- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Eu nu am reusit prin varianta simpla . a trebuit sa recurg la modul clasic adica demontat chiulasa si tot tacimul . iar cind am terminat tot circul ,surpriza capul bujiei nr 4 era indoit la iesirea din chiulasa , ca si cum ar fi lovit pistonul in ea , si din fericire este foarte moale , deci orice varianta de extractie pica din start , asa ca exista si aceasta posibilitate , cel putin la mine
adrian41- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2009
- Mesaj Privat
salutare la toti opelisti,am verificat si eu bujiile si sant arse toate 4 am reusit sa cumpar si luni este ziua cea mare sper sa reusesc sa la schimb fara probleme,o sa curat si supapa egr si o sa fac niste poze pentru cei care au modelul enjoy y20dti,bujiile sant marca FLENNOR din germania, 50 euro toate,sincer nu am auzit de aceasta firma dar sa speram ce trec cu bine aceasta iarna,toate cele bune.
coktavi
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Flenor este marca turceasca nicidecum germana. fugi de ele. au costat extrem de mult. Daca vrei calitate mergi pe NGK. Sunt tatici in domeniul bujiilor. Spor la treaba.
P.S. Am facut rost de bucsile pentru bucsat chiuloasa la bujii, si de frezele aferente. Cand ma apuc de chiuloasa o sa fac niste poze, poate ajuta pe cineva pe viitor.
P.S. Am facut rost de bucsile pentru bucsat chiuloasa la bujii, si de frezele aferente. Cand ma apuc de chiuloasa o sa fac niste poze, poate ajuta pe cineva pe viitor.
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
adrian41- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2009
- Mesaj Privat
adrian41- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2009
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Bujiile sunt pentru motor y20dth , fara nici o discutie pt ca au fost gasite dupa catalog ,iar acest magazin este pe strada ce leaga bd Golescu cu strada Plevnei, chiar la iesirea pe Plevnei fiind vulcanizarea sama, magazinul fiind pe partea stinga chiar linga un service auto , imi pare rau am uitat cum o cheama pe strada
marilyn.m
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
marilyn.m
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
https://www.postimage.org/image.php?v=Pq1gO7gi
https://www.postimage.org/im...1gQis9&code=2
am pus pozele acolo, nu am gasit adresa de mail
https://www.postimage.org/im...1gQis9&code=2
am pus pozele acolo, nu am gasit adresa de mail
daniell74
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
Iceman
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dragasani
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
O intrebare cum as putea sa scot 2 bujii rupte de mine la un BMW 320d 2000? Nu le-am gaurit, capetele sunt intregi, nu le-am rupt de acolo, se invart in gol. Am montat inapoi si deocamdata merg asa. Bujia este BERU M10x1, L-106.5mm modelul click! Problema este ca eu sunt pecat si vin in tara in decembrie. Atasez poza motorului de BMW:
Am rupt si o mufa din aceea de plastic care vine la bujie. Pare identica cu cea de opel. Unde gasesc o asemenea mufa? Ma intereseaza doar plasticul ala negru, din cate am vazut se demonteaza de pe fir.
P.S. Sper sa nu se supere colegii pe mine ca am cumparat BMW. Oricum prima dragoste a fost Opel Vectra.
Am rupt si o mufa din aceea de plastic care vine la bujie. Pare identica cu cea de opel. Unde gasesc o asemenea mufa? Ma intereseaza doar plasticul ala negru, din cate am vazut se demonteaza de pe fir.
P.S. Sper sa nu se supere colegii pe mine ca am cumparat BMW. Oricum prima dragoste a fost Opel Vectra.
- deleted-12027
- *
- 44 mesaje
- din 20 Nov 2007
deleted-12027
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut. Vad ca nu s-a mai scris nimic aici din februarie, dar dat fiind faptul ca sezonul rece e aproape vreau sa intreb si eu ceva. Am o vectra cu motor Y20DTH. Am cumparat-o in 2007 ... cand a venit iarna am vazut ca pornea greu, cu mult fum. Am fost in service si mi s-a zis ca am doua bujii arse. La vremea respectiva nu stiam ca se recomanda sa se schimbe toate 4 bujiile si le-am schimbat numai pe cele 2 arse ... pana in prezent au functionat impecabil, nu a fost nici o problema in cele 2 ierni care au trecut. Nu sunt probleme nici acum ... acum doua saptamani cand a fost valul acela de frig a pornit fara nici o problema. Acuma nedumerirea mea, dupa ce am citit acest topic si inca cateva cu acelasi subiect - sa le schimb preventiv bujiile sau sa le las asa daca nu fac probleme. Precizez inca o data ca doua bujii au fost schimbate in decembrie 2007 (de atunci am facut aprox 60.000 km cu masina) si celelalte doua nu stiu ... asa am luat masina cu ele ... eu nu le-am schimbat. Am citit ca e indicat sa se schimbe periodic bujiile chiar daca nu sunt arse pentru a se evita griparea lor prin depunerea de calamina. Ce ma sfatuiti sa fac : - sa le las asa tinand cont de faptul ca nu am probleme la pornire si sa nu ma apuc sa schimb ceva ce functioneaza si sa risc probleme mai mari prin ruperea lor ... sau sa le schimb tinand cont de faptul ca a trecut ceva timp si ceva km de cand au fost schimbate ultima data si cu cat le las neschimbate mai mult timp cu atat mai mare e riscul de rupere la schimbarea lor?
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
la mine s-a ars o bujie(y 2.0dth) si am fost cu ea la doctor dar fiind stransa rau de tot a cedat si sa rupt ,asa ca va tb sa fac deplasarea pina la invest20042001 la Urziceni sa imi scoata bujia ca sa nu mai dau jos chiuloasa.Parerea mea este ca nu ai de ce sa le schimbi pina nu se vor arde.Nu strica ce este bun,
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
eu am pus beru--pret 60 lei dar cum a spus si victor e indicat sa le schimbi pe toate dar nu cred ca tuseste pina dai de bani sa schimbi doar una singura.Ai grija mare cand descfaci bujia sa nu patesti ce am patit eu(cu toate ca am desfacut-o cu motorul rece.multumesc lui dumnezeu si lui invest20042001 ca am reusit sa scot bujia fara sa desfac motorul.