dvdrulz
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014 A14NEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dvdrulz
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014 A14NEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dvdrulz
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014 A14NEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2011
- Mesaj Privat
chele ion
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2007
- Mesaj Privat
Si eu am schimbat distributia la Z10Xe acum o luna intr-un service la Moldova Noua cu kit de GM, la 124.000 km ca tacanea si am facut comparatie intre pinioanele noi si astea vechi, sunt la fel (cei din Caras pot apela cu incredere daca n-au unde schimba distributia, nu-i spun numele aici pe forum la service....primiti garantie pe lucrare si o sa fiti si multumiti cand o sa auziti cum merge...dupa si nu va omoara la pret)
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
chele ion
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Ce fac unii mecanici cand isi baga nasul prin motor, chipurile ca-l repara? Cum e posibil asa ceva!? Au spart cate o jumatate din capetele ambelor axe cu came! Aveau nevoie sa le blocheze la schimb distributie si...ce-au facut? Cum au reusit? Ce pene sau leviere or fi bagat in crestaturile din capetele axelor? Asa ceva nu bagi de seama decat dupa ce umbli mii de km, cand cureti capacul culbutorilor sau cand schimbi iar distributia si nici de-ai dracului nu mai recunosc. Pai sa nu bagi furca-n ei?
dvdrulz
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014 A14NEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am revenit.
Masina merge perfect, si problema s-a rezolvat. Problema era intr-adevar datorita pinioanelor noi, care erau mai subtiri. Datorita pinioanelor mai subtiri, cititorul era prea departat de senzor(~1mm distanta). Dupa ce a fost apropiat cititorul cu ajutorul unei saibe atent masurate, si cu senzorul schimbat, masina merge brici.
Multumesc inca odata pentru raspunsuri!
Masina merge perfect, si problema s-a rezolvat. Problema era intr-adevar datorita pinioanelor noi, care erau mai subtiri. Datorita pinioanelor mai subtiri, cititorul era prea departat de senzor(~1mm distanta). Dupa ce a fost apropiat cititorul cu ajutorul unei saibe atent masurate, si cu senzorul schimbat, masina merge brici.
Multumesc inca odata pentru raspunsuri!
- Bodea Andrei
- *
- 38 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Cluj
Bodea Andrei
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Bodea Andrei
- *
- 38 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Cluj
Bodea Andrei
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
vasy5000
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2011
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Azi am schimbat distributia - corsa C 1.2 benzina, 2001, 107000 Km.
Piesele si manopera au costat cam cât s-a mai spus pe forum, pinioanele de la axele cu came nu le-am nimerit si au ramas cele vechi. Lista de piese completa e tot pe forum, nu e bine sa uitati vreo piesa.
Concluzia: costa ceva dar merita, daca va clantane motorul nu mai stati pe gânduri. Se simte si la motor, suna cu totul altfel si trage altfel, raspunde altfel, cred ca de-abia acum functioneaza in largul lui. Nici inainte nu mergea rau, ma obisnuisem dar nu era ok - acuma stiu asta.
Si... s-a mai spus: aveti grija cu cine lucrati. Daca vrea cineva sa stie unde am schimbat eu distributia in Sibiu, ma gaseste pe privat.
@vasy5000: nu e neaparat o regula, dar pinioanele de la axele cu came se uzeaza mai greu si se schimba la a doua inlocuire a lantului, nu neaparat la prima. Pinionul de la vilbrochen se schimba de fiecare data ca se duce mai repede. Nu-ti spun eu asta fiindca sunt mare mecanic amator, ci fiindca asa am citit pe-aici pe forum, si tot cam asa au spus ai altii care se pricep mai mult ca mine.
Piesele si manopera au costat cam cât s-a mai spus pe forum, pinioanele de la axele cu came nu le-am nimerit si au ramas cele vechi. Lista de piese completa e tot pe forum, nu e bine sa uitati vreo piesa.
Concluzia: costa ceva dar merita, daca va clantane motorul nu mai stati pe gânduri. Se simte si la motor, suna cu totul altfel si trage altfel, raspunde altfel, cred ca de-abia acum functioneaza in largul lui. Nici inainte nu mergea rau, ma obisnuisem dar nu era ok - acuma stiu asta.
Si... s-a mai spus: aveti grija cu cine lucrati. Daca vrea cineva sa stie unde am schimbat eu distributia in Sibiu, ma gaseste pe privat.
@vasy5000: nu e neaparat o regula, dar pinioanele de la axele cu came se uzeaza mai greu si se schimba la a doua inlocuire a lantului, nu neaparat la prima. Pinionul de la vilbrochen se schimba de fiecare data ca se duce mai repede. Nu-ti spun eu asta fiindca sunt mare mecanic amator, ci fiindca asa am citit pe-aici pe forum, si tot cam asa au spus ai altii care se pricep mai mult ca mine.
k3nt
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am schimbat distributie la o corsa C 1.2 xe, kit complet Pinioane,garnitura,lant,intinzator,patine+ulei si filtre.
Operatia am facut-o inpreuna cu mecanicul meu fara chei KM (sus la axele cu came am pus o pila).
Montam tot la loc, si pornim.Motorul merge rotund, frumos lasam sa mearga 10min si oprim.
La a2a pornire se aprinde martorul check engine, punem testerul si ne da eroarea P0340 Camshaft position sensor circuit low input.
Dam capacul jos de atatea ori sa reglam din nou pana deja operatia o puteam face legat la ochi si tot aceeasi eroare.
Deci semnul de pe fulia de jos, corespunde cu cel de pe bloc,axele sunt drepte,la senzorul de la axa cu came din spate pare ok, ce ar mai putea fi?am verificat cu mufa scoasa de la acel senzor si imi da alta eroare ceva cu inalta presiune.
Eventual ar putea explica cineva cum se pune la punct din nou distributia?
De precizat ca motorul functioneaza si trage foarte bine, ralantiul sta undeva la 760-790.
Operatia am facut-o inpreuna cu mecanicul meu fara chei KM (sus la axele cu came am pus o pila).
Montam tot la loc, si pornim.Motorul merge rotund, frumos lasam sa mearga 10min si oprim.
La a2a pornire se aprinde martorul check engine, punem testerul si ne da eroarea P0340 Camshaft position sensor circuit low input.
Dam capacul jos de atatea ori sa reglam din nou pana deja operatia o puteam face legat la ochi si tot aceeasi eroare.
Deci semnul de pe fulia de jos, corespunde cu cel de pe bloc,axele sunt drepte,la senzorul de la axa cu came din spate pare ok, ce ar mai putea fi?am verificat cu mufa scoasa de la acel senzor si imi da alta eroare ceva cu inalta presiune.
Eventual ar putea explica cineva cum se pune la punct din nou distributia?
De precizat ca motorul functioneaza si trage foarte bine, ralantiul sta undeva la 760-790.
iosiftm
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
k3nt@
Fara trusa KM nu reusesti sa pui la punct.
1. Trebuie pus acel bolt, dorn cum sa-i spun si blochezi vibrochen.
2. La senzor este special facut un reglaj care vine pus pe rotita de la senzor.
3. Neaparat la capatul axelor platbanda standard care intra perfect, pila e pila si nu e standard.
4 . Stangere la cuplu cu cheie dinamometrica si pasta blocare.
La ochi risti sa faci si alte probleme.
In pagina de aici mai jos ai si imagini.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=720
Salutare.
Fara trusa KM nu reusesti sa pui la punct.
1. Trebuie pus acel bolt, dorn cum sa-i spun si blochezi vibrochen.
2. La senzor este special facut un reglaj care vine pus pe rotita de la senzor.
3. Neaparat la capatul axelor platbanda standard care intra perfect, pila e pila si nu e standard.
4 . Stangere la cuplu cu cheie dinamometrica si pasta blocare.
La ochi risti sa faci si alte probleme.
In pagina de aici mai jos ai si imagini.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=720
Salutare.