Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • csabici2

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Harghita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Garnitura de chiulasa.
Daca era de la EGR nu facea presiune mare in instalatie...

da dar si acolo face presiune la fel de la gazale de esapament si daca ar fii garnitura de chiulasa ma gandesc nu ar trebui sa am incalzire inauntru nu?
Skip ads

  • csabici2

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Harghita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
multumesc pt sugestii dar in fine nu prea stiu ce sa fac!sa scot chiulasa o fac 100lei cat o fii garnitura nu prea ma afecteaza si schimb si pe cel dela distributie dar daca tot o sa am presiune ce cred ca va fii ca garnitura e din material feros si ala nu prea cedeaza si nici la chiuloasa nu vad nimic atunci o sa am masina de vanzare aia e clar am avut tot feluri de opeluri dar astia cu 16v nu am cuvinte ! am crezut ca asta de 1.2 e diferit dar m-am inselat rau de tot mai bine ma ocup de elecronica!
si aia e complicat dar mai merge!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
csabici2 nu are nimic motorul ca are 16 valve sau 8, nu a fost intretinut de fostul proprietar, o aduce la stare de harb si o vinde.
Chestia e ca iti trebuie mai multe nu numai garnitura chiulasa, vezi discutie RK motor la sectiunea agila
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
csabici2 a scris:... mai bine ma ocup de elecronica! si aia e complicat dar mai merge!

Off-Topic... Acum nu stiu ce inseamna electronica la tine...dar stiu ce inseamna la altii . Am fost si eu leu dar ma rezum la lucruri simple.

Daca vrei sa pastrezi masina ai mai multe de facut. Daca nu...nu.
Ca tine am facut si eu am cumparat-o cu probleme inevitabil...dar cu rabdare si multa informatie de aici am ajuns sa fac multe. Dar eu eram hotarat sa o pastrez.
Merge acum de ma unge la inima...chiar in weekend am facut un drum la Budapesta la concert.
Ce nu vrem sa intelegem e ca are niste ani...e ca un batran pe care tu...tanar ...nu-l mai intelegi si il repezi.
E si normal asa daca fostul proprietar nu stia decat unde e busonul la rezervor.
Unii le privesc ca gramada de fiare...altii nu!
Skip ads

  • csabici2

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Harghita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
da ma rog aveti dreptate dar eu mai am un octavia 1.9 tdi si stiti cat am intretinuti la ea? si o am de 4 ani si are ea 15 ani la opel o am de un an am schimbat la directie jumate pivotii iepurasii si inca caseta de directie bate ! urat mai face in rest cu motorul am avut probleme cu tachetii hidraulici si aia .... am rezolvat-o cu lichid de frana+ schimb de ulei iar acum presiunea asta! la un prieten toto corsa 1.2 de lao zii la alta a uitat codul pin ....nu stiu cum si trebuia reprogramat dar in doua zile iara uita atunci am schimbat bordul si minune nu mai uita! sunt masini complicate totusi si pentru mine!
  • Dragos.smd

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
O intrebare am, exista sanse sa se creeze presiune in radiator, intreb pt ca am scursuri masive de antigel pe la radiator( radiatorul are 6 luni) , scurgerile se opresc dupa ce dau drumul la aer(electroventilatorul porneste) si mai desfac capacul de la vas pt.eliminarea presiunii, in bord temperatura nu sare de 90.Cine da comanda electro ventilatorului sa porneasca intr-un regim normal fara aer?Sper ca am fost explicit astept parerile voastre.Multumesc
  • rider1

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pai daca se face presiune prea mare, ai doua variante ieftine pentru inceput, busonul de la vasul de expansiune blocat sau termostat blocat, poate fi si pompa de apa dusa sau chiar furtunele largite.
  • Dragos.smd

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Pompa de apa are cam 4 ani, unde cupleaza furtunele nu sunt scursuri,cum imi dau seama daca busonul sau termostatul este blocat? Multumesc
Skip ads

  • rider1

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Stai un pic sa ne lamurim, deci nu curge pe la furtun, curge direct din radiator ?
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am si o problema la un Y20 DTH si anume ca pierd antigel pe la garnitura de chiuloasa in partea capacului de la distibutie. Le-am schimabat recent (garn. chiuloasa, capac distributie si garnitura baie de ulei). O perioada a fost bine dar acum pierde deasupra alternatorului. Poate ca trebia sa ung cu putin silicon garniturile la montare dar n-am facut acest lucru ca am zis ca sunt noi. Dati-mi idee cu as putea lipi (tencui) zona respectiva (silicon, poxipol, poxilina, lipici de parbirz etc) ca mai desfac motorul inca odata.
  • Dragos.smd

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Deci curge in partea dreapta a r adiatorului, dar curge doar cand se creaza presiune, adica daca dau drumul la buson sa elimin din presiune nu mai curge un timp...are legatura cu electroventilatorul?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Schimba radiatorul, la masinile astea trebuie sa fie presiune in circuitul de racire, automat daca radiatorul e crapat va curge.
Skip ads

  • Dragos.smd

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am fost la service, si intr-adevar este spart, curge pe la imbinarea plasticului cu aluminiu,am auzit ca se poate lipi, adica se desface plasicul se pune un mastic, si gata nu mai curge.P e mine ma intereseaza daca a mai facut cineva , si daca tine.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Greu de spus, mai ales ca acolo va fi antigel fierbinte sub presiune.
  • ionut_filipescu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17 DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
va salut
astra g 1.6 16v 2001
de ceva timp in scade nivelul de antigel in borcan. am observat, cu motorul pornit, ca se prelinge la capatul furtunului in forma de S, cel care vine din radiator inspre motor, la capatul dinspre motor (picura pe compresorul de AC). intrebarea e: ar trebui sa schimb si furtunul? doar colierul? merge colier universal cu surub sau se recomanda cu cleme? pot sa-l schimb eu, se scurge antigel daca il desfac ? (intrebari de novice, nu va suparati pe mine). are presiune pe instalatie daca motorul e rece ?bufneste ceva daca il scot ? (cu motorul rece nu se achimba nivelul, doar la mers, ma gandesc ca atunci intra in presiune si-l arunca. daca gresesc, corectati-ma....)
multumesc.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pui colier cu surub,daca tot pierde schimbi furtunu,vei pierde ceva antigel,dar completezi in vas
  • rider1

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Poti sa pui colier cu surub, dar pune unul mai sanatos. Nu trebuie sa scoti furtunul, desfaci colierul de tot si -l pui asa cum pui o bratara la mana dupa care strangi bine.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Dragos.smd a scris:Am fost la service, si intr-adevar este spart, curge pe la imbinarea plasticului cu aluminiu,am auzit ca se poate lipi, adica se desface plasicul se pune un mastic, si gata nu mai curge.P e mine ma intereseaza daca a mai facut cineva , si daca tine.


Nu tine.
  • ionut_filipescu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17 DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
ce nu tine BV19 MAX ? Fii mai explicit te rog, sau vino cu o idee sa ma ajuti... Multumesc
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Era vorba de ce a scris colegul mai sus, legat de capacul din pastic de la radiator (vezi la ce am dat quote).

In cazul tau, scoti busonul de la vasul de expansiune, ridici masina putin de partea pasagerului pe cric si vezi ca ai un robinet de golire in partea de jos a radiatorului, pe lateral.
Scurgi tot antigelul intr-un vas (sau cel putin o mare parte din el, sa nu-l pierzi cand scoti furtunul). Dai furtunul jos si il examinezi vizual. Daca este taiat trebuie inlocuit. Daca nu este taiat cureti bine cu o carpa curata stuturile unde intra furtunul si il prinzi cu coliere noi (ai grija sa fie coliere cu colturile rotunjire, sa nu distrugi furtunul aiurea.)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR