- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
rar1
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
rar1
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
din pacate, asa cum stiu ca vati asteptat (si eu nu) schimbarea bijiilor nu aduce nici o schimbare.
intamplarea face ca la capitolul astra sa fi fost un clujean cu z16xe care deja a aschimbat o inductie si, se pare- degeaba- rar1 ca username aici( https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24830.)
ei bine, ne-am vorbit noi si zilele viitoare rar1 a fost de acord sa imi imprumute blocul de inductie ca sa fac o proba.
va tin la curent!
ps.pt Dan Cuciureanu- aveam NGK BKR5...
intamplarea face ca la capitolul astra sa fi fost un clujean cu z16xe care deja a aschimbat o inductie si, se pare- degeaba- rar1 ca username aici( https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24830.)
ei bine, ne-am vorbit noi si zilele viitoare rar1 a fost de acord sa imi imprumute blocul de inductie ca sa fac o proba.
va tin la curent!
ps.pt Dan Cuciureanu- aveam NGK BKR5...
- misu_imv75
- **
- 114 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Vectra 2002 z16xe
- craiova
misu_imv75
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: craiova
- Masina: Vectra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
hai ma Dane...sa spui ca masina mea e penibilaaaaa
Poate vin la intalnire Opelfest si ma razbun cu o tuica adevarata...si atunci nu o sa spui ca e penibila!(tuica, masina, poate ca nu o sa mai conteze care)
Oricum merci de ajutor si ma bucur ca am pe cine sa ma bazez!Inca iti mai am telefonul!
PS.Am citit cu maxima atentie.....
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Ultima modificare facuta de alxgudea la Mie 27 Feb, 2008 2:00 pm
Poate vin la intalnire Opelfest si ma razbun cu o tuica adevarata...si atunci nu o sa spui ca e penibila!(tuica, masina, poate ca nu o sa mai conteze care)
Oricum merci de ajutor si ma bucur ca am pe cine sa ma bazez!Inca iti mai am telefonul!
PS.Am citit cu maxima atentie.....
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Ultima modificare facuta de alxgudea la Mie 27 Feb, 2008 2:00 pm
- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Calculatoarele Delphi mi se par ok,sunt similare cu Siemens;pozitia lor pe motor cu ciclurile cald/rece+vibratii genereaza probleme dupa citiva ani,plus motorina aceea care vine pe fire la y17dt.Nu au fost gindite pt asa ceva,in plus aprinderea cu aceste bobine de curent mare (pina la 10 amperi) genereaza probleme
Sa vedeti ce calc au Fiat si Peugeot ... cedeaza si dupa 10-20000km.
Sa vedeti ce calc au Fiat si Peugeot ... cedeaza si dupa 10-20000km.
- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
astazi am facut rost de o rampa de bobine de imprumut- multumiri @rar1! care a fost atat de dragut sa mi-o dea cateva zile
Din pacate se pare ca sansa mea de a avea probleme cu inductia s-a cam spulberat- motorul merge la fel. Este vorba despre un mers foarte neplacut dimineata la pornire- la o solicitare putin mai mare a acceleratiei tremura de parca s-ar rupe, nu trage, etc- azi dimineata chiar mi-a palpait check-ul dar fiindca nu am fortat nu a ramas aprins.
Orice incercare de a solicita ceva mai tare acceleratia se soldeaza cam cu acelasi raspuns- un interval de tremurat puternic ca apoi sa para ca isi da drumul pe un palier aproximativ de la tutratii de 2000 pana pe la 3000 (foarte aproximativ) dupa care incepe iar tremuratul.
Interesant este faptul ca odata incalzit motorul simptomele nu mai sunt atat de dramatice, se simte si in mers un tremurat, undeva la un palier mai ridicat de turatii, e rau la decelelari si porniri in trepte mici unde se simte din nou acelasi tremurat. Cel mai deranjant este relaniul in aceste conditii , la stat la stop si asa ceva cand parca se misca toata masina realmente.
in fine, vorba lunga....maine merg la mecanicul meu sa vad ce mai spune si el, sa se dea cu parerea si va comunic.....
Alex
Din pacate se pare ca sansa mea de a avea probleme cu inductia s-a cam spulberat- motorul merge la fel. Este vorba despre un mers foarte neplacut dimineata la pornire- la o solicitare putin mai mare a acceleratiei tremura de parca s-ar rupe, nu trage, etc- azi dimineata chiar mi-a palpait check-ul dar fiindca nu am fortat nu a ramas aprins.
Orice incercare de a solicita ceva mai tare acceleratia se soldeaza cam cu acelasi raspuns- un interval de tremurat puternic ca apoi sa para ca isi da drumul pe un palier aproximativ de la tutratii de 2000 pana pe la 3000 (foarte aproximativ) dupa care incepe iar tremuratul.
Interesant este faptul ca odata incalzit motorul simptomele nu mai sunt atat de dramatice, se simte si in mers un tremurat, undeva la un palier mai ridicat de turatii, e rau la decelelari si porniri in trepte mici unde se simte din nou acelasi tremurat. Cel mai deranjant este relaniul in aceste conditii , la stat la stop si asa ceva cand parca se misca toata masina realmente.
in fine, vorba lunga....maine merg la mecanicul meu sa vad ce mai spune si el, sa se dea cu parerea si va comunic.....
Alex
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
no haideti sa va spun....din nou surpriza..
ma duc la om, ii explic, ii spun ce si cum, ii povestesc de schimbul de bujii, de cel de bobina...se supara putin spunand ca daca lucreaza el la masina asta sa o faca el cum stie si nu altii , ma rog...
per total motorul mergea destul de bine, tragea, nu trepida decat insesizabil chiar daca dimineata imi aprinsese chec-ul (din nou) si ulterior si-a revenit...
ei bine omul citeste eroarea (eternul P03010) si mai verifica ceva acolo la meniul de acuatori (cred..). era ceva submeniu in care vedea ceva gen reglaje facute pe aprindere pentru fiecare injector..ceva de gen "corectii?" (stiti cum sunt softurile astea traduse in Ro...)si aparea acolo la inj 1 0, la inj 2, 3 si 4 valori de 2 , 2 si 5. Omul spune ca valorile pt corectiile alea sunt automate, stabilite de ecu si ca 2-5 sunt normale si 0 ala la 1 e mai mult decat dubios...face testele dinamice pe injectoare si surpriza la inj 1 nu reactiona deloc, restul simtindu-se momentul opririi si repornirii lor.
probeaza omul bobina de inductie- si a mea si a lui rar1 cu comenzi din laptopul de diagnoza cu tot dadea scantei pe fiecare bobina si bujie-totul ok- exclus inductie si ecu
a ramas doar problema injectorului 1!
si culmea, s-a rezolvat aparent, dupa un stat de 1 ora la standul winns de curatare chimica a injectoarelor si supapelor !
acum parca am alt motor!
acuma stiu ca ramane rezerva aia cu injectorul si curatarea, omul m-a avertizat dar raman cu o mare speranta si bucurie.
ce spuneti de final?
ma duc la om, ii explic, ii spun ce si cum, ii povestesc de schimbul de bujii, de cel de bobina...se supara putin spunand ca daca lucreaza el la masina asta sa o faca el cum stie si nu altii , ma rog...
per total motorul mergea destul de bine, tragea, nu trepida decat insesizabil chiar daca dimineata imi aprinsese chec-ul (din nou) si ulterior si-a revenit...
ei bine omul citeste eroarea (eternul P03010) si mai verifica ceva acolo la meniul de acuatori (cred..). era ceva submeniu in care vedea ceva gen reglaje facute pe aprindere pentru fiecare injector..ceva de gen "corectii?" (stiti cum sunt softurile astea traduse in Ro...)si aparea acolo la inj 1 0, la inj 2, 3 si 4 valori de 2 , 2 si 5. Omul spune ca valorile pt corectiile alea sunt automate, stabilite de ecu si ca 2-5 sunt normale si 0 ala la 1 e mai mult decat dubios...face testele dinamice pe injectoare si surpriza la inj 1 nu reactiona deloc, restul simtindu-se momentul opririi si repornirii lor.
probeaza omul bobina de inductie- si a mea si a lui rar1 cu comenzi din laptopul de diagnoza cu tot dadea scantei pe fiecare bobina si bujie-totul ok- exclus inductie si ecu
a ramas doar problema injectorului 1!
si culmea, s-a rezolvat aparent, dupa un stat de 1 ora la standul winns de curatare chimica a injectoarelor si supapelor !
acum parca am alt motor!
acuma stiu ca ramane rezerva aia cu injectorul si curatarea, omul m-a avertizat dar raman cu o mare speranta si bucurie.
ce spuneti de final?
- bobobogdanel
- *
- 4 mesaje
- din 10 Mar 2008
- Astra 2002
- Constanta
bobobogdanel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
imi pare rau ca am vzt deabea acuma,am avut si eu aceeasi problema la opell(am motor 1.6 16v benzina) si cu 500 de mii am rezolvat`o,la inceput tot asa am fost si am cumparat nu stiu ce piese de vreo 5-7 milioane,dar defapt era un kkt de garnitura care nu statea bine,si a scos`o ala de la service si de atunci nu mai am nici o problema,adica de acum 15-20 de mii de km
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Pentru a preveni acest tip de defect se pot lua doua masuri preventive simple si la indemina oricui .
Prima masura este indepartarea capacului de plastic Ecotec ce "protejeaza" motorul . In acest fel se favorizeaza ventilarea atit a blocului de bobine de inductie cit si a ECU motor plasat in lateral dreapta motorului .
A doua masura este departarea ECU cu 1-1,5cm fata de suportul pe care este prins prin montarea unor distantiere metalice intre respectivul suport si modulul ECU . Aceasta operatiune favorizeaza ventilarea ECU si pe partea obturata de suportul de prindere . Suruburile de prindere sint suficient de lungi incit sa permita aceasta mutare . Cel putin in partea de sus a ECU se vor folosi piulite sau distantiere metalice pentru a pastra legatura la minus a acestiua . Eu am folosit piulite ...
Astfel se previne sau macar se diminueaza incalzirea excesiva - ambalarea termica in timpul deplasarii mai ales in mediul urban cit si "coacerea" lor dupa oprirea motorului .
Succes !
Prima masura este indepartarea capacului de plastic Ecotec ce "protejeaza" motorul . In acest fel se favorizeaza ventilarea atit a blocului de bobine de inductie cit si a ECU motor plasat in lateral dreapta motorului .
A doua masura este departarea ECU cu 1-1,5cm fata de suportul pe care este prins prin montarea unor distantiere metalice intre respectivul suport si modulul ECU . Aceasta operatiune favorizeaza ventilarea ECU si pe partea obturata de suportul de prindere . Suruburile de prindere sint suficient de lungi incit sa permita aceasta mutare . Cel putin in partea de sus a ECU se vor folosi piulite sau distantiere metalice pentru a pastra legatura la minus a acestiua . Eu am folosit piulite ...
Astfel se previne sau macar se diminueaza incalzirea excesiva - ambalarea termica in timpul deplasarii mai ales in mediul urban cit si "coacerea" lor dupa oprirea motorului .
Succes !
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
florin70
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat