Vin 30 Nov, 2012 7:19 pm
Va salut! Mi-am cumparat o Corsa 1.2 benzina in urma cu aproximativ o luna. Bineinteles, a doua zi, am fost la service si i-am schimbat uleiul si filtrele, s-au uitat putin baietii de acolo pe la ea, totul a fost in regula. Am pus ulei Castrol Magnatec 5W 40. Dupa ce am parcurs aproximativ 1500 Km, mi-a palpait la o coborare becul "presiune de ulei" cel din stanga. M-am dus la service si mi s-a zis ca e sonda de ulei. Fiind putin pe fuga, am luat-o de buna si mi-am vazut de treaba. A doua zi cand veneam de la munca, iar mi-a palpait martorul acela. Urma ca a treia zi de cand am vazut ca mi s-a aprins becul sa se duca o cunostinta cu masina la RAR. Vreau sa va spun ca dupa ce s-a intors omul, becul statea din ce in ce mai mult aprins, iar cand m-am uitat la ulei, joja nu mai atingea deloc uleiul. S-au uitat cei de la service pe sub ea cu lapma cu tot ce trebuie, nici o scurgere nimic. Mi-au completat aproximativ 3l de ulei tot din acela. In momentul in care am completat, aveam aproximativ 2000 de km parcursi. Bineinteles ca si pe acela l-a consumat, dar nu am mai stat sa il ia pe tot, m-am dus la alt service si mi-a zis sa schimb uleiul. I-am pus Aral 10W 40. (Voia sa-mi puna Mobil1 dar nu avea cat ne trebuia). Acum am 350 km parcursi cu uleiul nou si a scazut nivelul putin, aproape o linie de aia de pe joja.
Sa fie oare vorba de acea pelicula pe care o face uleiul pe piesele din motor si sa se fi consumat din motivul asta, in sensul ca ce-mi lipseste din cantitate sa fie depus pe piesele din motor?
M-au sfatuit unii sa incerc cu tratament de la Metabond si sa pun si ulei tot Metabond daca vad ca tot consuma, la marea majoritate a celor care au resurs la solutia asta a functionat si motorul nu mai consuma ulei.
A mai patit cineva asa ceva, imi poate da un sfat? As vrea pe cat posibil sa evit o segmentare... avand in vedere ca la bord imi arata 129.000 km si sincer masina nu arata de sute de mii de km, nu zic ca n-or fi dati si inapoi, dar nu cred ca are nici 300.000...
Nici fum nu scoate!