ionut25- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2006
- Mesaj Privat
salut.....cu temperatura e ok.......iar la acel brake pad vezi ca e de la senzori de la placute....atunci cand ai schimbat placutele de frana ori nu au avut senzor ori nu e montat...dar sunt sigur ca de la acel zenzor e....si eu dupa ce am schimbat placutele asa imi arata...si nu am mai stat sa imi bat capul...o las asa pana le schimb din nou !
- valy darie
- **
- 142 mesaje
- din 10 Sep 2007
- Vectra 1994 x16sz
- Buzau
valy darie
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
inca un topic cu termostat problema, daca dadeai un search mai gaseai inca cel putin 10 topicuri despre termostat si probleme cu temperatura la motor pe timpul iernii
si cateva ex ...
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
si cateva ex ...
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
opel92
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salut si La multi ani ptr. tot stafful forumului si pentru toti cei care sunt pe el. Dragii mei am din nou o problema destul de mare. Odata cu venirea frigului am constatat ca motorul nu se mai ridica la temp. de lucru normala decat daca stateam cu el foarte mult pornit si in regim de trafic intens. Toate bune ptr. ca stim cu totii ca primul lucru la care te opresti este inlocuirea termostatului, ceea ce am si facut. Am fost la magazin si am cumparat unul original si care sa deschida la 92 grade. Din acel moment nu numai ca nu mai urca temp motorului deloc dar si caldura in habitaclu.... yoc, decat foarte putin. Toata instalatia verificata, nu pierde lichid deloc, am lichidul la nivel, termostatul nou si motorul rece. Daca stau cu el pe loc si il tin turat dupa 30min. se incinge de nu de tot. De mentionat este faptul ca de la primele minute dupa pornire, furtunul care duce de la termostat la radiator si care ar trebui sa fie rece este cald ca si cand term. ar fi deschis, deci apa isi face un circuit complet ceea ce nu este bine. Cineva mi-a zis ca este in zadar sa tot scimb termostate si ca problema ar fi din alta parte. Va multumesc si astept sa ma sfatuiti. Bye
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
opel92
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sunt sigur ca asta este buba. Din pacate nu ma mai pot duce cu el la magazin ptr. ca am fost anuntat ca asa ceva nu mai primesc innapoi, dar nu asta este problema ptr. ca si asa este un caca de bani dar problema mea este sa nu fie din alta parte. Am cumparat deja alt termostat iar luni il voi monta pe masina sa vedem. Daca mai aveti alte sugestii sunt gata sa le ascult. Oricum voi posta luni seara sa va spun ce am rezolvat. Va multumesc.
Astra F, '92 C14NZ
Astra F, '92 C14NZ
- naniacostin
- ****
- 1,277 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,277
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
Opelino
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 C18NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut!
Opel92 vezi sa nu fie scaunul de la termostat "mancat" si atunci apa trece pe langa el! Scaunul este acea "gaura" unde se monteaza termostatul! Problema care o ai tu...o am si eu, am schimbat 3 termostate ca sa ajung la concluzia asta! Am pus si alte garnituri, nici un rezultat! Acum incerc sa gasesc o freza ceva ca sa aduc nivelul scaunul termostatului la drept sa nu mai curga apa pe laga termostat! Gandeste-te ca circuitul de racire al motorului este sub presiune si daca exista si un firicel de por...apa trece si sapa in continuare....
Sambata care vine o sa merg iar la mecanic si sper eu sa reuseasca sa aduca la drept scaunul acela, ca am ajuns sa merg cu cartonul in fata radiatorului ca la dacie!
Sa auzim de bine prieteni!
Opel92 vezi sa nu fie scaunul de la termostat "mancat" si atunci apa trece pe langa el! Scaunul este acea "gaura" unde se monteaza termostatul! Problema care o ai tu...o am si eu, am schimbat 3 termostate ca sa ajung la concluzia asta! Am pus si alte garnituri, nici un rezultat! Acum incerc sa gasesc o freza ceva ca sa aduc nivelul scaunul termostatului la drept sa nu mai curga apa pe laga termostat! Gandeste-te ca circuitul de racire al motorului este sub presiune si daca exista si un firicel de por...apa trece si sapa in continuare....
Sambata care vine o sa merg iar la mecanic si sper eu sa reuseasca sa aduca la drept scaunul acela, ca am ajuns sa merg cu cartonul in fata radiatorului ca la dacie!
Sa auzim de bine prieteni!
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
Opelino, in cazul in care mai iei din scaunul termostatului, exista riscul ca acel taler al termostatului care inchide circuitul apei sa nu mai ajunga la scaun si astfel nu vei rezolva nimic.
NU stiu cum este la tine, dar la mine termostatul original vine si cu acel scaun si arata cam asa:
Acum nu stiu daca este posibil, dar de ce nu cumperi termostatul cu tot cu scaun si astfel rezolvi problema.
P.S. S-ar putea ca si in cazul lui "Opel92", sa fie asa cum ai spus tu.
Bafta!
NU stiu cum este la tine, dar la mine termostatul original vine si cu acel scaun si arata cam asa:
Acum nu stiu daca este posibil, dar de ce nu cumperi termostatul cu tot cu scaun si astfel rezolvi problema.
P.S. S-ar putea ca si in cazul lui "Opel92", sa fie asa cum ai spus tu.
Bafta!
opel92
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am promis ca voi reveni cu un raspuns in cursul acestei sapt. si iata-ma, acum mai fericit. Am schimbat termostatul si acum totul este ok. Va multumesc ptr. ca datorita voua nu am mai ajuns la mecaniciii care se bat cu pumnul in piept ca "Veniti la mine ca stiu eu ce are". Din fericire a fost doar un term. prost. Iar acum vreau sa-i raspund lui Mihay ca la modelul meu nu are acest scaun care se desface cu totul, la mine term. sta pe chiulasa sub masca curelei de distributie. Eu de obicei ca sa evit aceste scurgeri de lichid utilizez pasta siliconica rosie cu toate ca scaunul este inca bun fara gauri. In general aceste coroziuni pe gaturile de prindere ale furtunelor cat si ale gaurilor de circulatie a lichidului intre chiulasasi bloc se datoreaza 90% a utilizarii pe timp de vara a apei fara o concentratie normala de antigel. Bafta tuturor.
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
O întrebare pentru opel92. ªi eu am C14NZ ºi acul din bord nu trece de 80 de grade nici cu slujbe. (am schimbat bordul cu unul cu turometru ºi ºi acesta îmi indicã la fel). Ventilatorul de la radiator nu a pornit niciodatã din Decembrie, de când am maºina, indiferent dacã o forjez prin oraº sau dacã merg la drum întins. Întrebare: faptul cã motorul stã la 80 de grade poate sã fie o cauzã a unui consum mare (zic eu - 12...13%) în oraº ? E o idee bunã sã-i schimb distribuþia, cãci nu ºtiu când a fost schimbatã ultima datã, termostatul ºi sonda lambda ? (n-am fost pe nici un tester pânã acum ºi "agrafa" returneazã o eroare a Vehicle Speed Sensor, pe care am sã o rezolv mai târziu).
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
mai tata ventilatorul din fata raceste condensorul de freon.... ala o sa porneasca doar vara cand dai drumul la AC, radiatorul de racire este in spatele condensorului si ventilatorul lui este spre motor. In vata ai condensorul si intercoolerul.
Fa un test: mergi cu masina pana ce temp ajunge la 70 grade apoi pune mana pe radiator ( nu condensor ) daca - i rece nu e termostatul daca e cald ai aflat problema - inlocuieste termostatul
Fa un test: mergi cu masina pana ce temp ajunge la 70 grade apoi pune mana pe radiator ( nu condensor ) daca - i rece nu e termostatul daca e cald ai aflat problema - inlocuieste termostatul
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- adydelabv
- ***
- 804 mesaje
- din 20 Nov 2007
- Astra 2011 a17dtr
- Brasov
adydelabv
- Mesaje scrise: 804
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
eduard33 a scris:-in cat timp de la pornire (aproximativ) se ridica temperatura la 88* ?
-la drum lung, temperatura ramane constanta ? sau oscileaza in functie de viteza, turatie...etc...normal ar trebui sa stea pe la 80-90*
-la drum lung, temperatura ramane constanta ? sau oscileaza in functie de viteza, turatie...etc...normal ar trebui sa stea pe la 80-90*
sal..am si eu aceasi problema..imi tot oscileaza..mai ales daca e turata masina..si daca deschid caldura..scade..cum ai rezolvat problema..ai schimbat termostatul?id meu e shaftt24 intra pe mine sa vorbim
multumesc