Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • tevez006

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, sunt mic si eu aici pe forum Very Happy
am un opel astra G din 2001 , cu motor 1.7 si am o problema cu motorina care urca prin mufa in ECU, as dori sa imi spuneti cat m-ar costa sa remediez problema cat mai urgent si daca stie cineva vreun service bun in galati. Rolling Eyes

PS : in afara de ZETEC unde am fost cu alta masina sa imi schimbe distributia si mi-au fisurat instalatia de AC Mad

multumesc mult
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Deci la 250.000 km a reusit si calculatorul meu de injectie sa cedeze. Simptome cunoscute, porneste uneori iar atunci cand reuseste sa porneasca se opreste la scurt timp. Verdictul testerului OP-COM a fost P0251 - Spill Valve Malfunction (Injection Pump) - Not present. L-am dat jos si deloc surprins am gasit 3 lipituri reci:



Oare exista y17dt sa scape de pedeapsa asta?..
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Da! Cele la care se refac lipiturile din timp si cu simt de raspundere Razz
  • baby4tfr

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2008

  • Mesaj Privat
baieti din pacate am si eu aceiasi problema cu masina mea un opel astra 1.7 dti din 2000,problema este ca se opreste in timpul mersului si nu mai porneste numai daca o las vreo 10 ore. am chemat un baiat cu un tester care mia dat urmatoarele coduri P0251,p0216 am fost la mecanic si mia zis ca este pompa de injectie ptr ca in momentul cand ii dau cheie nu ii da motorina pe injectoare dar eu nu stiu ce sa mai cred ptr ca dimineata pornesc si mai fac 2-3 km pana se opreste. ceva sfaturi ?
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sfatul meu este sa apelezi la cineva care a mai refacut cu succes aceste lipituri reci din calculatorul de injectie. Dupa asta vezi tu daca mai trebuie facut si altceva.
  • balaur88

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
baby4tfr ai mai rezolvat ceva? ca am aceeasi prolema si eu
  • baby4tfr

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu inca ca nu stiu cum sa desfac calc de la pompa cred ca trebuie sa desfac tot motorul ptr asta adica tot inclusiv chitul de distributie daca nu ma insel iar ptr asta cred ca pe sambata cand am si eu liber dar astept alte comentarii pe tema asta ca nu sunt sigur de nimic.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ca sa desfaci calculatorul de la pompa ai nevoie de o tubulara de 10 daca imi aduc aminte bine. nu ai de desfacut absolut nimic altceva. bagi mana pe desupra motorului si desfaci cele 4 suruburi care tin calculatorul. sunt destul de lungi cam 6-7cm. la sfarsit desfaci si mufa care are o siguranta si aia e. aproape ca m-a busit rasul cand am auzit de distributie si altele. Inteleg ca sambata ai timp liber dar nici chiar asa. Very Happy
din pacate nu sunt acasa sa te ajut cu lipiturile dar te duci la un electronist priceput (atentie! nu la un prieten care are letcon sau pistol si lipeste de 2 ori pe an cu el). Il pui sa desfaca calculatorul si sa refaca lipiturile reci. Pozele postate pe la mijlocul topicului. Am mai spus si repet.

1Neaparat statie de lipit cu reglaj temperatura.
2Fludor de calitate la temperatura mai mare.
3Pad antistatic
4Lupa buna si verificate cam toate lipturile componentelor de putere.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
baby4tfr a scris:nu inca ca nu stiu cum sa desfac calc de la pompa cred ca trebuie sa desfac tot motorul ptr asta adica tot inclusiv chitul de distributie daca nu ma insel iar ptr asta cred ca pe sambata cand am si eu liber dar astept alte comentarii pe tema asta ca nu sunt sigur de nimic.




Aoleu, inseamna ca pentru a curata EGR-ul scoti si pistoanele din motor Laughing (scuze, nu m-am putut abtine Very Happy ).


Revenind on-topic, calculatorul are 4 suruburi de 6 (10mm). se desface fie pe sus, bagi cheia prin spatele tubulaturii de admisie, fie pe sub masina. Pe sus este mai simplu.
Am atasat mai jos locatia pe motor unde se afla acest calculator de injectie. Acolo mai exista un suport masiv din aluminiu si calculatorul peste. Poza este facuta "din spate":


@bazare, mufa de la calculatorul de injectie nu are siguranta, are doar o clema care se elibereaza la apasarea mufei.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
siguranta - clema tot un drac. Are ceva acolo ca sa nu iasa accidental. Laughing
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
da, da Smile
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu inteleg doar un singur lucru, de ce trebuie statie de reglare a temperaturii?. Eu mi l-am rezolvat singur (am pus o poza acum cateva zile). Da am curatat cu spirt inainte si dupa cositorit, am curatat lipiturile si le-am refacut cu un pistol de lipit; si da un fludor de ceva calitate. De ce trebuie statie?..
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cablajul este multistrat si il poti strica daca il incalzesti prea tare. Nu a spus nimeni ca ai nevoie obligatoriu de statie, dar cu statia ai controlul temperaturii destul de strict.
  • tony_lepo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
sal,am vazut ca te pricepi,am si eu o problema,nu stiu daca calculatorul acele din partea dreapta interirul masini pe stalp,e acelasi cu calculatorul de injectie,dar testerul mi-a dat ca e defect,cer sfaturi sau,ce sa fac,multumesc
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:... Nu a spus nimeni ca ai nevoie obligatoriu de statie, dar cu statia ai controlul temperaturii destul de strict.


bazare a scris:...
1Neaparat statie de lipit cu reglaj temperatura....



Eu asa inteleg de aici...
  • baby4tfr

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da ma bucur ca va-m facut sa radeti dar mie care habar nu am de mecanica imi vine sa dau cu totul de pamant ca nu cunosc si nu ma pricep Confused dar sa stiti ca cu ajutorul vostru am invatat cate ceva si va multumesc. astazi mi-am facut timp sa desfac calculatorul pompei de injectie si am descoperit dupa parerea mea niste lipituri care trebuie facute am sa pun si poza ca sa-mi mai dati cate un sfat daca sa merg cu el la un electronist sau nu
  • baby4tfr

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am uitat sa precizez ca in momentul in care am scos mufa din calculator a curs un ulei din ea este normal sa aiba ulei in mufa ?
  • baby4tfr

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2008

  • Mesaj Privat
tony_lepo descrie si tu putin ce masina ai si codurile care ti lea dat testerul daca vrei sa fii ajutat
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
tony_lepo a scris:sal,am vazut ca te pricepi,am si eu o problema,nu stiu daca calculatorul acele din partea dreapta interirul masini pe stalp,e acelasi cu calculatorul de injectie,dar testerul mi-a dat ca e defect,cer sfaturi sau,ce sa fac,multumesc

Acela este calculatorul pentru inchiderea centralizata, nu cel de injectie.


@baby4tfr, nu trebuie sa curga nimic din mufa. acolo trebuie sa fie uscat. Se vad cu ochiul liber cateva dintre lipituri. Voi pune in cateva minute poza cu ele incercuite.

Edit:
Uite la o prima vizualizare cam care ar fi lipiturile cu probleme:


Poate am mai ratat vreuna, insa astea mi-au sarit in ochi din prima.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pozele in sensul asta nu prea ajuta, din cauza ca umbrele care apar de la blitul aparatului pot crea aspectul de lipituri reci in poza. BV19MAX are dreptate nu are voie sa curga nimic din el. E posibil sa ai o problema mai delicata cu calculatorul din moment ce a curs din el. Dute la electronist iar apoi vino si spune-ne ce ai rezolvat.

@BV19MAX am inteles ideea cu statia; un prieten mi-a facut lipiturile, care se pricepe dar cu pistoul de lipit. Pana acum toate bune.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR