Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
salut.....cu temperatura e ok.......iar la acel brake pad vezi ca e de la senzori de la placute....atunci cand ai schimbat placutele de frana ori nu au avut senzor ori nu e montat...dar sunt sigur ca de la acel zenzor e....si eu dupa ce am schimbat placutele asa imi arata...si nu am mai stat sa imi bat capul...o las asa pana le schimb din nou !
Skip ads

  • valy darie

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut. as vrea sa stiu daca pe o temperatura cum e acu afara(-5grade)e normal ca temperatura motorului sa ajunga la 90 dupa vreo 10km in oras?motorul ex16sz vectra a. in rest nam treaba . apoi nam treaba , nu se misca acu de la 90. dar oare nu dureaza prea mult?
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
inca un topic cu termostat problema, daca dadeai un search mai gaseai inca cel putin 10 topicuri despre termostat si probleme cu temperatura la motor pe timpul iernii Smile

si cateva ex ...

https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
asa e
Skip ads

  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut si La multi ani ptr. tot stafful forumului si pentru toti cei care sunt pe el. Dragii mei am din nou o problema destul de mare. Odata cu venirea frigului am constatat ca motorul nu se mai ridica la temp. de lucru normala decat daca stateam cu el foarte mult pornit si in regim de trafic intens. Toate bune ptr. ca stim cu totii ca primul lucru la care te opresti este inlocuirea termostatului, ceea ce am si facut. Am fost la magazin si am cumparat unul original si care sa deschida la 92 grade. Din acel moment nu numai ca nu mai urca temp motorului deloc dar si caldura in habitaclu.... yoc, decat foarte putin. Toata instalatia verificata, nu pierde lichid deloc, am lichidul la nivel, termostatul nou si motorul rece. Daca stau cu el pe loc si il tin turat dupa 30min. se incinge de nu de tot. De mentionat este faptul ca de la primele minute dupa pornire, furtunul care duce de la termostat la radiator si care ar trebui sa fie rece este cald ca si cand term. ar fi deschis, deci apa isi face un circuit complet ceea ce nu este bine. Cineva mi-a zis ca este in zadar sa tot scimb termostate si ca problema ar fi din alta parte. Va multumesc si astept sa ma sfatuiti. Bye
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca noul termostat nu functioneaza (este deschis tot timpul), asa ca ai putea foarte bine sa te duci cu el inapoi la cei care ti l-au dat, sa ti-l schimbe, asta daca mai este posibil.

Bafta!
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
opel92, are dreptate Mihay. E blocat pe deschis termostatul nou. Furtunul care duce de la termostat la radiator trebuie sa fie rece pina la temperatura de deschidere a termostatului (+/- citeva grade daca te orientezi dupa indicatorul din bord).
  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sunt sigur ca asta este buba. Din pacate nu ma mai pot duce cu el la magazin ptr. ca am fost anuntat ca asa ceva nu mai primesc innapoi, dar nu asta este problema ptr. ca si asa este un caca de bani dar problema mea este sa nu fie din alta parte. Am cumparat deja alt termostat iar luni il voi monta pe masina sa vedem. Daca mai aveti alte sugestii sunt gata sa le ascult. Oricum voi posta luni seara sa va spun ce am rezolvat. Va multumesc.


Astra F, '92 C14NZ
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pana sa-l pui din nou pe ala(chinuiala cu datul jos distributia)pune pe furtunul ce duce spre radiator un termostat de dacie si vezi at cum iti merge.daca apa se mentine mai sus at e din termostatul vechi si poti sa-l schimbi
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut!

Opel92 vezi sa nu fie scaunul de la termostat "mancat" si atunci apa trece pe langa el! Scaunul este acea "gaura" unde se monteaza termostatul! Problema care o ai tu...o am si eu, am schimbat 3 termostate ca sa ajung la concluzia asta! Am pus si alte garnituri, nici un rezultat! Acum incerc sa gasesc o freza ceva ca sa aduc nivelul scaunul termostatului la drept sa nu mai curga apa pe laga termostat! Gandeste-te ca circuitul de racire al motorului este sub presiune si daca exista si un firicel de por...apa trece si sapa in continuare....
Sambata care vine o sa merg iar la mecanic si sper eu sa reuseasca sa aduca la drept scaunul acela, ca am ajuns sa merg cu cartonul in fata radiatorului ca la dacie!
Sa auzim de bine prieteni!
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Opelino, in cazul in care mai iei din scaunul termostatului, exista riscul ca acel taler al termostatului care inchide circuitul apei sa nu mai ajunga la scaun si astfel nu vei rezolva nimic.
NU stiu cum este la tine, dar la mine termostatul original vine si cu acel scaun si arata cam asa:



Acum nu stiu daca este posibil, dar de ce nu cumperi termostatul cu tot cu scaun si astfel rezolvi problema.

P.S. S-ar putea ca si in cazul lui "Opel92", sa fie asa cum ai spus tu.

Bafta!
  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am promis ca voi reveni cu un raspuns in cursul acestei sapt. si iata-ma, acum mai fericit. Am schimbat termostatul si acum totul este ok. Va multumesc ptr. ca datorita voua nu am mai ajuns la mecaniciii care se bat cu pumnul in piept ca "Veniti la mine ca stiu eu ce are". Din fericire a fost doar un term. prost. Iar acum vreau sa-i raspund lui Mihay ca la modelul meu nu are acest scaun care se desface cu totul, la mine term. sta pe chiulasa sub masca curelei de distributie. Eu de obicei ca sa evit aceste scurgeri de lichid utilizez pasta siliconica rosie cu toate ca scaunul este inca bun fara gauri. In general aceste coroziuni pe gaturile de prindere ale furtunelor cat si ale gaurilor de circulatie a lichidului intre chiulasasi bloc se datoreaza 90% a utilizarii pe timp de vara a apei fara o concentratie normala de antigel. Bafta tuturor.
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
O întrebare pentru opel92. ªi eu am C14NZ ºi acul din bord nu trece de 80 de grade nici cu slujbe. (am schimbat bordul cu unul cu turometru ºi ºi acesta îmi indicã la fel). Ventilatorul de la radiator nu a pornit niciodatã din Decembrie, de când am maºina, indiferent dacã o forjez prin oraº sau dacã merg la drum întins. Întrebare: faptul cã motorul stã la 80 de grade poate sã fie o cauzã a unui consum mare (zic eu - 12...13%) în oraº ? E o idee bunã sã-i schimb distribuþia, cãci nu ºtiu când a fost schimbatã ultima datã, termostatul ºi sonda lambda ? (n-am fost pe nici un tester pânã acum ºi "agrafa" returneazã o eroare a Vehicle Speed Sensor, pe care am sã o rezolv mai târziu).
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mai tata ventilatorul din fata raceste condensorul de freon.... ala o sa porneasca doar vara cand dai drumul la AC, radiatorul de racire este in spatele condensorului si ventilatorul lui este spre motor. In vata ai condensorul si intercoolerul.
Fa un test: mergi cu masina pana ce temp ajunge la 70 grade apoi pune mana pe radiator ( nu condensor ) daca - i rece nu e termostatul daca e cald ai aflat problema - inlocuieste termostatul
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Îmi pare tare bine cã vrei sã ajuþi mãi tatã, Cãtãline, dar eu am Astra F cu C14NZ pe ea. Nu am aer condiþionat, în vatã nu am nimic (sper). Testul cu "pune mâna pe el" e o idee, am sã o aplic, merci !
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
hai nu te supara Wink
bem o finlandia dupa ?
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nici o supãrare. Când ai drum prin Cj dã un semn ºi ieºim. Wink Anyway ... la C14NZ e nomalã temperatura de 80 grade ? pot sta liniºtit ? Oare?
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
temp de funct normala termodinamica de funct a unui motor otto este de 89 grade
  • adydelabv

  • Mesaje scrise: 804
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
la opel vectra A ceasul de la temperatura cum este gradat?
ma poate ajuta cineva?
la mine apa nu urca mai mult de prima gradatie si urmatoare este la 90
dar distanta dintre gradatii este egala
nu stiu daca e bine sau nu

mersi
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:-in cat timp de la pornire (aproximativ) se ridica temperatura la 88* ?
-la drum lung, temperatura ramane constanta ? sau oscileaza in functie de viteza, turatie...etc...normal ar trebui sa stea pe la 80-90*


sal..am si eu aceasi problema..imi tot oscileaza..mai ales daca e turata masina..si daca deschid caldura..scade..cum ai rezolvat problema..ai schimbat termostatul?id meu e shaftt24 intra pe mine sa vorbim
multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR