Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,686
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Adrian, singura diferenta care ai mentionat-o tu este cea care o simti tu ca sofer, fiind la volan. La mine sunt si altele, motorul meu fiind mai mic capacitiv si cu o tehnologie unpic mai veche. Si in plus, eu folosesc ulei 2T deja de ceva vreme, mereu acelasi si mereu aceiasi concentratie, deci pot sa trag o concluzie clara in cazul meu.

Ce se intampla insa cu internele sistemului de injectie este cu totul alta treaba. In special dupa folosirea tratamentului pe termen lung.
Au confirmat aici oameni care se ocupa cu reconditionarea pompelor de injectie si cu testarea/reconditionarea injectoarelor.

Inca o data : eu nu incerc sa conving pe nimeni aici ca trebuie folosit ulei 2T in amestec cu motorina. Eu unul m-am convins.
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut stimati colegi ! revin cu aceleasi impresii si cateva poze pt ca in viitor sa nu va loviti de unele situatii neplacute,eu nu am avut dar pun pozele pt evitarea unor neplaceri, uleiul 2 T se pune ori in rezervor ( cantitatea corecta) inainte de plin sau amestec cu un pic de motorina,dupa cum se poate vedea in poze turnat din bidon intr.un recipient cu motorina acesta are tendinta ( fiind mai greu-dens) sa se duca la fund, dar dupa ce am amestecat cateva secunde sa observa cum acesta s.a diluat cu motorina si l.am lasat asa cateva ore, 5-6 ore drept urmare acesta nu s.a mai separat de motorina, oricum la cate gropi sunt pe drumuri si la cate inertii este supusa motorina din rezevor sunt FOARTE mici sanse sa ramana asa, dar repet, am spus.o ca o completare la topic si evitarea unor situatii neplacute.probleme de upload imagini...
  • Thor_

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Incepand de ieri am inceput si eu sa utilizez ulei 2t in amestec cu motorina. La momentul in care am inceput sa-l utilizez aveam deja aproape de rezervor plin cu motorina, asa ca cei 40 de L adaugati in combinatie cu uleiul 2T nu s-au simtit, dar nici nu ma asteptam la altceva. Pe parcursul urmatoarelor luni, pe masura ce voi aduna mai multi km voi expune eventualele observatii.
  • bulbazar

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
azi am vrut sa pun si eu cand am facut plinul,am cautat in tot orasul ulei 2t si unde am gasit avea de la castrol si mobil,mobilul eta jaso FC iar castrolul jaso FB,curiozitatea mea e ca pe cutia de mobil scria ca este interzisa folosirea lui n amestec cu solventi si carburanti ceea ce ma pus pe ganduri,pe flaconul de Liqui Moly,scrie asa ceva?
Skip ads

  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
uleiul 2t asta face, se amesteca cu benzina in principal. la scutere, drujbe, trabant. mai este cunoscut si sub numele de ulei de amestec, deci se amesteca. baga castrol, dala bag si eu, si sunt multumit. ai curatat cumva sorbul de la rezervor? ar fi bine sa faci asta daca vrei un efect si mai bun. bafta. exact ca cel din poza de mai sus folosesc si eu. scuteristii sunt foarte incantati de el, cica trage mai bine scuteru cu ulei 2t de la castrol decat cu orice altceva. apropo, sa il amesteci bine inainte in sticla cu putina motorina si apoi sa il adaugi in rezervor.
  • bulbazar

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
castrol nam gasit numai jaso FC adica mineral nu semisintetic,nu am curatat sorbul,as vrea sa il curat dar mie cumva sa le desfac sa nu fac vro prostie.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
jaso fb este al meu, dar nu vad unde scrie daca e sintetic sau alt cumva.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
de o fii bine
de o fii rau
de ieri am bagat si eu
castrol act evo

motorul este mai silentios , porneste un pic mai repede si trage mai bine

vreau sa vad dupa 5- 6 mii de km cum arata galeria sau capacul de la egr
masina o folosesc 90 la suta in oras si se cam depune pe acolo ceva ...
Skip ads

  • Thor_

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
bulbazar a scris:azi am vrut sa pun si eu cand am facut plinul,am cautat in tot orasul ulei 2t si unde am gasit avea de la castrol si mobil,mobilul eta jaso FC iar castrolul jaso FB,curiozitatea mea e ca pe cutia de mobil scria ca este interzisa folosirea lui n amestec cu solventi si carburanti ceea ce ma pus pe ganduri,pe flaconul de Liqui Moly,scrie asa ceva?


Salutare!
Eu folosesc MOL Dynamic Sprint 2T care este 20 de lei/ L. Intr-adevar si pe acest bidon scrie clar a nu se folosi drept carburant in amestec cu motorina. Nu prea ai cum sa-l folosesti drept carburant pt ca e cam scump totusi la 20lei/l , dar ca aditiv este alta poveste.
Eu il folosesc de aprox o saptamana timp in care am adunat vreo 500 km. Un prim fapt observat este ca in treapta a 3-a nu mai urla motorul asa de rau, deci motorul a devenit ceva mai tacut, si parca in a 3-a accelereaza ceva mai frumos fata de cum o facea acum o saptamana. Cat despre consum nu pot sa-mi dau seama exact, as putea spune ca parca este ceva mai mic, dar saptamana viitoare am programat un drum de cel putin 1000 km , chiar dublu daca ma hotarasc pt un mic ocol, si am sa revin cu mai multe impresii.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,686
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai si ce ati vrea sa scrie pe el ? Ca are in continut Sulf, ca se amesteca perfect cu motorina formand o emulsie care imbunatateste ungerea sistemului de injectie ? Niciodata nu veti vedea asa ceva scris pe vreun bidon de ulei 2T, tocmai pentru ca contravine normei de 'motorina EURO5, fara sulf' ca deh daca are motorina sulf ne mor copacii de pe marginea drumului si noi ne intoxicam toti cu noxe de diesel.

In America daca te prinde asupra faptului cand adaugi ulei 2T in motorina te amendeaza aia de te ia gaia. In Germania se stie ca taximetristii il amesteca cu motorina si asta reduce noxele, dar ADAC-ul se face ca nu stie si toata lumea e fericita. In Romania nu am vazut inca sa sara cineva in sus de fund ca folosesc ulei 2T, nu s-a stresat nimeni nici cand am bagat in masina mea la pompa. Si daca nu-mi ziceati voi ca scrie pe bidon ca nu se amesteca cu motorina nici nu stiam ca scrie si asa ceva, cel putin pe cel de Liqui Moly eu nu am vazut sa scrie.

Singura chestie care impune o anumita precautie e in ceea ce priveste motoarele cu DPF. Acolo uleiul de motor e cu norma C3 are TBN mai mic (sub 7) si deci e mai sensibil la contaminare in contact cu Sulful. Motorina in care ai bagat ulei 2T JASO-FC (deci clar doza folosita trebuie sa fie mai mica gen 1:400, 1:500 si obligatoriu JASO-FC, nu e recomandat JASO-FB) indiferent vrei-nu vrei ajunge in uleiul de motor intr-o cantitate infima (dar ajunge) si atunci iti contamineaza uleiul motor si acesta isi pierde mai repede din proprietatile lui deci trebuie schimbat la mai putini km (adica cade ideia de a schimba uleiul pe la 12-15mii km ca e long-life, ai bagat 2T in motorina poti deja sa consideri ca nu mai e long-life deloc). La fel trebuie stat cu ochii pe frecventa regenerarilor DPF care daca creste atunci trebuie oprita folosirea uleiului 2T JASO FC in amestec cu motorina.
  • Thor_

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Intr-adevar daca creste frecventa dintre regenerari ar trebui oprita aditivarea.Eu sper sa-mi lungeasca durata dintre regenerari la FAP, nu ca asa vea nevoie neaparat de asta. In momentul de fata filtrul are media ultimelor 5 regenerari la 660 km.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,686
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai filtru de particule verifica ca pe bidonul de ulei 2T MOL Dynamic Sprint sa fie mentionat si JASO-FC sau semisintetic. Daca e JASO-FB schimba-l cu altul tip JASO-FC si incearca sa il bagi in ratie de 1:400. Daca totusi e JASO-FB si te hotaresti sa-l consumi (acum ca tot l-ai cumparat) atunci mergi pe 1:500 in amestec cu motorina (100ml ulei JASO-FB la 50litri motorina). Apoi la urmatorul bidon de ulei 2T verifici sa fie JASO-FC inainte sa-l cumperi.

Stai cu un ochi si pe frecventa regenerarilor.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,686
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
bulbazar a scris:castrol nam gasit numai jaso FC adica mineral nu semisintetic,nu am curatat sorbul,as vrea sa il curat dar mie cumva sa le desfac sa nu fac vro prostie.

Uleiul 2T cu standardul JASO-FC este ulei 2T semisintetic, uleiul 2T JASO-FB este ulei 2T mineral.
  • bulbazar

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
scuze asa cum zici tu ,m-am incurcat,castrolul era jaso FB adica mineral
  • Thor_

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@ahappyuser Acest ulei 2T de la Mol este JASO-FC si ratia folosita este 1:200. Sunt foarte curios daca distanta dintre regenerari va creste sau nu, intr-un link pus de tine la inceputul acestui topic, link care se mai regaseste si pe alte forumuri , daca imi amintesc bine unii oameni ziceau ca aceasta distanta dintre regenerari chiar a crescut.
Nu sunt familiarizat cu DPF-ul de la Opel, eu avand FAP-ul de la Peugeot, exista posibilitatea sa fie diferente intre aceste doua principii si mai ales ca eu am una din primele variante de FAP, de aceea sunt curios cum va evolua distanta dintre regenerari.
  • 13RAW

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am bagat si eu acest ulei 2T in motorina, desi la inceput ma gandeam sa nu stric ceva la masina Smile .Sunt la al doilea plin de motorina si pot spune ca masina trage mult mai bine si este mult mai silentioasa. In continuare masina va beneficia de acest tratament pt felul in care merge masina, consumul este putin mai mic si il recomand la toti cei care vor sa ii faca un bine motorului personal.
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am pus si eu in motorina ulei 2t inca nu am consumat rezervorul de motorina dar prima impresie a fost putin mai silentios....acum astept imbunatariri dupa urmatorul plin. Stima...
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
la fel si eu, de o luna aproximativ am inceput si eu sa adaug ulei in "moctorina" , pana acum am consumat cam jumate de rezervor si sincer n-am nimic de reprosat...tratamentul va continua cu siguranta Smile
Cu respect!

P.S. Sa traiesti Gabi! Very Happy
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,686
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In regula, deci avem aici pe forum destui colegi multumiti de rezultatele pe termen scurt sau relativ scurt. Unii il folosesc chiar de multa vreme si sunt multumiti. Deasemenea, vad ca s-au inscris pe forum si colegi cu alte motorizari decat Opel, cu aceasta ocazie permiteti-mi sa va salut pe toti si sa va doresc sa va merga motoarele cat mai bine cu motorina din Ro+ulei 2T. As vrea sa reveniti aici cu impresii si dupa ce ati facut aproximativ 7.000-10.000km cu acest amestec, ca sa stie toata lumea cum merge motorul fata de momentul cand ati inceput acest tratament.

Eu am facut deja ~10.000km, preponderent prin oras, cu acest tratament si stiu cum merge motorul de pe masina mea.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 20 Mar, 2012 8:22 pm, modificat de 2 ori in total
  • Thor_

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am mai adaugat in bord inca 700-800 km parcursi cu ulei 2T. Clar pot sa zic cateva lucruri: zgomotul motorului a fost diminuat, consumul nu a scazut, bine nici nu ma astept la asta si chiar nu cred ca poate scadea prea mult la 2200 cm3, decat daca as merge ceva mai incet, si ultima chestie observata ar fi faptul ca, corectiile injectoarelor au scazut. Imi pare rau ca azi dupa un drum de 500 km nu am pus testerul sa vad cum mai stau corectiile, dar o voi face dupa drumul de intoarcere catre casa. A si sa nu uit, distanta dintre regenerari nu a scazut, nici nu a crescut, a ramas aceeasi, dar daca imi aduc bine aminte nu am prins decat doua regenerari pana acum de cand folosesc 2T.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR