- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
da, se dezamorseaza insa eu zic ca nu e mare lucru sa le schimbi tu singur. le scoti cu grija fara sa rupi T-urile si apoi tai din furtun exact pe dimensiunea care a fost si le pui la loc. cand schimbi cel care este cel mai lung si mege pana in pompa bagi pe el motorina cu o siringa. apoi dupa ce pornesti motorul nu accelerezi deloc o lasi doar la relanti. o sa dea semne ca vrea sa moara dar nu moare si se amorseaza singura. daca moare, dai la automat in serii scurte de 15-22s apoi pauza 1 minut si pana la urma porneste. bafta
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
Multumesc pt. sfat. Nu cred ca este de la furtunase ci de la carcasa filtrului de motorina. Mai precis de la acele oringuri. Am pus un filtru cu intrase si iesire si de atunci nu am mai avut probleme. Am gasit si oringuri dar inca nu am apucat sa montez carcasa. Furtunasele nu le-as schimba pr.ca sunt puse de cineva de la opel si sunt originale. Acum sa vad ce se intampla dupa ce montez carcasa. Ms inca o data pt sfat.
- cristy4285
- *
- 16 mesaje
- din 10 Jun 2009
- Dolj
cristy4285
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
am un opel zafira 2.0 dti si ma confrunt cu aceiasi situatie, pornire greoaie dimineata, dupa care pe parcursul zilei porneste, am scimbat filtrul de motorina, origuri injectoare, am pus 2 supape unisens tur-retur, am pus un furtun transparent pe retur si am observat ca imi vine motorina cu ulei amestecat, asta dupa ce am observat ca imi consuma si ulei, pareri...
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ai schimbat furtunasele de retur la injectoare?
La probleme legat de pompele de injectie te pot sfatui [editat]i din PH sau andi_ciprian din Pascani .MERGI PE MINA LOR SI VEI FI MULTUMIT DACA DE VINA ESTE POMPA.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=200
La probleme legat de pompele de injectie te pot sfatui [editat]i din PH sau andi_ciprian din Pascani .MERGI PE MINA LOR SI VEI FI MULTUMIT DACA DE VINA ESTE POMPA.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=200
- emil_251
- **
- 172 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
emil_251
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
motanel_cristi a scris:Multumesc pt. sfat. Nu cred ca este de la furtunase ci de la carcasa filtrului de motorina. Mai precis de la acele oringuri. Am pus un filtru cu intrase si iesire si de atunci nu am mai avut probleme. Am gasit si oringuri dar inca nu am apucat sa montez carcasa. Furtunasele nu le-as schimba pr.ca sunt puse de cineva de la opel si sunt originale. Acum sa vad ce se intampla dupa ce montez carcasa. Ms inca o data pt sfat.
......poti spune de unde le-ai cumparat ..... ..............oringurile capacului filtrului de motorina..........sau astept PM
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Cristi,Emil nu stiu cat se mai merita schimbatul oringurilor la capacul filtrului pentru ca nu se stie cat rezista in timp nefiind originale, asa ca pentru o mai mare sigurata cred ca cel mai bine ar fi un filtru capsulat, metalic si atunci am elimina orice suspiciune legat de dezamorsarea pe la capacul filtrului de motorina.Ceea ce mi se pare mie aiurea, este faptul ca si la 1.7 este acelasi filtru,aceeasi carcasa dar niciodata nu am au it vreun amic, cunoscut sa se vaite de aceasta problema, sau cel putin nu cunosc eu .Deci eu personal merg pe varianta filtru capsulat de ford si pompita de amorsare de dacia papuc.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
romanul tot roman ramane... daca neamtul le-am facut asa de ce ore vrem noi sa reinventam roata? daca se pot schimba acele garnituri si apoi nu mai ai probleme de ce sa nu facem asta? raspunsul este unul singur: incompetenta de a descoperi adevaratul defect si este valabila in toate service-urile din romania...
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
cristy4285 a scris:am un opel zafira 2.0 dti si ma confrunt cu aceiasi situatie, pornire greoaie dimineata, dupa care pe parcursul zilei porneste, am scimbat filtrul de motorina, origuri injectoare, am pus 2 supape unisens tur-retur, am pus un furtun transparent pe retur si am observat ca imi vine motorina cu ulei amestecat, asta dupa ce am observat ca imi consuma si ulei, pareri...
trebuie facut un test de presiune la instalatia de alimentare.
Banuiesc problema la retur injectoare (furtunase, teuri) sau garniturile de la pompa de injectie.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
stfan a scris:cristy4285
Spui ca ai inlocuit oringurile injectoarelor, faci referire cumva la semerigurile situate in capul injectoarelor sau la oringurile care asigura etansarea la iesirea din chiulasa ? Daca nu ai inlocuit acele semeringuri, pe acolo pierzi ulei, amastecandu-se cu motorina.
Spui ca ai inlocuit oringurile injectoarelor, faci referire cumva la semerigurile situate in capul injectoarelor sau la oringurile care asigura etansarea la iesirea din chiulasa ? Daca nu ai inlocuit acele semeringuri, pe acolo pierzi ulei, amastecandu-se cu motorina.
o-ringurile de etansare de la iesirea din chiuloasa sunt doar ca sa nu iasa uleiul din zona chiuloasei respectiv axei cu came afara atata tot. Ce sunt foarte importante sunt acele semeringuri ce fac etansarea intre talpa injectorului si injector si care tin presiunea de motorina ca sa nu iasa motorina in chiuloasa si sa se amestece cu uleiul. Daca alea sunt duse atunci sunt sanse sa intre motorina in ulei si ar trebui sa iti creasca nivelul de ulei si sa miroase a motorina. Invers, adica ulei in motorina sunt sanse mai mici pentru ca motorina are presiune mai mare decat uleiul care este mai mult o ceata acolo in interiorul chiuloasei...
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Atunci cum explici uleiul aparut in furtunasele de retur, caz real al unui prieten si remediat prin inlocuirea acelor semeringuri? Nu intra motorina in ulei deoarece returul se intoarce in turul pompei de injectie, adica acolo unde exista vacuum creat de pompa de injectie, acest motor neavand pompa de combustibil. Daca gresesc rog un cunoscator sa rectifice. Sper sa fie o discutie constructiva.
- cristy4285
- *
- 16 mesaje
- din 10 Jun 2009
- Dolj
cristy4285
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
am segmentat motorul, am rectificat chiuloasa, schimbat semeringuri chiuloasa, oringuri injectoare din capatul lor de la reprezentanta opel, oringurile care ies din chiuloasa, filtru motorina, verificat traseu rezervor motor etansat, cand am tras din pompa de injectie avenit motorina neagra, dat jos pompa injectie, scimbat semering pompa injectie, furtune injectoare, curios dupa ce am pus pompa a crescut si consumul de motorina si scoate fum negru, cei de la reparatii pompe mi-au spus ca tipul asta de pompa nu poate trage ulei din motor, cei de la reprezentanta opel nu au stiut ce sa-mi spuna, nu consuma ulei motorul asa au zis, dar nivelul scade fara sa ama pierderi....
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cristy4285
- *
- 16 mesaje
- din 10 Jun 2009
- Dolj
cristy4285
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
hai sa iti explic cum si ce rol au acele siemeringuri (nu stiu daca ai desfacut acolo sa vezi cum sunt puse sau nu...).
injectorul la Y20DTH este format din 2 parti: injectorul propriuzis si talpa injectorului si intre ele este acel siemering de care vorbim care este de fapt un inel metalic care la capete are cauciuc de etansare. stragerea talpii de injector pe injector se face printr-un surub vertical si in partea opusa este etansarea si fixarea la iesirea din chiuloasa spre exterior unde se conecteaza si conductele de inalta presiune si cele de retur si la iesirea din chiuloasa este un o-ring care etanseaza la scurgerea uleiului spre exterior. (am acasa multe poze dar aici nu am la mine).
ce este foarte important este strangerea acelui surub care preseaza talpa injectorului pe injector. daca este strans prea tare nu e bine pentru ca se foarfeca cauciucul de la inel si apoi iasa pe acolo motorina care ajunge in ulei. La fel se intampla si daca este strans prea putin acel surub. presiunea de pe injector (aprox 220 bar este presiunea la care deschide un astfel de injector si 800bar este presiunea pompei) este transmisa de la talpa la ijector printr-un orificiu plasat pe un con. deci strangerea se face pe con iar daca nu este corecta atunci scapa putina sau mai multa presiune de motorina care iasa in exterior.
nu zic ca nu este posibil ca acea presiune daca este mica sa aiba rol de vid si sa absoarba cantitati mici de ulei care sa ajunga in returul de la injector dar asta este destul de greu plauzibil avand in vedere presiunile de care vorbim pe circuitul de motorina...
sper ca m-am facut inteles si daca o sa am timp cand ajung pe acasa o sa caut pozele facute cand am mesterit eu in zona si o sa postez una doua...
injectorul la Y20DTH este format din 2 parti: injectorul propriuzis si talpa injectorului si intre ele este acel siemering de care vorbim care este de fapt un inel metalic care la capete are cauciuc de etansare. stragerea talpii de injector pe injector se face printr-un surub vertical si in partea opusa este etansarea si fixarea la iesirea din chiuloasa spre exterior unde se conecteaza si conductele de inalta presiune si cele de retur si la iesirea din chiuloasa este un o-ring care etanseaza la scurgerea uleiului spre exterior. (am acasa multe poze dar aici nu am la mine).
ce este foarte important este strangerea acelui surub care preseaza talpa injectorului pe injector. daca este strans prea tare nu e bine pentru ca se foarfeca cauciucul de la inel si apoi iasa pe acolo motorina care ajunge in ulei. La fel se intampla si daca este strans prea putin acel surub. presiunea de pe injector (aprox 220 bar este presiunea la care deschide un astfel de injector si 800bar este presiunea pompei) este transmisa de la talpa la ijector printr-un orificiu plasat pe un con. deci strangerea se face pe con iar daca nu este corecta atunci scapa putina sau mai multa presiune de motorina care iasa in exterior.
nu zic ca nu este posibil ca acea presiune daca este mica sa aiba rol de vid si sa absoarba cantitati mici de ulei care sa ajunga in returul de la injector dar asta este destul de greu plauzibil avand in vedere presiunile de care vorbim pe circuitul de motorina...
sper ca m-am facut inteles si daca o sa am timp cand ajung pe acasa o sa caut pozele facute cand am mesterit eu in zona si o sa postez una doua...
- cristy4285
- *
- 16 mesaje
- din 10 Jun 2009
- Dolj
cristy4285
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
deci, eu am asistat la montare-demontare, injectorul are in capat inelele din cupru, pe care le-am schimbat, intra in chiuloasa, pe injector, in celalat capat vin oringurile , inelele din cauciuc, sau un material mai dur, ceva de genu, dupa care vin tijele care strang injectorul, da, prinse cu un surub, tijele la iesire din chiuloasa au garnituri, pentru a nu iesii uleiul din chiuloasa, schimbate si astea, acum, dupa cum zici tu daca ar pierde pe la oringuri, logic ar pirde motorina care s-ar regasi in ulei, deci ar creste nivelul de ulei, pe cand la mine este invers, scade nivelul de ulei, asa o vad, acum daca desfac furtunasele de la injectoare retur, e normal sa gasesc urme de ulei, pentru ca am si in rezervor...
- cristy4285
- *
- 16 mesaje
- din 10 Jun 2009
- Dolj
cristy4285
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
ar trebui sa ai si mult fum in spate pentru ca uleiul arde cu fum...
vezi ca daca desfaci sa te uiti la acele semeringuri de sub talpa injectorului trebuie neaparat sa le schimbi ca nu se pot refolosii. E posibil ca talpa sa nu fie bine asezata si atunci sa absoarba ulei dar mi se pare foarte mult... ai verificat peste tot la motor sa nu ai alte pierderi pe la turbina, pompa de vacum si alte zone? verifica si asta ca imi pare mult prea mult ulei. Aveai si inainte de interventie tot asa de mare consumul de ulei?
vezi ca daca desfaci sa te uiti la acele semeringuri de sub talpa injectorului trebuie neaparat sa le schimbi ca nu se pot refolosii. E posibil ca talpa sa nu fie bine asezata si atunci sa absoarba ulei dar mi se pare foarte mult... ai verificat peste tot la motor sa nu ai alte pierderi pe la turbina, pompa de vacum si alte zone? verifica si asta ca imi pare mult prea mult ulei. Aveai si inainte de interventie tot asa de mare consumul de ulei?
- cristy4285
- *
- 16 mesaje
- din 10 Jun 2009
- Dolj
cristy4285
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
da am verificat, nu am scurgeri de ulei, turbina schimbata, sufla ulei dat putin o suvita nu foarte mult, adica nu e uscat la iesire putin umed, foarte putin, pierderea mare nu este de acolo, da scoate fum negru mult foarte mult....mi-a mai zis cineva ca poate nu a fost bun semeringul de la pompa de injectie si s-a copt o mai desfac odata...