Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu tot pe castrol "rulez" si nu am urme de depuneri, si tot la 10 000 fac scimbul Smile desi se zice ca la 30.000 se face, dar nu vreau sa risc mii de euro pentru 100 ...
Skip ads

  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
borsy a scris:
BV-31STE a scris:Ce aveti cu Magnacucu? (Castrol Magnatec).
In masina am acum Mobil 5W40 X3000 si peste 2500km vreau sa-l schimb cu Magnatec 5W40 C3 ca asta din urma stie si Dexos 2.
Uleiul l-am cumparat deja...


Ne mai miram ca vine lucian_st si zice ca e plina Romania de Insignii cu motoare cazute. Nu trebuie schimbata norma data de producator, daca producatorul zice ca se foloseste 5w30, nu inteleg de ce trebuie sa schimbam norma.

Schimbi un ulei prost, cu unul si mai prost. E un ulei foarte slab Cacastrolul Magnacucu, cu baza minerala, nici macar un HC veritabil nu e, mai mult de 3-4k km nu duce, iar vascozitatea aia la 40 gr, 80 Shocked e enorma pentru Insignia. Nu mai bagati prostii in motoare, ca veniti si plangeti pe forum ca v-au cazut motoarele. Trebuia sa scrii si mai mic ca l-ai cumparat deja. Smile

Nu va mai cramponati de norma dexos 2. Pentru cei cu DPF norma C3, pt benzinare A3, iar pt diesel fara DPF norma B4.

Tinand cont ca in acest moment tu circuli cu un ulei ce are o vascozitate la 40 C de 78 (probabil mai sunt si altii care o fac), e o explicatie ca la unii pica motoarele. Nu intelegeti ca nu are cum sa unga motorul un ulei cu o vascozitate asa mare la rece, plus ca nici pompa nu poate sa impinga uleiul cum trebuie. Mai zic inca odata; cea mai mare uzura a motorului e la rece.

Nu am nimic cu nimeni, fiecare face ce vrea cu masina lui, dar se pare ca am avut dreptate in ce am zis. Un motor diesel in mintile lui, cu consumabile la timp si folosind ce recomanda producatorul, nu are cum sa pice la 150-200k km.

Daniel a scris:Eu vorbeam de uleiul ala pe care l-ai pomenit tu. Ca nu e bun: ba e bun, ca de asta il folosesc companii mari. Eu am dat exemplul meu deoarece sunt foarte multumit de el....


Ce companii asa mari il folosesc? E doar reclama de el, unele de care nici nu ai auzit, sterge pe jos cu el. De ex, Eneos e nr.1 in Japonia, LM e nr.1 in Germania, in State (unde cerintele sunt foarte stricte), Valvoline garanteaza motorul 300 de mile cu Valvoline SynPower, apoi mai sunt cei de la Fuchs, Chevron, Shell, Petro Canada, iar lista poate continua.


Buna, te rog sa imi spui, o fi bun uleilul acesta: http://magnatec.castrol.com...nge/5w-40-c3.html in motorul din semnatura, la 80k Km? Daca nu, te rog sa argumentezi.
Multumesc.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Bre' da' vad ca a aruncat Lucian-st(alias contsters) Laughing bomba si v'a cazut tuturor trompa de ati dat'o in uleiuri si alte alifii! Laughing Nu va panicati degeaba, schimbati pompa de ulei pe la 200-250Kkm si gata problema! Wink

Laughing ...ce titlu' a mai tras si Lucian, parca vad Romania ca pe o oala ce sta pe foc in care fierb Insignii diesel si e gata sa dea pe'afara... parca's stirile abracadabrante de le posturile stiriste private! Laughing
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu se poate face test periodic de presiune a ueiului? Imi poate spune cineva care este procedura? si un cost estimat?

Multumesc
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...sa inteleg/intelegem, ca Opel Insignia nu are senzor de avertizare pentru pompa de ulei? (gen cum este la Passat 2008...nu merge pompa se aprinde un martor care te anunta sa opresti motorul. Daca nu il opresti tu, se opreste el)
Insa daca acel martor/martori exista de ce ar trebui sa schimbam pompele de ulei?

P.S.: cu toate aste stiu ca si la Insignia aparea un mesaj de avertizare legat de presiunea de ulei.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
calin1945 a scris:....Buna, te rog sa imi spui, o fi bun uleilul acesta: http://magnatec.castrol.com...nge/5w-40-c3.html in motorul din semnatura, la 80k Km? Daca nu, te rog sa argumentezi.
Multumesc.


Ti-am scris pe PM ca sa nu se supere colegii ca poluam topicul, desi e facut la misto'!
  • Attreyu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am facut vreo 8.000 de la ultimul schimb (fostul proprietar), e pe la 9%. 110K per total, masina luata in 2009 din Franta, primul proprietar si eu de la el in Bucuresti. 2.0 CDTI sedan.

Am avut mici probleme cu demarajul, de la stop pleaca incet uneori, dar am observat ca daca o ajut din acceleratie pe sistem spritz - pleaca ca din pusca.

Regenerarea o face destul de rar, cam la 3 saptamani-o luna.

Nu e zgomotoasa, dar acum cu shimbul de ulei o sa ii bag Valvoline C3-ul lui borsy, sa vedem ce se intampla Smile O duc la Radacini, sa vad ce ma mint baietii, daca e nevoie sa ii schimb si pompa de ulei, ca sa stau linistit ca nu se rupe arborele cotit si alte basme si povesti nemuritoare de pe aici. Poate clapetele de pe evacuare sa le scot si alea, voi vedea.

Din ce mi-a povestit fostul proprietar, a scos filtrul de polen cu totul dupa vreo 2 ani si a schimbat furtunul de turbo anul trecut, se fisurase.

Excelenta masina. Nu m-am prins inca daca pot face resetarea trip-urilor de pe bord, si care ar fi meniul ala ascuns. Ah, si uneori nu mi se aprind ledurile de sub turatiile 10-20k, restul cadranului e luminat. Dupa o vreme se aprind toate ledurile.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
''Din ce mi-a povestit fostul proprietar, a scos filtrul de polen cu totul dupa vreo 2 ani si a schimbat furtunul de turbo anul trecut, se fisurase. ''

A scos filtrul de polen cu totul ? Poate a scos filtrul de particule cu totul ...dar spui ca face regenerare o data la 3 saptamani. Ori ai scris aiurea, ori ......
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ceva nu se leaga. Cred ca a vrut sa spuna ca a scos filtrul de particule.
Daca a scos DPF-ul, de ce isi face regenerare? Si de ce s-a mai fisurat furtunul turbo, in general se fisureaza din cauza DPF!?
Trip-urile se reseteaza tinand apasat cateva secunde pe butonul din capatul manetei de semnalizare.


Ultima modificare facuta de clau70 la Mar 07 Oct, 2014 3:14 pm
  • Attreyu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da, nu are nicio logica, stiu. Va trebui sa ma lamuresc la service sau sa ma uit in facturi ce a facut exact. Regenerare face, ca banuiesc ca alt motiv pentru cresterea turatiei la relanti ocazional pentru o perioada de cateva minute - nu cred ca exista, nu ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Regenerarea DPF-ului nu-ti modifica turatia la relanti!
  • Kokaina

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Scuze colegu', dar chiar ridica turatia aproape de 1000/min, plus zgomot mai infundat. E singurul fel in care i-ti poti da seama 100%, ca se regenereaza. In mers, mai putin.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
....Confused la mine(si am urmarit asta) in momentul regenerarii creste doar consumul instant, turatia este normala 850rpm, iar daca ai usa deschisa miroase a incins.(de cand am masina cca. 2 ani, am observat doar 2 regenerari pe Bucuresti si 1 pe exterior, restul regenerarilor trecand neobservate).

P.S.: turatia se ridica la 1000-1050rpm doar cand intra in functiune Quick Heat-ul. Asta se mai intampla si acum, dimineata, cand este mai racoare afara, dar consumul instantaneu este de 0.9 in loc de 0.7, "deci" se exclude regenerarea.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Attreyu a scris:
Din ce mi-a povestit fostul proprietar, a scos filtrul de polen cu totul dupa vreo 2 ani si a schimbat furtunul de turbo anul trecut, se fisurase.

Poate fostul proprietar a scos chiar filtrul de polen si nu DPF-ul, omul o fi fost sincer si a spus ce operatiuni a executat Smile
Filtrul de polen il poti verifca mai usor se afla in torpedoul masinii.

PS: am masina de mai bine de 2 ani dar nu am "prins" nici o regenerare.
  • Attreyu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
M-am uitat pe hartii, toate reviziile si schimburile au fost facute la Radacini.

A schimbat in ultimii doi ani:
- turbovalva pentru o presupusa "plafonare sporadica" a motorului - aici cred ca a schimbat si furtunul de la intercooler, dar nu gasesc pe facturi furtunul.
- uleiul si antigelul.
- kitul de distributie, curele, etc.
- filtru "PIPE" (asta o fi polenul ?).
- actualizari si resetari de soft la fiecare schimbare si operatiune de mai sus.

N-am apucat sa ma uit in torpedou dupa filtrul de polen, dar am facut vreo 10 km azi prin Bucuresti si nu imi sare deloc peste 850 rpm la relanti. Doar la prima plecare uneori fluctueaza pentru cateva secunde intre 850 si 1000 apoi se stabilizeaza. Sa fiu sincer nu pot spune cu mana pe inima ca "regenerarea" s-a produs. Nici nu sunt vreun specialist, e drept. Dar tin minte distinct ca mi-a spus ca i-au scos un filtru cu totul fiindca a dat probleme la un moment dat si cei de la service i-au spus ca nu e foarte important - o fi cel de polen ma gandesc.

Mi-am facut si cont pe myopel, am bagat VIN-ul, dar trebuie sa ma duc la service sa ma verifice pentru a vedea istoricul.

Masina merge foarte bine in fond, singura problema in mers era cea de demaraj despre care am scris mai sus si ca uneori, rar de tot, mi se intampla ca in mers sa moara motorul la viteze mai mici, intre intersectii, se opreste pur si simplu fara niciun martor de atentionare sa se aprinda.

Eram mai mult curios de ce vorbeste lumea pe aici, si daca e cazul sa fiu atent sa schimb uleiul SI pompa de ulei.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Off-topic: @Attreyu, eu zic sa verific EGR-ul si sa il cureti.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Filtru "PIPE" Exclamation . Nu exista asa ceva. Poate la trabuc Very Happy .
Nu poti sa te uiti dupa filtru in torpedo, trebuie sa demontezi torpedoul iar in spatele lui e carcasa unde se afla filtrul de polen care filtreaza aerul care intra in habitaclu, nu are legatura cu mersul motorului.
Daca intradevar, filtrul de particule a fost scos, operatiunea asta nu cred ca o sa apara in istoricul de service de la reprezentanta intrucat ei nu fac asa ceva, nu prea au voie. Operatiunea asta o fac tot felul de service-uri, tuneri... dar necesita si anulare din soft.
Pompa de ulei nu e consumabil care sa se schimbe periodic. Ce se vorbeste pe aici sunt cazuri izolate, in general la masini care nu au fost exploatate si intretinute corespunzator, fara istoric.... Poti sa ii faci o verificare cu un manometru la un service pentru a vedea ce presine are la relanti si in turatie.
Oil Pressure - @ Idle Speed @ 90°C (194°F) >100 kPa (>1 bar)
Oil Pressure - @ 4000 RPM @ 90°C (194°F) >400 kPa (>4 bar)
  • boarfy

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu o nelamurire cu privire la norma ACEA pentru filtru de particule. Am Manualul pentru Insignia si scrie ACEA A3/B4, aici vad ACEA C3 . Eu am in motor MOTUL X-cess 8100 ACEA A3/B4. O fi rau pentru filtrul de particule uleiul care-l am acum? Multumesc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Intra pe site la motul: acolo gasesti tot ce vrei.
www.motul.com
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
boarfy a scris:Am si eu o nelamurire cu privire la norma ACEA pentru filtru de particule. Am Manualul pentru Insignia si scrie ACEA A3/B4, aici vad ACEA C3 . Eu am in motor MOTUL X-cess 8100 ACEA A3/B4. O fi rau pentru filtrul de particule uleiul care-l am acum? Multumesc.


x-cess 8100 nu are C3, deci nu e ok pt DPF.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR