Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@sabothor
https://www.clubopel.com/vie...p?p=123771#123771
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Preturile valabile incepand de azi sunt:
Diesel - castig de putere si cuplu de 25-30%:
Y17DT si X/Y20DTL - 200 EUR
X/Y20DTH si Y22DTR/H - 220 EUR
Y20DTH, Y22DTR cu PSG16 (2003 - prezent) - Pret 270 EUR
Z13DTL/H si Z17DTL/H - 250 EUR
Z19DTL/H - 280 EUR
Y/Z30DT - 300 EUR

Benzina (non-Turbo) - castig de putere si cuplu de 8-14%:
1.0, 1.2, 1.4 – 150 EUR
1,6, 1.8 – 180 EUR
2.0, 2.2 – 200 EUR
2.5, 2.6, 3.2 – 220 EUR

Benzina Turbo - castig de putere si cuplu de 20-25%:
2.0 LEL, LET, LER – 290 EUR
2.0 LEH – 340 EUR
2.8 NEL, NET – 390 EUR

Pentru motorul Y17DT este in continuare valabila reducerea de 30 EUR la primul venit Wink
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Acum o saptamana am remapat primul Z16SE. Ca prima impresie, motorul este mai elastic, raspunde mai prompt la acceleratie de la 2300 RPM in sus.
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@Mikki
al tau .. personal sau altcineva
more info !!!
Very Happy
  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@maiandrei, scuze ca tot insist, dar n-ai mai revenit cu graficul ala pentru Y20DTH.
Am drum prin Bucuresti la sfarsitul lui aprilie, in drum spre mare, si am putea sa ne intalnim pentru o remapare ori cand ma duc, ori cand revin.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Scuze, eram convins ca l-am postat Embarassed

  • clauss
  • *
  • 5 mesaje
  • din 28 Mar 2007
  • Astra 2005 z 16 xep
  • bucuresti-Romania
  • clauss

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: bucuresti-Romania
  • Masina: Astra 2005 z 16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cine are tigra de 1.6 si vrea sa se dea cu astra tot de 1.6 cu cip si atat sa nu ezite Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
  • D.Mihai

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ok, am reusit in sfarsit dupa indelungate si nenumarate teste sa iau masina la un drum lung, sa verific consumul si sa compar demarajul cu ala vechi ( 125hp ).

1. La un mers prin oras normal ( schimbat 2500-3000RPM si dat doar de vreo 2 ori pana pe la 4500 - depasiri ) mi-a consumat ceva de genul 10.9%. Mentionez ca neavand computer de bord am folosit metoda batraneasca ( umplut rezervoru pana in gura, mers 100km si dup-aia iar umplut pana in gura )

2. Daca ii dau talpa consumul creste usor pana pe la vreo 12.5-13%.

3. Demarajul este bestial - masina atinge 100KM/h in viteza a-2-a si am reusit sa-i dau scart continuu in a-I-a pe toata plaja de turatii de la 2500 la 6500RPM, scart lung la schimbat din a-I-a in a-II-a si din a-II-a in a-III-a ( aici se aude foarte incet dar conteaza ca e acolo Razz ). Cand aveam 125 de cai am prins 100km/h in ceva de genu 10.02sec... acuma nu am cronometrat dar din cate o simt acuma ( si dupa cum o stiam inainte ) sigur a timpul a scazut pe la 9 sec si ceva.

4. Viteza maxima - asta am facut-o pe autostrada si i-am dat 205km/h pe ceas ( asta in conditiile in care am o eroare la ceas de approx 3% ) iar turatia era pana in 6000 ( pe la 5800 RPM ). Oricum vreau sa zic ca de la 100 la 180 se duce zburand ( urca foarte repede si constant - asta in viteza a-5-a ca daca incerc in a-4-a se duce si mai tare ) si de la 180 la 200 se duce mai greu... peste 200 trebuie drum drept si lung sa aiba timp sa ajunga Smile).

Cam asta am avut de zis despre cipul la Z18XE... eu recomand cip-ul pe acest tip de motor deoarece chiar se simte iar Mikki si Maiandrei fac o treaba foarte buna
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Vectra mea am luat-o de 8 martie iar remaparea cred ca am facut-o la vreo 10 zile dupa, deci nu am avut o idee clara asupra comportamentului masinii inainte si dupa insa recent am avut ocazia sa gasesc la mecanic acelasi model ca al meu (y22dtr, 2,2 dti) asa ca am facut cateva teste sa vad clar care-i diferentza intre ele. Aoleoo, m-am dat jos cu gura pana la urechi, masina aia cum o dau din fabrica e puturoasa rau, calcata la blana in a 3-a inainta ca melcu, pai la mine situatia e total schimbata. Acum astept gentile cu cauciucuri (am o galca pe fatza) si plec direct pe autostrada sa dau kilometrajul peste cap:)

Consumul este 6,4 exterior si 8,5 oras deci nimic sesizabil
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru feedback Embarassed
Puteti actualiza puterea motorului in semnatura Very Happy
  • laca

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
maiandrei eu la Y17DT al meu am doar 62 de CP din cauza unei defectiuni care nu o stiu as putea face un test cu accelerometru sau sa o conectez la un laptop sa vad ce are si dak o pot repara sa-i fac o remapare
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Te putem ajuta in depistarea problemei, insa ce facem cu distanta?
Cum s-a ajuns la concluzia ca ai doar 62CP?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Vineri am remapat prima Zafira Y20DTH PSG16. Iata feedback-ul proprietarului, pe alt forum:
Am crescut herghelia ! Am 130 de caluti acum !
Am reusit cresterea puterii Zafirei de la 100 la 130 c.p. si cuplul de la 230 la 280 Nm.
Masina se misca mult mai bine,e deja alta masina.E prima Zafira A fabricata dupa luna 06.2003 la care s-a facut ciptuningul asta la noi in tara.Problema era la ECU cu PSG16.
Multi s-au batut cu pumnul in piept ca pot face asta,cei mai multi din grupul VAG,dar numai unul a reusit asta,bineinteles un opelist adevarat !
Felicitari,tocmai cand imi pierdusem speranta,mi-a dovedit ca se poate!


Aseara am remapat prima Vectra C cu Y20DTH Smile Asteptam impresiile proprietarului.
  • laca

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pai dupa ce am cumparat masina am mers cu ea la autotest in brasov si acolo mi-au descoperit asta daca vrei pot sa iti scanez foaia cu testul la motor ca sa vezi poate ma poti ajuta ?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa nu fim off-topic - deschide o discutie noua la Ai un Opel? Sa-l vedem!. Prezinta acolo masina, cu plusuri si minusuri. Continuam acolo discutia.
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stimate domn maiandrei,

Titlul topicului este destul de clar (97+), insa am zis ca nu e rau sa fac o incercare ... exista sanse sa se mai scoata ceva si dintr-un C16NZ ? Am vazut pe ceva forumuri nemtesti ca parca s-ar putea ... Intreb macar sa stiu daca are rost sa imi fac planuri de viitor sau nu ...

Multumesc anticipat !

Cu respect,
Mircea !
  • Ace83

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Aseara mi-am facut modificarea mult asteptata ! Vectra mea C are acum 125 CP si merge super . A urmat drumul catre casa dinspre Bucuresti pe care nu m-am mai plictisit ca pana acum . Maiandrei si EDS sunt tari ! Acum sunt demn de sticker .
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ace83 a scris:Acum sunt demn de sticker .
Care este...

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Astazi am mai remapat cu succes o Vectra C Y20DTH. Atat inainte cat si dupa remapare, masina scoate un pic de fum, deci e posibil sa fie necesara schimbarea debitmetrului.

La o luna de la prima remapare, avem urmatoarele rezultate pozitive:
- 8 Y20DTH din care 5 sunt PSG16 (da, de-alea "imposibile")
- Y22DTR - PSG16
- Z16XEP
- Z16XE
- Z16SE
- Z28NET Stage 2 - doar partea de Software
- Z18XE

Asteptam sa soseasca cele necesare pentru Stage 2 la un Speedster, nu spui care, secret Cool

Nereusite:
Un Z12XE ne-a dat mari batai de cap si emotii. Inca nu l-am remapat, trebuie sa mai prindem un pic de curaj.
Un Y20DTH nu a obtinut cresterea scontata. Dupa inlocuirea debitmetrului si comparatii facute pe turbina si EGR, am ajuns la concluzia ca este de vina EGR-ul. Ramane sa mai investigam.


Ultima modificare facuta de maiandrei la Lun 16 Apr, 2007 7:28 am, modificat de 2 ori in total
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
mesaj dublat, rog stergere
  1. Home
  2. Publicitate

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR