Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
catalinroibu a scris:Revin cu detaliile!
Azi am terminat de segmentat motorul! Am schimbat tot ce am scris acolo plus filtrele de ulei+praf+carburant, antigelul. Ca ulei am preferat castrol magnatec 10w40. Totul piese plus manopera 1959 lei. Masina a pronit super bine si acum isi face rodajul (mers in gol 2 ore). De maine este iar pe sosele. Va tin la curent cu nivelul uleiului!
Toate bune!


10W40 doar pt rodaj, sau o sa mergi pe el in continuare? Eu ma gandeam ca, daca fac motorul, sa trec pe 0W40...
Skip ads

  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
catalinroibu a scris:Salutare!
Eu aveam aceeasi problema cu un consum exagerat de mare de ulei la vectra c, motor z16xe si am schimbat in primavara semeringurile la supape....si consumul s-a mentinut la acelasi nivel (adica foarte mare....1.5l/1000km). Acum, dupa nenumarate discutii telefonice cu d-nul Cuciurean, caruia ii multumesc cu aceasta ocazie pentru ca m-a suportat, am decis. Segmentare, si chiuloasa sa o fac din nou. Am ales segmentii Goetze, suruburi noi la chiuloasa si la biele. Cand am ajuns cu desfacutul la segmenti am constatat ca cei de ungere erau complet blocati si de aici si consumul enorm de ulei. Uzura nu am in motor, si pana acum totul este bine, sper, masina este in service de luni, iar acum se lucreaza la chiuloasa. Sfatul meu este daca tot va apucati de masina sa schimbati cam tot ce se poate, eu am decis sa ii schimb si ghidurile la supape, mai ales ca cele de la evacuare in loc de 6 mm in diametru aveau 6.3 mm.
Pana acum asta e lista finala de piese>
Set segmenti Goetze 4*65 -260 lei
Garnitura chiuloasa Victor Reinz -88lei
Garnitura admisie Victor Reinz - 33 lei
Semeringuri supape Victor Reinz - 73 lei
Suruburi chiuloasa Victor Reinz - 88 lei
Suruburi biela GM - 32 lei
Ghiduri supape Metelli - 16*13 - 208 lei
Curea distributie - 68 lei
Manopera chiuloasa (alezaj, scaune supapae, schimbat ghiduri+semeringuri) -250 lei
Manopera segmentare - 700 lei
De acum mai am de luat uleiul si filterele si sper sa se fi rezolvat problema.

Va tin la curent cu evolutia lucrarilor!


Aceeasi miscare as dori sa o fac si eu dar trebuie sa gasesc pe cineva potrivit si piese la fel de potrivite.

Piesele s-au luat in functie de uzura motorului , s-a desfacut motorul apoi s-au cumparat piesele ? ulei dupa segmentare stiam si eu ca va fi 0w40 dar la tine . . .
detalii despre asta?

Am sa il rog si eu pe Domnul Dan daca ma va ajuta cu ceva sfaturi / chiar manopera pentru segmentarea motorului.

Merci , si sper sa scapi si tu de consumul de ulei.
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am trecut de 4000 km cu SWD Rheinol Primus TS. Mi-a papat deocamdata vreo 850 ml, adica vreo 200 ml la mia de km, 150 ml mai putin decat cu Castrol sau Liqui Moly. Daca consumul se mentine la nivelul asta, cred ca o sa mai astept cu segmentarea.
  • catalinroibu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Brook a scris:
catalinroibu a scris:Salutare!
Eu aveam aceeasi problema cu un consum exagerat de mare de ulei la vectra c, motor z16xe si am schimbat in primavara semeringurile la supape....si consumul s-a mentinut la acelasi nivel (adica foarte mare....1.5l/1000km). Acum, dupa nenumarate discutii telefonice cu d-nul Cuciurean, caruia ii multumesc cu aceasta ocazie pentru ca m-a suportat, am decis. Segmentare, si chiuloasa sa o fac din nou. Am ales segmentii Goetze, suruburi noi la chiuloasa si la biele. Cand am ajuns cu desfacutul la segmenti am constatat ca cei de ungere erau complet blocati si de aici si consumul enorm de ulei. Uzura nu am in motor, si pana acum totul este bine, sper, masina este in service de luni, iar acum se lucreaza la chiuloasa. Sfatul meu este daca tot va apucati de masina sa schimbati cam tot ce se poate, eu am decis sa ii schimb si ghidurile la supape, mai ales ca cele de la evacuare in loc de 6 mm in diametru aveau 6.3 mm.
Pana acum asta e lista finala de piese>
Set segmenti Goetze 4*65 -260 lei
Garnitura chiuloasa Victor Reinz -88lei
Garnitura admisie Victor Reinz - 33 lei
Semeringuri supape Victor Reinz - 73 lei
Suruburi chiuloasa Victor Reinz - 88 lei
Suruburi biela GM - 32 lei
Ghiduri supape Metelli - 16*13 - 208 lei
Curea distributie - 68 lei
Manopera chiuloasa (alezaj, scaune supapae, schimbat ghiduri+semeringuri) -250 lei
Manopera segmentare - 700 lei
De acum mai am de luat uleiul si filterele si sper sa se fi rezolvat problema.

Va tin la curent cu evolutia lucrarilor!


Aceeasi miscare as dori sa o fac si eu dar trebuie sa gasesc pe cineva potrivit si piese la fel de potrivite.

Piesele s-au luat in functie de uzura motorului , s-a desfacut motorul apoi s-au cumparat piesele ? ulei dupa segmentare stiam si eu ca va fi 0w40 dar la tine . . .
detalii despre asta?

Am sa il rog si eu pe Domnul Dan daca ma va ajuta cu ceva sfaturi / chiar manopera pentru segmentarea motorului.

Merci , si sper sa scapi si tu de consumul de ulei.



Salut!
Am primii 200km cu masina segmentata si multumesc lui Dumnezeu, consumul e ZERO!

Am vorbit cu d-nul Cuciurean si mi-a recomandat ca pana la iarna sa merg cu 10w-40 dupa sa merg cu un 5w-40!

Toate bune!
Skip ads

  • catalinroibu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu am uzura in motor, la mine era problema segmentilor, cei de ungure complet blocati, iar ceilalti la doua pistoane erau aliniati! A doau cauza a consumului de ulei este data in mare parte de ghidurile la supape, pentru care opel a rechemat in service toate masinile cu motorizare z16xe.
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:Am trecut de 4000 km cu SWD Rheinol Primus TS. Mi-a papat deocamdata vreo 850 ml, adica vreo 200 ml la mia de km, 150 ml mai putin decat cu Castrol sau Liqui Moly. Daca consumul se mentine la nivelul asta, cred ca o sa mai astept cu segmentarea.


da-mi mai multe detalii despre acest ulei (daca nu gasesc ajutor pentru segmentare / o sa incerc uleiu asta )




Catalinroibu , segmentarea ai facut-o intr-un service ceva in SV sau Iasi?

Multumesc
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Brook a scris:
Nirolf1986 a scris:Am trecut de 4000 km cu SWD Rheinol Primus TS. Mi-a papat deocamdata vreo 850 ml, adica vreo 200 ml la mia de km, 150 ml mai putin decat cu Castrol sau Liqui Moly. Daca consumul se mentine la nivelul asta, cred ca o sa mai astept cu segmentarea.


da-mi mai multe detalii despre acest ulei (daca nu gasesc ajutor pentru segmentare / o sa incerc uleiu asta )


Daca ai consum destul de mare, poti incerca orice ulei, ca nu scapi fara reparatie la motor.
Uleiul e semisintetic. L-am bagat dupa ce am citit pe VW forum despre multi care erau foarte multumiti de uleiurile SWD Rheinol. Eu am bagat dinasta: http://www.google.ro/url?sa...9nUcQ&cad=rja
  • catalinroibu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@Brook
Segmentarea am facut-o la un service din suceava, mai precis la Auto Nahorneac. Masina are mecanicul ei si este un foarte bun profesionist. Daca esti din suceava mergi la acest service si intreaba de stelica. daca esti din Iasi mergi la d-nul Dan Cuciurean si te consulta!
Oricum cel mai bine este faci tot! majoritatea problemelor sunt date de chiuloasa (ghiduri si semeringuri supape) si de segementi!

Toate bune!
Skip ads

  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salutare.haideti ca ma alatur si eu voua.
am un astra g z16xe din 2002.la mine consumul e undeva 2l la 7000 km.gm 10w40.insa problema e un pic diferita.am un trepidat la relanti si oscilatii mici inclusiv in sarcina si cam toti mecanicii au dat acelasi verdict.supape care nu mai inchid cum trebuie.Azi am vorbit la telefon cu un mecanic si parea foarte stapan pe situatie si a zis ca stie de ce se duc semeringurile.Zicea ceva de genul ca masinile din afara sunt setate sa deschida termostatul la 95 grade ,cele fabricate la noi,deschide termostatul la 87.....,deasta se coc simeringurile,asa ca schimbare semeringuri supape si modificat termostatul sa deschida mai devreme....acum nu stiu ce sa zic.Care din voi din bucuresti ati rezolvat problema asta la z16xe?
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
In atentia domnului Cuciurean:
Astra G Z16XE 2002,115 000 km pe bord,reali.....cine stie
Problemele sunt urmatoarele:
-relanti neregulat,tremura motorul la relanti,ca sa va faceti o idee acul turometru oscileaza cu 1-2 mm.
-tremuratul e mai slab la rece,cand motorul atinge 90 grade face mai rau
-mici rateuri la esapament
-in mers,nu conteaza ce turatie este,daca tin constant din pedala are oscilatii ,sacadeaza....parca nu stie daca sa accelereze sau sa decelereze
-simt pierderi de putere ale motorului,are momente cand trage bine,momente cand ma cam rog de el,in special cand se incalzeste
-la relanti,daca o turez de ex la 3000 si tin constant,turometru are aceiasi oscilatie,1-2 mm
Am verificat urmatoarele:
-alta bobina inductie,acelasi mers
-alt corp clapeta acceleratie
-egr verificat si functioneaza
-scos mufe sonde lambda
-pusa pe tester nu indica nici o eroare iar toti parametrii sunt in limite
-de 2 luni merg numai pe efix rompetrol
-bujiile schimbate de aprox 4000 km,scoase si sunt frumoase,caramizii
Ma dispera

Toti mecanicii au spus ca din cauza consumului de ulei nu se mai inchid supape cum trebuie si trebuie umblat in motor....dar am cateva reticente......va rog un sfat ceva...

Nu stiu daca are vreo relevanta dar am fost de curiozitate la un service itp si am pus masina pe stand si au iesit noxele din prima...
  • FLV

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am o intrebare...acum am in motor (Z16XE) un ulei valvoline 10w40 durablend (american) luat de pe un site, care are nici 5000km. Pentru completare, ca sa nu mai dau comanda pe site si sa platesc transport iar pt 2 bidoane de ulei, daca pun o alta firma (de ex GM) tot 10w40 dauneaza cu ceva motorului?
Asta pana da frigul, ca apoi o sa fac schimbul de ulei cu un 5w40.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
daca pui ulei cu specificatii identice este ok.
Skip ads

  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salutare.....vad ca nici un raspuns la problema mea....asa ca imi iau inima in dinti si incep marea lucrare de segmentare motor ....Inainte sa-l desfac ii fac cruce de 3 orii si-i dau sa bea apa sfintita Smile
As dori cateva sfaturi in alegerea pieselor:
-segmentii Goetze
-semeringuri supape am gasit doar REINZ
-ghiduri supape Metelli
-garnitura chiuloasa Reinz
-garnitura admisie Reinz
-suruburi chiuloasa Elring
-suruburi biela GM
-garnitura baie ulei Reinz(silicon)
-cuzineti biela Mahle
-garnitura evacuare Reinz
-garnitura capac culbutori Glasser
  • catalinroibu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dragosh84 a scris:salutare.....vad ca nici un raspuns la problema mea....asa ca imi iau inima in dinti si incep marea lucrare de segmentare motor ....Inainte sa-l desfac ii fac cruce de 3 orii si-i dau sa bea apa sfintita Smile
As dori cateva sfaturi in alegerea pieselor:
-segmentii Goetze
-semeringuri supape am gasit doar REINZ
-ghiduri supape Metelli
-garnitura chiuloasa Reinz
-garnitura admisie Reinz
-suruburi chiuloasa Elring
-suruburi biela GM
-garnitura baie ulei Reinz(silicon)
-cuzineti biela Mahle
-garnitura evacuare Reinz
-garnitura capac culbutori Glasser



salut!
Pana acum cam aceleasi piese le-am schimbat si eu, in afara de suruburile de la chiuloasa, eu am mers tot pe reinz. In schimb nu stiu daca se merita sa schimbi si cuzinetii atata timp cat ai presiune la ulei. Oricum daca au uzura e bine sa ii schimbi acum. Eu am segmentat saptamana trecuta motorul am 1500 km si nicio picatura de ulei arsa. Multumesc lui Dumnezeu am scapat de consumul de ulei. Joi m-am vazut si cu Dan Cuciurean in Iasi si i-a placut lucrarea.

Spor la treaba si sper sa ai si tu aceeasi bafta ca a mea si sa scapi de consum!

PS. Grija mare la chiuloasa, sa iti faca scaunele f bine si alezajul.

In caz de probleme mai vb pe forum!
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Astazi,am reusit decat sa dam chiuloasa jos,maine dimineata urmeaza baia de ulei si pistoanele.Din ce s-a observat pana acum,supapele sunt pline de calamina,camasile pistoanelor sunt impecabile,dar cred ca segmentii sunt cam praf,cu degetul se poate misca foarte putin capul la piston....vedem maine cand ii scoatem..In principiu tind sa cred ca o sa fie o reusita,cel putin mecanicul a fost impresionat de starea buna a motorului.
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Zi-mi si mie te rog,din posturile tale anterioare am vazut ca dupa segmentare i-ai pus castrol magnatec 10w40.Asa as face si eu si la urmatorul schimb,aproape de iarna sa ii pun tot un castrol 5w40...ce zici?
  • catalinroibu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dragosh84 a scris:Zi-mi si mie te rog,din posturile tale anterioare am vazut ca dupa segmentare i-ai pus castrol magnatec 10w40.Asa as face si eu si la urmatorul schimb,aproape de iarna sa ii pun tot un castrol 5w40...ce zici?


e bine asa....mergi pe un 10w-40 pentru rodaj, iar in iarna pune un 5w-40. oricum dupa 1500km uleiul este curat curat. il mai tin inca 2000km si il dau jos, numai bine se face iarna.
  • mirut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salutare tuturor ! zilele acestea am intampinat o problema ciudata . la o coborare de freo trei km in frana de motor(zona montana) am observat ca i-mi scoate o nebunie de fum la esapament. am facut un popas dupa care am pornit la drum dar dupa vreo cinci km timp in care a mai scos ceva fum totul a revenit la normal( masina merge bine motorul se aude bine si are putere) . Mentionez ca masina este un vectra b x16xel si consuma cam 0,8 l ulei la mia de km. Rog pe toti cei care au intampinat asa ceva sa ma ajute cu un sfat. multumesc!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mirut, eu in locul tau m-as ingrijora PUTERNIC de consumul de ulei... Aia cu fumul, daca nu se repeta... las-o asa...
  • catalinroibu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mirut a scris:salutare tuturor ! zilele acestea am intampinat o problema ciudata . la o coborare de freo trei km in frana de motor(zona montana) am observat ca i-mi scoate o nebunie de fum la esapament. am facut un popas dupa care am pornit la drum dar dupa vreo cinci km timp in care a mai scos ceva fum totul a revenit la normal( masina merge bine motorul se aude bine si are putere) . Mentionez ca masina este un vectra b x16xel si consuma cam 0,8 l ulei la mia de km. Rog pe toti cei care au intampinat asa ceva sa ma ajute cu un sfat. multumesc!

salut
daca citeai ce am scris problema e simpla. Segmentare si facut tot ce se poate la chiuloasa (ghiduri+semeringuri) scaune supape, alezaj chiuloasa, segmentare cu segmenti goetze, in total cam 2100 lei. Bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR