Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@99sit Oringul/garnitura de care se vorbeste este in interiorul motorului, adica uleiul care scapa ajunge tot in baia de ulei. Nu curge pe jos Smile
Skip ads

  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu am spalat niciodata motorul la nicio masina pe care am avut-o, poate si d'aia cand ridic capota, din cauza prafului din ro nu arata nicicum ca multe altele , mai ales de vanzare. Nici cand am luat-o acum doi ani si ceva nu avea motorul spalat.
Ideea unui motor curat nu imi displace, dar in conditiile de trafic asta ar insamna sa il spal lunar.
Tu unde il speli, de exemplu? La spalatoriile obisnuite? Protejeaza vreo componenta in momentul spalarii sau pur si simplu da cu jet pe el?
Pe manualul masinii am vazut scris "a nu se spala cu apa", asta e clar, dar daca tot zici ca ai apelat de atatea ori la cosmetizare prin spalare, cum ai procedat?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Eu il spal acasa cu Karcherul meu ( unul mic) si e Ok , evit sa dau tare in zona sigurantelor dar trec cu el si pe acolo.
@ Alre , mersi ca m-ai luminat , Very Happy , se vede clar ca nu am strabatut cu atentie toate paginile minunatului topic .
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
marius_125 a scris:Salutare! In sfârșit meseriașii de la service au început sa se ocupe de masina. Motorul s-a gripat din cauza garniturii de la pompa de ulei, asa cum au spus mai multi colegi in paginile trecute. Problema e ca in momentul in care vibrochenul a rãmas fãrã ungere, s-a învârtit in cuzineții de la biela pana a reușit sa deformeze piedica care se afla pe cuzineți. La un moment dat cuzineții au început sa se învârtã si ei devenind astfel o "cãmașã exterioara" a vibrochenului. S-au învârtit astfel pana cand au început sa lãrgeascã si gaura din blocul motor. Nu stiu daca m-a înțeles cineva , dar cam asa mi-au explicat si cei de la service pe un bloc motor. Vibrochenul se mai poate recondiționa, însã ma intreb daca se poate recondiționa si blocul motor. Sa merg in continuare pe ideea de a-mi repara motorul care a fost pr masina, sau sa caut un motor sh?


Daca se poate repara, repara-l. Daca il schimbi nu vei sti sigur ce cumperi si tot vei avea alte costuri, mai mari.
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Acel oring e 70 lei, iar manopera este 200 lei. Daca vreti sa faceti exces de zel puneti si pompa de ulei noua (eu nu am schimbat si pompa), deci sfatul meu este daca aveti peste 150.000 km masurati presiunea la ulei (costa 50 lei), schimbati-l repede si veti fi muuuuult mai linistiti. Si inca un lucru, dupa fiecare schimb de ulei eu masor si presiunea, un mic cost in plus...dar e infim comparativ cu ce probleme pot aparea. Sau vorbiti cu colegul @ adrian avram , mergeti la EDS si montati manometru. Costuri, cca 400 lei daca nu ma insel...
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cam asa (400) cu totul cu ceas, suport, cabluri, T-uri, dar ai tot timpul ceasul " sub nas" si vezi ptesiunea
  • mario 03

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si unde este postat ceasul ?
Ne arati , te rugam , o poza ?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...3770&start=60
Skip ads

  • florin ghiorghiu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Avram Adrian ne poti da mai multe detali despre presiunea pompei de ulei care ar fi parametri care trebuie sa scoata o pompa de ulei si de unde putem achizitiona un manometru ca al tau
  • aachim

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Referitor la monitorizarea presiunii uleiului, a folosit cineva dispozitivul de mai jos pe Insignia?

http://www.happylightshow.c...from_store=german

Din ce vad in prezentare ar afisa si presiunea de ulei insa pe ecranul dintre ceasuri.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Din cate tin minte, citisem pe undeva ca exista ceva varianta de insignia care afiseaza presiunea uleiului pe acel ecran, cred ca varianta opc. Nu cred ca se poate adapta sa iti afiseze presiunea uleiului pe acel display.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=113770&start=60

Ceasul de presiune ulei imi pare a fi RaidHP, e cu led si alimentat permanent, il ai montat pe stalpul A si cred ca e bine ca e la vedere. Sigur merita sa te uiti cat iti indica presiunea de ulei imediat dupa pornirea la rece, in rest cred ca te-ai obisnuit deja cu el acolo si nu-i mai simti prezenta.

Eu mi-am pus unul la fel, tot RaidHP la Vectra mea, pentru monitorizarea presiunii turbinei. Nu ma deranjeaza noaptea, ma uit pe el in general atunci cand accelerez la blana ori cand merg pe Cruise Control.

Mie unul imi place cum arata la tine.

Stima.
Skip ads

  • aachim

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Din cate tin minte, citisem pe undeva ca exista ceva varianta de insignia care afiseaza presiunea uleiului pe acel ecran, cred ca varianta opc. Nu cred ca se poate adapta sa iti afiseze presiunea uleiului pe acel display.


Cu happylightshow ar arata asa:


La OPC:

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ahappyuser ai dreptate este un RaidHp. Dimeneata cand motorul este rece presiunea (la relati) este putin peste 4 bari, cand motorul este cald presiunea este putin peste 2 bari (la relanti)
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare! Astazi de dimineata ,la pornire, mi-a aparut mesajul cu presiunea scazuta timp de 3 sec,e a treia oara in interval de o luna, am deja programare pt schimbarea oringului de la pompa de ulei. Cand e mai bine sa verific presiune,inainte sau dupa ce ii schimpa oringul?, la cald sau la rece?tinand cont ca mesajul mi-a aparut cu motorul rece si 2-3 zile nepornita.
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara, sunt posesor de Insignia A20DTH (serie motor 17527801) de cand am luat-o la pornire la rece cam 5 secunde(nu am contorizat) imi palpaie martorul ulei in bord dupa care se opreste si la urmatoarele porniri nu se mai aprinde doar daca las masina sa zic 4 5 ore atunci iar mai palpaie dar tind sa cred ca mai putin aprox. 3 sec., masina are acum 131 000 de km, am facut 10 000 de km de cand am luato, ideea e ca am purtato, probleme nu am avut decat o eroare la senzorul ABS pe care am sters-o din tester si nu a mai aparut.Uleiul l-am schimbat imediat dupa ce am luat masina am pus 5w30 de la GM ca na asa recomanda cei de pe site-ul opel, filtre tot ce am gasit mai scump ca na masina proapat cumparata, merg periodic in service sa o mai verific sa nu ma trezesc cu surprize, si am mai intrebat daca este o problema acel bec aprins si toti mecanicii mi-au spus ca e normal na uleiul din cauza temperaturilor mai scazute e umpic mai vascos si pana urca la deal senzorul simte presiune scazuta. Ce ma sfatuiti sa fac? P.S am citit cam 30 de pagini din acest topic si ma cam strans in spate.scuze pentru postarea lunga.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mergi de urgenta sa vezi cum stai cu presiunea uleiului. Daca nu va fi buna( ma indoiesc ca e o eroare de senzor) schimbi garnitura de care se vorbeste, verifici cuzineti si arbore de uzura. Sincer nu stiu cum poti sta linistit 10 k km cand la fiecare pornire iti "palpaie" becul de ulei. Sper sa nu fie prea tarziu.
  • stefan2282

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am achizitionat un insignia anul acesta din 2010 cu 114000 km si am doua probleme si tot merg la reprezentanta si nu-i dau de cap. In 3 luni imi exp garantia si vreau sa o repar. Cand ajung la 130 kmh tremura masina putin . Am echilibrat rotile ,schimbat cauciucurile. Nu tremura volanul se simte in scaun . Si cealalta e ca din cand in cand se aude ca ceva desfacut troncane in dreapta cateodata pare ca ar fi in prtbagaj. Are cineva cunostinta despre asta?
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut alre, nu imi palpaie la fiecare pornire ci doar la pornirea la rece adica daca pornesc dimineata dupa ce masina a stat parcata o noapte, apoi daca mai pornesc la o ora sau doua nu mai apare, oricum voi merge si voi verifica de urgenta presiunea ueiului.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
vsc84 a scris:Salutare! Astazi de dimineata ,la pornire, mi-a aparut mesajul cu presiunea scazuta timp de 3 sec,e a treia oara in interval de o luna, am deja programare pt schimbarea oringului de la pompa de ulei. Cand e mai bine sa verific presiune,inainte sau dupa ce ii schimpa oringul?, la cald sau la rece?tinand cont ca mesajul mi-a aparut cu motorul rece si 2-3 zile nepornita.


Verifica intai presiunea la ulei. Daca este buna, atunci ai rechemare in service pentru resoftare mai mult ca sigur. Eu asa am patit, mi-a aparut mesajul, am verificat presiunea si era ok, am schimbat uleiul, am verificat presiunea din nou si era ok, dupa care am fost la Radacini Vitan si am facut up-date de soft. Intra pe MyOpel si vezi daca masina nu are rechemare in service. A fost o eroare de soft si au avut rechemari. Dupa ce am facut up-date am schimbat preventiv si oring-ul de la pompa de ulei. Oricum, verifica urgent mai intai presiunea sa stii ce ai de facut in continuare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR