera au costat cam cât s-a mai spus pe forum, pinioanele de la axele cu came nu le-am nimerit si au ramas cele vechi. Lista de piese completa e tot pe forum, nu e bine sa uitati vreo piesa.
Concluzia: costa ceva dar merita, daca va clantane motorul nu mai stati pe gânduri. Se simte si la motor, suna cu totul altfel si trage altfel, raspunde altfel, cred ca de-abia acum functioneaza in largul lui. Nici inainte nu mergea rau, ma obisnuisem dar nu era ok - acuma stiu asta.
Si... s-a mai spus: aveti grija cu cine lucrati. Daca vrea cineva sa stie unde am schimbat eu distributia in Sibiu, ma gaseste pe privat.

@vasy5000: nu e neaparat o regula, dar pinioanele de la axele cu came se uzeaza mai greu si se schimba la a doua inlocuire a lantului, nu neaparat la prima. Pinionul de la vilbrochen se schimba de fiecare data ca se duce mai repede. Nu-ti spun eu asta fiindca sunt mare mecanic amator, ci fiindca asa am citit pe-aici pe forum, si tot cam asa au spus ai altii care se pricep mai mult ca mine.
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am schimbat distributie la o corsa C 1.2 xe, kit complet Pinioane,garnitura,lant,intinzator,patine+ulei si filtre.
Operatia am facut-o inpreuna cu mecanicul meu fara chei KM (sus la axele cu came am pus o pila).
Montam tot la loc, si pornim.Motorul merge rotund, frumos lasam sa mearga 10min si oprim.
La a2a pornire se aprinde martorul check engine, punem testerul si ne da eroarea P0340 Camshaft position sensor circuit low input.
Dam capacul jos de atatea ori sa reglam din nou pana deja operatia o puteam face legat la ochi si tot aceeasi eroare.
Deci semnul de pe fulia de jos, corespunde cu cel de pe bloc,axele sunt drepte,la senzorul de la axa cu came din spate pare ok, ce ar mai putea fi?am verificat cu mufa scoasa de la acel senzor si imi da alta eroare ceva cu inalta presiune.
Eventual ar putea explica cineva cum se pune la punct din nou distributia?
De precizat ca motorul functioneaza si trage foarte bine, ralantiul sta undeva la 760-790.
  • iosiftm

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2010

  • Mesaj Privat
k3nt@
Fara trusa KM nu reusesti sa pui la punct.
1. Trebuie pus acel bolt, dorn cum sa-i spun si blochezi vibrochen.
2. La senzor este special facut un reglaj care vine pus pe rotita de la senzor.
3. Neaparat la capatul axelor platbanda standard care intra perfect, pila e pila si nu e standard.
4 . Stangere la cuplu cu cheie dinamometrica si pasta blocare.

La ochi risti sa faci si alte probleme.


In pagina de aici mai jos ai si imagini.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=720

Salutare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR