S-au mai plans cativa colegi si au descoperit capacul de la EGR fisurat...
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
giacardel a scris:
diferenta este ca cea cu 5 usi are stergatorul pe luneta iar capota spate este putin mai scurta
gpoint a scris:Cum pot sa imi dau seama care insignia este cu 4 usi si care este cu 5 ... are ceva anume pe la spate sau in fata sa pot sa imi dau seama in caz k nu scrie ? Va multumesc pt ajutor !
diferenta este ca cea cu 5 usi are stergatorul pe luneta iar capota spate este putin mai scurta
Belea discutia dintre voi.....sunteti cei mai tari.....sunt uimit.....jos palaria.
SEF
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
giacardel a scris:
eu sunt unul dintre nefericitii care au probleme cu ambreiajul la o insignia cu motor fiat multijet problemele au inceput in urma cu vreo 2 saptamini cind in viteza 1 si 2 se auzea un fluierat. nu foarte puternic dar se auzea. Crezind ca este din cauza uleiului din cutie, l-am schimbat adaugindu-i si tratament dar degeaba. Dupa alti 500 km, facuti intr-o saptamina, eram in autostrada cu 130km/h si deodata am simtit ca se infrineaza brusc dupa care a urmat un huruit in zona cutiei. Normal ca am oprit si cu o platforma am dus masina in service. Mecanicul cum a auzit zgomotul,fara sa vada citi km are masina, mi-a spus ca am 100.000cel putin,deoarece la acest tip de insignia volanta nu dureaza mai mult. Avea dreptate masina are 127. Sigur nu stiu inca ce are dar urmeaza sa o desfaca si sa vada. Oricum defectul este in zona ambreiaj, volanta, cutie viteze,si se pare ca este un defect frecvent intilnit.
gpoint a scris:Va salut domnilor . Acesta este primul meu mesaj pe acest forum.Momentan am o Honda Civic 2.2 ICDTI 140cp si in vreo 2-3 luni vreau sa imi cumpar O Insignia sunt fermecat de ea dar nu am avut OIRO necesari sa imi cumpar una , ei bine acum am . Am tot citit prin posturile voastre si nu prea am gasit probleme mari in afara de blocarea usilor si scartaitul bordului nu prea sunt . Ma puteti ajuta cu un sfat cu o parere in legatura cu ceea ce ati patit voi cu ale voastre dupa un anumit nr de km ? Am auzit ca sunt probleme destul de mari cu : placa de presiune , ambreiajul , volanta , turbina ? Este adevarat a picat la cineva sau sunt numai rautati ? Daca a picat la cineva cam cat costa ? In general piesele sunt scumpe sau nu prea un ex sau 2 daca se poate ? Va multumesc mult si am sa va urmaresc in continuare sa vad ce mai spune`ti . Va salut !
eu sunt unul dintre nefericitii care au probleme cu ambreiajul la o insignia cu motor fiat multijet problemele au inceput in urma cu vreo 2 saptamini cind in viteza 1 si 2 se auzea un fluierat. nu foarte puternic dar se auzea. Crezind ca este din cauza uleiului din cutie, l-am schimbat adaugindu-i si tratament dar degeaba. Dupa alti 500 km, facuti intr-o saptamina, eram in autostrada cu 130km/h si deodata am simtit ca se infrineaza brusc dupa care a urmat un huruit in zona cutiei. Normal ca am oprit si cu o platforma am dus masina in service. Mecanicul cum a auzit zgomotul,fara sa vada citi km are masina, mi-a spus ca am 100.000cel putin,deoarece la acest tip de insignia volanta nu dureaza mai mult. Avea dreptate masina are 127. Sigur nu stiu inca ce are dar urmeaza sa o desfaca si sa vada. Oricum defectul este in zona ambreiaj, volanta, cutie viteze,si se pare ca este un defect frecvent intilnit.
Noutati ceva si la mine sunt acelesi simptome?
giacardel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
sef la mine s/a stricat cutia. nu stiu exact ce pt ca prefer sa o schimb si sa nu stiu ce este farimat in cea veche. oricum volanta si ambreiajul sunt in stare buna. carcasa cutiei pe interior se vede macinata ca si cum ceva s/a rupt si a frecat pe interior macinind-o. eu banuiesc ca fluieratul care a aparut prima data era de la un rulment care era pe duca. ala s/a spart si a urmat dezastrul.
giacardel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Ai dreptate @gyzmo, peste tot sunt probleme. Dar totusi, epoca asta moderna in care toate lucrurile isi injumatatesc durata de viata ma sperie. Stiu ca sunt impartial datorita problemelor la masina mea, insa cind la mai putin de 100.000 Km ai probleme la piese care in mod normal nu ar avea motive sa se strice, inseamna ca probabil ar trebui ca producatorii sa ne auda parerile. Cum o sa fie peste 5-10 ani? Pai daca ma gindesc ca imi cumpar o masina si trebuie sa mai adaug la buget inca jumatate! din valoarea ei pentru piesele pe care va trebui sa le schimb in primii 4 ani, atunci care-i beneficiul pentru cumparatorul de buna credinta? Ma simt ca si cum am cumparat ceva cu vicii ascunse.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nu,ca Insignia se vrea o masina premium,insa se pare ca nu prea le-a iesit celor de la Opel.
Off topic: un coleg facea comparatie cu seria 3 sau cu A4,sincer Insignia este departe,mai are de "tras" pentru a ajunge la nivelul celor mentionate mai inainte(ma refer aici la fiabilitate nu la design exterior/interior).
Off topic: un coleg facea comparatie cu seria 3 sau cu A4,sincer Insignia este departe,mai are de "tras" pentru a ajunge la nivelul celor mentionate mai inainte(ma refer aici la fiabilitate nu la design exterior/interior).
avocado- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Alba
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2013
- Mesaj Privat
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
Problemele se pare ca nu se termina niciodata! Cu siguranta din cei 160 cai, jumatate mi-au murit...motorul are un sunet ciudat la turatii scazute, la plecarea de pe loc are tendinta de a muri (desi, nu a murit niciodata). Nu am nici un fel de mesaj in log-ul compului, nu se aprinde nimic pe pord, bag cea mai scumpa motorina din oras. Sint zile in care face mai des, alte zile in care merge mai bine, dar tot fara a avea puterea initiala (ma face si un logan acum!). Poate sa fie de la injectoare? Cei din service au spus ca atita vreme cit in comp nu am nimic eronat nu au ce sa-mi faca! La un service Audi (care mi-au spus din start ca nu se baga la Insignia (!) ) spuneau ca sint sanse mari ca cel putin unu din injectoare sa fie uzat (cum dracu ...la 29000Km). Altii spuneau ca daca e un injector bulit nu mai porneste deloc...nu mai stiu ce sa fac si ce sa cred... Daca la service nu am rezolvare, unde dracu sa ma duc cu ea?
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cred ca ar trebui sa faci un log in timpul mersului,imposibil sa nu apara ceva.Poate fi si de la sistemul de alimentare cu carburant,cand ai efectuat ultimul schimb?Crezi ca daca alimentezi cu cea mai buna motorina nu ai sanse sa gasesti apa sau alte minuni in filtru?
Este foarte curios ca la 30000km sa-ti cada injectorul,insa a inceput sa nu ma mai mire absolut nimic.
Meseriasi din ce in ce mai putini,fara pregatire de specialitate,greu...
Este foarte curios ca la 30000km sa-ti cada injectorul,insa a inceput sa nu ma mai mire absolut nimic.
Meseriasi din ce in ce mai putini,fara pregatire de specialitate,greu...
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am facut schimbul complet de consumabile acum 300km. Exact la fel a facut si inainte si dupa... Ce e ciudat e ca in acelasi timp (citeva zile diferenta) am facut si update-ul acela de soft cu rechemarea in service. Dupa acesta, masina a mers bine citeva zile dar cu consum 9.5% in oras (inainte aveam 7.7 in oras). M-am bucurat ca am scapat de probleme! Bucuria a fost scurta...dupa 3 zile si-a reluat tabieturile si consumul a scazut la 8 in oras. Deci sa inteleg ca as putea sa-l "iau la o tura" pe baiatul care face diagnoza computerizata? Cit a fost masina in garantie nu prea si-au dat osteneala sa afle unde e baiul...acum ca a iesit...sper sa fie mai interesati de a face un leu...
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Se poate face downgrade la un soft deja instalat? Cei din Cluj zic ca nu (sau nu știu ei cum?). A fãcut cineva?
@thepuiu am citit undeva despre o problema a unui coleg care zicea ca aproape ii moare motorul la pornire si era din electrovalva care nu dãdea comanda corect la actuatorul de la turbina in sensul ca acesta nu fãcea cursa completa.
@thepuiu am citit undeva despre o problema a unui coleg care zicea ca aproape ii moare motorul la pornire si era din electrovalva care nu dãdea comanda corect la actuatorul de la turbina in sensul ca acesta nu fãcea cursa completa.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Cred ca mai bine le ceri sa-ti puna inapoi softul vechi,din ce vad nu prea merita facut acest update de soft,eu cel putin stau pe ganduri daca sa-l fac sau nu.
Poti sa pui linistit softul cel nou pentruca daca nu merge bine il pot pune eu la loc pe cel vechi, MDI, GLOBALTIS alea, alea... Pe de alta parte eu cred ca cei care se plang de soft ar trebui intai sa faca o diagnoza si sa inlature problemele pe care chiar le au . Din cate vad eu softul asta vestit nu face altceva decat sa tina mai turat motorul, in rest este frectie la picior de lemn si mai grav motiv sa te duci mai des pe la reprezentanta, poate te mai lipesti de o cheltuiala pe acolo. Si ca sa va mai indulcesc, eu cred ca Insignia este cea mai buna masina facuta pana acum de coreeni!
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
ccusmir a scris:Se poate face downgrade la un soft deja instalat? Cei din Cluj zic ca nu (sau nu știu ei cum?). A fãcut cineva?
@thepuiu am citit undeva despre o problema a unui coleg care zicea ca aproape ii moare motorul la pornire si era din electrovalva care nu dãdea comanda corect la actuatorul de la turbina in sensul ca acesta nu fãcea cursa completa.
@thepuiu am citit undeva despre o problema a unui coleg care zicea ca aproape ii moare motorul la pornire si era din electrovalva care nu dãdea comanda corect la actuatorul de la turbina in sensul ca acesta nu fãcea cursa completa.
Eu am facut la reprezentanta din Focsani.....am repus softul vechi.
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
Nu ca as fi un guru al masinilor dar nu cred ca problema mea se trage de la apa din motorina....a facut exact la fel si inainte si dupa schimbarea filtrelor...am stat linga om pina le-a schimbat si nu mi-a spus nimic cum ca ar fi apa in filtru...dar dracu mai stie. Cum as putea sa-mi dau seama eu de proasta functionare a valvei? As vrea sa merg cu lectia invatata la service...sa nu ma trezesc "ca-mi inlocuiesc" si vreun injector )