Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • gsoft

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: galati
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salut, am schimbat si eu distributia la corsa 1.0 din 2001(lant, patine si intinzator, ulei mobil1 10w50, antigel) din dorinta de a nu mai avea zgomotul de diezel sau bataia care o aveam, dar... dupa schimbare surpriza, motorul tot are zgomotul de diezel numai ca se aude mai putin ca inainte. L-am schimbat la Frontal Galati si ma costat 700 ron, tot. Ce poate sa se auda, cei de acolo mi-au spus ca e un tachet si sa le schimb pe toate 12,...dar eu nu stiu ce sa zic.....va rog mult ajutati-ma.
Skip ads

  • emilul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
E posibil sa fi confundat zgomotul natural al motoarelor Ecotec (care intradevar seamana cu o bataie de tachet) cu zgomotul de diesel , care in principal se suprapune cu cel de "tachet"
  • gsoft

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: galati
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Zgomotul se aude destul de puternic, stiu zgomotul pe care il are un ecotec de 1.0l, dar la mine se aude destul de tare. Sfaturi ceva, poate ma ajuta cineva....
  • MariusDr

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Sunt din Constanta si detin o corsa din 2001 de 1.0 si vreau sa-i schimb distributia.
Ma poate ajuta cineva cu recomandari unde as putea s-o schimb, in afara de reprezentanta!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gsoft cu 700lei nici macar piesele toate (pe original) nu le cumperi! Atentie cind spun original deoarece am gasit pinioane care nu aveau nici macar asemanare cu originalul, la ochi se vedea ca e alta treaba sau lant facut pe vapor....
Alte "interventii mioritice":
-garnituri neschimbate si bagat silicon sanitar in exces de a ajuns in circuitul de racire;
-folosire de suruburi vechi+fara pasta blocare=pinioane deplasate, inca putin si loveau cilindri in supape;
-refolosire de garnituri care scapau antigel in ulei;
-depuneri necuratate in circuit ungere, multe sorburi pline de "pietricele";
-suruburi strinse prea slab, in nesimtire sau filete incalecate;
-nu au schimbat intinzatorul!,
-nu au schimbat piulitele speciale de la evacuare (alama+aluminiu) ba mai mult au pus ordinare care se "sudeaza" si nu le mai scoti in veci
-mai vrei? mai am Laughing

Toate piesele la distributie ajung cam 900lei (inclusiv pinioane), la ele daca este cazul se adauga pompa apa+curea si obligatoriu ulei, filtru, antigel, apa, solventi, silicon garnituri, pasta blocare, cirpe, pensoane... (consumabile). Reglarea distributiei implica neaparat scule dedicate (trusa KM-uri) si chei dinamometrice!

O poza cu distributie larga, am pus citeva "pene" la lant cu axele blocate, ca sa se vada clar uzura:

Se poate vizualiza clar uzura distributiei la 150,000km (cei reali dupa aprecierea mea), este vizibil un lant balalau datorat distributiei terminate...

gsoft nu schimba tacheti ca o faci degeaba...daca bat numai la rece este din cauza uleiului care este prea viscos (ulei mobil1 10w50???), daca bat si la cald atunci distributia este facuta cu picioarele (la 700lei cam asa pare).

MariusDr la tine pe aproape nu stiu pe nimeni competent, asta este... Cel mai aproape as fi eu in Iasi sau XYZ in Dolj, pe altii nu stiu pe moment....
  • gsoft

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: galati
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Dan, tu zici ca la mine e tot din distributie? Da-mi un sfat ceva, ce sa le zic la astia la service? Poti fi mai explicit ce anume are distributia, eu nu am schimbat pinioanele, ulei are 5W40, am gresit eu. Ma po-ti ajuta?
  • MariusDr

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut DanCuciureanu! O intrebare am pentru tine.
De unde si ce marca recomanzi pentru achizitionarea pieselor - distributie Corsa 2001 1.0?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
MariusDr ca marca am mai spus ca numai original GM, de unde: de unde vrei tu...daca la voi sunt banditi la pret il ai aici https://www.clubopel.com/vie...724&start=540 pe bertone. Imi trimiti mie VIN si serie motor si iti scot eu lista. Se mai poate si din Iasi sa iti trimit piesele.
Cu cine vrei sa lucrezi...aici e problema mare, parca imi aduc aminte de unul care a facut distributia si banui ca era din CT dar nu sunt sigur, voi cauta. A facut mosulica rost de trusa de KM cu imprumut dar neavind experienta+cheie dinamometrica+nu a tinut contra cind a strins suruburile de la pinioane admisie/evacuare a rupt un capat la unul din ele (acum nu mai stiu daca nu a indoit si KM-ul imprumutat).
Cineva bun si utilat la schimbat distributii stiu in Dolj dar tot departe este de tine. Cauta poate gasesti totusi pe cineva sau service la voi dar de incredere, care au scule (fara trusa KM-uri nu se poate) si au mai facut asa ceva. Sincer nu stiu ce sa iti recomand... Si eu am avut oameni care au facut destui km pina la mine ca sa ii rezolv din varii motive: au luat-o la service sau chiar "reprezentanta" destul de serios, nu au gasit ceva de incredere, localitati mici si unde aia nu aveau habar... Decit o treaba facuta ieftin si dupa ureche (cu repercusiuni foarte grave pe loc sau in viitor) mai bine una bine facuta dar mai scumpa. Te rog sa ma crezi, nu iti dau exemple pentru mi-am impus o clauza de "top secret" cu privire la ce am putut gasi sau intimplat cu anumite masini.
Concluzia: nu te grabi, casca ochii, citeste, cauta caci altfel o sa deschizi buzunarul.

gsoft tu ai bataie de tacheti? Ce piese au inlocuit? Ai primit inapoi piesele schimbate sau macar ai fost de fata?
Vezi ca motoarele astea sunt totusi zgomotoase de felul lor si cam trepideaza. Vezi la primele pagini inregistrari video cu aceste motoare. Probleme de distributie la ele se pot depista si cu o interfata, il cauti pe iso https://www.clubopel.com/pro...profile&u=759 si faci la el o diagnoza, te ajut eu telefonic cu interpretare parametri. Asculta si alte motoare identice...poate nu esti familiarizat cu zgomotul lui...
Pune o inregistrare video cum au facut si altii dar plimba aparatul pe la capac, injectoare, pompa, valva purjare poate ne dam seama.
Skip ads

  • razvan_acasandre

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
sal dan da-mi si mie nr tau de telefon pt a vorbi cu tine in legatura cu o problema
  • gsoft

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: galati
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Dupa ce am schimbat ditributia (vezi ce am postat mai sus) si am avut probleme acum sa intamplat ceva iesit din comun...sa rupt pinionul de jos de la arbor in 3.

Voi ce parere aveti, din ce cauza sa spart pinionul?

Astept un raspuns de la voi, am masina in service si luni imi aduce piesele (pinion si o garnitura), sa stiu ce sa fac...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Problema cred ca a fost cam asa:
-nu au inlocuit pinion vibrochen, de fapt se vede
-nu au inlocuit surub fulie vibrochen
-nu au curatat filet interior vibrochen, nu au folosit pasta blocare, nu au respectat cuplu de stringere
-dupa uzura de pe dinti intre pinion si vibrochen a fost o mizerie cea ce a facut ca pinionul sa aiba bataie lucru ce a favorizat desfiletare surub

Prin desfiletare surub bataia pinionului s-a amplificat (se vad urmele pe dinti marcat cu rosu) rezultind si eforturi mari (marcat cu galben), consecinta finala a fost ruperea lui in zona de bataie (efort maxim).


Am vorbit la tel si maimutoii spun ca motorul nu are nimic, ba mai mul ii cer si bani pe pinion si garnitura. Nesimtire tipica, nu spunem inca numele service-ului.
Problema este mult mai grava, lantul este compromis total, intinzatoare terminate...toate.
Cireasa de pe tort:
Treaba a fost in mers, vibrochenul s-a invirtit in continuare fiind antrenat de roti prin intermediul cutiei si a surprins supapele in pozitia din momentul sectionarii pinionului.
Motorul este TERMINAT !
Compresie iti garantez ca nu mai ai. Chiar daca indreapta supapele si pune altele tu nu ai ghid supapa ca sa il pot inlocui, trebuie alte supape cu tija mai groasa (cota de reparatie) si rectificate alezajele in chiulasa.
La pistoane lovitura respectiva duce la ovalizare, deci inlocuirea lor cu altele noi complet echipate (segmenti) si alezare bloc la cota de reparatie.
Din colectia mea de filme de groaza cam asa e la tine acum:

Chiar daca sa spunem sa il faci, aschiile desprise au ajuns in circuitul de ungere deci alta problema grava.
  • richardd

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z1OXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sunt nou pe forum si am citit totul despre distributie.Detin un opel corsa din 2001 95000km nu stiu daca sunt reali si am aceleasi sintome sunet de diesel la cald si cloncaneli la taierea contactului.Zgomotul e la fel ca in filmuletul dat pe forum.As vrea sa o schimb si eu la vara unde credeti ca as gasi un meserias mai aproape de alba.daca nu as fi dispus sa vin la iasi daca m-ati primi dl DAN .Am fost la un meserias in alba care se ocupa numai de distributii si mi-a spus ca daca il schim e riscul sa nu o mai pot porni.Ce meserias poate fi ala daca nu stie sa schimbe o distributie pe lant?si as mai avea o problema am galeria de evacuare fisurata pe o teava si duce pana la catalizator credeti ca s-ar putea suda fara sa afecteze catalizatorul?Mentionez ca nu mi se aprinde nici un bec de eroare in bord si masina merge si trage f bine.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am pe cineva bun in Timisoara daca te intereseaza vorbim cu pm
In rest se sudeaza ce vrei tu, stai linistit, cred ca e vorba de fapt de racordul flexibil si ala se rezolva mai simplu.
  • richardd

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z1OXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am uitat sa spun ca motorul este de 793cm z10xe iar uleiul folosit este mobil 1 10w40 avand in vedere ca nu stiu nr de km am crezut ca o sa am probleme daca ii pun 5w40
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am vazut ce motor ai, stai linistit.
Uleiul10W40 este gros pentru acest motor, daca ai avea distributia buna ar tacani pina se incalzeste motorul dar acum el tacane non stop si nu iti dai seama. Deci la schimbare distributie vei trece pe 0W40 Mobil1.
  • richardd

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z1OXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
fisura este inainte de catalizator si vreau sa o remediez inainte de schimbarea distributiei ca sa nu am probleme dupaia deci nu este pe racordul flexibil de jos
  • hOaTZa

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut!

am si eu o corsa 1.2 din 2002 (z12xe) si vreau sa-i fac distributia (schimb lant, intinzator si garnitura capac lateral)

vreau sa stiu daca este musai sa schimb intinzatoru'!?

am lant si garnitura, iar intinzatoru' vine in mai mult de o saptamana si nu mai pot astepta.

masina are 68 mii km.

va multumesc!

PS: un nr de telefon al lui Dan Cuciureanu, pt mici nelamuriri, pe PM mi-ar fi de mare folos!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hOaTZa vezi ca faci o greseala IMENSA !!!
Lista ta de piese e mai scurta decit cea mai mare timpenie gasita pina acum.
Citeste te rog atenta lista completa de pe prima pagina:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=143689#143689
Nu fa greseli care sa te coste enorm pe urma:
Service in Romania, cum se distrug masini


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Vin 30 Apr, 2010 1:39 pm
  • alecxuttu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal am o corsa c 2001 motor 1000cm3 are 65000 km si as vrea sa ii fac distributia..face urat rau c'am ca in filmulete..dar m'ai rau :(eu sunt din bucurestii ..are cineva idee unde sa ma duc sa o schimb..si c'am cat costa tot:|...va multumesc..:*
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Singurii in care am incredere ar fi DJ dar nu are timp, TM dar cu programare si eu in IS dar la fel cu programare.
Nici unul din noi nu iese din tiparul schimbarii tuturor pieselor conform TIS (GM),care vrea vrajeala si ieftinela drum bun.
Daca vrei in IS te ajutam, preturile sunt in discutie, citeste...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR