Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am mai observat asta si am confundat-o cu o regenerare. M-am mai si plimbat de nebun cu ea, desi ajunsesem la destinatie. Proasta decizie a celor de la Opel (si a altor producatori) de a nu informa conducatorul cand are loc o regenerare.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Azi dimineata porneste normal cu turatia la relanti obisnuita, am accelerat-o de doua ori in gol, turatia a urcat la regim de regenerare. Nu stiu ce sa-i mai fac, partea proasta ca acum nu mai imi dau seama cand face regenerare, banuiesc ca e imposibil sa regenereze daca am pornit la 0 grade si sa inceapa imediat
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In doua randuri mi-a facut si mie la fel, credeam ca a inceput regenerarea cu motorul rece bocna imediat dupa ce am pornit-o. E putin probabil sa se intample asta; eu o sa imi cumpar un opcom sa vad de cand s-a facut ultima regenerare si saturatia filtrului. In felul asta stiu macar cand sa ma astept ca o face.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Inainte sa anulez dpf-ul aveam uneori regenerari la mai putin de un km. de mers cu masina,era iarna si motorul rece,deci sint momente cind ECU comanda regenerare fara a mai tinea cont de nimic,care de multe ori se soldau cu regenerarea esuata.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ciudat, problema e ca acum cateva saptamani cand a facut asa, am mers cred vreo 2 ore prin oras, dar turatia a ramas la fel, deci in niciun caz nu era regenerare.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La mine cind regenera crestea consumul,turatia raminea la ralanti aceeasi.Sa nu ai ceva problema cu injectoarele,sau cu calculatorul de injectie.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Injectoarele se manifesta si in alte feluri, ori nu porneste la rece, ori nu vrea la cald, lipsa de putere, mers in suturi. Am si termostatul stricat, nu trece niciodata de 60 grade apa, ma gandesc sa nu influenteze si asta,
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi termostatul care este blocat pe deschis si ai sa vezi ca v-a scadea consumul.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Urmeaza saptamana viitoare sa il schimb
  • mixtretu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Aproximativ aceleasi sintome,la un 1.7 de 81kw si 110 cp,numai ca la mine ii dadea scurtcircuit la doua injectoare din cauza calculatorului motor.Acuma este la reparat,revin cu detalii!
Stima!
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu oscilatii la relanti cand motorul este cald, oscilatii intre 820-850 rpm (vazut pe diagnoza), motor z17dth 101cp.
Totusi oscilatiile inceteaza in momentul in care apas pedala de ambreiaj, motorul sta fix in 850 rpm si bine inteles reapar cand iau piciorul de pe pedala de ambreiaj.
Tin sa cred ca problema e in zona ambreiajului.
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
inlocuiti regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune. E prins in doua suruburi si este Denso.gasiti pe internet la 500 RON

Cine este interesat dați pm
Skip ads

  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
un cod pentru regulator ?
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
La ce te referi?ce fel de cod ai nevoie?
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
FLX a scris:un cod pentru regulator ?

Motorul cu cod Z17DTH foloseste un regulator diferit de cel care s-a vorbit aici (Denso).
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
incearca regulator de la mitsubishi,eu m-i l-am schimbat zilele trecute,dupa ce am stat cu masina cu oscilatiile din iunie anul trecut.si nu mai oscileaza deloc,il gasesti pe internet.
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Floydian a scris:
FLX a scris:un cod pentru regulator ?

Motorul cu cod Z17DTH foloseste un regulator diferit de cel care s-a vorbit aici (Denso).

Asta ar fi bun ? 294009-0120
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Sau 2940009-260 acum depinde de codul de pe pompa.o sa listez mai tarziu o lista cu ce fel de pompe sunt compatibile cele 2 coduri.acum depinde de fiecare pompa.
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
oare regulatorul cu codul 2940009-260 este valabila si pentru motorizarea Z17DTR ?
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Depinde de nr Pompei de înalta presiune
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR