Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ma intalnisem cu el si venise cu c16nz-astra f . oricum Razz sunt adevaratul fiu al mamei omida Razz so what?


btw el chiar are opel astra f poate mai are si un corsa, dar f-ul e c16nz


Ultima modificare facuta de nonea la Dum 02 Sep, 2007 10:20 am
Skip ads

  • balboa4you

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sal,am o astra c16nz din 1992,nu stiam ca e trecut corsa acolo.Daca bine stiu nu cred ca merge de la c14nz ptr ca am fost in dezmembrari si tipul avea numa IAC de 14 nz si nu seamana cu al meu.De la asta sa vina toate problemele?Cat e unul nou ,,sau gasesc undeva la dezmembrari?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
intreaba-l pe bobo32cj cat e un iac nou, el si-a cumparat. o sa-ti spuna exact. trebuie sa fie si ep la dezmembrari. daca nu gasesti in cluj, e aici langa bn o dezmembrare mare, adresa de mess e paul_poolmo. il intrebi ca sigur are (are si motoare intrgi c14, c16 etc foarte multe pe stoc, deci trebuie sa aiba si iac). bafta multa.
  • b-68-cez

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu unde gasesc regulatorul de relantiu, ajutati'ma cu o explicatie (indrumare) fixa! si cum (cu ce trebuie sa il curat)

Va rog mult de tot help! Mi'a scos peri albi cand am venit de la munca astazi ... imi vinea sa o las in mijlocul drumului


P.S Motorul este C14NZ


Cu stima,
Alex
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
b-68-cez, uite ce zice Autodata de pozitionarea IAC-ului pe masina ta:

Pentru curatare diverselor chestii (EGR, Throttle body, IAC) lumea pe aici (a se citi dancuciureanu) recomanda Carbusolv facut de Policolor. Probabil iti faci treaba si cu un banal WD-40, daca nu gasesti Carbusolv.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
motorasul de ralanti la c16nz este urmatorul:



si se desface cu un torx de 5 ...apoi se curata cu wd40, decarbusolv , benzina....este o bobima magnetica care deschide/inchide un circuit de aer pt ralantiul stabil al masinii
spor la munca

dar ce a patit masina?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Grija mare la IAC ! Se curata prin introducere (imersie) numai pistonul, mizeria "curge" jos. Daca dai cu spray ai sa bagi mizeria adinc in el si il gripezi cam definitiv Evil or Very Mad !
  • b-68-cez

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult!


Cu respect,
Alex
Skip ads

  • adidi

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
va salut pe toti. am un vectra A din 93. 1.6 benzina C16NZ. problema este ca sta fff. subturata la relanti ba chiar se opreste motorul dupa ce ajunge la o temperatura mai mare, la turatii mai mari merge normal. de ceva timp a inceput sa se aprinada un bec martor la bord am citit pe forum cum se face testul cu agrafa si l-am facut si eu, eroarea este asta:35(idle stepper motor....poor or no idle speed control) si as vrea sa stiu ce este asta , unde se afla si cam cat costa daca ma puteti ajuta. va multumesc
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
incepe cu pagina 1...ca e detaliat si IAC-ul si pozitia acestuia in motor
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca am terminat de unit subiectele, care mai gaseste ceva sa imi spuna,
Dan

  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Cam aceias problema o am si eu ,a o astra 92, benzina 1,6 monopunct C16NZ, cand e rece se mentine relantiul, dar dupa incalzirea motorului in mers nu pe loc , practic mi- se opreste motorul, de multeori pornirea este f grea....oricum am skimbat motorasul pas cu pas pt relanti, am curatat carburatorul, am skimbat zenzorul de presiune, am skimbat bobina de inductie, fise noi, am verificat modulul de aprindere din delco, am facut testul cu suntul la mufa de diagnoza si am skimbat tot ce spunea prin test...dar nimic...contina sa ma enerveze.....
Skip ads

  • alynutzu_cvm

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
vlm a scris:Salut
Cam aceias problema o am si eu ,a o astra 92, benzina 1,6 monopunct C16NZ, cand e rece se mentine relantiul, dar dupa incalzirea motorului in mers nu pe loc , practic mi- se opreste motorul, de multeori pornirea este f grea....oricum am skimbat motorasul pas cu pas pt relanti, am curatat carburatorul, am skimbat zenzorul de presiune, am skimbat bobina de inductie, fise noi, am verificat modulul de aprindere din delco, am facut testul cu suntul la mufa de diagnoza si am skimbat tot ce spunea prin test...dar nimic...contina sa ma enerveze.....


Bobina aia din delcou ai verificat-o?Parca senzor de rotatie ii spune
Cum ai verificat modulul de aprindere?La mine nu se opreste dar se tureaza in trepte si mi-a zis un mecanic ca e de la modulu de aprindere..imi poti detalia cum ai fc asta?
  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Bobina aia din delcou ai verificat-o?Parca senzor de rotatie ii spune
Cum ai verificat modulul de aprindere?La mine nu se opreste dar se tureaza in trepte si mi-a zis un mecanic ca e de la modulu de aprindere..imi poti detalia cum ai fc asta?[/quote]

exista un aparat de verificare a modulului respectiv...( la magazinele de vanzare piese , cand vrei sa il cumperi , normal ar trebui sa aiba acest aparat si sa ti-l verifice(modulul)...), oricum nu cred ca este de la modulul de aprindere, daca ar fi fost de la modul nu ai mai putea porni masina...dar iti poti verifica fisele, bobina, senzorul de temperatura, motorasul pas cu pas pt relanti, senzorul de presiune....daca nu da nici un rezultat poti incerca cu un alt calculator...si daca nu te ajuta nimeni cu un calculator eu am unul de rezerva...nu-i d evanzare...dar te pot ajuta....si nu e greu de skimbat...
M-ai intrebat dak am skimat bobinuta aia din delco...da asta vara...practic nu cred ca in 2-3 luni sa se duca...de si toata vara am avut probleme cu delcoul...am skimat 3.....dar de cand am inlocuit toate piesele din el ...e ok...exceptie face oprirea relantiului asta...si nu pot determina cauza....mai nou cu baterie nou nouta am rateuri la pornire in sensul ca se invarte bendixul fara sa angreneze motorul....la prima keie....
  • alynutzu_cvm

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Fisele le am noi noutze de cateva saptamani,senzorul de temperatura e schimbat si ala(sper ca nu gresesc si este cel de langa egr-in dreapta egr),bobina are scantei....iar in schimb ceea ce spui tu in legatura cu opritul motorului la mine nu se intampla.Dar spui ca daca ar fi dus modulul nu ar mai porni masina...desi altii au avut probleme cu el dar masina pornea si facea figuri dupa ce se incalzea motorul...ca si in cazul meu.Motorasul de relanti nu are treaba cred ca nu ar mai sta pornita cand e pe liber iar in legatura cu senzorul de presiune ala chiar nuj unde se afla si ce rol are..
  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
alynutzu_cvm a scris:Fisele le am noi noutze de cateva saptamani,senzorul de temperatura e schimbat si ala(sper ca nu gresesc si este cel de langa egr-in dreapta egr),bobina are scantei....iar in schimb ceea ce spui tu in legatura cu opritul motorului la mine nu se intampla.Dar spui ca daca ar fi dus modulul nu ar mai porni masina...desi altii au avut probleme cu el dar masina pornea si facea figuri dupa ce se incalzea motorul...ca si in cazul meu.Motorasul de relanti nu are treaba cred ca nu ar mai sta pornita cand e pe liber iar in legatura cu senzorul de presiune ala chiar nuj unde se afla si ce rol are..



senz de pres este chestia aia dreptunghiulara care are un furtunas in ea si este prinsa de caroserie cam in dreptul carburatorului( este neagra din plastic si nu e mai mare decat un telefon )
oricum te sfatuiesc sa desfaci motorasul de relanti si sa il cureti, iar in privinta modulului daca ar fi fost dus , mai mult de 10-20 de porniri nu ar mai fi rezistat si ti s-ar opri masina....eu asa am patit.....eu zic sa te uiti la clapeta de acceleratie, sa cureti carburatorul, sa te uiti la injector, si ma motoras , nu la modul......
  • comialarm

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut! Am tot cautat pe pagina dar nu am gasit pe nimeni cu problema mea: am un opel astra f 93 si nu stiu ce sa ii fac. Daca merg cu masina si las motorul pe liber turatia de relanti variaza, de la 800-1000-800/min. Daca incetinesc in continuare, sa opresc la un semafor, motorul scade cam la 500 si incepe sa se balbaie , turatia variaza dar dupa ce masina s-a oprit de tot, turatia ramane stabila. Ce ar putea fi? Iar a doua problema: cand apas ambreiajul , turatia creste un pic, iar cand eliberez pedala, scade la normal. Multumesc.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
S-au unit mesajele legate de IAC, probleme ralanti la motoarele CxxNZ
  • Giorno del Borno

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Iata un link in care se poate vedea cum functioneaza IAC.http://youtube.com/watch?v=xCfwCQFXsSY&feature=related
  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
comialarm a scris:Salut! Am tot cautat pe pagina dar nu am gasit pe nimeni cu problema mea: am un opel astra f 93 si nu stiu ce sa ii fac. Daca merg cu masina si las motorul pe liber turatia de relanti variaza, de la 800-1000-800/min. Daca incetinesc in continuare, sa opresc la un semafor, motorul scade cam la 500 si incepe sa se balbaie , turatia variaza dar dupa ce masina s-a oprit de tot, turatia ramane stabila. Ce ar putea fi? Iar a doua problema: cand apas ambreiajul , turatia creste un pic, iar cand eliberez pedala, scade la normal. Multumesc.


incearca si curata supapa EGR, este chestia aia ca la dacie, adica vacumul.....asta pt a nu se mai opri motorul, cat despre ambreaj....cam la fel se intampla si la mine, doar ca numesc normal mersul motorului la relanti atunci cand apas pedala de ambreaj deoarece in acel moment motorul nu mai are nici o sarcina si de aceea se ridica turatia...ceva ,zic eu, normal ...asa ca incearca sa skimbi ambreajul...si cand gasesti un mecanic care sa nu fie avar dupa bani si cu okii dupa spaga....anunta-ma si pe mine.....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR