Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • c.c.

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc. Incerc sa fac niste masuratori .
Skip ads

  • c.c.

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am masurat la sonda 1 (situata inainte de catalizator ) , fara contact, cu mufa scoasa ,
rezistenta sondei (intre pinii albi ) : aprox. 11 ohmi.
La sonda 2 , in acelasi mod , rezistenta este infinit ! Este ca si cum in ea ar fi un fir intrerupt.
Cei de la service zic ca sigur e sonda 2 dusa. Mi-au mai sters o data eroarea P0141 de pe laptop
dar a aparut din nou dupa cativa km martorul exhaust emission.
Sa masor cu mufa scoasa , in locurile in care ar intra pinii albi , daca am 12V (cu contactul pus) ?
Sa merg pe mana lor si sa inlocuiesc sonda 2 ?
  • sorin_busna

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am un opel vectra b, 1,6l,16v,an 1996, model X16XEL. becul de check sta aprins, masina nu mai are putere. pana se incalzeste putin motorul, mi se opreste masina in mers. chiar daca o accelerez da semne ca moare motorul. dupa ce se incalzeste motorul, nu mai moare dar nu merge cum trebuie, nu are putere. consumul de benzina este marit, undeva la 10/12l la 100km sa fie din cauza sondelor lambda? daca da ce sonde sa cumpar ca variaza la pret de la 150ron la600ron. am gasit bosch la 300ron/buc. amandoua sondele sunt cu 4 fire? ma puteti ajuta? multumesc!
  • andrey_f_c

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sorin_busna a scris:am un opel vectra b, 1,6l,16v,an 1996, model X16XEL. becul de check sta aprins, masina nu mai are putere. pana se incalzeste putin motorul, mi se opreste masina in mers. chiar daca o accelerez da semne ca moare motorul. dupa ce se incalzeste motorul, nu mai moare dar nu merge cum trebuie, nu are putere. consumul de benzina este marit, undeva la 10/12l la 100km sa fie din cauza sondelor lambda? daca da ce sonde sa cumpar ca variaza la pret de la 150ron la600ron. am gasit bosch la 300ron/buc. amandoua sondele sunt cu 4 fire? ma puteti ajuta? multumesc!



cred ca am eu o solutie aplicata la mine si este ok: schimba capacul de delcou si luleaua. si vzi apoi diferenta.
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sorin_busna, nu te apuca sa schimbi piese dupa ureche, ca ti se pare tie ca ar fi o problema la ceva. Pune masina pe tester si citeste codurile de eroare. Daca ai rabdare sa citesti si sa te informezi, poti citi singur codurile, cu o agrafa. Vezi aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2294
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Mufa de diagnostic la tine este sub maneta frinei de mina. Ai foarte mare grija sa nu gresesti pinii. Posteaza codurile de eroare si vedem impreuna unde-i problema.
  • andrey_f_c

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mai intai la mine testul de agrafa nu da nici o eroaresi prin urmare s-ar parea ca totul este ok. Desi este ok la tester, aceeasi problema se intampla de mai multe ori.
Eu nu am stat foarte mult pe ganduri si de 2 saptamani am schimbat capacul de delcou si luleaua si de atunci nu am probleme deloc. Am facut peste 1400 km si nu mai apae problema.
Piesele nu le schimb dupa ureche pentru ca daca nu imi poate dovedi nimeni ca acea piesa este defecta... nu o schimb. Prin urmare nu ma iau nici dupa mecanicul care mi-a spus ca este rupt axul cu came si de aceea face asa ceva.
Consumul mare poate avea si de la delcou. Este fisurat, fisele nu sunt puse bine, bujiile nu sunt ok. Daca pini de la capacul de delcou pezinta depuneri de carbune pe ei (ca un fel de scurt circuit), atunci eu iti recomand schimbarea capacului si a lulelei. Fa o incercare ca nu te costa o avere si mai vorbim dupa... Succes
  • sorin_busna

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
delcoul sa fie cauza pt care sta aprins beculetul de check?
  • sorin03aib

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Signum 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dupa cum spui pare a fi senzorul de temperatura sau ceva pe la aer (sonde), in nici un caz lulea si capac de delco Very Happy , care eu unu nu am auzit ca ar avea vectra B asa ceva, si referitor la testul ''agrafa'' din cate stiu la vectra B1 nu prea merge, sa ma corecteze cineva daca gresesc, cel mai bine este sa faci o diagnoza undeva la un service sa vezi exact despre ce este vorba nu sa schimbi piese dupa ureche!
Skip ads

  • c.c.

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La magazinul Opel din Odorhei gasiti sonda lambda 2 (cea de dupa catalizator) ieftina, 280 ron, originala (eu am schimbat-o pe un corsa C, 1l, 2002 si nu mai apare codul de eroare P 0141). Telefonul magazinului 0746214045, str. Gh. Doja, nr 22. ( din cautari am gasit preturi intre 280 si 800 lei ! )
P.S. Ulei cutie rosu, original, la 25 lei litrul, la reprezentanta Opel Chevrolet din Miercurea Ciuc ( la iesirea spre Odorhei, vizavi de fabrica de bere).
  • cata7009

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2009 A 1,7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
z16xe-ul meu consuma mai nou 12 oras si 10 afara iar pe tester nu a iesit nici o eroare?
  • t-daniel

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Eu am coupe si tot cam asa consuma extraurban dar cu AC-ul pornit si shimbarea vitezelor la 3500-3800.
In oras prefer autobuzul cand am treaba prin centru.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am masurat si eu tensiunea intre firul sondei si masa cu contactul pus si am 120 mV si ar trebui sa am intre 350-550 mV(conform AUTODATA). Firul nu este intrerupt iar coduri de eroare nu am, sigurantele sunt ok. Am eu ceva probleme sau sunt niste valori eronate in Autodata? Cum pot identifica defectul si de unde sa incep ? In service habar nau cu ce se mananca. Ei zic asa: "ce ai domnule cu ea ca e bine asa, lasa-o asa ca merge"
Skip ads

  • crista

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1000 cm
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
va salut , am si eu o problema la un opel corsa c an de fabricatie 2001 motor de 1000 cm, am schimbat sonda lamda care mi-sa spus ca este defecta , aceea de pe teava de esapament dupa care mi-sa resetat calculatorul si a mers cam o saptamana dupa care iar sa aprins beculetul la bord, am fost la gtt si mi-sa spus ca trebuie resoftat calculatorul si atunci merge , dar exista riscul sa crape si ca nu mai porneste pana nu schimb calcuratorul care costa 4000 ron. Chiar crapa calculatorul daca il resofteaza ? va rog daca stie cineva sa-mi spuna ce trebuie sa fac, Va multumesc!
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu nu resofteaza..fac update la programul deja existent (daca mergi la reprezentata)..resoftarea din cate stiu eu e o solutie ultima din ultimele si e destul de riscanta..
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca crapa calculatorul, sa-si asume vina, ca din cauza lor a crapat si sa ti-l schimbe gratis.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@Crista : daca iar s-a aprins becul s-ar putea sa ai probleme de alta natura. Eu asa am avut si am schimbat 2 sonde lambda pana sa ma lamuresc ca de fapt era de la termostatul defect care ramasese blocat pe deschis. In consecinta apa nu mai ajungea la 90grade . Iar asta se vedea cel mai bine iarna cand era frig si apa din motor nu se incalzea cum trebuie.
Nu neaparat sa fie sonda devina. Pune-i sa monitorizeze tensiunea pe sonda si vezi daca indica ceva . La mine cu toate ca vedeau ca sonda indica nu s-a gandit nici unul din acei mecanici PRICEPUTi ca ar putea fi si alte cauze nu numai sonda.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ddf a scris:@Crista : daca iar s-a aprins becul s-ar putea sa ai probleme de alta natura. Eu asa am avut si am schimbat 2 sonde lambda pana sa ma lamuresc ca de fapt era de la termostatul defect care ramasese blocat pe deschis. In consecinta apa nu mai ajungea la 90grade . Iar asta se vedea cel mai bine iarna cand era frig si apa din motor nu se incalzea cum trebuie.
Nu neaparat sa fie sonda devina. Pune-i sa monitorizeze tensiunea pe sonda si vezi daca indica ceva . La mine cu toate ca vedeau ca sonda indica nu s-a gandit nici unul din acei mecanici PRICEPUTi ca ar putea fi si alte cauze nu numai sonda.

poti sa fi mai explicit?
nu vad ce legatura are temperatura apei cu noxele(pt. ca sonda lambda asta face,monitorizeaza noxele si transmite date la ECU pt. un amestec mai bogat sau sarac).
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu are treaba sonda lambda cu noxele.
Ea se ocupa doar de oxigen, cu noexele se ocupa catalizatorul.

Sonda lambda se poate testa de oricine, daca are o lampa cu gaz metan.
Pui flacara, creste tensiunea pina la 900 mV.
Iei flacara, scade imediat la 200 m V valorile cu ceva marje...

Nu face asta, e defecta, face asta, e OK.
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Corect.
Dar cred ca la motor rece calculatorul nu prea tine cont de valorile lambda. Sa nu fac vreo gafa. Ci mai degraba de sonda de apa.
  • deleted-16555

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut...

1. unde pui lampa de gaz si incalzesti?
2. unde masori tensiunea?
3. cam pe unde ar fi aceasta sonda lambda la o astra f x16xel 1995?

multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR