- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Am stres-o ..o sa îi fac si o verificare vedem ce zice.
Nu ma gândesc decât sa nu fie probleme la demontate... le-am bãgat pe toate la "tratament" cu wd-40 ca în caz ca ajung cu ea la doctor vreau sa le demontez pe toate(ce o fi o fi ori la bal ori la spital) sa le curat si sa le dau cu spray cu cupru sau cu vaselinã pentru bujii incandescente..
Nu ma gândesc decât sa nu fie probleme la demontate... le-am bãgat pe toate la "tratament" cu wd-40 ca în caz ca ajung cu ea la doctor vreau sa le demontez pe toate(ce o fi o fi ori la bal ori la spital) sa le curat si sa le dau cu spray cu cupru sau cu vaselinã pentru bujii incandescente..
ACovaci
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
- lupan bogdan
- **
- 233 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2004 Z14xep
- Brasov
lupan bogdan
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
ACovaci
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
ACovaci
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2018
- Mesaj Privat
- Alincristi
- *
- 8 mesaje
- din 11 Apr 2018
- Insignia 2010 A20DTH
- Cluj
Alincristi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut,
Detin o insignia 2.0 160 CP A20DTH 2011 si am intampinat si eu problema SVS. Ieri in drum spre am simtit cu masina a ramas fara putere si s-a aprins in bord SVS-ul. Primul lucru, m-am uitat la furtunul intercooler si am observat ca avea o crapatura de aprox. 2 cm. Am comandat un furtun nou, am mers in service si l-am schimbat. La plecare, dupa aprox 500m, am patit acelasi lucru, nu mai aveam putere. Am revenit in service si la o scanare rapida am erorile din pozele atasate. Ma puteti ajuta va rog cu o parere/sfat? Banuiesc ca lipsa de putere se datoreaza erorii legate de DPF (P2458). Precizez ca masina isi recapata puterea pentru scurta perioada de timp dupa ce opresc motorul si il repornesc.
Multumesc anticipat!
Detin o insignia 2.0 160 CP A20DTH 2011 si am intampinat si eu problema SVS. Ieri in drum spre am simtit cu masina a ramas fara putere si s-a aprins in bord SVS-ul. Primul lucru, m-am uitat la furtunul intercooler si am observat ca avea o crapatura de aprox. 2 cm. Am comandat un furtun nou, am mers in service si l-am schimbat. La plecare, dupa aprox 500m, am patit acelasi lucru, nu mai aveam putere. Am revenit in service si la o scanare rapida am erorile din pozele atasate. Ma puteti ajuta va rog cu o parere/sfat? Banuiesc ca lipsa de putere se datoreaza erorii legate de DPF (P2458). Precizez ca masina isi recapata puterea pentru scurta perioada de timp dupa ce opresc motorul si il repornesc.
Multumesc anticipat!
- George1909
- *
- 2 mesaje
- din 27 Jul 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
George1909
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salutare,
Este primul meu post pe forum si sper sa nu supar pe nimeni cu repetarea aceleasi probleme
Din pacate ieri seara am primit si eu mesajul SVS. In plus, masina a intrat in safe (limp) mode. Am mai avut aceasta problema cand a fost fisurat furtunul de la intercooler. L-am schimbat in urma cu 3 luni si de atunci nu am mai avut probleme.
Masina este Opel Insignia A , an 2011, motor 2.0 diesel (A20DTH) 160 cai putere, 139.000 km.
De dimineata a pornit direct in limp mode si nu isi mai revine indiferent de cate ori o repornesc.
Astazi am reusit sa o duc la un test / diagnoza, iar eroarea a fost la categoria Motor : P2435 - Diesel particulate filter differential pressure sensor. (Permanent)
Din ce am citit pe forum, as vrea sa incerc prima data o resetare/reinvatare a senzorului, inainte de a-l schimba direct, dar pentru aceasta am inteles ca am nevoie de MDI.
Ma poate ajuta cineva cu o solutie/recomandare sau un service in Timisoara care m-ar putea ajuta cu aceasta eroare ?
Va multumesc anticipat.
O zi faina.
Este primul meu post pe forum si sper sa nu supar pe nimeni cu repetarea aceleasi probleme
Din pacate ieri seara am primit si eu mesajul SVS. In plus, masina a intrat in safe (limp) mode. Am mai avut aceasta problema cand a fost fisurat furtunul de la intercooler. L-am schimbat in urma cu 3 luni si de atunci nu am mai avut probleme.
Masina este Opel Insignia A , an 2011, motor 2.0 diesel (A20DTH) 160 cai putere, 139.000 km.
De dimineata a pornit direct in limp mode si nu isi mai revine indiferent de cate ori o repornesc.
Astazi am reusit sa o duc la un test / diagnoza, iar eroarea a fost la categoria Motor : P2435 - Diesel particulate filter differential pressure sensor. (Permanent)
Din ce am citit pe forum, as vrea sa incerc prima data o resetare/reinvatare a senzorului, inainte de a-l schimba direct, dar pentru aceasta am inteles ca am nevoie de MDI.
Ma poate ajuta cineva cu o solutie/recomandare sau un service in Timisoara care m-ar putea ajuta cu aceasta eroare ?
Va multumesc anticipat.
O zi faina.
- code01011
- **
- 102 mesaje
- din 10 Aug 2016
- Insignia 2013 A20DTH
- Tulcea
code01011
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
Am avut si eu primul meu SVS in mai bine de 2 ani de cand am masina (Insignia A 2013 A20DTH 160cp)
Azi dimineata cand eram in drum spre locul de munca a aparut in bord "Service vehicle soon" dar masina mergea bine, nu am observat nici o problema. Am presupus ca era vorba de revizie avand in vedere ca era si timpul (am comandat deja filtrele/uleiul, asteptam curierul).
La drumul de intoarcere, in timpul mersului a aparut iarasi mesajul SVS dar de data asta mi-a taiat acceleratia pentru o secunda si dupaia si-a revenit. Sa intamplat de 2 ori pana am ajuns acasa.
Deci, SVS in bord si pierdere de acceleratie pentru o secunda dupa care isi revine totul la normal. Inainte de a ma uita sub capota am sters erorile cu opcomul si am tras o tura cu masina prin satul unde locuiesc si nu sa intamplat nimic, nu a aparut mesajul si nu am avut probleme cu acceleratia. Deci, nu se intampla tot timpul.
Eroarea pe opcom = P2282-52 Mass Air Flow (MAF) Sensor Perfomance
Primul lucru la care m-am gandit este furtunul de la intercooler (am citit ceva din postul asta). Am mers la masina sa vad poate observam ceva fisura dar nu am vazut nici o fisura, in schimb am vazut ulei pe un furtun negru din dreapta, banuiesc ca ala e de la intercooler? Poze mai jos.
De precizat, nu am avut probleme du DPF niciodata, regenerarile se fac ok (cel putin asa vad din opcom, verific o data pe saptamana). Merg foarte putin in orase/localitati. Masina are 238k km, cumparata la 190k din germania. Reviziile le fac la ~15k km.
Am avut si eu primul meu SVS in mai bine de 2 ani de cand am masina (Insignia A 2013 A20DTH 160cp)
Azi dimineata cand eram in drum spre locul de munca a aparut in bord "Service vehicle soon" dar masina mergea bine, nu am observat nici o problema. Am presupus ca era vorba de revizie avand in vedere ca era si timpul (am comandat deja filtrele/uleiul, asteptam curierul).
La drumul de intoarcere, in timpul mersului a aparut iarasi mesajul SVS dar de data asta mi-a taiat acceleratia pentru o secunda si dupaia si-a revenit. Sa intamplat de 2 ori pana am ajuns acasa.
Deci, SVS in bord si pierdere de acceleratie pentru o secunda dupa care isi revine totul la normal. Inainte de a ma uita sub capota am sters erorile cu opcomul si am tras o tura cu masina prin satul unde locuiesc si nu sa intamplat nimic, nu a aparut mesajul si nu am avut probleme cu acceleratia. Deci, nu se intampla tot timpul.
Eroarea pe opcom = P2282-52 Mass Air Flow (MAF) Sensor Perfomance
Primul lucru la care m-am gandit este furtunul de la intercooler (am citit ceva din postul asta). Am mers la masina sa vad poate observam ceva fisura dar nu am vazut nici o fisura, in schimb am vazut ulei pe un furtun negru din dreapta, banuiesc ca ala e de la intercooler? Poze mai jos.
De precizat, nu am avut probleme du DPF niciodata, regenerarile se fac ok (cel putin asa vad din opcom, verific o data pe saptamana). Merg foarte putin in orase/localitati. Masina are 238k km, cumparata la 190k din germania. Reviziile le fac la ~15k km.
- code01011
- **
- 102 mesaje
- din 10 Aug 2016
- Insignia 2013 A20DTH
- Tulcea
code01011
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
Un mic update. Am gasit fisura, este o fisura mica pe partea dreapta a furtunului, sub pata de ulei. Am pus un manson special peste partea fisurata pana imi vine furtunul.
Apropo de asta, are cineva un cod pentru furtun ca sa nu iau ceva gresit? Vine cumva cu coliere? Am observat ca in capatul de jos al furtunului are colier capsat. Am obvservat si o garnitura pe interior la partea superioara al furtunului care nu cred ca era pe locas cum trebuie (de aici crek pierde ulei).
Apropo de asta, are cineva un cod pentru furtun ca sa nu iau ceva gresit? Vine cumva cu coliere? Am observat ca in capatul de jos al furtunului are colier capsat. Am obvservat si o garnitura pe interior la partea superioara al furtunului care nu cred ca era pe locas cum trebuie (de aici crek pierde ulei).
- Alincristi
- *
- 8 mesaje
- din 11 Apr 2018
- Insignia 2010 A20DTH
- Cluj
Alincristi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2018
- Mesaj Privat
- Alincristi
- *
- 8 mesaje
- din 11 Apr 2018
- Insignia 2010 A20DTH
- Cluj
Alincristi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2018
- Mesaj Privat
- code01011
- **
- 102 mesaje
- din 10 Aug 2016
- Insignia 2013 A20DTH
- Tulcea
code01011
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
Alincristi a scris:GM 13242121 860118- hose intercooler outlet. Asta e furtunul. Undeva între 200-250 lei îl gãsești. Are și garnitura și colierele incluse.
250 lei daca nu este original presupun? Eu am gasit original GM la 530 ... cel mai ieftin e 250 dar e de la THERMOTEC. Merita luat aftermarket?
Poate ma uit eu la ceva gresit.
https://www.edsauto.ro/piese...GA-THERMOTEC_6220
la fel si aici : http://www.revizieshop.ro/o...5-1302277-p-23207
- code01011
- **
- 102 mesaje
- din 10 Aug 2016
- Insignia 2013 A20DTH
- Tulcea
code01011
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
VMihail
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2018
- Mesaj Privat
Salut baieti!
Am si eu o problema cu un Insignia din 2009 modelu cu 160 de cai. Acum vreon2 saptamani masina nu mai tragea mai deloc si mi-a aparut mesajul "service vehicle soon", m-am gandit pe moment ca se apropie perioada sa.i fac service-ul. Am fost la service, mi-au bagat-o baietii pe tester, a mai aparut o eroare " particularity filter it's full". Ei mi-au spus ca de-aia nu trage masina ca e DPF-u infundat. Mi,au schimbat filtrele si uleiu, mi-au curatat dpf-u cu nu stiu ce solutie, toate
bune. Masina a inceput sa traga bine pana Acum 2 zile cand a aparut iar problema cu acceleratia si iar "vehicle service soon". Am ridicat un pic capota de curiozitate si pe langa turbo pe acolo, pe un furtun d'ala am vazut niste funingine, sa fie ceva legat de turbo oare?
Am si eu o problema cu un Insignia din 2009 modelu cu 160 de cai. Acum vreon2 saptamani masina nu mai tragea mai deloc si mi-a aparut mesajul "service vehicle soon", m-am gandit pe moment ca se apropie perioada sa.i fac service-ul. Am fost la service, mi-au bagat-o baietii pe tester, a mai aparut o eroare " particularity filter it's full". Ei mi-au spus ca de-aia nu trage masina ca e DPF-u infundat. Mi,au schimbat filtrele si uleiu, mi-au curatat dpf-u cu nu stiu ce solutie, toate
bune. Masina a inceput sa traga bine pana Acum 2 zile cand a aparut iar problema cu acceleratia si iar "vehicle service soon". Am ridicat un pic capota de curiozitate si pe langa turbo pe acolo, pe un furtun d'ala am vazut niste funingine, sa fie ceva legat de turbo oare?
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat