- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cauze posibile ar fi motor care a stat si/sau nu are ungere in partea de axe came.
https://www.clubopel.com/vie...75813&start=0
Sa inteleg ca au fost schimbati de tine acum 10,000km ?
https://www.clubopel.com/vie...75813&start=0
dar poate toate motoarele cu culbutori INA faca asa dupa 10k km de la schimbare.
Sa inteleg ca au fost schimbati de tine acum 10,000km ?
opel_rsi
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
xalrose
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2013
- Mesaj Privat
xalrose a scris:Exact aceeasi chestie am patit si eu si pana nu am gasit acest post am crezut ca sunt singurul ghinionist din tara...dar tu se pare ca esti mai norocos ca mine
Sa vedeti:
Intr-o dimineatza dau cheie si se aud poc poc poc de am crezut ca bate cineva cu ciocanul in motor si inauntru sunt numai suruburi la mestecat. opresc, Deschid capota, ma uit si nimik...zic sa mai dau o cheie...ce draq...
la fel si mai rau. GATA! Chem un prieten cu masina si o trage la service si incepe sa dea jos bujiile...nr 4 o desface cu mana...era desfacuta neagra si partea de jos ghearele si ceramica cazusera in motor...sa pic din picioare nu alta!
Eu schimbasem bujiile originale in vara, mergeau bine dar zic sa le schimb na...am pus BOSCH , stiu ca le-am strins chiar bine, si de 2 ori verificate, nu stiu de la ce s-a desfacut habar nu am. Si desfacem motorul , 2 supape erau putin atinse de spanul respectiv , nu erau indoite, pistonul era oky, Au fost rectificate , schimbat ulei 10W-40 , garnituri , bujii noi NGK , schimbam frumos. Au schimbat si vreo 2 tacheti care era putin b,ocati , am pus si aditiv pt tacheti in ulei.
GATA! Dam cheie , porneste dar se aud batai... poate o fi de la tacheti...pornim oprim de vreo cateva ori sa se amorseze, dispar bataile dar una se aude singura si destul de tare. Mergem cu masina in proba...nu prea trage
si se aprinde becul cu masina si cheita. Scoatem bujiile 2 si 4 afumate. Le schimbam pozitiile , punem pe tester , dupa 2 zile tot asa. Schimb si rampa/bobina , se pare ca e oky cu ea , poate tot de le ea s-a stricat si bujia cine stie? Dar masina tot trage greu si tzacanitul se aude tare.
Desfacem iarasi motorul, me gandeam ca nu e distributia reglata bine, toate oky, mai schimb un tachet care banuiam ca e blocat...asamblam...la fel bataia este , becul cu cheia se aprinde din cand in cand , masina nu treage,,,nici motorul nu merge rotund....ce draq sa-i fac? merg cu ea asa? m-am gandit sa-i schimb chiuloasa cu totul sa nu o iau razna...sau tot motorul?
Chiar am avut ocazie sa o vand cu o sapt inainte si nu am vrut acum cine o ia daca aude cum bate?
Mi-e ciuda fiindca am schimbat ulei la timp, filtre, am bagat uleiuri bune, am avut grija...dar na ghinion.
Si cand vad pe altii cu niste cazaturi de masini vechi su sute de km ca merg si inca bine, imi vine sa-mi dau glontz!
Astept sfaturi.
PS: caut o astra break sau o zafira sa cumpar sau sa o dau pe asta la schimb + diferenta
http://mercador.ro/oferta/o...mediu-IDjId2.html
Merci.
Sa vedeti:
Intr-o dimineatza dau cheie si se aud poc poc poc de am crezut ca bate cineva cu ciocanul in motor si inauntru sunt numai suruburi la mestecat. opresc, Deschid capota, ma uit si nimik...zic sa mai dau o cheie...ce draq...
la fel si mai rau. GATA! Chem un prieten cu masina si o trage la service si incepe sa dea jos bujiile...nr 4 o desface cu mana...era desfacuta neagra si partea de jos ghearele si ceramica cazusera in motor...sa pic din picioare nu alta!
Eu schimbasem bujiile originale in vara, mergeau bine dar zic sa le schimb na...am pus BOSCH , stiu ca le-am strins chiar bine, si de 2 ori verificate, nu stiu de la ce s-a desfacut habar nu am. Si desfacem motorul , 2 supape erau putin atinse de spanul respectiv , nu erau indoite, pistonul era oky, Au fost rectificate , schimbat ulei 10W-40 , garnituri , bujii noi NGK , schimbam frumos. Au schimbat si vreo 2 tacheti care era putin b,ocati , am pus si aditiv pt tacheti in ulei.
GATA! Dam cheie , porneste dar se aud batai... poate o fi de la tacheti...pornim oprim de vreo cateva ori sa se amorseze, dispar bataile dar una se aude singura si destul de tare. Mergem cu masina in proba...nu prea trage
si se aprinde becul cu masina si cheita. Scoatem bujiile 2 si 4 afumate. Le schimbam pozitiile , punem pe tester , dupa 2 zile tot asa. Schimb si rampa/bobina , se pare ca e oky cu ea , poate tot de le ea s-a stricat si bujia cine stie? Dar masina tot trage greu si tzacanitul se aude tare.
Desfacem iarasi motorul, me gandeam ca nu e distributia reglata bine, toate oky, mai schimb un tachet care banuiam ca e blocat...asamblam...la fel bataia este , becul cu cheia se aprinde din cand in cand , masina nu treage,,,nici motorul nu merge rotund....ce draq sa-i fac? merg cu ea asa? m-am gandit sa-i schimb chiuloasa cu totul sa nu o iau razna...sau tot motorul?
Chiar am avut ocazie sa o vand cu o sapt inainte si nu am vrut acum cine o ia daca aude cum bate?
Mi-e ciuda fiindca am schimbat ulei la timp, filtre, am bagat uleiuri bune, am avut grija...dar na ghinion.
Si cand vad pe altii cu niste cazaturi de masini vechi su sute de km ca merg si inca bine, imi vine sa-mi dau glontz!
Astept sfaturi.
PS: caut o astra break sau o zafira sa cumpar sau sa o dau pe asta la schimb + diferenta
http://mercador.ro/oferta/o...mediu-IDjId2.html
Merci.
Cred ca zgomotul vine de la o supapa rectificata care nu mai merge cum trebuie...am intrebat o gramada de mecanici si toti se feresc de asa ceva, unii recomanda sa schimb pe cilindrul 4 toate supapele , culbuturi,etc...
Masina trage greu mai ales in a 3-a si la turatii mici, merge ca inecata, nu are demaraj...
Astazi am desfacut bujiile si numai cea de la cilindrul 4 era afumata
Asa ca m-am hotarat ...ca sa nu ghicesc in supape su tacheti, schimb chiuloasa cu totul.
Cine are chiuloasa de vanzare z12XE? functionala si completa?
PS: pun si un mic filmulet sa vedeti cum suna motroul meu benzinar
https://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
E nasol, face parca undeva sus, e buna varianta cu jumatatea de sus, si eu sunt in cautare. Pe Ebay.uk gasesti la preturi rezonabile dar e loterie. Eu vreau sa prind pe masina motorul sa il si aud, altfel mai bine imi cumpar supozitoare.
off topic, era afisat in dreapta si nu m-am abtinut. Si eu am camera, se mai trezeste cate unul ca el este razboinicul luminii si iti strica ziua. Eu am patit la semafor cand individul a dat cu spatele (afonul primise masina, ultimul tip de mercedes de la sefu(bineinteles ca m-am trezit inconjurat de tuciurii-nu am nimic cu ei doar cu cei care imi vor raul, sa fure de la stat cat vor dar de la mine nu) sa il spele, numa ca era hidramata si a incurcat treburile pe acolo) si a doua, in parcare mall, bmw nr bulgaria cu protap, doua piti la volan. Baga marsalier in loc de 1 si...buf. Claxoane, flash...marsalier buf...ca ma scuzati, nu am avut decat nr indoit, bara este flexibila si nu a ajuns la radiator. Nu va mai zic cand stateam la semafor si s-a urcat un Nissanoi Patrol pe mine...din cauza ca el a crezut ca am plecat.
https://www.youtube.com/watch?v=Ax064pJHOXo
Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 10 Dec, 2013 2:39 pm, modificat de 5 ori in total
off topic, era afisat in dreapta si nu m-am abtinut. Si eu am camera, se mai trezeste cate unul ca el este razboinicul luminii si iti strica ziua. Eu am patit la semafor cand individul a dat cu spatele (afonul primise masina, ultimul tip de mercedes de la sefu(bineinteles ca m-am trezit inconjurat de tuciurii-nu am nimic cu ei doar cu cei care imi vor raul, sa fure de la stat cat vor dar de la mine nu) sa il spele, numa ca era hidramata si a incurcat treburile pe acolo) si a doua, in parcare mall, bmw nr bulgaria cu protap, doua piti la volan. Baga marsalier in loc de 1 si...buf. Claxoane, flash...marsalier buf...ca ma scuzati, nu am avut decat nr indoit, bara este flexibila si nu a ajuns la radiator. Nu va mai zic cand stateam la semafor si s-a urcat un Nissanoi Patrol pe mine...din cauza ca el a crezut ca am plecat.
https://www.youtube.com/watch?v=Ax064pJHOXo
Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 10 Dec, 2013 2:39 pm, modificat de 5 ori in total
xalrose
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2013
- Mesaj Privat
Eu am gasit ceva chiuloase pe la dezmembrari, tot asa duse de prin anglia pe la vreo 150 EUR in sus , dar cum zici tu...e loterie. As prefera de pe vreo masina particulara busita,etc...macar sa vad ca merge...
Acum sa vad ce iau...porc sau chiuloasa ca ma ajunge cu manoipera cat porcul ! Auuuu viatza meaaa!
Acum sa vad ce iau...porc sau chiuloasa ca ma ajunge cu manoipera cat porcul ! Auuuu viatza meaaa!
- AlexSelim92
- *
- 1 mesaje
- din 10 Dec 2013
- Astra 2002
- Bucuresti
AlexSelim92
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare.. acum 5 zile mi-am adus un opel astra din germania, motor 1.2 16v - 55 kw ( 75 ) cp . an fabricatie 2002 . de cand l-am cumparat de la parc motorul are un tacanit.. m-am dus la 2 service-uri cu masina, mecanici mi-au spus ca ar fi de la tacheti eventual sa schimb uleiul poate pacalesc sunet-ul de diesel .. am schimbat ulei-ul si tot lafel se aude.. oare este de la distributie ? mentionez ca sunetul este permanent, cum o pornesc incepe sa tacane, indiferent de temperatura motorului.. in functie de turatie tacanitul se aude mai tare. am citit toate postarile anterioare... pana sa citesc eram convins ca tacanitul este de la tacheti.. acum nu stiu ce sa mai cred.. ma puteti ajuta va rog ? orice sfat este bine venit .. Multumesc !
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut, o inregistrare e numa buna, km si ce scrie in carte: cu ce tip de ulei a mers, schimb. Distributia se verifica simplu, dai capacul jos (daca este virgin in Romania atunci este indicat ca sa iti faci o idee despre cat de intretinut sau rulat este motorul, verifici si tacheti si alte acareturi) si daca lantul este slab, atunci te pregatesti...mai multe gasesti prin topic. Daca nu te pricepi, sunt ceva baieti seriosi cu service in Bucuresti sau mai ceri o parere la intalnirile de la Polivalenta. Bafta!
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
xalrose a scris:
Cred ca zgomotul vine de la o supapa rectificata care nu mai merge cum trebuie...am intrebat o gramada de mecanici si toti se feresc de asa ceva, unii recomanda sa schimb pe cilindrul 4 toate supapele , culbuturi,etc...
Masina trage greu mai ales in a 3-a si la turatii mici, merge ca inecata, nu are demaraj...
Astazi am desfacut bujiile si numai cea de la cilindrul 4 era afumata
Asa ca m-am hotarat ...ca sa nu ghicesc in supape su tacheti, schimb chiuloasa cu totul.
Cine are chiuloasa de vanzare z12XE? functionala si completa?
PS: pun si un mic filmulet sa vedeti cum suna motroul meu benzinar
https://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Cred ca zgomotul vine de la o supapa rectificata care nu mai merge cum trebuie...am intrebat o gramada de mecanici si toti se feresc de asa ceva, unii recomanda sa schimb pe cilindrul 4 toate supapele , culbuturi,etc...
Masina trage greu mai ales in a 3-a si la turatii mici, merge ca inecata, nu are demaraj...
Astazi am desfacut bujiile si numai cea de la cilindrul 4 era afumata
Asa ca m-am hotarat ...ca sa nu ghicesc in supape su tacheti, schimb chiuloasa cu totul.
Cine are chiuloasa de vanzare z12XE? functionala si completa?
PS: pun si un mic filmulet sa vedeti cum suna motroul meu benzinar
https://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Nu presupune ca e doar din partea de sus. In primul rand ca zgomotul este radiant mai ales prin corpuri metalice (suna aici si il auzi te miri unde). Verifica si cuzineti biela (adica o inspectie vibrochen completa) sau bolturi pistoane. Zgomotul ala face asa si la cald si la rece?
Eu am o problema la un bolt si face asa ca la tine dar doar la rece (dupa ce metalul isi schimba putin forma la cald nu mai face)
Parerea mea e ca ala e sunt prea tare sa fie de tacheti, mie nici nu imi pare a diesel, aia e bataie in toata regula. CAuta eventual pe youtube, sunt zgomote de toate tipurile ca sa faci niste comparatii. In engleza gasesti mai multe.
Bafta
opel_rsi
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
Exista posibilitatea ca Opel sa fi schimbat forma culbutorilor la motoarele X12XE (Z12XE)
6 40 068 -> 6 40 025
Cand am dat comanda tipul de la magazin zicea ca nu are INA si vine doar in 5 zile, dar are Ruville care este ca si INA doar ca Ruville le impacheteaza.
Azi a venit produsul. Pai nu e la fel. Am aratat si la mecanic, a zis ca nu e bun.
Am intrat pe site la INA. Poza cu culbutorul INA arata exact ca culbutorul Ruville ce am primit.
Nu mai inteleg nimik.
Cod articol INA: 422 0006 10
6 40 068 -> 6 40 025
Cand am dat comanda tipul de la magazin zicea ca nu are INA si vine doar in 5 zile, dar are Ruville care este ca si INA doar ca Ruville le impacheteaza.
Azi a venit produsul. Pai nu e la fel. Am aratat si la mecanic, a zis ca nu e bun.
Am intrat pe site la INA. Poza cu culbutorul INA arata exact ca culbutorul Ruville ce am primit.
Nu mai inteleg nimik.
Cod articol INA: 422 0006 10
- taz_taz907
- *
- 1 mesaje
- din 10 Dec 2013
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
taz_taz907
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2013
- Mesaj Privat
opel_rsi
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
opel_rsi a scris:Exista posibilitatea ca Opel sa fi schimbat forma culbutorilor la motoarele X12XE (Z12XE)
6 40 068 -> 6 40 025
Cand am dat comanda tipul de la magazin zicea ca nu are INA si vine doar in 5 zile, dar are Ruville care este ca si INA doar ca Ruville le impacheteaza.
Azi a venit produsul. Pai nu e la fel. Am aratat si la mecanic, a zis ca nu e bun.
Am intrat pe site la INA. Poza cu culbutorul INA arata exact ca culbutorul Ruville ce am primit.
Nu mai inteleg nimik.
Cod articol INA: 422 0006 10
6 40 068 -> 6 40 025
Cand am dat comanda tipul de la magazin zicea ca nu are INA si vine doar in 5 zile, dar are Ruville care este ca si INA doar ca Ruville le impacheteaza.
Azi a venit produsul. Pai nu e la fel. Am aratat si la mecanic, a zis ca nu e bun.
Am intrat pe site la INA. Poza cu culbutorul INA arata exact ca culbutorul Ruville ce am primit.
Nu mai inteleg nimik.
Cod articol INA: 422 0006 10
Chiar nu a avut nimeni asemenea probleme?
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Coduri OE: 1284084E00000, 5640577, 640025, 640068, 90529535, 9128346, 9129211 pentru INA 422 0006 10
Ai cod x1,2xe, culbutorii de la z se pupa la x. Vezi de vreo manevra la cei de la magazin sau vreo tanti de la croitorie care a ajuns sa caute in Pc piese de motor, vorba lui domnul Dan. Desi, mie imi pare, sezand pe scaun ca se pupa. Diferenta consta in modul de prezentare, cei originali sunt turnati iar cei cumparati sunt ambutisati (sper sa nu gresesc).
Poti sa controlezi si singur daca e ceva suspect.
http://toc.ruville.de/
Ai cod x1,2xe, culbutorii de la z se pupa la x. Vezi de vreo manevra la cei de la magazin sau vreo tanti de la croitorie care a ajuns sa caute in Pc piese de motor, vorba lui domnul Dan. Desi, mie imi pare, sezand pe scaun ca se pupa. Diferenta consta in modul de prezentare, cei originali sunt turnati iar cei cumparati sunt ambutisati (sper sa nu gresesc).
Poti sa controlezi si singur daca e ceva suspect.
http://toc.ruville.de/
- Catalin Gurau
- *
- 10 mesaje
- din 19 Dec 2013
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
Catalin Gurau
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Ma numesc Catalin sunt din Galati si detin un Opel Corsa C de 1,2 l benzina. Masina am cumparat-o in octombrie. Toate bune si frumoase dar de la un timp se aude acel zgomot de diesel (din ce in ce mai pronuntat).. Acum ma gandesc ca este distributia de vina, multitudinea de filmulete de pe acest topic dandu-mi de inteles asta. Am sa pun un filmulet ca sa se clarifice si treaba..As dori de la cunoscatori daca m-am putea ajuta sa-mi recomande pe cineva pentru schimbarea distributiei in Galati sau chiar in zona Moldovei...As vrea sa o schimb in a doua jumatate a lunii ianuarie...Multumesc anticipat.
Ma numesc Catalin sunt din Galati si detin un Opel Corsa C de 1,2 l benzina. Masina am cumparat-o in octombrie. Toate bune si frumoase dar de la un timp se aude acel zgomot de diesel (din ce in ce mai pronuntat).. Acum ma gandesc ca este distributia de vina, multitudinea de filmulete de pe acest topic dandu-mi de inteles asta. Am sa pun un filmulet ca sa se clarifice si treaba..As dori de la cunoscatori daca m-am putea ajuta sa-mi recomande pe cineva pentru schimbarea distributiei in Galati sau chiar in zona Moldovei...As vrea sa o schimb in a doua jumatate a lunii ianuarie...Multumesc anticipat.
- zcatalin
- **
- 161 mesaje
- din 27 Sep 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
zcatalin
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salutare, tot Catalin sunt si eu, tot din Galati, tot cu o corsa c 1.2 de prin octombrie detinuta:)). Am intrebat de schimbat distributie la zetec si frontal. La zetec mi-au cerut 500 de lei, la frontal 400 de lei. La frontal am facut si revizia cand am luat-o si mi-au spus baietii ca o mai pot lasa un pic, deci mai am rabdare pana in primavara. Pareau ferm convinsi ca stiu cu ce se mananca. Dar din ultimele experiente ce le-am avut cu serviceurile galatene, si cat de siguri erau pe ei cand faceau tampenii, iti recomand sa iei legatura cu Dan Ciucureanu, il gasesti cu acelasi user pe aici pe forum, din iasi, foarte apreciat omul.
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Nu se supara @dancuciureanu ca-l tot botezam dar asa e cand vrem sa-i spunem pe nume si nu i-l stim cu adevarat: o fi Dan, Daniel. Dumitru... Ciucureanu e mai lesne de pronuntat, nu?
Eu am dat la Agila 600 lei la niste ciobanasi, 300 kit, ei stiu de care, 300 manopera...acum un an si ceva... Or mai fi scazut preturile intre timp ori e mai usor la Corsa?! Sau vor baietii sa experimenteze pe banii tai si platesti si kit si manopera , totul la 400 lei! Daca esti dispus sa faci din masina ta material didactic va trebui sa fii tu profesorul, ceea ce nu se intampla.
Eu zic za mergi pe mana unui mester bun, ai timp sa primesti sfaturi. Eu n-am intrebat, asa ca tine... Mare greseala! Ce usurati se vor fi simtit ei cand m-au vazut plecat din service-ul lor de rahat dupa ce si-au exersat "talentele" mecanicesti pe masina mea. Cred ca se bucurau mai mult ca mine ca a pornit masina!
Eu am dat la Agila 600 lei la niste ciobanasi, 300 kit, ei stiu de care, 300 manopera...acum un an si ceva... Or mai fi scazut preturile intre timp ori e mai usor la Corsa?! Sau vor baietii sa experimenteze pe banii tai si platesti si kit si manopera , totul la 400 lei! Daca esti dispus sa faci din masina ta material didactic va trebui sa fii tu profesorul, ceea ce nu se intampla.
Eu zic za mergi pe mana unui mester bun, ai timp sa primesti sfaturi. Eu n-am intrebat, asa ca tine... Mare greseala! Ce usurati se vor fi simtit ei cand m-au vazut plecat din service-ul lor de rahat dupa ce si-au exersat "talentele" mecanicesti pe masina mea. Cred ca se bucurau mai mult ca mine ca a pornit masina!
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
400 lei schimbat distributia ca la carte, jur ca nu e mult !
Din pacate, in service-uri, sunt convins ca nu se schimba ca la carte.
(in general cu aceasta ocazie se mai verifica si curata si alte subansambluri
daca tot se da capacul de la culbutori si baia de ulei jos: daca tot se goleste
instalatia de racire se mai curata si throttle body, egr, poate pe baza de
stimulent suplimentar se curata si galeria de admisie, se verifica/ schimba
pompa de apa, daca autoturismul are peste 100.000. km, un termostat
nou este binevenit).
Doar ca lucrarea ca sa iasa perfect ar trebui sa se execute in anotimpul cald
sau intr-un atelier incalzit, un mecanic care lucreaza in frig niciodata nu va
face o lucrare foarte buna.
Aaa, daca tot va apucati sa demontati jumatate din motor, recomand celor ce
au probleme cu consumul de ulei (toba afumata) sa procedeze si la schimbarea segmentilor.
Din pacate, in service-uri, sunt convins ca nu se schimba ca la carte.
(in general cu aceasta ocazie se mai verifica si curata si alte subansambluri
daca tot se da capacul de la culbutori si baia de ulei jos: daca tot se goleste
instalatia de racire se mai curata si throttle body, egr, poate pe baza de
stimulent suplimentar se curata si galeria de admisie, se verifica/ schimba
pompa de apa, daca autoturismul are peste 100.000. km, un termostat
nou este binevenit).
Doar ca lucrarea ca sa iasa perfect ar trebui sa se execute in anotimpul cald
sau intr-un atelier incalzit, un mecanic care lucreaza in frig niciodata nu va
face o lucrare foarte buna.
Aaa, daca tot va apucati sa demontati jumatate din motor, recomand celor ce
au probleme cu consumul de ulei (toba afumata) sa procedeze si la schimbarea segmentilor.
- zcatalin
- **
- 161 mesaje
- din 27 Sep 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
zcatalin
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2013
- Mesaj Privat
Lyonel a scris:Nu se supara @dancuciureanu ca-l tot botezam dar asa e cand vrem sa-i spunem pe nume si nu i-l stim cu adevarat: o fi Dan, Daniel. Dumitru... Ciucureanu e mai lesne de pronuntat, nu?
Eu am dat la Agila 600 lei la niste ciobanasi, 300 kit, ei stiu de care, 300 manopera...acum un an si ceva... Or mai fi scazut preturile intre timp ori e mai usor la Corsa?! Sau vor baietii sa experimenteze pe banii tai si platesti si kit si manopera , totul la 400 lei! Daca esti dispus sa faci din masina ta material didactic va trebui sa fii tu profesorul, ceea ce nu se intampla.
Eu zic za mergi pe mana unui mester bun, ai timp sa primesti sfaturi. Eu n-am intrebat, asa ca tine... Mare greseala! Ce usurati se vor fi simtit ei cand m-au vazut plecat din service-ul lor de rahat dupa ce si-au exersat "talentele" mecanicesti pe masina mea. Cred ca se bucurau mai mult ca mine ca a pornit masina!
Eu am dat la Agila 600 lei la niste ciobanasi, 300 kit, ei stiu de care, 300 manopera...acum un an si ceva... Or mai fi scazut preturile intre timp ori e mai usor la Corsa?! Sau vor baietii sa experimenteze pe banii tai si platesti si kit si manopera , totul la 400 lei! Daca esti dispus sa faci din masina ta material didactic va trebui sa fii tu profesorul, ceea ce nu se intampla.
Eu zic za mergi pe mana unui mester bun, ai timp sa primesti sfaturi. Eu n-am intrebat, asa ca tine... Mare greseala! Ce usurati se vor fi simtit ei cand m-au vazut plecat din service-ul lor de rahat dupa ce si-au exersat "talentele" mecanicesti pe masina mea. Cred ca se bucurau mai mult ca mine ca a pornit masina!
400 de lei doar manopera. Pentru kit au ei mai multe oferte, in fct de producator, si nu e musai sa iei de la ei kitul. Ma inscriu la coada pentru datul mieilor cu ocazia rebotezarii lui danciucureanu:)
Toate cele enumerate de pl500 mai sus trebuie sa le fac si eu la buburuza. Mi-e si frica sa fac o socoteala cat va ajunge tot ce e de schimbat.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat