bogdan82
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2011 Adth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2016
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Eu sa am acest motor de 2l diesel pe masina (Insignia, Astra) mi-as monta de urgenta un ceas indicator de presiune ulei (ceva aftermarket, gen RaidHP sau ce se mai gaseste pe piata). De ceva timp ma gandesc chiar sa-mi montez unul la masina actuala, nu e scump si e bine sa-l ai acolo, in opinia mea presiunea de ulei e un parametru care ar trebui monitorizat periodic.
- deleted-90979
- *
- 25 mesaje
- din 26 Jan 2014
deleted-90979
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut!
Va impartasesc din experienta mea trista cu acel mesaj, (low pressure oil)care a aparut de doua ori la interval de aprox.10 zile,si numai dimineata pt.cateva secunde.Am cerut sfatul unui amic mecanic,(GTT)mi-a sugerat sa demontam baia de ulei,Ok,dupa demontare baie, semeringul de la pompa de ulei parea a fi in regula, adica destul de moale la atingere,dar la o privire mai atenta am gasit urme fine de span.Tot la sugestia amicului am desfacut capacul cuzinet palier nr.3,Surpriza mare,cuzinetul palier rotit in blocul motor,ceilalti nu.Si uite asa am ajuns sa repar motorul cu tot ce inseamna,rectificat arbore cotit,bloc motor.Mentionez ca motorul nu avea nici un fel de zgomot anormal la rece sa cald.
Concluzia trasa si din experienta amicului este ca, filtrul de particule este foarte infundat(masina circula foarte mult in oras),calculatorul a dat comanda peste comanda de regenerare,Temperatura foarte mare,uleiul subtiat, si de aici lipsa ungere.
Sugestia mea este sa aveti mare grija la regenerare,nu se aprinde niciun martor in bord,doar se tureaza pe la 1100rpm si creste consumul instant de la 0,800 la 1,1.
Atasez cateva poze cu pompa de ulei si vibrochenul.
Va impartasesc din experienta mea trista cu acel mesaj, (low pressure oil)care a aparut de doua ori la interval de aprox.10 zile,si numai dimineata pt.cateva secunde.Am cerut sfatul unui amic mecanic,(GTT)mi-a sugerat sa demontam baia de ulei,Ok,dupa demontare baie, semeringul de la pompa de ulei parea a fi in regula, adica destul de moale la atingere,dar la o privire mai atenta am gasit urme fine de span.Tot la sugestia amicului am desfacut capacul cuzinet palier nr.3,Surpriza mare,cuzinetul palier rotit in blocul motor,ceilalti nu.Si uite asa am ajuns sa repar motorul cu tot ce inseamna,rectificat arbore cotit,bloc motor.Mentionez ca motorul nu avea nici un fel de zgomot anormal la rece sa cald.
Concluzia trasa si din experienta amicului este ca, filtrul de particule este foarte infundat(masina circula foarte mult in oras),calculatorul a dat comanda peste comanda de regenerare,Temperatura foarte mare,uleiul subtiat, si de aici lipsa ungere.
Sugestia mea este sa aveti mare grija la regenerare,nu se aprinde niciun martor in bord,doar se tureaza pe la 1100rpm si creste consumul instant de la 0,800 la 1,1.
Atasez cateva poze cu pompa de ulei si vibrochenul.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Imi pare rau de ce ai patit, nu intru in detalii tehnice ca nu ma pricep. Insa stiam ca masina are martor care anunta infundarea filtrului DPF, si nu mai trage. In plus nu e rau sa o mai punem pe OP-COM din cand in cand, acolo se vede cat de infundat e DPF-ul. Si eu merg 75% in Bucuresti, uneori fac 3000 km fara sa ies afara si ma intereseaza acest aspect. La mine consumul instantaneu creste de la 0,8 la 1,8-2 litri/ora, 1,1 litri arata cand porneste compresorul pentru dezaburirea geamurilor. Poate alti colegi care se pricep la mecanica isi vor spune parerile. Insa asta cu mersul in oras la toate masinile cu DPF e valabil, orasul e moartea motoarelor diesel cu DPF. Din aceasta cauza prefer sa merg cu ea supraturata, sa nu o las sa scada sub 2000 de ture si sa accelerez la peste 3000 cand plec de pe loc de la semafor. O fi bine, o fi rau, nu mai stiu....astept pareri ale celor care se pricep, referitor a patania ta.
omuletz74
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2015
- Mesaj Privat
FLORIN D. a scris:Salut!
Va impartasesc din experienta mea trista cu acel mesaj, (low pressure oil)care a aparut de doua ori la interval de aprox.10 zile,si numai dimineata pt.cateva secunde.Am cerut sfatul unui amic mecanic,(GTT)mi-a sugerat sa demontam baia de ulei,Ok,dupa demontare baie, semeringul de la pompa de ulei parea a fi in regula, adica destul de moale la atingere,dar la o privire mai atenta am gasit urme fine de span.Tot la sugestia amicului am desfacut capacul cuzinet palier nr.3,Surpriza mare,cuzinetul palier rotit in blocul motor,ceilalti nu.Si uite asa am ajuns sa repar motorul cu tot ce inseamna,rectificat arbore cotit,bloc motor.Mentionez ca motorul nu avea nici un fel de zgomot anormal la rece sa cald.
Concluzia trasa si din experienta amicului este ca, filtrul de particule este foarte infundat(masina circula foarte mult in oras),calculatorul a dat comanda peste comanda de regenerare,Temperatura foarte mare,uleiul subtiat, si de aici lipsa ungere.
Sugestia mea este sa aveti mare grija la regenerare,nu se aprinde niciun martor in bord,doar se tureaza pe la 1100rpm si creste consumul instant de la 0,800 la 1,1.
Atasez cateva poze cu pompa de ulei si vibrochenul.acelasi lucru am patit si e
.acelasi lucru am patit si eu.unde ai facut motorul?eu la Tg.Mures!acum merge fara probleme?
Va impartasesc din experienta mea trista cu acel mesaj, (low pressure oil)care a aparut de doua ori la interval de aprox.10 zile,si numai dimineata pt.cateva secunde.Am cerut sfatul unui amic mecanic,(GTT)mi-a sugerat sa demontam baia de ulei,Ok,dupa demontare baie, semeringul de la pompa de ulei parea a fi in regula, adica destul de moale la atingere,dar la o privire mai atenta am gasit urme fine de span.Tot la sugestia amicului am desfacut capacul cuzinet palier nr.3,Surpriza mare,cuzinetul palier rotit in blocul motor,ceilalti nu.Si uite asa am ajuns sa repar motorul cu tot ce inseamna,rectificat arbore cotit,bloc motor.Mentionez ca motorul nu avea nici un fel de zgomot anormal la rece sa cald.
Concluzia trasa si din experienta amicului este ca, filtrul de particule este foarte infundat(masina circula foarte mult in oras),calculatorul a dat comanda peste comanda de regenerare,Temperatura foarte mare,uleiul subtiat, si de aici lipsa ungere.
Sugestia mea este sa aveti mare grija la regenerare,nu se aprinde niciun martor in bord,doar se tureaza pe la 1100rpm si creste consumul instant de la 0,800 la 1,1.
Atasez cateva poze cu pompa de ulei si vibrochenul.acelasi lucru am patit si e
omuletz74
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2015
- Mesaj Privat
- deleted-90979
- *
- 25 mesaje
- din 26 Jan 2014
deleted-90979
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
Sa nu patiti ca mine,este bine sa nu ignorati mesajul ,oil pressure low,
schimbati semeringul de la pompa de ulei preventiv(65ron),plus silicon etansare baie ulei(25ron),plus manopera.
daca regenerarile filtrului de particule sant mai dese,verificati nivelul uleiului cat mai des(regernerarea se face prin post injectie,daca se rateaza regenerarea sau filtrul este prea infundat,surplusul de motorina ajunge in ulei,deci va creste nivelul uleiului,nu exagerat dar indeajuns sa se observe pe joja)
Nu sant vreun expert in mecanica dar sper sa ajute pe cineva aceste sfaturi.
Partea frumoasa excluzand costurile este ca m-am ales cu motor aproape nou,Ce sa fac,imi place prea mult masina.
schimbati semeringul de la pompa de ulei preventiv(65ron),plus silicon etansare baie ulei(25ron),plus manopera.
daca regenerarile filtrului de particule sant mai dese,verificati nivelul uleiului cat mai des(regernerarea se face prin post injectie,daca se rateaza regenerarea sau filtrul este prea infundat,surplusul de motorina ajunge in ulei,deci va creste nivelul uleiului,nu exagerat dar indeajuns sa se observe pe joja)
Nu sant vreun expert in mecanica dar sper sa ajute pe cineva aceste sfaturi.
Partea frumoasa excluzand costurile este ca m-am ales cu motor aproape nou,Ce sa fac,imi place prea mult masina.
- deleted-90979
- *
- 25 mesaje
- din 26 Jan 2014
deleted-90979
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-90979
- *
- 25 mesaje
- din 26 Jan 2014
deleted-90979
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
Rectificare bloc+vibrochen+cuzineti biela si palier+planat chiuloasa si rectificat scune si supape- fara factura 1750,cu+20%
Garnituri chiuloasa+motor+evacuare+admisie-semering palier+semering pompa ulei+
segmenti(GM)+curea distributie-2300ron
Pinion vibrochen-95ron
Ulei 5l GM-95ron
Antigel GM 5L x 17=85ron
Silicon etansare baie ulei V.Reinz-25ron
Garnituri chiuloasa+motor+evacuare+admisie-semering palier+semering pompa ulei+
segmenti(GM)+curea distributie-2300ron
Pinion vibrochen-95ron
Ulei 5l GM-95ron
Antigel GM 5L x 17=85ron
Silicon etansare baie ulei V.Reinz-25ron
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- florin ghiorghiu
- *
- 23 mesaje
- din 22 Mar 2015
- Insignia 2010 DTH
- Galati
florin ghiorghiu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2015
- Mesaj Privat
- deleted-90979
- *
- 25 mesaje
- din 26 Jan 2014
deleted-90979
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
[editat] a scris:Uleiul de 95 lei nu este pt motoare cu dpf !
Multi fac confuzia asta si putini stiu ca uleiul GM pt motoare cu dpf costa in jur de 60 lei/litru
Multi fac confuzia asta si putini stiu ca uleiul GM pt motoare cu dpf costa in jur de 60 lei/litru
Nu stiam ,dar oricum cu acest ulei vreau sa fac un mic rodaj de 500 km,la recomandarea omului care a refacut blocul, linia vibrochenului,chiuloasa si segmenti,dupa care trec pe castrol 5w30 titanium fst sau liqui moly 5w30,inca mai caut informatii.
Urmatorul pas este sa anulez dpf-ul.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
- deleted-90979
- *
- 25 mesaje
- din 26 Jan 2014
deleted-90979
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
hog33 a scris:dupa ce anulezi dpf ul ramane euro 4 ? cum faci la revanzare ? taxa va fi marisoara
Sigur dupa anulare ramane euro 4(aceste motoare de conceptie Fiat,sant montate pe,vectra b,alfa ,doblo etc.cu norma euro 4 ,cu acelas semering la pompa de ulei care nu au probleme de ungere)
Din cate am aflat, la itp nu ies noxe.
La revanzare din moment ce taxa a fost platita la prima imatriculare,cumparatorul nu este obligat sa mai achite aceasta taxa de timbru.
Anularea dpf nu se face prin eliminare fizica, ci numai partea din interior si anulare c-da din soft.
- deleted-90979
- *
- 25 mesaje
- din 26 Jan 2014
deleted-90979
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
FLORIN D. a scris:omuletz74,sant din bucuresti,reparat cu ajutorul unui amic mecanic la opel.
blocul si vibrochenul +chiuloasa rectificate la CICLOP s.a buc.cuzineti palier r2,cuzineti biela standard
urmatorul pas este sa anulez dpf-ul, sa scap de toate problemele astea.
blocul si vibrochenul +chiuloasa rectificate la CICLOP s.a buc.cuzineti palier r2,cuzineti biela standard
urmatorul pas este sa anulez dpf-ul, sa scap de toate problemele astea.
Banuiesc ca cuzineti palier r2 insemna cuzineti de palier la cota de raparatie 2 DOAR pentru cuzinetul aferent pistonului ce lucreaza in cilindrul 3 unde s-a gasit problema. Din factura pare ca reparatia s-a facut pe un singur cilindru (daca pot sa zic asa).
- deleted-90979
- *
- 25 mesaje
- din 26 Jan 2014
deleted-90979
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
Pentru ahappyuser
Din pacate nu sa putut salva arborele decat la r2,din cauza cuzinetului nr.3 care sa topit pe vibrochen,a capatat joc si sa strambat de la cuzinetul 3 spre capete (la masuratori avea bataie intre capete de 0,40 sutimi,din aceasta cauza a fost rectificat la r2 palier tot arborele ,la biela sau montat cuzineti standard uzura fiind de 0,2 sutimi.)
In factura apar preturile pentru segmenti si garnituri.
Din pacate nu sa putut salva arborele decat la r2,din cauza cuzinetului nr.3 care sa topit pe vibrochen,a capatat joc si sa strambat de la cuzinetul 3 spre capete (la masuratori avea bataie intre capete de 0,40 sutimi,din aceasta cauza a fost rectificat la r2 palier tot arborele ,la biela sau montat cuzineti standard uzura fiind de 0,2 sutimi.)
In factura apar preturile pentru segmenti si garnituri.
costea91
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Faci referire la marca? Daca da, din acea poza, nu cred ca e "vre-un pui de mama Omida" pe aici sa-ti zica exact. Avand in vedere ca acea eticheta de service bate inspre cea pusa de reprezentante...probabil uleiul a fost GM.
De acolo rezulta ca a fost pus un ulei cu indicativ 5W-30 in cantitate de 4.5L cu normele de Dexos2!
De acolo rezulta ca a fost pus un ulei cu indicativ 5W-30 in cantitate de 4.5L cu normele de Dexos2!