Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La impozit este ceva mai scum nu am ce sa comentez, de la 150Ron cat platesti pentru un 2.0 vei platii 330Ron pentru un 2.2. Castigul de putere este de doar 25 de calutzi dar (fara sa cunosc pre amulte date tehnice depste calculul puterii) acei 25 inseamna cam 25% din ce ai acum. Am avut un astra Y20DTH si acum am un vectra Y22DTR si te asigur ca diferente exista cu toate ca vectra e ceva mai greu. Despte tuning nu pot sa zik nimic ci doar ca am vazut cateva oferte si pentru Y22DTR de pe vectra C, le gasesti si aici pe forum daca sunt reale.
Diferentele de pret nu sunt prea mari iar 180Ron pe un an de zile nu mi se pare asa de mult. Daca mergi mult prin oras nu cred ca merita dar daca faci drumuri lungi si vrei sa ai ceva caluti sub tine eu zic ca merita.
Bafta si numai bine tuturor!
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
fox_cleo2 a scris:in tractiune la 60-80 se simte o trepidatie in podea. Am schimbat 3 rinduri de cauciucuri , am echilibrat rotile ,cauciucurile nimic . In timpul cind trepideaza nu mai accelerez merge normal,nu se simte nimic. Trepidatul se accentueaza cind masina este mai grea sau mai plina.

posibile cauze:
1.suport motor rupt
2.ambreiaj decalibrat
3.volanta stramba
4.masina a fost lovita si nu a fost reparata cum trebuie
VINO CU MAI MULTE DETALII
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
maramu a scris:La impozit este ceva mai scum nu am ce sa comentez, de la 150Ron cat platesti pentru un 2.0 vei platii 330Ron pentru un 2.2. Castigul de putere este de doar 25 de calutzi dar (fara sa cunosc pre amulte date tehnice depste calculul puterii) acei 25 inseamna cam 25% din ce ai acum. Am avut un astra Y20DTH si acum am un vectra Y22DTR si te asigur ca diferente exista cu toate ca vectra e ceva mai greu. Despte tuning nu pot sa zik nimic ci doar ca am vazut cateva oferte si pentru Y22DTR de pe vectra C, le gasesti si aici pe forum daca sunt reale.
Diferentele de pret nu sunt prea mari iar 180Ron pe un an de zile nu mi se pare asa de mult. Daca mergi mult prin oras nu cred ca merita dar daca faci drumuri lungi si vrei sa ai ceva caluti sub tine eu zic ca merita.
Bafta si numai bine tuturor!



referitor la tuning la vectra c 2,2 dti. daca stii pe cineva ca face zi-mi si mie. eu stiu ca inca nu il face nimeni in romania.
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu am citit aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856 sau mai precis
https://www.clubopel.com/vie...p?p=123656#123656 dar trebuie intrebat ca sa fie treaba sigura, si am mai vazut prin ceva oferte dar nu mai stiu exact unde.
Skip ads

  • fox_cleo2

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Suportul de motor il pot controla, dar ambreiajel sau volanta cum le controlez fara sa dai jos cutia ? Cred ca a fost lovita pentru ca dupa geometrie am pe fata dreapta o deviere la unghiul da cadere de 1*50' fata de 1*43' cit este normal. Cei de la Di-Bass au spus ca este fuzeta strimba fata dr., sau amortizorul . Nu stiu ce sa fac? Nici ei nu stiu sigur de la ce apare fenomenul asta. Nici nu garanteaza ca dispare fenomenul daca schimba fuzeta sau amortizorul. Ce sfaturi imi dati?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
fox_cleo2 a scris:Suportul de motor il pot controla, dar ambreiajel sau volanta cum le controlez fara sa dai jos cutia ? Cred ca a fost lovita pentru ca dupa geometrie am pe fata dreapta o deviere la unghiul da cadere de 1*50' fata de 1*43' cit este normal. Cei de la Di-Bass au spus ca este fuzeta strimba fata dr., sau amortizorul . Nu stiu ce sa fac? Nici ei nu stiu sigur de la ce apare fenomenul asta. Nici nu garanteaza ca dispare fenomenul daca schimba fuzeta sau amortizorul. Ce sfaturi imi dati?

atunci trepidatia apare ori de la cutie ori de la motor pt.ca atunci cand accelerezi tot ansamblu tinde sa se miste inspre spate si atunci atinge de caroserie
a\mp spus sa vii cu detalii Wink
la viteze mari cum se comporta???
cand franezii???etc
  • fox_cleo2

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
dupa 90 km,nu sa mai simte nimic.merge normal,iar cind frinez sa comporta normal . nu cred ca atinge nimic de caroserie,pt ca nu vibreaza se misca in laterale,ca si cum ar fi un cauciuc pe fata cu sirmele rupte pe coama. am spus ca am schimbat si echilibrat cauciucurile si gentile.nu se simte nimic in volan , totul se simte in podea in dreptul schimbatorului .
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Rolling Eyes pai acolo e toba de esapament
nush ce sa zic!!si eu am un tiuit intre 60si 85km/h si nu am depistat de unde vine,asa ca il ignor Very Happy
Skip ads

  • fox_cleo2

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
nu atinge toba, deoarece nu vibreaza,se misca stinga-dreapta. Am primit o sugestie,ca ar putea fi planetara lunga dezechilibrata. zice ca cei de la opel ar stii despre ce este vorba ,trebuie pusa o contra greutate pentru a o echilibra sau schimbata.
  • k8m3l

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2007

  • Mesaj Privat
cris2000 a scris:... unde mai exact se afla recipientul cu lichid pentru servodirectie la Vectra C de 2l diesel. Cel putin mie nu mi s-a parut a fi foarte "la vedere" cand m-am uitat (ce-i drept nu foarte atent) sub capota
despre acel recipient tre sa te uiti bine pe langa filtrul de aer in jos este exact sub farul din dreapta si ai acces la el pe sub masina Rolling Eyes
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si eu vreau sa verific nivelul lichidului. Ati umblat careva vreodata? Cum procedez ?Am vectra c 2.0 dti
  • nb21

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mi s-a ars becul de faza scurta si as vrea sa stiu si eu ce tip de bec imi trebuie , H4, H7? Masina e un Vectra C 2002, 2.2 DTI
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nb21 a scris:Mi s-a ars becul de faza scurta si as vrea sa stiu si eu ce tip de bec imi trebuie , H4, H7? Masina e un Vectra C 2002, 2.2 DTI


H7
si eu am schimbat unul saptamana trecuta
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
SI EU AM SCHIMBAT UNUL AZI .....15 RON Smile
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
fox_cleo2 a scris:dupa 90 km,nu sa mai simte nimic.merge normal,iar cind frinez sa comporta normal . nu cred ca atinge nimic de caroserie,pt ca nu vibreaza se misca in laterale,ca si cum ar fi un cauciuc pe fata cu sirmele rupte pe coama. am spus ca am schimbat si echilibrat cauciucurile si gentile.nu se simte nimic in volan , totul se simte in podea in dreptul schimbatorului .


Suportii motor ii descoperi usor, sunt 2, unul sub filtrul de aer si celalalt de partea cealalta la cutie, daca sunt obositi (la diesel in special se intampla des) o sa simti la schimbarea trepetelor, si nu numai, soc in maneta de viteze, eu l-am schimbat pe cel de dreapta motor (400ron) si am rezolvat partial cu tacanelile la socurile din acceleratie.

Daca nu ma insel la mijloc jos aproape de schimbator am vazut o bucsa mare, probabil tine motorul, vezi in ce stare e.

iar planetarele parerea mea e ca trebuie sa fie strambe rau daca spui ca simti bataile, in primul rand cred ca ar trebui sa pui masina pe cric sa bagi a 2-a (3-a) cu frana de mana trasa Very Happy si sa bagi ceva viteza, cu ocazia asta vezi si miscarile planetarei eventul daca flambeaza roata etc
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
probleme? parca nu se mai termina, am luat un vectra c 2.2 diesel (09.2003), 140k km

am schimbat debitmetrul, maneta pilot automat, senzor turbosuflanta,
martorul cu cheia service tot apare si lipsa putere motor cand se intampla

telescoape noi, pe spate tot trancane la hopuri mici, mai nou aparu un tzacanit si pe fata cateodata la relanti, fixai ceva suruburi la plasticul furtunului intercooler si suportul ventilatoare ac, degeabal, tot il mai aud.

consumul este undeva pe la 8,6 in oras cu statia si clima pornite mereu (sa zicem acceptabil)

Butonul de meniu clima si pornire casetofon daca nu le folosesti trebuie sa bagi spray contacte mai tarziu, la casetofon l-am si distrus de atatea socuri, folosesc volumul din volan.

Becul de ceata in dreapta spate e doar de forma, nu are fir, in stanga 6 fire in drepta 5 fire, nici macar contactor in mufa nu este pus, decat plasticul cu gaura.

Aparatorile de plastic la roti chiar si mastile sunt prinse vai de mama lor cu niste chestii ciudate de unica folosinta probabil.

In cutia de viteze cred ca am prins joc la un pinion, face un tzacanit enervant urmat de un soc in roata la treapta 1 si 2.

Simeringul distributie schimbat (aveam ulei sub masina), am crezut ca pe rampa raman, 2 insi cocotati pe o ranga si al 3-lea cu piciorul pe frana sa desfacem fulia aia nenorocita, al naiba neamtz parca nu stia ca alea se mai si uzeaza.

Aaa, furtunele de la intercooler se schimba in veselie, schimbi dreapta crapa stanga si tot asa, nu e decat 4 mil bucata.

Am un tziuit la schimbatul vitezelor parca as avea tiptronic, cauza? la tija supapei ce intra la turbosuflanta s-a largit orificiul si depresiunile le taxeaza ca atare.
Turbina mai costa 700E la superoferta dar nici de firma nu cred ca e.

Mai vreti? mentionez ca e inmatriculata in 2004, aveti rabdare ca doar ce-am intrat in ea.

Uitasem si suportul motor dreapta schimbat, aproape ca strangeam din c.. sa nu crape ceva la plecatul de pe loc,
si un harscait ciudat pe fata la franare viteza mica (placutele au mai mult de jumatate).


In schimb cand merge merge Very Happy 155cai si 380 cuplu mentin oarecum in balans cele prezentate mai sus. (sa vadem cat timp)

Mai adaug, scutul motor cel mic pe unde se schimba uleiul atarna, fiind de plastic prins cu suruburi pana la urma a cedat, l-am scos complet, ce a mai ramas din bucata mare am pierdut pe la pescuit.
N-am decat sa cumpar complet tot, probabil are si el un rol fonic sau pastrarea temperaturii iarna la compartimentul motor.
  • Haurar

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Revizie 45.000 km , Opel Vectra C 2.0 Turbo , benzina , cu toate consumabilele schimbate ( ulei 6L , filtru ulei+aer+polen+benzina )= 500 RON la Opel DiBas (cu reducere , bineinteles...Smile). Fara probleme....
  • florin.mitea

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Vreau si eu o poza cu schema tabloului de sigurante si ce semnifica fiecare siguranta la opel vecta c . Azi cand am pornit masina mi s-a aprins displayul pe prima pagina ( care arata doar temp. ext. data si ora ) si a ramas asa in timpul mersului. Am incercat din butonul de pe consola centrala sa-l pornesc dar nu a vrut. Va rog o idee ! pls Razz
  • cody

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Daca poate sa-mi spuna si mie cineva m-ar interesa si pe mine o chestie,am o vectra c cu comp.de bord dela mic in care arata ceas si alte chesti nu prea multe legate de cd-player e posibil ca acesta sa arate si alte chesti cum ar fi consumul /?sau nus alte lucruri intresante o am de 2 saptamani si nu prea am idee..........multumesc
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
din cand in cand se aprinde masinuta cu cheita.nu se intampla des da se intampla
am observat ca at.cand pun frana de la 160-170km/h pana la 70-80 si apoi accelerez ramanand in treapta 5,dar nu se intampla mereu doar asa cand are ea chef (sa zic o data la o luna sau la mai multe),(o data cu simbolul scade si puterea motorului)
ce fac? opresc motorul si il pornesc iar totul dispare ca si cum nu sa intamplat nimic.ce nu i-o conveni?debitmetrul...
nu am fost la tester pt ca nu e timp
ceva idei?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR