szabo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2011
- Mesaj Privat
Am si eu probleme cu spuma pe buson si capac, pierd si putin antigel dar fac numai drumuri scurte uleiul nu este albicios am motor z12xe agila am fost la meseriasi dar nimeni nu stie exact cauza. il rog pe domnul Dan daca cunoaste pe cineva in Mures cine poate sa imi spuna daca am probleme cu garnitura chiulasa sau cel de capac distributie multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
szabo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2011
- Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns dl Dan probabil sa ars garnitura deoarece am umblat cu masina citeva zile cu termostatul blocat dar nu am fiert apa cineva mi a spus sa fac un drum mai lung si atunci voi scapa de depunerile de maioneza as vrea sa va intreb daca mai pot circula cu masina macar o luna pina il duc la reparat mentionez ca masina merge foarte bine nu se aude tacaneala deloc va multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
salutare tuturor
si eu cu un corsa din 99 x10x banuiesc garnitura de chiuloasa
am o mazga maro groasa pe capacul la ulei , mananca antigel , uleiul e maroniu *nu stiu ce culoare ar trebui sa aiba normal , am mers mult cu tdi , si ala e negru mereu , porneste greu la rece 2/3 chei lungi "neajutata" , la rece . la cald apoi porneste bine.
ieri am umplut borcanul pe jumatate cu antigel , am facut un drum .. cam 60 de km , azi dimineata l-am verificat .. era pe un sfert .
masina trage normal
i-am micsorat avansul putin din cablul de acceleratie , vad ca nu mai scoate din fumul alb
cand scotea fum , era ridicat tare , stateau turatiile la 1100 constant.
acum stau la 950 si nici fum nu scoate.
dar ma ingrijoreaza antigelul si mazga de pe capacul de la ulei.
90% cred ca e garnitura de chiuloasa , restul le-am curatat / schimbat (EGR , filtru benzina , clapeta acceleratie, senzor crankshaft ) numai sonda lambda nu am desfacut -o.
masina nu se poate conecta la tester , deci ... nu ma ajuta varianta aia
este vreun tutorial de schimbare a garniturii de chiuloasa ?
din cate am citit , la motorul asta , se da jos distributia , asta ma cam inspaimanta , ca nu m-am jucat la distributii pana acum niciodata .. poate stie cineva vreun tutorial pentru schimbarea garniturii ... simplu si eficient ?!
mai am un astra 1.6 benzina , care prezinta aceeasi mazga maronie (parca e vaselina) maro deschis uleioasa pe capacul la ulei ... sa fiu atat de "baftos" sa fie amandoua garniturile la masini duse ?!
aia e masina sotiei ... ea merge cu ea , nu a facut alte probleme pana acum , cum si acum merge bine de altfel ... cam puturoasa , dar merge .. cu tot cu mazga aia
va multumesc anticipat
si eu cu un corsa din 99 x10x banuiesc garnitura de chiuloasa
am o mazga maro groasa pe capacul la ulei , mananca antigel , uleiul e maroniu *nu stiu ce culoare ar trebui sa aiba normal , am mers mult cu tdi , si ala e negru mereu , porneste greu la rece 2/3 chei lungi "neajutata" , la rece . la cald apoi porneste bine.
ieri am umplut borcanul pe jumatate cu antigel , am facut un drum .. cam 60 de km , azi dimineata l-am verificat .. era pe un sfert .
masina trage normal
i-am micsorat avansul putin din cablul de acceleratie , vad ca nu mai scoate din fumul alb
cand scotea fum , era ridicat tare , stateau turatiile la 1100 constant.
acum stau la 950 si nici fum nu scoate.
dar ma ingrijoreaza antigelul si mazga de pe capacul de la ulei.
90% cred ca e garnitura de chiuloasa , restul le-am curatat / schimbat (EGR , filtru benzina , clapeta acceleratie, senzor crankshaft ) numai sonda lambda nu am desfacut -o.
masina nu se poate conecta la tester , deci ... nu ma ajuta varianta aia
este vreun tutorial de schimbare a garniturii de chiuloasa ?
din cate am citit , la motorul asta , se da jos distributia , asta ma cam inspaimanta , ca nu m-am jucat la distributii pana acum niciodata .. poate stie cineva vreun tutorial pentru schimbarea garniturii ... simplu si eficient ?!
mai am un astra 1.6 benzina , care prezinta aceeasi mazga maronie (parca e vaselina) maro deschis uleioasa pe capacul la ulei ... sa fiu atat de "baftos" sa fie amandoua garniturile la masini duse ?!
aia e masina sotiei ... ea merge cu ea , nu a facut alte probleme pana acum , cum si acum merge bine de altfel ... cam puturoasa , dar merge .. cu tot cu mazga aia
va multumesc anticipat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
multumesc danpet pentru raspuns
ceva totusi face stransul-slabitul cablului aluia
pentru ca daca il cobor sub un anumit punct masina nu-mi porneste la cheie.
ori porneste daca tin contactul sa invarta mult , ori spitez acceleratia putin.
daca pun piedica cateva ture mai sus pe cablul de acceleratie , masina porneste la cheie.
invarte de 2 x , apoi porneste... cresc si turatiile la relanti.
acum o am la 950 de rpm si acum cateva ore cand am pornit o , a pornit la cheie.
*asta dupa ce i-am ridicat piedica 3 randuri pe cablu.
dar am rezolvat aia , dupa cum am spus mai sus , is 70% sigur ca garnitura de chiuloasa e dusa ...
imi mananca antigelul , consuma mult , am si mazga pe capac la ulei.
cu toate ca nu imi mai scoate fum acum , alaltaieri parca era tractor , fum alb de nu vedeam masina din spate ...
era piedica pusa sus *probabil avea prea mult aer
cand am ajuns acasa , am coborat piedica la cablu jos tare , pe la 500 rpm statea , si tremura rau , dar nu mai pornea la cheie...
nu mai stiu ce sa mai cred ...
salutari
ceva totusi face stransul-slabitul cablului aluia
pentru ca daca il cobor sub un anumit punct masina nu-mi porneste la cheie.
ori porneste daca tin contactul sa invarta mult , ori spitez acceleratia putin.
daca pun piedica cateva ture mai sus pe cablul de acceleratie , masina porneste la cheie.
invarte de 2 x , apoi porneste... cresc si turatiile la relanti.
acum o am la 950 de rpm si acum cateva ore cand am pornit o , a pornit la cheie.
*asta dupa ce i-am ridicat piedica 3 randuri pe cablu.
dar am rezolvat aia , dupa cum am spus mai sus , is 70% sigur ca garnitura de chiuloasa e dusa ...
imi mananca antigelul , consuma mult , am si mazga pe capac la ulei.
cu toate ca nu imi mai scoate fum acum , alaltaieri parca era tractor , fum alb de nu vedeam masina din spate ...
era piedica pusa sus *probabil avea prea mult aer
cand am ajuns acasa , am coborat piedica la cablu jos tare , pe la 500 rpm statea , si tremura rau , dar nu mai pornea la cheie...
nu mai stiu ce sa mai cred ...
salutari
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
multumesc dan pentru raspuns
o sa verific azi debitmetru
scot mufa , si vad daca o ia motorul la turatii singur
la distributie si garnitura ... e greu
nu am trusa de distributie , asta e cea mai mare buba...
nu se poate sa scot cumva distributia *axele cu came , asa cum e ..adica fixa , sa ajung la garnitura de chiuloasa?
daca scot lantul de pe axele cu came , se vor misca alea singure ? nu au ceva sa le fixeze/opreasca?
ori aici intra in rol blocajele alea din trusa km ?
eu nu as vrea sa schimb distributia
as schimba garnitura , dar fara sa dau peste cap distributia
schimb garnitura si o vand ... sa schimbe proprietarul urmator distributia, dar inafara distributiei vreau sa mearga masina bine.nu-mi bat joc de oameni , sa o dau stricata..
multumesc inca o data pt raspuns
salutari
o sa verific azi debitmetru
scot mufa , si vad daca o ia motorul la turatii singur
la distributie si garnitura ... e greu
nu am trusa de distributie , asta e cea mai mare buba...
nu se poate sa scot cumva distributia *axele cu came , asa cum e ..adica fixa , sa ajung la garnitura de chiuloasa?
daca scot lantul de pe axele cu came , se vor misca alea singure ? nu au ceva sa le fixeze/opreasca?
ori aici intra in rol blocajele alea din trusa km ?
eu nu as vrea sa schimb distributia
as schimba garnitura , dar fara sa dau peste cap distributia
schimb garnitura si o vand ... sa schimbe proprietarul urmator distributia, dar inafara distributiei vreau sa mearga masina bine.nu-mi bat joc de oameni , sa o dau stricata..
multumesc inca o data pt raspuns
salutari
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Minim este garnitura, normal mai ai suruburi, piulite, alte garnituri la pompa apa...deci piese chiar pe producator lejer 100lei. Mai pune antigel, ulei, filtru ulei, manopera, abia aici bani seriosi.
Se poate si fara trusa km dar rezultate pe masura.
Avand in vedere ca vrei ieftineala "nu-mi bat joc de oameni " nu vreau sa pun mana pe masina aia (sau cheie). Cand faci ieftineala nu poti da garantie nici de la obraz.
Se poate si fara trusa km dar rezultate pe masura.
Avand in vedere ca vrei ieftineala "nu-mi bat joc de oameni " nu vreau sa pun mana pe masina aia (sau cheie). Cand faci ieftineala nu poti da garantie nici de la obraz.
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
eu sunt in uk dan
si service urile aici ... rup la bani. am dat 150 de lire pe debitmetru de aer , ca mi sa oprit pe autostrada
e 40 de lire ora de munca
sa le dau masina sa-mi schimbe astia garnitura chiuloasa + celelalte garnituri si ce o mai fi pe acolo ..distributie ..etc..
mai bine dau foc la masina , as iesi mai ieftin
am dat 600 de lire pe ea
daca ajung in service cu toate de mai sus ... cred ca imi fac factura cat costa masina
ora de munca si manopera e scumpa rau aici
pana la urma m-am hotarat sa schimb motorul cu totul
si motorul de pe masina o sa-l tin pt piese ... cand o fi nevoie.
ii fac un stand , si imi dau corijarea pe el . il fac bucati si il pun inapoi ... ori de cate ori trebuie pana il invat, si merge
multumesc pt raspuns dan
si service urile aici ... rup la bani. am dat 150 de lire pe debitmetru de aer , ca mi sa oprit pe autostrada
e 40 de lire ora de munca
sa le dau masina sa-mi schimbe astia garnitura chiuloasa + celelalte garnituri si ce o mai fi pe acolo ..distributie ..etc..
mai bine dau foc la masina , as iesi mai ieftin
am dat 600 de lire pe ea
daca ajung in service cu toate de mai sus ... cred ca imi fac factura cat costa masina
ora de munca si manopera e scumpa rau aici
pana la urma m-am hotarat sa schimb motorul cu totul
si motorul de pe masina o sa-l tin pt piese ... cand o fi nevoie.
ii fac un stand , si imi dau corijarea pe el . il fac bucati si il pun inapoi ... ori de cate ori trebuie pana il invat, si merge
multumesc pt raspuns dan
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- circuitz
- **
- 155 mesaje
- din 28 Jun 2011
- Astra 2001 Z12XE
- Dolj
circuitz
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2011
- Mesaj Privat
@play_ZXC, cauta si eu eram disperat in uk cu un 307 dar am vb cu un taximetrist si mi-a spus sa ma duc la un service de cartier care a facut treaba buna, mi-au dat factura tot ...180 lire parca sa schimbe o planetara,ulei cutie si semeringul cu piesele lor (planetara reconditionata 80 lire restul nu mai stiu..)
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
@circuitz multumesc
ai scapat ieftin
eu nu prea cunosc pe aici , stiu un service mare ... probabil si de aia au preturi pana in tavan
am gasit un motor cu 250 de lire , la un scrap . cu mai putine mile la bord decat al meu , si da si garantie...
oricum , o sa incerc si varianta asta .. poate gasesc vreun service sa faca treaba bunq si sa fie modesti la bani.
multumesc pt raspuns
ai scapat ieftin
eu nu prea cunosc pe aici , stiu un service mare ... probabil si de aia au preturi pana in tavan
am gasit un motor cu 250 de lire , la un scrap . cu mai putine mile la bord decat al meu , si da si garantie...
oricum , o sa incerc si varianta asta .. poate gasesc vreun service sa faca treaba bunq si sa fie modesti la bani.
multumesc pt raspuns
gohan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
buna ziua!v-as fi foarte recunoscator dc m-ati ajuta cu urmatoarea problema: la sfarsitul iernii am observat ca nu mai aveam deloc antigel in vas-mentinonez ca nu am mai folosit o pe perioada iernii)!pierdeam antigelul pe la radiator...am schimbat radiatorul (nu mai pierde antigel) insa acum face presiune foarte mare pe instalatie! furtunele sunt foarte tari ,aproape ca explodeaza!nivelul uleiului este constant, nu sunt urme de spume iar antigelul este curat,fara a avea urme de ulei!am parcurs ieri 300 de km - masina s-a comportat normal,temp nu a depasit 90 de grade!cei de la service mi au zis ca tre sa schimb garnitura de chiulasa.Am vorbit insa si cu un batranel care a reparat dacii toata viata lui si a zis ca problema estede la termostat!va rog sa ma ajutati cu o parere sau un sfat ! nu as vrea sa desfaca motoru degeaba!masina este corsa c , an 2003! motor 1.0!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Xtm
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o scurgere de ulei la motor dar nu reusesc sa-mi dau seama despre ce garnitura este vorba in imagine.Cumva garnitura de la distributie?
Mentrionez ca am schimbat recent si pompa de apa pantru ca incepuse sa scartaie.
Mentionez ca in afara de aceasta scurgere, nu am alte semne ca ar intra apa in ulei sau altceva, pur si simplu pierde ulei.
Astept raspuns cat mai repede, as dori sa merg astazi la mecanic!
Va multumesc.
Mentrionez ca am schimbat recent si pompa de apa pantru ca incepuse sa scartaie.
Mentionez ca in afara de aceasta scurgere, nu am alte semne ca ar intra apa in ulei sau altceva, pur si simplu pierde ulei.
Astept raspuns cat mai repede, as dori sa merg astazi la mecanic!
Va multumesc.
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Xtm
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Senzorul de presiune al uleiului este schimbat recent cu unul GM si nu mai am probleme cu el.
Sa inteleg ca mai ramane garnitura de la distributie+distributia in sine caci se aude un tacanit banuiesc ca de acolo e.
Credeti ca e posibil sa fi pierdut 1 litru de ulei pe acolo in doar 5000 km de cand am facut revizia?
Multumesc!
LE:mecanicul la care a fost mi-a garantat ca pe acolo nu avea cum sa curga 1 litru de ulei in doar 5000 si ca acolo e doar umed.
Sa inteleg ca mai ramane garnitura de la distributie+distributia in sine caci se aude un tacanit banuiesc ca de acolo e.
Credeti ca e posibil sa fi pierdut 1 litru de ulei pe acolo in doar 5000 km de cand am facut revizia?
Multumesc!
LE:mecanicul la care a fost mi-a garantat ca pe acolo nu avea cum sa curga 1 litru de ulei in doar 5000 si ca acolo e doar umed.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat