Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
CHECK ENGINE ce cateva zile
Motorizare: 2.00 DTH Astra caravan din 2000
Simtome: becul se aprinde doar la pornire ... sta aprins, nu se stinge decat daca motorul e turat la 2000-2500 de ture (stand pe loc sau in mers)
Am citit eroare. Sa constatat ca am doar o bujie arsa. (de la primul injector)..... RASUFLU USURAT... SE PUTEA SI MAI RAU Smile
Saptamana viitoare voi schimba toate bujiile (cine stie de cand nu au mai fost skimbate?! Smile
Multumesc MIHAI!
Skip ads

  • dangeorgemarian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut !am aceeasi problema becul martor check engine aprins!sa va spun ce am patit;am cumparat masina de la samsari am mers cu ea cateva zile si la un moment dat am sesizat ca atunci cand motorul ajungea la 3000 de rotatii nu se mai accelera si imi aparea masinuta cu cheie care semnifica ,din cate stiu eu,ca tre sa ii faci serviceul,deci nu chech engine!am fost cu ea la service si mi-au zis ca am injectoarele 1 si 3 bulite!am continuat sa merg cu ea asa deoarece inca nu aveam banii necesai pt a le schimba aceste injectoare adica 4200 de lei fara manopera!astazi in timp ce mergeam cu masina mi sa apris acest beculet check engine !am fost la masina si am facut operatia aceea numita agrafa,adica frana si acceleratie apasate in acela timp si mi-au aparut codurile urmatoare ECN 050074;ECN 000275;ECN 02345A1 SINCER SA FIU NU AM NICI CEA MAI VAGA IDEE CE SUNT!cineva mi-a zis ca aceste coduri s-ar traduce astfel P0500;P0002;P0234.CE AS VREA EU SA STIU;ce inseamna aceste coduri si daca se poate un service din constanta la care sa rezolv problema!tin sa mentionez ca am un OPEL ASTRA H din 2005 numar de identificare W0L0AHL4855163905 TIPUL MOTORULUI Z17DTH daca mai aveti nevoie de detalii cu cea mai mare placere!inca ceva daca am postat gresit imi cer scuze!poate la un moment dat o sa invat si eu sa postez!mersii
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dangeorgemarian,
ECN 050074 - P0500:
Vehicle Speed Signal not plausible with Engine Speed and Injection Mass
:
The control unit receives the following signal not or wrong:
- Vehicle Speed Input Signal
or
- The fuel consumption is too high for the corresponding power output.
sau
Vehicle Speed Signal Range/Performance:
The control unit receives the following signal not or wrong:
- Vehicle Speed Input Signal
Nu ti se aprinde cumva si becul de ABS in bord? Asta cu "Vehicle Speed Signal" ar putea sa ti se traga de la un senzor de ABS cu probleme.

ECN 000275 - P0002 - Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance
- The control unit recognises a difference between desired and actual value.
Oil pressure common rail too high
or
Oil pressure common rail too low
Concerned Terminals:
ECM: 19, 49 (XC11)
In primul rind verifica mufa, contactele solenoidului. Uite aici pozitionarea:


ECN 02345A1 - P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative/Positive Deviation
- The boost pressure is too low/high
Effect:
Exhaust gas recirculation valve is switched off
Boost pressure control is not longer possible.
Concerned Terminals:
ECM: 13, 23, 40 (XC11)
Verifica "Boost presure sensor". Pozitionarea lui:


Asta cu injectoarele, la service, mi se pare o incercare de a profita de tine. Alte pareri?


Ultima modificare facuta de murzick la Joi 06 Mar, 2008 10:39 pm
  • dangeorgemarian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mersi Murzick pentru detalii!am sa incerc chestile pe cere mi le-ai zis u dar la un service pt ca nu as vre sa stric ceva pe acolo tinand cont de faptul ca nu ma pricep!inca ceva abs de care m-ai intrebat u nu mi se aprinde pe bord!singurele care se aprind fiind masinuta cu cheie si motoraul acela daca nu ma insel unu este in cadranul cu vitezometrul si unul in cadranul cu turatiilm-ar bucura daca as gasi un service bun in constanta sau prin apropiere in care sa verific chestile astea!am cautat la serviceuri dar pana la urma a reiesit ca nu exista cineva in constata care sa iti confere incredere!inca ceva sa nu uit;pot circula cu masina daca imi apar erorile acestea?inca o data mersi!
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dangeorgemarian, vezi ca sint baieti pe forum din Constanta, care te pot ajuta cu o diagnoza si poate chiar cu rezolvarea problemelor pe care le ai. Vezi aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10211 despre intilnirile de la Constanta.
  • dangeorgemarian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2008

  • Mesaj Privat
tin sa iti precizez ca mi-ai fost de mare ajutor cu aceste delatii Murzick!sper sa vin cu o rezolvare cat mai curand!
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am facut si eu acest test AGRAFA,cu acc si frana calcate in acelasi timp,doar cu contactul pus si a inceput sa palpaie motorasul portocaliu.Doar atat.Nu a aparut nimic altceva in bord.Este vreo problema tehnica sau altceva la masina?Ori asa trebuie?Motor 1.7 dti-y1.7dt.fara AC,din 2000.multumesc de ajutor.
  • dangeorgemarian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2008

  • Mesaj Privat
aicea se afla raspunsul la intrebarea ta! https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa
Skip ads

  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc!Masina e k.
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
stanescu a scris:... si a inceput sa palpaie motorasul portocaliu...

Pai daca palpaie motorasul, inseamna ca nu e in regula!
Numara palpairile si pauzele si afli cod eroare. Citeste cu atentie.
Sunt 2 variante: palpaie sau afiseaza pe display!
Daca e ok nu palpaie
LE Scuze! EU am retinut gresit!
"Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul clipeste incontinuu."



Ultima modificare facuta de mihdoi la Lun 10 Mar, 2008 9:51 am, modificat de 2 ori in total
  • gecu
  • *
  • 2 mesaje
  • din 20 Nov 2007
  • Astra 2008 Z17DTJ
  • Bucuresti
  • gecu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am un opel astra g 2001 1.6 benzina si acum o luna si un pic mi s-a aprins in bord motorasul galben in mers.am fost la service (unde i-au facut test-ul)si nu au stiut sa-mi spuna ceva concret si anume ca poate sa fie de la un senzor, sonda lambda si altele.mi-au spus sa merg la drum lung, sa-i dau si o sa dispara.am fost si s-a stins cand am pornit dupa 2 zile.acum doua zile iar mi s-a aprins martorul si masina a inceput sa trepideze si sa numai accelereze decat foarte greu(cu pedala la capat).ieri dimineata nu a mai a avut nimic, dar in seara asta iar a inceut sa faca la fel si imi sta aprins tot timpul(si in relanti trepideaza).vreau sa ma duc la service in gl sau in br dar nush la care sa ma duc pt ca nush care ar putea sa-mi zica clar ce are.as vrea sa-mi spuneti dak cunoasteti problema de la ce ar putea fi si un service unde m-ar putea rezolva(in gl sau br).

  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am un astra 1.7dty si de citeva zile la pornire mi se aprinde motorasul galben cel cu elice , se stinge cind temperatura ajunge la 50-60grade la oprire /repornire motor,am verificat bujiile incad. si par afi bune 4-5 ohmi motorul functioneaza normal.poate cineva sa lovit de acest fenomen si ma poate ajuta si pe mine inainte de un tester. va multumesc mult.
Skip ads

  • c@meleon

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2007

  • Mesaj Privat
gecu a scris:am un opel astra g 2001 1.6 benzina si acum o luna si un pic mi s-a aprins in bord motorasul galben in mers.am fost la service (unde i-au facut test-ul)si nu au stiut sa-mi spuna ceva concret si anume ca poate sa fie de la un senzor, sonda lambda si altele.mi-au spus sa merg la drum lung, sa-i dau si o sa dispara.am fost si s-a stins cand am pornit dupa 2 zile.acum doua zile iar mi s-a aprins martorul si masina a inceput sa trepideze si sa numai accelereze decat foarte greu(cu pedala la capat).ieri dimineata nu a mai a avut nimic, dar in seara asta iar a inceut sa faca la fel si imi sta aprins tot timpul(si in relanti trepideaza).vreau sa ma duc la service in gl sau in br dar nush la care sa ma duc pt ca nush care ar putea sa-mi zica clar ce are.as vrea sa-mi spuneti dak cunoasteti problema de la ce ar putea fi si un service unde m-ar putea rezolva(in gl sau br).


Aceeasi problema am avut-o si eu,am inteles ca este o problema la motoarele z16xe,ceva legat de missfire,ciudata chestie oricum,
Eu am schimbat doar bujiile dupa care am mai avut aceea eroare o data,dar vad ca de doua saptamani merge foarte bine.
Mai ceva ,s-ar putea sa apara aceasta problema si din cauza catalizatorului,mersul prea mult in oras unde nu poti tura prea mult motorul.
Este recomandat sa schimbi treptele de viteza dupa 2500.
  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
da dar motorul meu este diesel si repet eu am verificat cu ohmetrul bujiile incadescente si par a fi bune ,semnalizarea dispare dupa ce se incalzeste motorul ,prin oprire si repornire . eu astept un raspuns de la cineva care s-a lovit de aceasta situatie,si daca se poate circula asa fara probleme. multumesc mult.
  • gecu
  • *
  • 2 mesaje
  • din 20 Nov 2007
  • Astra 2008 Z17DTJ
  • Bucuresti
  • gecu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ms c@meleon.am fost ieri si am rezolvat-o la srvice la G&P in gl unde mi-au schimbat bujiile pt ca erau pline de calamina si mi-au curatat EGR.momentan masina merge bine sper sa ramana asa.
  • virgil35

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine s-a aprins azi egr si urmatoarele coduri 0300, 0301,0302,0303, si posibil 1404 sau 5 nu am fost atent la final,care ai mai intalnit asa ceva ? orice idee e bine venita
  • ionutomega

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
si mie mi se aprinde check engine doar cand o fortez putin si este pe GPL
  • johnnutz

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare Opel-isti !

Am un Corsa C, 2001 , Z10XE, 973 cm³. Sambata eram in mers, cu 60km/h cam la 2500 rpm si deodata s-a aprins MOTORASUL GALBEN si nu s-a mai stins. Am ajuns a destinatie, apoi cand a trebuit sa ma intorc (7 km), am pornit motorul si motorasul statea tot aprins. Duminica am mers foarte putin cu masina, acelasi beculet aprins. Din cate am citit pe forum, am intels ca problema ar fi la sistemul de evacuare a gazelor.
Am facut testul "agrafa" si am obtinut 2 coduri : 0135 si 0420 ceea ce ma duc tot la sistemul de mai sus. Cel mai tare imi e teama sa nu fie stricat EGR sau sa distrug catalizatorul. Verisorul meu (sofer de meserie) a sesizat ca atunci cand tine acceleratia la 2000-3000 rpm (masina pe loc) se aude o bataie fina "taca -taca -taca", de la ce sa fie oare(uleiul este neschimbat - negru)?
In alta ordine de idei , vineri cand am facut inspectia tehnica cei de acolo mi-au spus ca masina dpaseste limita de gaze emise, au astupat teava de espament cu o carpa si au zis ca am toba sparta (se auzea un uruit fin). Acum ma intreb daca din cauza asta s-a aprins(sambata) motorasul galben.
Acum masina este acasa (OLT), la maicamea, iar eu sunt in Timisoara. I-am sugerat sa mearga la Craiova la un test si sa remedieze problema, ma puteti indruma catre un srvice sau un mecanic bun care sa rezolve problema "ca la carte" si sa nu ma jupoaie de bani?
Daca mai poate suporta amnare, peste 2 saptamaini merg acasa si am sa ma ocup personal de reparatie, mai ales ca am gasit pe forum adevarate manuale de service Smile si am putina experienta.
  • many

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut! am si eu o problema.la opel astra sedan(f),cand schimb cureaua de transmisie,trebuie schimbata si rola intinzatoare(e blocata).altceva mai trebuie schimbat?astept raspuns.
  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salutare opel-isti

sunt nou in acest club si de curand posesor al unui vectra b caravan din 2001, care are si instalatie de gpl, pusa afara (in Olanda).
Problema este ca ieri am mers la RAR sa-mi trec instalatia de gaz pe cartea de identitate si surpriza, la testul de noxe a iesit naspa rau, si pe benzina si pe gaz, in loc de 0.2 la co a iesit 2.3...motorul este z16xe...
inainte de asta am schimbat toate filtrele, uleiul, si distributia complet (curea, role, pompa de apa)...
cand am luat masina, adica acum vreo 2 sapt., avea rezervorul aproae gol, in momentul in care am alimentat s-a aprins martorul acela in forma de motor, a stat vreo 2 zile aprins dupa care s-a stins si nu a mai aparut pana cand nu am bagat iar benzina si faza s-a repetat, adica dupa vreo 2 zile s-a stins, si asa a ramas, ca am circulat mai mult pe gaz si nu am mai alimentat cu benzina...(desi masina merge pe benzina automat la pornire si pana cand se incalzeste putin , si de-abia atunci trece pe gaz... nu s-a mai aprins nici un beculet)
din cand in cand ma avertizeaza cu mesajul OLIEMPEIL CONTROL, desi am schimbat uleiul, dar baiatii de la service nu au putut sa-mi reprogrameze computerul, nici soft nici manual, cum este la astra sau zafira...banuiesc ca de asta tot apare mesajul ala...m-au sfatuit sa merg la reprezentanta opel ca poate au soft mai "smecher" si reusesc sa-mi faca resetarea respectiva...

cateodata la relanti, incepe sa se scuture putin si sa fluctueze turatia(cam 50-100 rotatii),si dupa cateva minute isi revine, nu se aprinde nici un beculet la bord...

am facut si testul acela cu pedalele de frana si acceleratie apasate, si mi-a iesit codul 0130...am inteles din ce am citit pe acest forum ca este vorba de senzorul de O(sonda lambda?)...posibil din cauza ca nu am sters eroarea semnalata mai sus?

exceptand simptomele descrise mai sus masina merge bine... pt stilul meu de condus, adica mai batranesc, fara turari mari ale motorului, schimbatul treptelor de viteza la 2500 rotatii, viteza maxima in afara 105-110 km/ora...si totusi polueaza la greu, si problema e ca peste 2 sapt imi expira nr rosii si nu mai pot sa ma mai misc cu ea...
si o ultima observatie, cand pun cheia in contact in pozitia II , pe langa becul de la ulei si baterie mai ramane aprins si beculetul ala cu cheita, dar dispare in momentul in care porneste motorul...

ma poate ajuta cineva?


Ultima modificare facuta de gheo_s la Joi 20 Mar, 2008 2:56 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR