Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • 11.nes

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 z1,6xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
bai fratilor,am si eu un opel astra g caravan din 2003,1,6 16v+gpl fabrica koltek.am si eu probleme cu ea.eu merg si pe gaz, si tot asa cand merg constant merge bine cateodata mai intrerupe zici ca se rupe,la depasire imi da in nas si merge in suturi,deci nu pot sa depasesc si eu mai periculos cxa nu am baza in ea.ce e cu mersul asta in suturi?si mi sa aprins si check engine in bord.ca sa nu mai mearga in suturi,trag pe dreapta,opresc motor,dupa care pornesc iar.si ca sa merg bine cu ea trebe sa merg turata,sa schimb la turatii mari,la relanti merge in suturi.e cumva si din bujii.astept pareri va rog mult
Skip ads

  • TheSuper

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 zx16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu am avut simptome similare acum 2 ani can am postat aici. Cred ca bobina este de vina, nu alimenteaza bujiile cu curente iar bujiile nu dau scanteie mereu.
Eu am schimbat pe rand filtrul de benzina, supapa EGR si bobina, toate 3 erau stricate si trebuiau inlocuite dar problema a disparut complet abia cand am inlocuit bobina. Mie mi-au cerut 1000 de lei la Opel sa o schimbe, mi-au schimbat-o unii le service privat cu 400 lei dar daca comanzi pe net eu gasisem cu 270 lei iar la motorul meu trebuie doar sa desfaci 4 suruburi de deasupra si se schimba extrem de usor. Sta deasupra bujiilor, trebuie scoase cand vrei sa le schimbi.
Acum gasesti pe net baieti care iti pun masina pe tester super simplu si mai ales IEFTIN la mine au iesit in timp erori cu bujiile, bobina, supapa EGR deci cu atatia senzori pe masina e pacat sa repari ceva inainte sa ti-o testeze cineva.
Eu nu sunt mecanic, iti spun asa din auzite, nu sunt "expert".
Bafta!
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
asa cum spune si TheSuper fa intai o diagnoza si vezi ce erori apar la motor, asa e cel mai simplu si ar fi prima chestie care trebuie facuta.
  • 11.nes

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 z1,6xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
chiar azi am fost la tester,si mi-a iesit alimentare insuficienta la un cilindru(cilindru 2)si sonda lambda.erorile astea mi se arata numai cand merg cu masina pe gaz.pe benzina NU mi se aprinde nimic in bord.si merge masina ca noua.dupa cele spuse mai trebuie sa schimb bobina?la gaz e problema,cand o trec pe gaz se deregleaza de tot masina,si face simptomele mai sus mentionate.o parere vreau,sa ii dau instalatia jos de pe masina si sa merg numai pe benzina
Skip ads

  • 11.nes

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 z1,6xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
sa ma fac mai inteles,pe benzina nu se intampla nimic,cilindrii se alimenteaza corect.PE GAZ E PROBLEMA.NU STIE NIMENI NIMIC DE INSTALATIA ASTA KOLTEK
  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salutare colegi.am o astra g 1.4 16v si am anulat EGR.ul pana o sa.mi cumpar altul.
consumul o sa fie mai mare?
  • inercloyster

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
barbuceanu mihai a scris:salutare colegi.am o astra g 1.4 16v si am anulat EGR.ul pana o sa.mi cumpar altul.
consumul o sa fie mai mare?


Blocarea sau suspendarea EGR are ca urmare cresterea consumului de combustibil si cresterea de noxe in special NO fara o crestere a puteri motorului. Acelas lucru se intampla si la functionarea defectuasa a sistemului.

Sistemul EGR are scopul sa recircule o parte din gazele arse.Acestea au rolul de a scadea temperatura de ardere din camera prin saracirea amestecului de gaze ( motoarele diesel functioneaza cu exces de O2 si de acea permit volume de gaze recirculate mult mai mare fata de cele cu benzina) si cresterea presiuni de evacuare prin cresterea volumului (aport de putere cu cantitate mai mica de motorina), astfel se micsoreaza cantitatea de NO care dupa cum se stie se formeaza la temperaturi ridicate
Sistemul de alimentare este calculat sa functioneze cu acest EGR.

Rezultatul renuntarii la EGR -putere mai mica , consum mai mare.
  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
multumesc mult inercloyster
Skip ads

  • katto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2011

  • Mesaj Privat
da se poate , dar atunci s-ar putea sa nu mai corespunda normei de poloare E4
  • Cosereanu Vlad

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z 20 net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
ma numesc Vlad, sunt din Bucuresti si am o Vectra C 2003 z 16 XE. Ma poate ajuta/ asista cineva la curatatea EGR-ului? Berea este din partea casei. Astept de la persoanele binevoitoare un pm cu nr telefon sau direct un telefon: 0765345785
Multumesc anticipat.
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cosereanu Vlad a scris:Salut,
ma numesc Vlad, sunt din Bucuresti si am o Vectra C 2003 z 16 XE. Ma poate ajuta/ asista cineva la curatatea EGR-ului? Berea este din partea casei. Astept de la persoanele binevoitoare un pm cu nr telefon sau direct un telefon: 0765345785
Multumesc anticipat.

nu ai nevoie de ajutor , si eu sunt mai cacacios sa nu stric etc dar nu ai ce sa strici, il desfaci frumos iei doua cabluri de curent din.alea micute , iei un betigas de urechi il tai , bagi cablurioe prin.el unu sa mearga la primu pin.si altu la.al 2-lea, celelalte capete le pui pe baterie , iei o lamela de stergator (fiarele alea care sunt prin.stergator, si.l rotesti prin egr , simplu ca buna ziua , o sa fac un tutorial video , poate chiar maine daca e vreme.frumoasa
  • cristian.capra

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare
Interesanta chestia cu lamele de stergator(ma rog fiarele),
Asteptam tutorialul, sa vedem ce o iesi.

O zi buna si drum intins.
Skip ads

  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
O sa-l fac intr-o zi doar ca e frig tare dimineata cand am timp, oricum trebuie sa-l curat , poate saptamana asta
  • sorin_miu_tm

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 1,6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut Ionut,
am si eu aceeasi problema cu EGR-ul, astept acest topic de la tine
am deschis si eu un subiect asemanator
◦Astra G Z16XE relanti

mersi Sorin
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Jurati-va ca ati cautat tutorial si nu ati gasit Evil or Very Mad
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
l-au gasit sigur dar ma gandesc ca e mai simplu unul video, si am zis ca ma filmez eu ca si asa trebuie curatat al meu Smile
  • sorin_miu_tm

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 1,6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut, chiar nu am gasit un topic pt Z16XE

dar am gasit unul in germana pe alt forum :

http://www.astra-g-anleitun...d-wieder-ein.html
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sorin_miu_tm a scris:Salut, chiar nu am gasit un topic pt Z16XE

dar am gasit unul in germana pe alt forum :

http://www.astra-g-anleitun...d-wieder-ein.html

am facut un *tutorial* video , repede asa ca era un frig crunt Smile o sa.l postez diseara sau cel tarziu maine de dim
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Uite aici ,ideea care e eu asa imi curat egr , bine azi a fost frig si nu am avut mult timp la dispozitie , daca cuiva nu-i place sau are idei mai bune , e liber sa le scrie, am filmat singur deci sa nu va asteptati la cine stie ce , sunt 2 parti
prima parte https://www.youtube.com/watc...tube_gdata_player
a 2-a https://www.youtube.com/watc...tube_gdata_player
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asta e din ciclul ASA NU !
Mai trebuie sa citesti de pe forum, sa studiezi cum este comandata valva, cum intra mizeria pe care ai ajutat sa intre, cum se curata etc...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR