Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • nelu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2005

  • Mesaj Privat
cristicc a scris:daca ar fi garnitura de chiuloasa - nu intra apa in baia de ulei marimd nivelul uleiului, lucru ce la mine nu se intimpla, nivelul fiind constant. unde este acel radiator de racire ulei, iar racirea nu se face cu aer ?va rog mai multe detalii.


racitorul se afla pe suportul in care se monteaza filtrul de ulei si daca ai inceput sa ai ulei in instalatie fa bine si schimba-l ca daca apuca sa perforeze te apuca nebunia .
Toata presiunea de ulei se duce in instalatia de racire presiunea fiind mai mare, iar daca opresti motorul se face schimbul invers pentru ca dispare presiunea de ulei iar lichidul de racire care este sub presiune va intra in instalatia de ungere. Eu spal la a mea de 6 luni si tot mai sunt urme de ulei in antigel. Costa in jur de 4-6 milioane 600 RON. Succes
Skip ads

  • rusu_cristian2002

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
cristicc a scris:-unde este racitorul de ulei cu problema?
-si care ar fi consecintele daca nu este foarte mult ulei in vas?

racitorul de ulei se afla in spatele motorului sub filtrul de ulei iar daca nu este ulei mult nu are ce sa se intimple dar daca cantitatea de ulei creste devine periculos pt sistemul de racire al motorului
  • viorelb

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am schimbat acum o saptamana radiatorul de ulei. Costuri:
550 - radiator
100 - ulei
44 - antigel
22 - solutie spalat motor Liqui-Molly
15 - apa distilata
160 - manopera

Antigelul vechi nu avea mare mizerie in el dar pe peretii vasului de expansiune era o depunere de ulei destul de mare.
Dupa schimbarea radiatorului, spalat vas expansiune si schimbat ulei plus filtru, am pus solutia de spalat cu apa distilata si am lasat sa mearga inca 5-10 min dupa ce s-a deschis termostatul. Dupa ce s-a mai racit am golit instalatia si iarasi apa a iesit destul de curata dar a scos din nou ulei pe peretii vasului. Spalat vasul din nou, clatit motorul cu apa distilata si apoi umplut cu antigel si se mentine de atunci destul de curat. Au mai aparut doar putine urme de ulei, probabil ce n-a iesit la spalat din prima. Observatie: se pare ca acum termostatul etanseaza mai bine, parca motorul se incalzeste acum un pic mai rapid iar la 89-90 de grade se mentine ok.
  • llotto

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2006

  • Mesaj Privat
viorelb a scris:Am schimbat acum o saptamana radiatorul de ulei. Costuri:
550 - radiator
100 - ulei
44 - antigel
22 - solutie spalat motor Liqui-Molly
15 - apa distilata
160 - manopera

De ce a fost nevoie sa schimbi si uleiul? Citi km aveai facuti cu uleiul vechi?
Skip ads

  • viorelb

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Aveam 10.000 km, deci trebuia schimbat (fac vreo 20.000 pe an, il schimb o data primavara si o data toamna, cand se fac km.).
Am pus costurile cu titlu informativ pentru cei care vor sa rezolve si ei problema cu radiatorul.
  • llotto

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Schimbarea racitorului conduce si la schimbarea uleiului?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nu curge ulei cind se schimba asta,doar citeva grame se pierd
  • llotto

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2006

  • Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 a scris:nu curge ulei cind se schimba asta,doar citeva grame se pierd

Multumesc pentru raspuns. Trebuie sa-l schimb si eu, si nu luasem in calcul si uleiul.
Skip ads

  • andrew2312

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am si eu o Astra 1.7 din 2003. Anul trecut in septembrie am schimbat racitorul de ulei dupa ce am vazut ca aveam ulei in vas. De atunci pana acum nu am vazut decat cateva pete pe vas si la suprafata antigelului, din cauza ca mai ramasese ulei pe furtune. Astazi in schimb am observat ca la suprafata antigelului aveam 2-3 mm de ulei. Am reusit sa-l trag afara, dar ma intreb ce sa fie. Sa se fi stricat din nou racitorul? Sau ce ar putea fi? Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc.
  • llotto

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pentru cei interesati sa vada cum arata acest racitor, care da atita bataie de cap, am sa postez niste fotografii cu el.







  • nelu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2005

  • Mesaj Privat
[quote="andrew2312"]Salutare tuturor. Am si eu o Astra 1.7 din 2003. Anul trecut in septembrie am schimbat racitorul de ulei dupa ce am vazut ca aveam ulei in vas. De atunci pana acum nu am vazut decat cateva pete pe vas si la suprafata antigelului, din cauza ca mai ramasese ulei pe furtune. Astazi in schimb am observat ca la suprafata antigelului aveam 2-3 mm de ulei. Am reusit sa-l trag afara, dar ma intreb ce sa fie. Sa se fi stricat din nou racitorul? Sau ce ar putea fi? Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc.[/quote]

Salut.
Din punctul meu de vedere este putin probabil sa se fi defectat din nou racitorul.
La mine inca mai da ulei in vas dupa fiecare folosire mai intensa adica drumuri mai lungi care ridica temperatura apei si face ca uleiul ramas in instalatie sa se fluidizeze. Cand a perforat racitorul meu a fost pe nasoale. Tot uleiu din instalatie a fost impins in antigel si a dat pe afara urat de tot si violent. Chiar mi s-a aprins becul la ulei. Eu cam o data pe luna dau vasul de expansiune jos si il curat bine de tot de ulei dupa care completez antigelul.
Bafta multa.
  • andrew2312

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nelu a scris:
Salut.
Din punctul meu de vedere este putin probabil sa se fi defectat din nou racitorul.
La mine inca mai da ulei in vas dupa fiecare folosire mai intensa adica drumuri mai lungi care ridica temperatura apei si face ca uleiul ramas in instalatie sa se fluidizeze. Cand a perforat racitorul meu a fost pe nasoale. Tot uleiu din instalatie a fost impins in antigel si a dat pe afara urat de tot si violent. Chiar mi s-a aprins becul la ulei. Eu cam o data pe luna dau vasul de expansiune jos si il curat bine de tot de ulei dupa care completez antigelul.
Bafta multa.


Salut. Si eu am observat aparitia uleiului dupa drumuri mai lungi. De doua zile, dupa ce am scos tot ce plutea pe antigel, vad ca nu a mai aparut mai nimic. Laughing Cu ce cureti vasul? Mai ales ca are niste compartimente la care nu vad cum sa ajung? Merci.
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
eu dupa ce il demontez il curat cu benzina prin barbotare,nu e nevoie de altceva,in 2 minute se curata impecabil (ii pun 2 dopuri si o folie pe garnitura capacului sa nu o umfle benzina) ,apoi il spal bine cu apa si dero ,tot asa lunar


Ultima modificare facuta de 1.7dti_edition2000 la Joi 07 Jun, 2007 1:33 am, modificat de 2 ori in total
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Va recomand o solutie extra, si anume cumparati decarburol, demontati vasul de pe masina, bagati in el un pumn de orez si decarburol(200 ml), puneti dopul si agitati vasul pana se indeparteaza toate reziduurile(chiar si cele uscate) si dupa aia clatiti si gata.
  • nelu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2005

  • Mesaj Privat
[quote="andrew2312"][quote="nelu"]
Salut.
Din punctul meu de vedere este putin probabil sa se fi defectat din nou racitorul.
La mine inca mai da ulei in vas dupa fiecare folosire mai intensa adica drumuri mai lungi care ridica temperatura apei si face ca uleiul ramas in instalatie sa se fluidizeze. Cand a perforat racitorul meu a fost pe nasoale. Tot uleiu din instalatie a fost impins in antigel si a dat pe afara urat de tot si violent. Chiar mi s-a aprins becul la ulei. Eu cam o data pe luna dau vasul de expansiune jos si il curat bine de tot de ulei dupa care completez antigelul.
Bafta multa.[/quote]

Salut. Si eu am observat aparitia uleiului dupa drumuri mai lungi. De doua zile, dupa ce am scos tot ce plutea pe antigel, vad ca nu a mai aparut mai nimic. Laughing Cu ce cureti vasul? Mai ales ca are niste compartimente la care nu vad cum sa ajung? Merci.[/quote]

ai sa razi ! dau vasul jos bag un detergent care dizolva uleiul si mai bag o mana de orez dupa care il agit pana il ia gaia.
trebuie clatit foarte bine dupa .toate cele trei tevusti trebuie astupate.
  • Angy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2007

  • Mesaj Privat
este o problema des intalnita, spala cu diluant vasul de expansiune si se face ca nou. Toate opel astra au aceasta problema, nu trebuie sa iti faci griji. Uleiul apare din cauza unor saibe subtiri care se monteaza la injectoare si din cauza uzurii scapa ulei in apa
  • burla bogdan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am si eu un astra g , iar problema cu uleiul in vas nu este o problema asa de grava; acel racitor de ulei este prins de etans de blocul motor prin suruburi [mie mi la dat jos si l-a curatat si verificat sub presiune]. antigelul trece din blocul motor in racitorul de ulei prin 2 fante unde exista 2 garnituri de cauciuc care din cauza caldurii crapa[acelasi lucru ca la caloriferul de caldura]. garniturile costa 15-20 lei iar manopera 100. majoritatea mecanicilor te pun sa cumperi racitor nou dar te tepuiesc [cand ai racitorul crapat nu mai ai cei face]
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu antigelul trece pe acolo ci uleiul .Antigelul merge pe furtune iar uleiul treceprin gaurile alea din blocul motor...
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Din cei care ati schimbat termoflotul , cati ati verificat sa vedeti daca este spart intradevar?
Am observat si eu urme de ulei in vas, conditiile de drum: aprox 700km in 2 zile, din care cam 200km de autostrada mers cu 130km/h constant, temp exterioara in jur de 38-40 grade, temperatura motorului n-a trecut de 90 grade.
Pe drum n-am verificat lichidul de racire, insa cand am ajuns acasa am observat "minunea"...
Am desfacut termoflotul si l-am verificat bagand presiune pe circuitul de apa (cam 5 atm) si nu parea ca rasufla. Tinea presiunea si l-am bagat si-n apa (atat rece cat si calda la 50-60 grade) sa vad daca ies bule. Deci pare a fi ok radiatorul asta...
Ce altceva ar putea fi? Garnitura de chiulasa? Mentionez ca nu am apa in ulei.
Deocamdata am spalat vasul sa vad daca mai apar urme. Voi ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La mine a durat 10 luni sa se curete de ulei (nu am folosit solutie speciala de spalare si a fost mult ulei pe circuit),timp in care tot credeam ca nu s-a rezolvat prin inlocuirea termoflotului;are pori atit de mici incit nu e vizibila scurgerea decit daca ai avea f multa rabdare sa-l speli cu diluant,si sa-i bagi presiune de aer de citeva atmosfere
Iar viteza/turatia mare nu au legatura,am mers destul in ultima perioada la turatii/viteze mari si nu a mai iesit absolut deloc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR