- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- blackdevil
- ****
- 1,817 mesaje
- din 13 Dec 2006
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
blackdevil
- Mesaje scrise: 1,817
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2006
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Tu ai luat un releu cu un singur contact comutator, aici e gresala, trebuie cu 2 contacte comutatoare. Vei folosi de la fiecare, contactul normal deschis (contact deschis in starea cu bobina nealimentata).
Bobina: un pin la 555/OUT, celalalt la masa (-).
Contact 1 ND: un pin la masa (-), celalalt la OUT montaj.
Contact 2 ND: un pin la Katod dioda, celalalt la +12V.
Nu confunda 555/OUT cu OUT montaj!
Bobina: un pin la 555/OUT, celalalt la masa (-).
Contact 1 ND: un pin la masa (-), celalalt la OUT montaj.
Contact 2 ND: un pin la Katod dioda, celalalt la +12V.
Nu confunda 555/OUT cu OUT montaj!
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
cristil
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2007
- Mesaj Privat
A mers si la mine intr-un final dar am intampinat o problema si anume : in teste am alimentat cu 12,5V iar pe bobina releului imi ajunge o tensiune de aproximativ 9,5V iar acesta nu imi inchidea contactele. Dar am dat jos vreo 80 de spire din bobina si a mers.
De asemenea, cand l-am montat pe masina a mers initial dar in momentul inchiderii automate a geamurilor am blocat cu mana un geam, sa vad ce se intampla. Din acel moment nu a mai functionat. M-am enervat si l-am dat jos.
O sa ma ocup de el cand se va mai incalzi afara.
De asemenea, cand l-am montat pe masina a mers initial dar in momentul inchiderii automate a geamurilor am blocat cu mana un geam, sa vad ce se intampla. Din acel moment nu a mai functionat. M-am enervat si l-am dat jos.
O sa ma ocup de el cand se va mai incalzi afara.
Sekhmet
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- andrei_hrz
- *
- 43 mesaje
- din 09 Jan 2008
- Astra 2003 y17dt
- Prahova
andrei_hrz
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2008
- Mesaj Privat
Astazi am reusit sa imi pun si eu modulul de ridicat geamurile la masina mea VECTRA B din 1996, este destul de simplu : doar daca aveti modul de confort functioneaza.
1. am confectionat modulul, l-am probat si functiona dar avea durata de ridicare a geamurilor de 12 secunde, eu am cronometrat geamurile si in 4-5 sec erau urcate complet, asa ca am pus 2 rezistente de in paralel si am ajuns la 6 sec in rest am pastrat schema de baza pe care o gasiti pe paginile anterioare.
2. centralizata am gasit-o exact ca si la Astra G, in stalpul din dreapta, la picioare pasagerului, l-am demontat
3. am inceput sa testez si am observat ca pinii sunt identici ca si pozitie doar un singur fir este de culoare diferita fata de Astra G si anume ''OUT'' care este de culoare maro-negru.
4. am montat modulul, singura diferenta a fost ca am montat masa direct pe caroserie existand un surub care mi-a permis asta, am verficat, merge perfect acum sa vedem cum se comporta pe parcursul timpului.
Multumesc mult de ajutor lui Maiandrei si LDivora care m-au ajutat si sper sa nu ii fi stresat cu intrebarile.
Bafta la montat!
1. am confectionat modulul, l-am probat si functiona dar avea durata de ridicare a geamurilor de 12 secunde, eu am cronometrat geamurile si in 4-5 sec erau urcate complet, asa ca am pus 2 rezistente de in paralel si am ajuns la 6 sec in rest am pastrat schema de baza pe care o gasiti pe paginile anterioare.
2. centralizata am gasit-o exact ca si la Astra G, in stalpul din dreapta, la picioare pasagerului, l-am demontat
3. am inceput sa testez si am observat ca pinii sunt identici ca si pozitie doar un singur fir este de culoare diferita fata de Astra G si anume ''OUT'' care este de culoare maro-negru.
4. am montat modulul, singura diferenta a fost ca am montat masa direct pe caroserie existand un surub care mi-a permis asta, am verficat, merge perfect acum sa vedem cum se comporta pe parcursul timpului.
Multumesc mult de ajutor lui Maiandrei si LDivora care m-au ajutat si sper sa nu ii fi stresat cu intrebarile.
Bafta la montat!
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
In primul rand Felicitari! Deci cine vrea, poate.
Acum sa fac completari: Codurile modulelor de inchidere centralizata pe care s-a montat pana acum sunt:
Cod Modul inchidere centralizata Astra G: GM 24 410 018
Cod Modul inchidere centralizata Vectra B: GM 90 464 713
Astept sa spuneti ca merge si pe Calibra, Corsa C si Tigra A.
Succes!
Acum sa fac completari: Codurile modulelor de inchidere centralizata pe care s-a montat pana acum sunt:
Cod Modul inchidere centralizata Astra G: GM 24 410 018
Cod Modul inchidere centralizata Vectra B: GM 90 464 713
Astept sa spuneti ca merge si pe Calibra, Corsa C si Tigra A.
Succes!
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
m-as baga eu.vectra a cu instalatie de calibra.
intrebari:modulul e cel de pe butoane?sau are fiecare motoras in parte.exista un modul pe fiecare motoras si exista si o placuta electronica pe butoane.la vectra a si calibra pana nu inchizi usa sofer ai plus pe butoane si poti cobora geamurile.
pot folosi alarma pt asa ceva.ea nu este prevazuta,dar ma gandesc ca da impuls pe 2 fire pt centralizata.
intrebari:modulul e cel de pe butoane?sau are fiecare motoras in parte.exista un modul pe fiecare motoras si exista si o placuta electronica pe butoane.la vectra a si calibra pana nu inchizi usa sofer ai plus pe butoane si poti cobora geamurile.
pot folosi alarma pt asa ceva.ea nu este prevazuta,dar ma gandesc ca da impuls pe 2 fire pt centralizata.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
cristil
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Noutati.
Dupa consultarea cu @mc_toto si a analizei documentatiei puse la dispozitie de catre el, rezulta urmatoarele:
-la Calibra, modulul este ca la AstraG si VectraB, la picioare pasager pe stalp;
-ca si la VectraB, firul de comanda (OUT in schema) este maron-negru;
Deci in concluzie merge si la Calibra, asa cum era de asteptat de altfel.
Dupa consultarea cu @mc_toto si a analizei documentatiei puse la dispozitie de catre el, rezulta urmatoarele:
-la Calibra, modulul este ca la AstraG si VectraB, la picioare pasager pe stalp;
-ca si la VectraB, firul de comanda (OUT in schema) este maron-negru;
Deci in concluzie merge si la Calibra, asa cum era de asteptat de altfel.
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- VIPER1981
- **
- 305 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat