Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • seiculdinMedina

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am un opel OMEGA CARAVAN DIN 2001 MOTOR TIP Y22DTH, IMI CURGE ULEIUL , O FI SEMERINGUL DIN CASETA, ALT SEMERING?
AM VERIFICAT LA PIESE AUTO NOI: 68 MILIOANE CASETA NOUA SAU 40 MIL. LA SCHIMB, NU SE GASESC SEMERINGURI.
MA POATE AJUTA CINEVA?
NU AM FACUT DIAGNOZA OPELULUI, POATE FI ORICE ....
seiculdinMedina@yahoo.com
VA MULTUMESC.
Skip ads

  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Problema.... la mine astazi m-am trezit ca -mi scuipa uleiul pt servovo pe la semeringul de la pompa...si mai misto Evil or Very Mad e ca ajunge pe cureaua de transmise pt accesori su scartie acum cureaua de e belea!

Cei de la service au propus sa schimbe pompa cu una noua?! Evil or Very Mad Dar semeringul acela nu exista???Nu se poate schimba?? Ei zic ca nu ...eu vreu sa aflu si parerea voastra si daca stiti cumva cat costa o pompa noua sau sh.

Multumesc
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
BigBoss, asta e pompa de pe Y20DTH:

9X e semeringul de care zici?

BigBoss, seiculdinMedina, pompe de servo/casete reconditionate, la un pret mai mult decit corect, cu garantie de 1 an puteti lua de la trami https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1607
Eu am luat o pompa de servo de la el pentru masina mea si omu' m-a servit exemplar.
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
murzick SA TRAIESTI 1000 DE ANI fara reparati.Da cred ca ala eu...eu nu l-am vazut prea bine mecanicosul la vazut dar oricum maine la 8.00 sunt sub masina sa verific cu ochi mei
Skip ads

  • bobby

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 1686 ydtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
as vrea va rog sa aflu daca este normal ca dupa cateva manevre de invartit de volan pe loc,sa cada servo-directia(mentionez ca am servodirectia electrica la opel corsa 2001,motor 1686 ydtl)....daca plec de pe loc isi da drumul Rolling Eyes ....am fost la reprezentanta opel si mi-au spus ca este un sistem care protejeaza motorasul de la servo cand se incalzeste ca sa nu se arda.....daca e asa...atunci poate se incalzeste prea repede?din ce cauza?sau e normal asa......
mentionez ca masina am bagat-o pe scoala de soferi si imi ingreuneaza munca la invatatul parcarilor deoarece e nevoie de mai multe manevre....
Astept un raspuns de la noii mei colegi de club Very Happy ......
Va multumesc.....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
  • maggyla

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Bun gasit si multam de urare rares am avut o problema cu eps in sensul ca senzorul eps are un rulment f mic care practic antreneaza coroana acesta s-a gripat si ca o solutie de mijloc la service mi-au facut o bucse la strung dar se pare ca trebuie sa inlocuiesc senzorul
  • costy81

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am completat cu ulei la nivel cca 100 grame dar mi se aprinde si stinge din cand in cand martorul cu volanul si semnul exclamarii.ma poate ajuta cineva
Skip ads

  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
daca in timpul mersului itzi face figura asta atunci ar putea fi de la unghiul de fuga
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
vino la intilnirile clubopel Constanta,vezi la intilnirile clubului
am avut si eu o problema cu servodirectia,
poate avea si alta cauza aprinderea martorului luminos
  • costy81

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2008

  • Mesaj Privat
poti sa -mi dai id de mess k sa imi dai si alte detalii
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
geometria....eu am patit-o .
ionut_nidelea id mess
Skip ads

  • costy81

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mariani poti sa-mi spui si alte cauze cu martorul luminos de la directie
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la mine a fost de la cim,
prima data mi sa lntlmplat in trafic,
a picat servo de tot ptr scurt timp si sa aprins in bord volanul de care zici tu
si dupa asta a inceput calvarul,
picau cesurile din bord si se aprindea martorul ESP,ABS,martorul care indica incarcarea bateriei,
este o problema cu CIM-ul asta la opel produs intre ani 2002/2004,
dar poate tu nu ai ghinionul sa fie de la cim ptr ca costa multisor 2200 lei la reprezentanta,
acum nu te speria cauzele ar putea fi multe unele le-au trecut si mai sus,
probabil ca mai sunt si altele cu care nu ne-am intilnit pina acum,
mergi la reprezentanta si cautal pe nea Gica electricianu si-ti face el un test cu tech 2,
sigur descopera cauza
dau un PM cu nr lui de tel
  • qaz
  • *
  • 8 mesaje
  • din 01 Mai 2008
  • Astra 2000 Y20DTh
  • Cluj
  • qaz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2008

  • Mesaj Privat
murzick a scris:BigBoss, asta e pompa de pe Y20DTH:

9X e semeringul de care zici?

BigBoss, seiculdinMedina, pompe de servo/casete reconditionate, la un pret mai mult decit corect, cu garantie de 1 an puteti lua de la trami https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1607
Eu am luat o pompa de servo de la el pentru masina mea si omu' m-a servit exemplar.


Murzick, poti sa-mi dai cateva detalii despre sursa schitei tehnice postate? Mar interesa si pe mine acteva scheme de acest gen, dar pentru o Astra G din 2000. Multumesc anticipat!
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
qaz, poza este din GM EPC - Electronic Parts Catalog. Despre soft aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19879
  • qaz
  • *
  • 8 mesaje
  • din 01 Mai 2008
  • Astra 2000 Y20DTh
  • Cluj
  • qaz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2008

  • Mesaj Privat
murzick a scris:qaz, poza este din GM EPC - Electronic Parts Catalog. Despre soft aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19879


Multumesc. Sper sa pot sa il instalez pe Vista - in partea cealalta, baietii se cam plangeau ca cica nu merge...
Ce stii despre TIS? Iar in cazul in care l-ai folosit, se face sa detaliem un pic aici, sau pe p.m.?
  • enachemg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ahhh am patit si eu asta. chiar azi cum ai rezolvat? ms daca mai esti pe forum Smile)
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu la vectra (1,7 td) am avut aceeasi problema de doua ori. cauza a fost de fiecare data trecutul prin ape destul de mari in sezonul ploios. poate am fost eu norocos, cert este ca la mine s-a dus prima data puntea + releu si a doua oara numai puntea. le-am schimbat frumusel si a mers perfect.

Mare atentie la motoarele de 1,7 cu aer alternatorul este extrem de jos si ia apa imediat!
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bateria sau acumulatorul masinii alimenteaza cu curent titi consumatorii el avind rol de tampon itre alternator si restul consumatoriilor.Cu un acumulator incarcat 100% functioneaza farurile da dar claxonul da dar electromotorul da
Inainte de a schimba alternatorul opreste toti consumatorii tine motorul pornit si pe bornele bateriei masoara tensinea daca ea este cuprinsa intre 13,8-14,4 este foarte bine in general o sa fie cam 14V.
Parerea mea este ca ar trebui sa vezi si pompa electrica de la servo si tot asa cind masori tensiunea la baterie pui pe cineva sa intoarca de volan pe loc daca tensiunea iti ajunge la 6V e clar pompa servo e4 dusa este in scurt
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR