- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- alexeevich
- *
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2012
- Astra 2010 A17DTJ
- Bucuresti
alexeevich
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
- alexeevich
- *
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2012
- Astra 2010 A17DTJ
- Bucuresti
alexeevich
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
euromad
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 1.7 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut imi poate spune cineva daca valorileafisate sunt bune?
Identificare:0x0731
Numãr ºasiu: W0L0ZCF3551069187
Numãr hard:81011915
Tip motor: Z19DT
Numãr piesã:55193967
Nr.versiune soft: VNPMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281011915
Software Number: 1037384324P319_O83
Programming Date: 20070208
Hardware key number: S001002881
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B04016
Variant programming: 0x000050A0
Cod Alpha: YY
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O83JTD74
ECU variant coding: 0x0000F9C0
Valori reale:
Tensiune baterie 13.6 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 849 RPM
Turaþia axei cu came 425 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 46 kg/h
Senzor masã aer 46 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 62 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 1.58 V
Temperatura combustibil 45 °C
Temperatura combustibil 2.21 V
Presiune barometricã 94 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Comandã -Presiune turbo 104 kPa
Presiune turbo 94 kPa
Presiune turbo 1.50 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 75%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
Presiune Rail prescrisã 30.00 MPa
Presiune Rail 30.54 MPa
Presiune Rail 1.17 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 33%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 0.81 a
Electroventil control comb.PWM 41%
Curent electroventil control comb. 1.39 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 140 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 136 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.1 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel -1 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.47 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 70%
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Vitezã vehicul 0 km/h
Identificare:0x0731
Numãr ºasiu: W0L0ZCF3551069187
Numãr hard:81011915
Tip motor: Z19DT
Numãr piesã:55193967
Nr.versiune soft: VNPMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281011915
Software Number: 1037384324P319_O83
Programming Date: 20070208
Hardware key number: S001002881
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B04016
Variant programming: 0x000050A0
Cod Alpha: YY
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O83JTD74
ECU variant coding: 0x0000F9C0
Valori reale:
Tensiune baterie 13.6 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 849 RPM
Turaþia axei cu came 425 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 46 kg/h
Senzor masã aer 46 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 62 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 1.58 V
Temperatura combustibil 45 °C
Temperatura combustibil 2.21 V
Presiune barometricã 94 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Comandã -Presiune turbo 104 kPa
Presiune turbo 94 kPa
Presiune turbo 1.50 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 75%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
Presiune Rail prescrisã 30.00 MPa
Presiune Rail 30.54 MPa
Presiune Rail 1.17 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 33%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 0.81 a
Electroventil control comb.PWM 41%
Curent electroventil control comb. 1.39 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 140 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 136 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.1 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel -1 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.47 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 70%
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Vitezã vehicul 0 km/h
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- alexeevich
- *
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2012
- Astra 2010 A17DTJ
- Bucuresti
alexeevich
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Va salut prieteni!
Revin si eu cu detalii despre problema DPF-ului de pe A17DTJ.
Am fost la service la @maiandrei am pus tech2-ul care a indicat saturatia DPF la 130%. Ne-am suit in masina si am dat o fuga pe A2 iar DPF-ul s-a regenerat dinamic/automat (fara regenerare fortata) fara sa fortam prea tare motorul ( turatie de 2500rpm). Dupa regenerare am avut asa:
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel -2 kPa
Saturaþie filtru de particule Diesel 30%
Istoria DPF-ului meu colmatat a fost asa (poate va ajuta):
1. martor DPF in bord - am dat o tura dus-intors pana la Snagov = fara succes!
2. am dat cu tech2 regenerare fortata la service = fara succes! (service-ul mi-a zis trebuie spalare!)
3. am aplicat cele 3 solutii care se injecteaza cu presiune pe la senzorul din DPF apoi fuga dus-intors A3 Snagov = fara succes!
4. Am dat cu op-com-ul meu regenerare fortata = fara succes!
5. am mai incercat un A3 = fara succes!
6. am dat inlocuire DPF din op-com pt a scapa de martorul din bord si de consumul f mare (5 min pauza >> 20 de min regenerare automata)
7. dupa catve zile iar martor iar etapa 6
8. dupa alte cateva zile iar martor in ziua in care trebuia sa ajung la service la @maiandrei
9. MINUNE! DPF-ul s-a regenerat cu SUCCES!... insfarsit iar martorul a disparut fara interventia mea sau a aparatului de diagnoza
Cred ca a contat tratamentul cu solutia aia aplicata fara demontare DPF. Desi cei care mi-au aplicat solutia minune au zis ca treb avuta rabdare cel putin o saptamana eu imi pierdusem speranta ca DPF-ul meu se va curata... Se pare ca au avut dreptate.
Nu vreau sa fac reclama ca deja are f multa reclama aici!
Momentan am renuntat sa ma mai gandesc la anulare DPF!
Succes tuturor!
Revin si eu cu detalii despre problema DPF-ului de pe A17DTJ.
Am fost la service la @maiandrei am pus tech2-ul care a indicat saturatia DPF la 130%. Ne-am suit in masina si am dat o fuga pe A2 iar DPF-ul s-a regenerat dinamic/automat (fara regenerare fortata) fara sa fortam prea tare motorul ( turatie de 2500rpm). Dupa regenerare am avut asa:
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel -2 kPa
Saturaþie filtru de particule Diesel 30%
Istoria DPF-ului meu colmatat a fost asa (poate va ajuta):
1. martor DPF in bord - am dat o tura dus-intors pana la Snagov = fara succes!
2. am dat cu tech2 regenerare fortata la service = fara succes! (service-ul mi-a zis trebuie spalare!)
3. am aplicat cele 3 solutii care se injecteaza cu presiune pe la senzorul din DPF apoi fuga dus-intors A3 Snagov = fara succes!
4. Am dat cu op-com-ul meu regenerare fortata = fara succes!
5. am mai incercat un A3 = fara succes!
6. am dat inlocuire DPF din op-com pt a scapa de martorul din bord si de consumul f mare (5 min pauza >> 20 de min regenerare automata)
7. dupa catve zile iar martor iar etapa 6
8. dupa alte cateva zile iar martor in ziua in care trebuia sa ajung la service la @maiandrei
9. MINUNE! DPF-ul s-a regenerat cu SUCCES!... insfarsit iar martorul a disparut fara interventia mea sau a aparatului de diagnoza
Cred ca a contat tratamentul cu solutia aia aplicata fara demontare DPF. Desi cei care mi-au aplicat solutia minune au zis ca treb avuta rabdare cel putin o saptamana eu imi pierdusem speranta ca DPF-ul meu se va curata... Se pare ca au avut dreptate.
Nu vreau sa fac reclama ca deja are f multa reclama aici!
Momentan am renuntat sa ma mai gandesc la anulare DPF!
Succes tuturor!
euromad
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 1.7 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut Alexeevich !
nu vreau sa te de dezamagesc ,dar problemele or sa reapara din nou chiar in scurt timp ,trebuie sa gasesti cauza pentru ca efectul l-ai vazut,de preferabil ar fii sa se faca un dpf of si pe urma o eliminare fizica asta ar fi cea mai sigura solutie pentru a scapa de problema dpf-ului.dar pana atunci i-ti urez" drumuri bune fara dpf infundat"
nu vreau sa te de dezamagesc ,dar problemele or sa reapara din nou chiar in scurt timp ,trebuie sa gasesti cauza pentru ca efectul l-ai vazut,de preferabil ar fii sa se faca un dpf of si pe urma o eliminare fizica asta ar fi cea mai sigura solutie pentru a scapa de problema dpf-ului.dar pana atunci i-ti urez" drumuri bune fara dpf infundat"
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
@Alexe.
Ma bucur ca ai reusit sa faci o regenerare complecta,bine ar fi sa nu mai ai necazuri cu Dpf-ul dar ma cam indoiesc de acest lucru.
Ma asteptam ca saturatia sa scada mai mult, tinind cont ca ai pus si solutia aia,orcum presiunea este super.
Daca circuli mai mult in oras se pare ca va trebui sa faci A2 saptaminal.
Ma bucur ca ai reusit sa faci o regenerare complecta,bine ar fi sa nu mai ai necazuri cu Dpf-ul dar ma cam indoiesc de acest lucru.
Ma asteptam ca saturatia sa scada mai mult, tinind cont ca ai pus si solutia aia,orcum presiunea este super.
Daca circuli mai mult in oras se pare ca va trebui sa faci A2 saptaminal.
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eroarea ta indica ca ai filtrul de particule infundat , trebuie vazut care este cauza ce a generat infundarea filtrului , pot fi mai multe asa ca trebuie verificat cu tester , EGR , clapeta de acceleratie , injectoare cu deviatii mari care dau fum , turbina .......... etc , trebuie identificata cauza si remediata si apoi rezolvat cu filtrul de particule , dat jos spalat , curatat ....etc.
Il poti curata dar daca nu elimini cauza care a dus la infundarea lui in 200km se va infunda din nou .
Il poti curata dar daca nu elimini cauza care a dus la infundarea lui in 200km se va infunda din nou .
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
dupa ce fac regenerarea cu opcom tine cam 1400km dupacare se aprinde iar tin sa precizes ca nu am nici unde sa merg cu masina la drum mailung nici nu ajunge sa se incalzeasca dupa care e oprita clapeta de acceleratie e schimbata noua si senzorul de la filtru este nou am prins decit o regenerare cind iam dat mai multe turatii la drum am si la reprezentanta si ei au zis ca valorile ar fi bune acum dracu mai stie ca sa mai intelegi si de la ei tot acolo am schimbat si piesele
Valori reale:
Tensiune baterie 14.1 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie 1.48 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.72 V
Poziþie pedalã calculatã 15%
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 3.430 RPM
Turaþia axei cu came 1.700 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 233 kg/h
Senzor masã aer 233 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 26 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 3.07 V
Temperatura combustibil 9 °C
Temperatura combustibil 3.79 V
Presiune barometricã 94 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Comandã -Presiune turbo 136 kPa
Presiune turbo 115 kPa
Presiune turbo 1.84 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 58%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
Presiune Rail prescrisã 64.84 MPa
Presiune Rail 64.83 MPa
Presiune Rail 1.91 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 35%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 1.03 a
Electroventil control comb.PWM 35%
Curent electroventil control comb. 1.33 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 136 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 124 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.1 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 2 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.59 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 70%
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Vitezã vehicul 0 km/h
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales> 2005 Vectra-C / Signum Motor Z 19 DT
Modul de comandã:
Identificare:0x0731
Numãr ºasiu: W0L0ZCF3551069187
Numãr hard:81011915
Tip motor: Z19DT
Numãr piesã:55193967
Nr.versiune soft: VNPMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281011915
Software Number: 1037384324P319_O83
Programming Date: 20070208
Hardware key number: S001002881
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B04016
Variant programming: 0x000050A0
Cod Alpha: YY
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O83JTD74
ECU variant coding: 0x0000F9C0
Valori reale:
Tensiune baterie 13.6 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 849 RPM
Turaþia axei cu came 425 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 46 kg/h
Senzor masã aer 46 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 62 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 1.58 V
Temperatura combustibil 45 °C
Temperatura combustibil 2.21 V
Presiune barometricã 94 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Comandã -Presiune turbo 104 kPa
Presiune turbo 94 kPa
Presiune turbo 1.50 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 75%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
Presiune Rail prescrisã 30.00 MPa
Presiune Rail 30.54 MPa
Presiune Rail 1.17 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 33%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 0.81 a
Electroventil control comb.PWM 41%
Curent electroventil control comb. 1.39 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 140 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 136 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.1 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel -1 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.47 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 70%
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Vitezã vehicul 0 km/h
Valori reale:
Tensiune baterie 14.1 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Inactiv
Senzor 1 pedalã acceleraþie 1.48 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.72 V
Poziþie pedalã calculatã 15%
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 3.430 RPM
Turaþia axei cu came 1.700 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 233 kg/h
Senzor masã aer 233 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 26 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 3.07 V
Temperatura combustibil 9 °C
Temperatura combustibil 3.79 V
Presiune barometricã 94 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Comandã -Presiune turbo 136 kPa
Presiune turbo 115 kPa
Presiune turbo 1.84 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 58%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
Presiune Rail prescrisã 64.84 MPa
Presiune Rail 64.83 MPa
Presiune Rail 1.91 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 35%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 1.03 a
Electroventil control comb.PWM 35%
Curent electroventil control comb. 1.33 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 136 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 124 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.1 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 2 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.59 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 70%
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Vitezã vehicul 0 km/h
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales> 2005 Vectra-C / Signum Motor Z 19 DT
Modul de comandã:
Identificare:0x0731
Numãr ºasiu: W0L0ZCF3551069187
Numãr hard:81011915
Tip motor: Z19DT
Numãr piesã:55193967
Nr.versiune soft: VNPMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281011915
Software Number: 1037384324P319_O83
Programming Date: 20070208
Hardware key number: S001002881
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B04016
Variant programming: 0x000050A0
Cod Alpha: YY
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O83JTD74
ECU variant coding: 0x0000F9C0
Valori reale:
Tensiune baterie 13.6 V
Releu pompã combustibil Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Turaþie prescrisã de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 849 RPM
Turaþia axei cu came 425 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU
Masa de aer calculat 46 kg/h
Senzor masã aer 46 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare 62 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 1.58 V
Temperatura combustibil 45 °C
Temperatura combustibil 2.21 V
Presiune barometricã 94 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Comandã -Presiune turbo 104 kPa
Presiune turbo 94 kPa
Presiune turbo 1.50 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 75%
Comanda pozitie EGR 100%
Factor de umplere AGR 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 0%
Presiune Rail prescrisã 30.00 MPa
Presiune Rail 30.54 MPa
Presiune Rail 1.17 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 33%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 0.81 a
Electroventil control comb.PWM 41%
Curent electroventil control comb. 1.39 a
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 140 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 136 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.1 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel -1 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.47 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 70%
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Vitezã vehicul 0 km/h
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat