Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Climatizare
  • sarchyz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Nu stiu daca postez unde trebuie dar imi incerc norocul. Am un Corsa c 2002 cu motor 1.2 benzina. In toamna mergea ac normal. Pana acum nu lam folosit iar acum surpriza: nu mai baga nimic. Am fost la un service unde au cuplat un robot la masina. Treaba a durat vreo 30 de minute dupa care..... Surpriza : baga aerul la trmperatura de afara. Ma poate ajuta cineva cu vreo explicatie? Un specialist in Constanta? Multumesc.
Skip ads

  • sarchyz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu aerul. Asta toamna mergea dar acum nu mai vrea. Am urmat pasul 1 descris de maiandrei si tot nu vrea sa bage rece. Aeroterma merge, freon are, compresorul cupleaza dar nu vrea sa raceasca nimic. Daca se poate va rog sami spuneti ce e de facut sau recomandatimi un specialist in Constanta. Multumesc
  • bu_florin

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Cumva vine aer mai rece(asa ca afara) cand e motorul rece si incalzit cand e motorul cald? Daca da, e posibil sa fie ceva din butonul de schimbat temperatura, din shufa(sa fi esit de la vreun capat) sau sa fie din aeroterma. Adica sa fi ramas blocata pe cald. zic si eu. Vezi tu clar cum se invarte compresorul cu totul? sau numai fulia? Si la astra g a mea face aerul figuri si porneste cand vrea el dar cand nu porneste ac nici compresorul nu porneste. E o chestie la compresor! nu trebuie sa se invarta doar cureaua si fulia ci trebuie sa se invarta si in interior! Fulia are in ea un mic ambreaj actionat de o bobina electrica, care are rolul sa cupleze compresorul cand apesi butonul AC. Cum iti dai seama daca a cuplat? Poi te uiti in partea cu fulia si daca se invarte toata extremitatea aceea e cuplat. Daca partea extrema a fuliei nu se invarte, dar fulia se invarte, nu e cuplat compresorul. Cauzele pot fi mai multe. Tu uitete acolo si mai discutam. Cel putin asa e la astra g din 2001 1.6 16v.
  • sarchyz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Se invarte cu totul cand este butonul cuplat. Se si simte ca cupleaza. Se ridica turatia la motor cu vreo suta doua de ture. Schimbatorul de caldura merge normal. .......aerul e la fel de rece cu cel de afara chiar daca motorul e rece sau cald
Skip ads

  • bu_florin

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu sunt de meserie dar, imi dau si eu cu parere!
Cred ca ai putea sa incerci sa pui mana pe conductele de la compresor si daca una este rece inseamna ca, compresorul e bun. Dar cred ca si daca nu ar fi o conducra rece, tot ar putea sa fie compresorul bun si sa fie problema la radiatorul instalatiei ac (poate nu porneste ventilatorul din cauza unei sigurante arse) sau poate alt ceva. Fa proba asta si uitete si la ventilatorul de ac din fatza masinii.
  • sarchyz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Ok. Ms frumos. Imi era mai de ajutor daca ma trimeteai la cineva din Constanta care sa se priceapa. Ms inca odata
  • bu_florin

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Cu placere! Eu sunt din braila. Ai putea incerca la un reprezentanta opel, la dacia asistentza, etc.
  • st.alexx

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare
Am un Astra g din 2002 y1.7td
Si nu-mi mai functioneaza ac,freon am in instalatie.
Am pus-o pe tester si imi detecteaza aceste erori:

P1540 - (0) Air Conditioning Pressure Signal Invalid
P1540 - (1) Air ConditioningPressure Signal High Input

Nu stiu cauza...
Skip ads

  • st.alexx

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
A venit vara si majoritate din noi avem probleme cu ac.
Cand am observat ca nu mai porneste ac am dus masina la tester si mi-au gasit aceste doua erori.
detin astra g y1.7TD din 2001
daca dau test ac din laptop,porneste aerul conditionat (baga de rupe capu)merge 2 minute si se opreste.





eroare P1540 (0): Air Conditioning Pressure Signal Invalid - Present
eroare P1540 (1): Air Conditioning Pressure Signal High Input - Present


Daca cineva a mai avut aceasta problema,rog frumos sa ma ajute in rezolvarea ei.
Multumesc
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Sa folosim google translate, Aer conditionat, semnal presiune invalid. Presiunea e citita de un senzor, care e dus dracu .... sau cablajul.
  • st.alexx

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
care senzor?,unde se afla?,oare o avea siguranta?
Confused
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Da o cautare pe google - senzor presiuna ac astra g - si il gasesti, vezi cum arata si il identifici usor!
Skip ads

  • st.alexx

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
senzorul de presiune este acela de pe radiatorul de ac din stanga jos (cum te uiti la masina),cand il scot pornesc ventilatoarele pe avarie...deci functioneaza senzorul...
astept alte pareri idei
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare am o problema cu A.C-ul am fost sa imi incarc cu freon si mi-a zis ca e mai mult decat suficient freon in instalatie. Ideea e ca nu baga deloc racoare cand dau drumul la AC se aude si se schimba sunetul ca, calculatorul da comanda sa il porneasca dar nu il porneste, mi-a zis ca indiferent de situatie chiar daca e defect compresorul (care nu cred ca e defect) trebuia sa imi porneasca cel putin ventilatoarele dar nici acestea nu pornesc si nu au pornit vreodata de cand am luat eu masina si tot am avut racoare in ea acum 1 an, m-am uitat la sigurantele mari nu sunt arse omu` mi-a zis ca e problema la instalatia electrica ca el da sa porneasca dar nu ajunge curentul la el si ca problema ar fi pe la sigurante/relee da nu stiu ce sa verific si cum sa verific care e de la AC daca puteti sa-mi dati o schema ca ce-a din carte nu spune nimic de AC, va rog sa ma ajutati multumesc

P.S. am uitat sa spun e vorba despre un corsa c z12xe benzina 1.2 frabricatie 2001
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Verifica siguranta F31 de 15 A si releul K5.
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
iulian1971 asta trebuie sa verific eu ? nu te supara dar nu le am numerotate asa ma poti ajuta cu identificarea te rog ?
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
p.s cum fac cu releele sa le verific sau sigurantele mari ca nu se vede prin ele daca sunt arse ca cele mici deoarece nu sunt transparente, cum as putea sa le verific daca nu am rezerve, sper sa nu fiu prea stresant cu intrebari idioate Smile
>>> exista si in alta parte relee si sigurante decat cele din dreapta de sub capota ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu ai aparat de masura, inlocuiesti siguranta si releul cu altele si vezi daca vine curent in mufa compresorului. Fa rost de un voltmetru ca nu-i o avere.

  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ok multumesc acuma ploua, o sa ma uit curand sa caut pe cineva care stie sa masoare cu voltmetru o sa revin
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am fost si am verificat, am schimbat intre ele relee si sigurante si nimic, am vazut ca langa mufa de la compreson e un PIN pe motor acolo si am cuplat-o si tot degeaba am zis ca asta era cauza dar nu e...si cu schimbatul intre relee am incercat cu mai multe nu se aude ca da sa porneasca de fiecare data ! am verificat si sigurantele de la ventilator si nimic tot nu pornesc nici alea, singura varianta e sa cumpar maine un releu si niste sigurante de 30A o fi ceva neregula cu ele, piciorusele de la relee aratau foarte bine nu pareau sa fie corozite la sigurante aratau urat le-am sters eu de praf putin dar nu cred ca e asta problema Confused ce mai spuneti ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Climatizare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR