Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • fleser_p

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am facut proba cu alt EGR iar eroarea a reaparut in aceleasi conditii. Sad
Skip ads

  • andreh

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
va salut,

am lasat masina in opel, problema este in felul urmator:

mi-a reinstalat softul de motor,
mi-a curat valva EGR,
mi-a schimbat filtrele,
acum verifica niste senzori.....

si tot nu dispare eroarea si masina merge la fel cum era inainte, adica pana la 3000 de tura si max 130 km/h, si imi apare blocul motor in bord.

ce sa ii mai fac?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Acel service este Opel ? In Germania ? Si nu gasesc defectiunea ?
Nasoool.
Colegul @tonytm a spus ca problema e la EGR (exhaust gas recirculation). Incearca sa pui alt EGR de proba, vezi daca mai da eroarea aceea.

P.S. Furtunasele de retur ti le-au schimbat ? Daca nu, spune-le sa le schimbe ca nu-s scumpe.
  • andreh

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu in Germania,
din Germania, am venit cu ea cu 130 km/h ca mai mult nu mai mergea.

am dus-o la opel in sibiu, si acolo mai avea o masina ca a mea, si a luat de pe aia si a pus pe a mea EGR-ul, si la fel face.
dupa ce au desfacut ERG-ul zicea ca pe conducta la vale este un strat foarte gros de depunere.

Imi spuneau ca ar fi din cauza motorinei proaste. Oare sa fie catalizatorul?
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eroarea asta mai apare de la DPF infundat (catalizator mai avansat). Creaza backpressure in sistem.

Se prea poate.

Iulian, eroarea nu are legatura cu partea de combustibil. Problema e strict pe partea de admisie/evacuare.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am unit cu discutia deja existenta despre aceasta eroare.
Andreh, pune blind la EGR si tine-ne la curent.
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
si eu am avut eroarea asta! @maiandrei- daca iti aduci aminte am fost pe la tine in iulie anul trecut intr-o sambata si de-ai chinuit cateva ore sa ii dai de cap cu baieti de la service. eroarea a disparut singura la putin timp dupa ce am fost la tine nu i-am facut nimic la masina doar nu am mai menajat-o, i-am dat numai talpi Smile
  • dorutudj

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, revin cu vechea problema care nu si-a gasit rezolvare. Cat timp a fost frig a fost ok, aparea eroarea foarte rar insa de cand s-a incalzit nu mai pot merge cu masina, aparea eroarea de 10 ori pe zi, sunt si cazuri(izolate) adica am prins o zi sau doua cand nu a dat eroarea deloc.
am urmat urmatorii pasi la unele recomandari:
am pus blind intre egr si galeria de admisie: a aparut o singura data eroarea p0404, insa eroarea p2279 nu dispare
am curatat senzorul de pe admisie: nici o rezolvare
am pierdut 2 zile si am dat admisia jos(era relativ ok admisia, clapetele swirl nu erau blocate, nu era foarte incarcata galeria): nici o rezolvare (cu ocazia asta am verificat furtunase de la vacum, etanseitatea admisiei, am pus garnituri noi, totul ca la carte), am pus o poza sa va arat in ce stare am adus admisia dar eroarea a ramas
ar fi de mentionat ca regenerarile sunt facute la intervale de 500-600 km, diferentia presure este la relanti -1, 0
masina trage destul de bine

chiar nu stiu ce sa-i mai fac, revin cu idee ca blindul la egr si curatarea admisiei nu au rezolvat deloc problema

acum ma gandesc sa schimb senzorul de pe admisie si debitmetrul, in rest nu stiu ce sa-i mai fac

astept orice sfat

multumesc
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In testul de inchidere a clapetei motorul se opreste imediat?
  • dorutudj

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
da, asta l-am facut inainte de a curata admisia si se opreste

am momente cand eroarea apare doar daca ii dau demaraj puternic, in alte situatii eroarea apare si la plimbare prin oras fara sa solicit acceleratia
  • dorutudj

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:In testul de inchidere a clapetei motorul se opreste imediat?


am facut testul de inchidere al clapetei - rezultatul: motorul se opreste in mai putin de o secunda
am scos debitmetrul din filtrul de aer si am astupat cu palma aspiratia motorului - rezultatul: motorul se opreste in maxim 5 secunde
test EGR on/off la relanti respectiv 830 rpm
EGR OFF - masa de aer 48 kg/h
EGR ON - masa de aer 13 kg/h

problema cu eroarea ramane nerezolvata deocamdata si revin cu idee eroarea nu apare doar dupa un demaraj lung si frana de motor, apare si in timpul exploatarii normale a motorului la o plimbare de oras fara a solicita in vreun fel motorul( 800-2500 rpm max), iar asta se intampla dupa ce temperatura de afara a crescut.

s-a efectuat test si cu blind intre egr si galeria de aspiratie din pacate fara nici o rezolvare, eroarea a ramas, in plus a aparut o singura data eroarea p0404
  • dorutudj

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
continui cu seria erorii p2279

astazi am dat jos dpf-ul, nu era infundat, dar totusi l-am spalat

am scos masina la drum fara dpf si toba finala, eroarea a aparut, in cei 30 km rulati nu a aparut alta eroare decat p2279, concluzia, nici dpf-ul nu are leg cu aceasta eroare, a ramas un ultim pas si anume update de soft

o sa revin dupa update
Skip ads

  • mariuseu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema. Cineva mi-a zis ca la EGR ar fi o clapeta cu un bolt care se toceste. Imi cer scuze nu ma pricep prea bine, dar tipul care parea destul de sigur a avut aceeasi problema a schimbat EGR-ul si a rezolvat problema.
Nu vreau sa incurc mai rau dar poate ajut la elucidarea problemei...sunt direct interesat.
  • dorutudj

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
e ok ca ai adus discutia insa la mine nu e de acolo problema, eu am blindat egr de tot, adica l-am separat de admisie si problema a ramas, este adevarat ca in marea majoritate a cazurilor egr-ul este proglema, la mine nu e de acolo
poti vedea exact la tine daca e din cauza egr-ul astfel: se desface egr-ul de pe galeria de admisie si se pune un blind, adica in loc de garnitura aia de etansare dintre galeria de admisie si egr se pune o bucata de tabla cu silicon eventual pe ambele parti pentru o buna etansare. In urma acestei lucrari iesi cu masina la plimbare, ar trebui sa dispara eroarea p2279 si in unele cazuri sa apara eroarea p0404 care semnaleaza problema la circuitul gazelor prin egr (exhaust gas recirculation (EGR) system - range/performance problem).
sunt foarte multe cauze care genereaza aceasta eroare P2279 si crede-ma ca l-am epuizat pe toate, cel putin la mine a ramas update-ul de soft pt calculatorul masinii

si daca esti din bucuresti ia legatura cu maiandrei, el iti poate rezolva situatia, eu sunt la 400 km de buc si daca nu o rezolv cred ca voi face un drum la bucuresti

nu mai cita mesajul anterior!
nu mai posta consecutiv, foloseste butonul MODIFICA!

  • mariuseu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Merci mult. Pe maiandrei il cunosc personal, il recomand, este profi baiatul, dar am o singura obiectie in ceea ce-l priveste> Il suspectez uneori de partipriuri in sensul ca nu trateaza toti clientii in mod egal. Daca nu esti prieten cu el este putin mai superficial la diagnoza.
In rest tot respectul, ii place ceea ce face.
  • fleser_p

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
dorutudj a scris:da, asta l-am facut inainte de a curata admisia si se opreste

am momente cand eroarea apare doar daca ii dau demaraj puternic, in alte situatii eroarea apare si la plimbare prin oras fara sa solicit acceleratia



la mine apare eroarea numai in decelerare, la o turatie apropiata de 3000rpm. La mers normal, pot fi si 50 de grade afara, nu se intampla nimic. Am schimbat EGR si eroarea a reaparut. E posibil sa fie aceasta eroare si din cauza turbinei? Sa fie prin turbina o scapare de aer? La inceput imi aparea eroarea si daca urcam o panta si nu aveam demaraj, iar turatia era sub 2000rpm. in acest caz, disparea singur martorul, fara sa fie nevoie sa opresc motorul, dupa ce treceam de 2000 rpm si masina incepea sa mearga normal. dar de foarte mult timp nu mi-a mai aparut eroarea decat in cazul decelerarii.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Chiar participantii la aceasta discutie pot infirma ceea ce sustine @mariuseu.
Pe @fleser_p l-am vazut doar de cateva ori si inca de prima data m-am chinuit cateva ore sa gasesc cauza problemei.
Iar pe @dorutudj nu l-am vazut niciodata, insa am povestit cu el ore intregi despre problema lui.
Pot da foarte, foarte multe astfel de exemple.
Imi cer scuze pentru off-topic.

@dorutudj ne va anunta ce a rezolvat cu update-ul de soft, iar lui @fleser_p ii voi recomanda o remapare Smile
  • fleser_p

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Chiar participantii la aceasta discutie pot infirma ceea ce sustine @mariuseu.
Pe @fleser_p l-am vazut doar de cateva ori si inca de prima data m-am chinuit cateva ore sa gasesc cauza problemei.
Iar pe @dorutudj nu l-am vazut niciodata, insa am povestit cu el ore intregi despre problema lui.
Pot da foarte, foarte multe astfel de exemple.
Imi cer scuze pentru off-topic.

@dorutudj ne va anunta ce a rezolvat cu update-ul de soft, iar lui @fleser_p ii voi recomanda o remapare Smile



Intr-adevar, maiandrei a facut tot posibilul sa imi repare masina, prima data cand am fost la el, fara sa vorbim inainte vreodata sau sa ne cunoastem, a stat pana la ora 2 noaptea si s-a chinuit sa ii dea de cap. Incerc sa ajung iar la voi pt remapare, daca tu crezi ca asta ar putea pune capat problemei. ms pt sfat
  • dorutudj

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Chiar participantii la aceasta discutie pot infirma ceea ce sustine @mariuseu.
Pe @fleser_p l-am vazut doar de cateva ori si inca de prima data m-am chinuit cateva ore sa gasesc cauza problemei.
Iar pe @dorutudj nu l-am vazut niciodata, insa am povestit cu el ore intregi despre problema lui.
Pot da foarte, foarte multe astfel de exemple.
Imi cer scuze pentru off-topic.

@dorutudj ne va anunta ce a rezolvat cu update-ul de soft, iar lui @fleser_p ii voi recomanda o remapare Smile


in cele din urma am facut cei 400 km de la falticeni la bucuresti pentru a rezolva 2 probleme.
1. resoftare in urma eliminarii dpf
2. eroarea p2279 la care eu nu am gasit rezolvare

Am cunoscut la EDS un profesionist in persoana lui Marius Andrei, o persoana care ma ajutat si ii multumesc foarte mult, sunt sigur ca nu este singura pers de genul din firma
1. resoftarea in urma eliminarii dpf a reusit, masina mea nici nu stie ca a avut dpf vreodata(dpf-ul meu nu era infundat dar eliminand acest filtru am castigat ceva putere si am eliminat grija regenerarilor)
2. am sperat ca dupa resoftare voi elimina si problema erorii p2279. Acest lucru nu s-a intamplat, marius a facut toate testele posibile, am pus un egr nou(original), problema nu s-a rezolvat. Se observa in teste la 3500 rpm o diferenta intre cantitatea de aer masurata si cea calculata, diferenta nu e mare insa ea poate fi interpretata de catre calculatorul motorului ca fiind o problema la etanseitatea admisiei. Avand in vedere ca am schimbat senzor de presiune, clapeta, egr, curatat admisie, turbina, verificat etanseitate si problema nu a disparut nici chiar dupa resoftare si eliminare dpf am cazut de acord cu marius sa fac un test cu alt debitmetru, este posibil ca debitmetru sa citeasca eronat cantitatea de aer aspirata de motor, iar in balanta cu cantitatea de aer calculata sa apara eroarea p2279 din cauza diferentei.

Referitor la discutia aparuta despre faptul ca marius ar face o diferenta de tratare a problemelor intre clientii cunoscuti si cei mai putin cunoscuti cel putin din punctul meu de vedere nu e loc de asa ceva, azi ne-am cunoscut pt prima data face to face si omul a fost foarte transparent cu mine.

O sa revin cu detalii dupa inlocuirea debitmetrului.

Succes pentru echipa EDS in continuare.
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.

Am si eu o problema cu EGR-ul, codurile 4005A si 40004. Am dat azi jos EGR-ul prima oara de cand am masina(40.000 km). Plin de mizerie, atat in partea mecanica, cat si in partea cu "tzamburusul". Am curatat temeinic, supapa se misca ok acu, inchide. Inainte nu inchidea, si era blocata pe deschis din cauza mizeriei. Problema e ca am testat partea electrica pe masina(fara partea mecanica) si nu da semne sa mearga.

De ce am dat jos EGR-ul sa il curat? Dimineta, cand plec spre munca, pornesc masina, initial se tureaza, daca merge 3-4 metrii cu ea, nu mai trece de 1200-1400 de ture. Trebue sa stau pe loc cu acceleratia la maxim timp de 1 minut si ceva, timp in care turatie creste constant dar incet, iar in spate se face un nor de fum si un miros de motorina nearsa. Dupa acest procedeu, masina merge si nu mai da nici un asemenea semn decat cand plec de la munca, deci dupa ce masina sta pe loc 8 ore.

Vreo idee? E moarta partea electrica? Sau doar trebuie sa decapsulez acel modul. Am inteles ca e un tutorial, insa eu nu am gasit decat pe cel de curatare a partii mecanice. De asemenea, pe cele 2 Fire care comanda EGR-ul, ce pot sa masor cu un voltmetru? Asta ca sa imi dau seama daca comanda vine din ECU?

Precizez ca am si problema cu galeria de admisie, tija e picata de cand am luat masina, insa masina "trage" foarte bine, cu exceptia celor 3 minute(total dimineata+seara). Probabil voi schimba si galeria anul asta.........

Multumesc anticipat!



asta a fost mesajul meu de sambata. Duminica dimineata am plecat cu masina la un mic test, foarte fericit ca a plecat ok. Dupa 30 de minute insa, nu se mai tura peste 3000. ECN 227911 . Deja ma doare capul. Mai mult ca sigur ca e de la EGR, inainte, era blocat pe deschis din cauza depunerilor, acum sigur e blocat pe inchis, deoarece am testat partea electronica si nu dadea semne ca traieste(nu se misca tija). Are cineva idee, eu cand am dat jos EGR-ul, nu avea decat o garnitura(pe partea cu seciunea patrata...banuiesc ca acolo e admisia). Pe partea de evacuare(sectiune rotunda) nu era nimic, si am fost atent la o eventuala garnitura. Trebuie sa fie si acolo garnitura?


Merci!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR