Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pe urmatoarea pagina ( chiar sus ) ai optiunea : Distance since last DPF regeneration. Pune o poza te rog sa vedem Wink
Skip ads

  • alexeevich

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am vazut un filmulet pe youtube cu o regenerare reusita...
La mine temperatura din DPF nu a sarit de 360 de grade iar valoarea din campul DPF Regeneration a stat tot timpul la 0%

Ma duc cu el la spalat Sad

Va multumesc pt ajutor!
  • alexeevich

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:Pe urmatoarea pagina ( chiar sus ) ai optiunea : Distance since last DPF regeneration. Pune o poza te rog sa vedem Wink


... la Distance since last DPF regeneration era 0
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am vazut la tine presiune diferentiala de 19. Daca l-ai salvat de la 19....felicitari.
Skip ads

  • euromad

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

poate sa ma lamureasca careva daca se poate anula din soft filtrul de particule la un Astra h 2008 1.7 cdti motor dtj pt ca m-am interesat si am inteles ca la acest model inca nu s-a gasit leac
SPER sa ma contraziceti si daca da la ce pret se ridica operatiunea Wink
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
#euromad urmareste aici -- > https://www.clubopel.com/vie...p=1478770#1478770

CristianTM.
  • dragomir claudiu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut imi poate spune cineva daca valorileafisate sunt bune?



Identificare:0x0731
Numãr ºasiu: W0L0ZCF3551069187
Numãr hard:81011915
Tip motor: Z19DT
Numãr piesã:55193967
Nr.versiune soft: VNPMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281011915
Software Number: 1037384324P319_O83
Programming Date: 20070208
Hardware key number: S001002881
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B04016
Variant programming: 0x000050A0
Cod Alpha: YY
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O83JTD74
ECU variant coding: 0x0000F9C0

Valori reale:

Tensiune baterie 13.6 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 849 RPM
Turaþia axei cu came 425 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 46 kg/h
Senzor masã aer 46 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 62 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 1.58 V
Temperatura combustibil 45 °C
Temperatura combustibil 2.21 V
Presiune barometricã 94 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Comandã -Presiune turbo 104 kPa
Presiune turbo 94 kPa
Presiune turbo 1.50 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 75%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
Presiune Rail prescrisã 30.00 MPa
Presiune Rail 30.54 MPa
Presiune Rail 1.17 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 33%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 0.81 a
Electroventil control comb.PWM 41%
Curent electroventil control comb. 1.39 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 140 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 136 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.1 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel -1 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.47 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 70%
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Vitezã vehicul 0 km/h
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Deoarece aici discutam despre DPF:
saturatie DPF 70% OK
Presiune diferentiala - 1 OK
Skip ads

  • alexeevich

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Va salut prieteni!

Revin si eu cu detalii despre problema DPF-ului de pe A17DTJ.

Am fost la service la @maiandrei am pus tech2-ul care a indicat saturatia DPF la 130%. Ne-am suit in masina si am dat o fuga pe A2 iar DPF-ul s-a regenerat dinamic/automat (fara regenerare fortata) fara sa fortam prea tare motorul ( turatie de 2500rpm). Dupa regenerare am avut asa:
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel -2 kPa
Saturaþie filtru de particule Diesel 30%

Istoria DPF-ului meu colmatat a fost asa (poate va ajuta):
1. martor DPF in bord - am dat o tura dus-intors pana la Snagov = fara succes!
2. am dat cu tech2 regenerare fortata la service = fara succes! (service-ul mi-a zis trebuie spalare!)
3. am aplicat cele 3 solutii care se injecteaza cu presiune pe la senzorul din DPF apoi fuga dus-intors A3 Snagov = fara succes!
4. Am dat cu op-com-ul meu regenerare fortata = fara succes!
5. am mai incercat un A3 = fara succes!
6. am dat inlocuire DPF din op-com pt a scapa de martorul din bord si de consumul f mare (5 min pauza >> 20 de min regenerare automata)
7. dupa catve zile iar martor iar etapa 6
8. dupa alte cateva zile iar martor in ziua in care trebuia sa ajung la service la @maiandrei
9. MINUNE! DPF-ul s-a regenerat cu SUCCES!... insfarsit iar martorul a disparut fara interventia mea sau a aparatului de diagnoza

Cred ca a contat tratamentul cu solutia aia aplicata fara demontare DPF. Desi cei care mi-au aplicat solutia minune au zis ca treb avuta rabdare cel putin o saptamana eu imi pierdusem speranta ca DPF-ul meu se va curata... Se pare ca au avut dreptate.

Nu vreau sa fac reclama ca deja are f multa reclama aici!

Momentan am renuntat sa ma mai gandesc la anulare DPF!

Succes tuturor!
  • euromad

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut Alexeevich !

nu vreau sa te de dezamagesc ,dar problemele or sa reapara din nou chiar in scurt timp ,trebuie sa gasesti cauza pentru ca efectul l-ai vazut,de preferabil ar fii sa se faca un dpf of si pe urma o eliminare fizica asta ar fi cea mai sigura solutie pentru a scapa de problema dpf-ului.dar pana atunci i-ti urez" drumuri bune fara dpf infundat" Laughing
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Alexe.
Ma bucur ca ai reusit sa faci o regenerare complecta,bine ar fi sa nu mai ai necazuri cu Dpf-ul dar ma cam indoiesc de acest lucru.
Ma asteptam ca saturatia sa scada mai mult, tinind cont ca ai pus si solutia aia,orcum presiunea este super.
Daca circuli mai mult in oras se pare ca va trebui sa faci A2 saptaminal.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
A zis ca a fost la Maiandrei asa ca mai mult ca sigur ca a verificat Maiandrei cu testerul cauza de la care a provenit infundarea DPF , si anume : injectoare , turbina ,EGR si celelalte .
Skip ads

  • dragomir claudiu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salutare am o nelamurire am un opel vectra c cu dpf si imi cam apare eroarea P1901-75 presiune diferentiala filtru de particule-diferenta prea mare care taie si elanul masini as dori sa stiu cum se poate remedia sau ce defectiune grava are.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eroarea ta indica ca ai filtrul de particule infundat , trebuie vazut care este cauza ce a generat infundarea filtrului , pot fi mai multe asa ca trebuie verificat cu tester , EGR , clapeta de acceleratie , injectoare cu deviatii mari care dau fum , turbina .......... etc , trebuie identificata cauza si remediata si apoi rezolvat cu filtrul de particule , dat jos spalat , curatat ....etc.
Il poti curata dar daca nu elimini cauza care a dus la infundarea lui in 200km se va infunda din nou .
  • dragomir claudiu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
dupa ce fac regenerarea cu opcom tine cam 1400km dupacare se aprinde iar tin sa precizes ca nu am nici unde sa merg cu masina la drum mailung nici nu ajunge sa se incalzeasca dupa care e oprita clapeta de acceleratie e schimbata noua si senzorul de la filtru este nou am prins decit o regenerare cind iam dat mai multe turatii la drum am si la reprezentanta si ei au zis ca valorile ar fi bune acum dracu mai stie ca sa mai intelegi si de la ei tot acolo am schimbat si piesele

Valori reale:

Tensiune baterie 14.1 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie 1.48 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.72 V
Poziþie pedalã calculatã 15%
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 3.430 RPM
Turaþia axei cu came 1.700 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 233 kg/h
Senzor masã aer 233 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 26 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 3.07 V
Temperatura combustibil 9 °C
Temperatura combustibil 3.79 V
Presiune barometricã 94 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Comandã -Presiune turbo 136 kPa
Presiune turbo 115 kPa
Presiune turbo 1.84 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 58%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
Presiune Rail prescrisã 64.84 MPa
Presiune Rail 64.83 MPa
Presiune Rail 1.91 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 35%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 1.03 a
Electroventil control comb.PWM 35%
Curent electroventil control comb. 1.33 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 136 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 124 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.1 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 2 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.59 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 70%
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Vitezã vehicul 0 km/h


Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales> 2005 Vectra-C / Signum Motor Z 19 DT

Modul de comandã:


Identificare:0x0731
Numãr ºasiu: W0L0ZCF3551069187
Numãr hard:81011915
Tip motor: Z19DT
Numãr piesã:55193967
Nr.versiune soft: VNPMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281011915
Software Number: 1037384324P319_O83
Programming Date: 20070208
Hardware key number: S001002881
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B04016
Variant programming: 0x000050A0
Cod Alpha: YY
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O83JTD74
ECU variant coding: 0x0000F9C0

Valori reale:

Tensiune baterie 13.6 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 849 RPM
Turaþia axei cu came 425 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 46 kg/h
Senzor masã aer 46 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 62 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 1.58 V
Temperatura combustibil 45 °C
Temperatura combustibil 2.21 V
Presiune barometricã 94 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Comandã -Presiune turbo 104 kPa
Presiune turbo 94 kPa
Presiune turbo 1.50 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 75%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
Presiune Rail prescrisã 30.00 MPa
Presiune Rail 30.54 MPa
Presiune Rail 1.17 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 33%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 0.81 a
Electroventil control comb.PWM 41%
Curent electroventil control comb. 1.39 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 140 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 136 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.1 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel -1 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.47 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 70%
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Vitezã vehicul 0 km/h
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Presiunea diferentiala la relanti este buna -1 , tu ai eroarea P1901-75 presiune diferentiala filtru de particule-diferenta prea mare , cu presiunea diferentiala -1 ? , sau valorile sunt dupa regenerare din tester?
  • dragomir claudiu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
nu nu sunt ale sunt valorile reale
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pai si acum mai ai eroarea P1901-75 ?
  • dragomir claudiu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
nici nu merg multcu masin fac dora 5 min in fiecare zi pina la servici si cred ca nu are timp sa ajunca motorul in parametri normali ca sasi faca regenerarea
  • dragomir claudiu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
da dar masinuta cu cheita se stinge dupa ce pornesc motorul si am observat ca sa aprins cin era apa la 87 grade dupa care am luat contactulsi a disparut
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR