Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ciudat, o fi alt soft. La mine cel putin (2.0CDTI), isi poate face si 3 regenerari pe zi (exagerez) si oil life nu scade. Scade cu 1% la 3-4 zile chiar daca merg, chiar daca nu misc masina.
Daca scade cu 7% la fiecare regenerare, inseamna ca la 14-15 regenerari esti la 0%!
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@florake cand ai facut ultimul update de soft pe bcm? e tare ciudat cum se comporta la tine, cum zice si @clau70 si la mine oillife scade la fel 1% la 3 4 zile si intr-un an ajunge la 0%
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu i-am facut niciun update de cand am adus-o. Cand mi-a facut gyzmo diagnoza a zis ca parca e ultima versiune...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
A mea, dupa o peroiada ok, a început sa dea eroare de regenerare la 200 km. Dupa doua , trei porniri, reusea sa faca regenerare. Apoi încã 200 km fãrã probleme. M-am supãrat si am facut dpf off. Acum sa vad daca apar schimbãri in comportament. Inainde de anulare, esapamentul era cam negru. Când am adus-o din DE, avea esapamentul luna. Un Audi al unui prieten, are esapamentul foare curat si nu a simtit niciodatã ca ar face regenerare. Are deja 185000 si merge brici. Or fi mai destepti aia de la Audi?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Revin cu pareri dupa 600 km. La dus, 300 km, cand ma uitam la consum, imi venea sa o sparg: 9% la 130. Apoi am observat, la deatinatie , ca daca o accelerez brusc, se aude un fasait, cum ar scapa aer pe undeva. Imi aduc aminte ca furtunul dintre intercooler si admisie juca putin. Desfac clema, scot furtunul, vad cu nu exista garnitura intre cele doua componente. Am dat cu banda izolatoare si am bagat furtunul fest. Acum nu se mai misca, nu mai fasaie, iar consumul a coborat la 6. Cred ca asta a fost motivul infundarii dpf-ului. Ciudat ca nu a dat eroare pe partea de turbo.
Parca trage altfel si incep sa o indragesc. La dus ma gandeam cat de bun este un Y20DTH. Sper sa zic la fel si de A17DTJ.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
azi dupa ceva timp am verificat iar dfp, si-a facut regenerare dupa 305km si am 155km de la ultima regenerare si 88% dfp, toti km extraurban, acelasi stil de condus si aceeasi motorina
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2014

  • Mesaj Privat
am fost si eu plecat din bucuresti si s-a regenerat cam la 500km extraurban. saraca cred ca a zis sar'mana pentru drumul asta afara din oras mai lung.
  • adydelabv

  • Mesaje scrise: 804
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
la mine nu mai regeneaza - deoarece este in beci Very Happy . vedem cu o sa se comporte in continuare fara
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Vezi ca de la umezeala se infunda:)
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1300 km de la dpf off: oil life a ramas la 78%, valoare existenta inainte de operatiune.
Tare curios sunt daca se mai modifica.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am observat ca se modifica in functie de timp..nu are nici o treaba cu regenerarile. Mai am o luna pana la revizie si uleiul este la 8%.
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Baieti nu stiu ce sa ma mai fac cu dpf-ul,inainte se regenera la 200-250 km iar acum 50-150 km maxim,acelasi stil de condus.Ale voastre la cati km isi mai fac ? Ma bate gandul rau la dpf off dar inca sunt nelamurit pe partea de itp si noxe daca trec ca nu vreau sa stau tot mereu cu spaga! Ce parere aveti ?
Skip ads

  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2014

  • Mesaj Privat
eu undeva pana in 200 km. iesi la un drum mai lung sau mai da-i vreo 3000rpm vreo 10min sa il mai cureti.
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
salut,

Sunt posesorul unui Opel Astra Sport Tourer 1,7 an 2011. Masina am adus-o din Germania in februarie 2014 si nu am avut nicio problema cu filtrul de particule pana in Noiembrie 2014, cand sa aprins martorul filtru de particule full. Am citit in carte ca are sistemul de autocuratare si intradevar dupa nici 20 km pe autostrada s-a stins si de atunci a inceput nebunia filtrului de particule. A inceput sa se aprinda din ce in ce mai des si in ultima perioada la 50 km. In luna iulie anul acesta am plecat in concediu bineinteles cu masina in Germania si dupa 1100 Km cand am intrat in Viena s-a aprins filtrul de particule. Am inebunit! A doua zi am plecat mai departe spre Germania si dupa 100 km nu s-a stins becul dimpotriva mi-a aparut la bord ca nu se poate face curatarea si sa merg urgent la service. In prima parcare am oprit si am sunat la Asistenta rutiera ( recomand la toata lumea asistenta rutiera eu am fost inspirat si mi-a fost de mare ajutor) le-am explicat care este problema mi-au trimis o masina pentru remorcare si fiind Duminica mi-au asigurat o noapte de cazare. A doua zi am mers la service au facut regenerarea fortata s-a stins becul am plecat mai departe. Am mers inca 1200 km si cand am intrat in Koln surpriza s-a aprins becul filtrul particule full. In fine dupa toata ziua petrecuta in Koln m-am intors in Detmold orasul unde eram cazat la 220 km de Koln si nsperam ca la drumul de intoarcere sa se curete. La fel mi-a aparut mesajul sa merg la service. A doua zi la prima ora am mers la reprezentanta Opel din Detmold si dupa mai multe teste Mi-au spus ca 1 sau 2 injectoare CAPUT. Am sunat din nou la Asistenta rutiera am vb. cu ei le-am explicat ca am probleme cu masina din nou au foarte intelegatori si au vb cu cei din service sa-mi dea o masina la schimb cat este a mea la reparat. M-au intrebat daca o las in service pentru reparatie si-mi platesc ei masina data la schimb. Asa am putut sa-mi vad de vacanta mai departe. In prima faza mi-au spus ca ma costa un injector 300 euro cu manopera. Am acceptat si dupa 3 ore primesc mesaj de la service ca toate cele 4 injectoare sunt CAPUT. M-am intors la service cu un prieten din zona neamt ca nu cumva sa ma pacaleasca stiti voi frica romanului de mecanicii nostri de aici. Intradevar masina era pe tester si mi-au aratat toti parametrii. Prietenul meu a vb cu ei si pana la urma am avut reducere la 220 euro injectorul cu manopera. Reparatiile au durat 4 zile si vreau sa va spun ca masina merge perfect si am facut deja 3000 de km, bineinteles cu drumul de intoarcere si filtrul de particule nu a intrat nici in regenerare dar sa se aprinda becul deloc. La noi aici nimeni nu mi-a spus ca ar fi problema de la injectoare si am fost la multi mecanici nu mai zic de ulei ca-l schimbam la nici 1000 km ca ajungea 0% viata uleiului. Am fost in Colentina la domnul acela am platit 600 lei si am curatat filtrul de particule si dupa o saptamana s-a aprins din nou.
Imi cer scuze cu povestea mea cam lunga dar am incercat sa va relatez ce am patit eu cu masina mea de la inceputuri. De aceea sfatul meu este sa mergeti undeva sa va verifice si injectoarele. La mine asta a fost si am garantie la injectoare 2 ani la toate reprezentantele Opel din Europa.
Sunt multumit ca s-a intamplat acolo si toata lucrarea au facut- o nemtul.
De curiozitate cand m-am intors am sunat la service aici in Bucuresti si le-am spus ca vreau sa schimb injectoarele la masina. Raspunsul stiti care a fost?
Domnule la noi sunt foarte scumpe trebuie sa mergeti la dezmembrari. I-am spus ca daca vroiam injectoare sh sunam acolo nu la reprezentanta Opel. Pretul final era de 500 euro bucata.

Cu mult respect si poate mai ajung si eu la intalnirile de la Polivalenta, am fost o singura data si am fost incantat de ceea ce am vazut acolo.

Felicitari! pentru cei care gestioneaza forumul
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@riff1: nici o alta manifestare nu ai avut? Consum marit, lipsa putere, etc?
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Consumul putin mai ridicat, putere avea dar nu ca acuma.
Sunt foarte multumit la cum merge acuma si ca au facut-o muncitorul neamt.
Cat am stat in service nu am vazut un mecanic sa fumeze o tigara sau sa vb la telefon. Diferenta mare intre ai nostri si ai lor.
La noi mecanicii stau cu telefonul la ureche cu tigara in gura si lucreaza la masina.

Pentru alte detalii va stau la dispozitie cu mare placere.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eea o curiozitate. Eu l-am infundat de la lipsa unei garnituri pe admisie: dar la mine era cosumul mai mare( asta in treptele superioare). Din pacate, am descopedit eu dupa ce am facut dpf off. Sau din fericire, nici nu stiu cum sa pun problema.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
astra st 1.7 A17DTR 2012 50k km, face regen la 5-600 km. am observat ca daca in timpul regenerarii ii dau in gura si o fortez, dureaza mai mult decat daca merg cu ea normal.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Normal ca dureaza mai mult..ptr ca bagi funingina in dpf cand mergi turat. Am inceput sa am dubii in privinta chestiei cu mersul turat pentru o instalatie mai curata. Cred ca este totul invers...de fapt.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
da, cam ai dreptate dar dupaia dai in alte boli... turbina, injectoare... nicicum nu-i bine

instalatia curata se mentine prin calitatea arderii dupa umila mea parere
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR