Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • urecheatu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut am problemecu masine mi s-a aprins becul de la motor si masina cu cheia pe ea ce sa fac si nu mai trage unde sa ma duc va rog imi spuneti
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
urecheatu ai mesaj privat
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare forumisti.
Puteti sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea codurilor de eroare la opel astra g y 17 dt:
1) P0100: MAF Sensor Ckt. Insufficient Activity sau Mass/Volume Air Flow Circ Error - dar sa nu-mi spuneti ca e de DEBITMETRUL, caci am schimbat 6 buc pana acum in ultima luna, dintre care ultimele 2 originale...desi si la reprezentanta la tester tot de debitmetru imi spuneau ?!
2) P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction sau Glow Plug Circ Error Circ A- poate fi incalzirea filtrului si mufa acestuia situate in capacul filtrului de motorina ?
3) High voltage coolant temperature - acest cod de eroare mi-a fost dat la testerul de la reprezentanta opel.
HHHHEEEELLLLPPPP !
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
1. Trebuie sa afli valoarea MAF la ralanti, la 88 grade. Trebuie sa ai 26-28kg/h.
2. Verifica bujiile. Se prea poate sa ai vreuna arsa. Se intampla des.
3. Posibil vreo eroare stocata la o pornire cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa. Eventual verifica si starea contactelor, a mufei si a firelor.

Scoate o borna a bateriei, las-o asa vreo juma' de ceas ca sa se stearga erorile si vezi ce mai apare dupa aceea. In mod normal daca ai bujie arsa P0380 apare la fiecare pornire cu motorul complet rece.

Pe viitor nu mai posta erori aici. Topicul dezbate metoda de aflare a lor, nu erorile in sine.
Skip ads

  • crblx2

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am facut testul asta cu pseudo agrafa si nu e stocat nici un cod de eroare dar martorul asta continua sa se aprinda iar cind se aprinde masina nu mai trage . stiti un servis bun in iasi sau un mecanic bun ?unde imi pot lasa masina cu incredere fara sa imi inlocuiasca suruburile originale de la egr sau de la capacul ecotec
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru ajutor djtaotao, stiu ca nu am voie si promit sa nu mai postez interpretarea codurilor de eroare aici.
bujiile, senzorul de temperatura si mufele acestora sunt veificate deja si cu aparatul de masura...si sunt ok
in legatura cu debitmetrul, daca nu am valoarea indicata mai sus, ce crezi ca nu mai merge ?
multumesc si scuze pentru postul de aici.
nicu.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare forumisti.
Puteti sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea codurilor de eroare la opel astra g y 17 dt:
1) P0100: MAF Sensor Ckt. Insufficient Activity sau Mass/Volume Air Flow Circ Error - dar sa nu-mi spuneti ca e de DEBITMETRUL, caci am schimbat 6 buc pana acum in ultima luna, dintre care ultimele 2 originale...desi si la reprezentanta la tester tot de debitmetru imi spuneau ?!
2) P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction sau Glow Plug Circ Error Circ A- poate fi incalzirea filtrului si mufa acestuia situate in capacul filtrului de motorina ?
3) High voltage coolant temperature - acest cod de eroare mi-a fost dat la testerul de la reprezentanta opel.
DE FIECARE DATA MI SE APRINDE BECULETUL DE NOXE "EXHAUST EMISION".
masina e lenesa, "da nas" si pierde putere in mers. imediat dupa acest fenomen ramane aprins in bord "exhaust emision ".
multumesc tuturor forumistilor care m-au ajutat pana acum.
nicu.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am o problema cu "dat in nas la masina" si pierderi de putere cu imposibilitatea de a accelera in trafic, urmat de aprinderea beculetului exhaust emision si apoi intrarea in regim de avarie (masina merge la juma de putere) care persista. de fiecare data toti mecanicii din univers mi-au spus ca am "mass air flow" si binenteles dupa ce am schimbat de 6 ori debitmetrul cu altele noi noute si originale din germania, au ridicat din umeri si mi-au zis ""o sa-si revina ea" sau "sa ne suni sa ne zici cum mai merge", binenteles pe banii mei...
Asa ca m-am pus pe treaba si cum imi place mie sa fac treba de la cap la coada am luat aproape toate la desfacut si verificat (curatat senzori si masurat, demontat si curatat valva egr, demontat si verificat cele doua valve electropneumatice - sus - jos, schimbat debitmetru de mai multe ori, verificat tubulatura aer, demontat si verificat toate circuitele de vacuum, verificat pompa de injectie motorina, verificat ECU sa nu aiba motorina in fisa "M", verificat calculator de injectie prin desfacere ca sa nu aiba lipituri reci, verificat releu bujii incandescente prin desfacere, schimbat filtre aer si mororina, etc, etc, etc, etc)...binenteles ca "supermasinuta" mea opel face la fel ca la inceput, adica merge aiurea, doar cum vrea ea.... azi am demontat, curatat si verificat si senzorul de turatie al arboerlui cotit si...la fel...
solutii, idei ceva, orice ar fi bun...
nicu.
Skip ads

  • crblx2

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nicu costinesti...verifica si ambreajul tot kitul (rulment, placa, disc, cilindru de presiune, pompa de ambreaj plus conducta metalica pt k si eu am avut aceiasi problema ...cind se incalzea motorul la 90 se aprindea martorul si nu mai tragea de loc puteai sa o accelerezi la greu ca nu mai mergea sau ar mai putea fi pompa de motorina din rezervor.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
multumesc crblx, m-am gandit si la kitul de ambreaj sa-l verific...
la modelul meu astra g y 17 dt in rezervor am numai sorbul de motorina, pompa de motorina este integrata in pompa de injectie si este in compartimentul motor langa filtrul de aer.
insa azi-noapte am descoperit ceva...stupoare:
AM MOTORINA in mufa "M" de la ECU !
cred ca asta este "buba" masinii.
voi verifica valva din pompa de injectie si revin cu amanunte.
nicu.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am descoperit motorina in mufa "m" de la ECU !
si cred ca asta este "buba" masinutei.
  • alin_cristian32

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am un opel tigra din 95 si cred ca are ceva probleme la bord.In timp ce merg se aude un tacanit f enervant in bord.Cu cat creste viteza se aude si mai tare.Am schimbat astazi cablul de la kilometraj si degeaba Crying or Very sad Stie cineva de la ce ar putea fi?
Skip ads

  • felixgeorgescu

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 1.6XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Crying or Very sad De un an de zile tot incerc sa rezolv o problema la masina mea... am fost si la reprezentanta, dar aia sunt varza, cer o gramada de bani si nu-mi dau nici un raspuns categoric...
-Opel Astra Caravan 2000 cm3, an fab. 2000, motor Y20DTH;
- uzura motorului: 240000 km, insa se comporta destul de bine;
- consum 6% in afara localitatii;
- probleme tehnice: se aprinde uneori martorul cu motorasul, insa cand accelerez peste 2000 r/min in viteza a doua se stinge; daca accelerez rapid in viteza a V-a, la 125km/ora se reaprinde beculetul cu motorasul si nu mai trage, sunt nevoit sa opresc motorul in mers si sa repornesc masina; aceste probleme nu apar daca in viteza a 5-a accelerez "intrerupt" sau foarte lin;
- bec cu stelutza uneori aprins.

Stiu ca era necesar sa postez in alta parte, dar am procedat asa deoarece sper sa rezolv cat mai repede. Sunt student, numai in ultima luna am schimbat placutele de frana, discuri, bucsaraia complet si am cheltuit 16 mil:( Daca tot dau un ban din putinul pe care reusesc sa-l castig, macar sa nu mai am problemele astea agasante.

Pareri?

Multumesc anticipat!

Nota bene:
*am desfacut valva EGR, am facut testul cu "limba la gaurica" si nu pare a fi sparta. Am observat in orificiul unde intra valva EGR ca peretii sunt cam negri, sa ii curat? Si daca da, ajuta asta la ceva? Steluta de ce se aprinde? In general se aprinde cand suprasolicit motorul in "merts sportiv".
*am fost la tester, arata totul ok.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
stiti cumva ce simptome are turbina la astra g y 17 dt cand nu mai functioneaza bine ?
cum se poate verifica "acasa" turbina daca este in parametri normali ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Diagnoza. Se vizualizeaza parametrul "boost pressure". Trebuie sa fie exact sau lejer in urma lui "boost pressure command".
  • felixgeorgescu

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 1.6XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La nuntul meu... vrea sa imi raspunda cineva? Va rog frumos! Up
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Acleasi raspuns. Diagnoza. Becuri aprinse = coduri de eroare stocate. Stii codurile si interpretarea lor, poti localiza defectul.
  • felixgeorgescu

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 1.6XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
djtaotao a scris:Acleasi raspuns. Diagnoza. Becuri aprinse = coduri de eroare stocate. Stii codurile si interpretarea lor, poti localiza defectul.


Pai am fost la diagnoza... a spus electricianul ca e o mica problema la valva EGR, am scos-o, am facut testul cu limba la gaurica... nimic, nu e sparta... Ce sa mai fac? Rolling Eyes
  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema. De cateva zile mi se aprinde in mers martorul masinuta cu cheita insa masina merge normal. Am facut testul cu pseudoagrafa si am citit urmatorul cod: 0751. In OBD-II Diagnostic Trouble Codes am gasit eroarea urmatoare: P0751 Shift Solenoid A Perf/Stuck Off. Stie cineva ce inseamna treaba asta? Am un Astra G 2003 Z16XE caravan cutie manuala.
  • felixgeorgescu

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 1.6XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
djtaotao a scris:Acleasi raspuns. Diagnoza. Becuri aprinse = coduri de eroare stocate. Stii codurile si interpretarea lor, poti localiza defectul.


Da, dar becurile nu raman aprinse mereu, ci apar in timpul mersului si se sting... so?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR