Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cristixxx

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Deci pana la urma este de la debitmetru? sa nu calculeze bine aerul si de aceea sa zvagneasca., da este din debitmetru si ai mare dreptate cu aerul ,la fel am si eu acuma dar stiu macar ca este din el (deditmetru) am incercat altul bun ,nou si merge chiar foarte bine ca una noua , si eu acuma vreau sa il cumpar pt ca din el este (consumul mare ,nu fuge tare ,numai fortez turbina si ..... ) asa ca iti recomand unul nou nu mana 2 pt ca sant bune dar nu la valorile unui nou debitmetru ,unul nou este 450 ron
Skip ads

  • cristixxx

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2009

  • Mesaj Privat
danutzz0689 a scris:Deci pana la urma este de la debitmetru? sa nu calculeze bine aerul si de aceea sa zvagneasca ? nu stiu ce sa ii mai fac ma scoate din sarite Neutral pt ca putea mult motorul cand am cumparat masina.....
Am luat un debitmetru de la un prieten de pe o astra tot cu motor de 2000 nu era mare diferenta chiar nu am idee ce sa mai curat egr ul este ok vacumurile la fel a ramas decat debitmetrul oare ala sa fii singura problema ? sau turbina sa fi cedat....

Cineva care a avut astfel de problema sa ne ajute si pe noi !

Multa bafta
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
cristixxx a scris:Deci pana la urma este de la debitmetru? sa nu calculeze bine aerul si de aceea sa zvagneasca., da este din debitmetru si ai mare dreptate cu aerul ,la fel am si eu acuma dar stiu macar ca este din el (deditmetru) am incercat altul bun ,nou si merge chiar foarte bine ca una noua , si eu acuma vreau sa il cumpar pt ca din el este (consumul mare ,nu fuge tare ,numai fortez turbina si ..... ) asa ca iti recomand unul nou nu mana 2 pt ca sant bune dar nu la valorile unui nou debitmetru ,unul nou este 450 ron




Ms frumos cristi. oricum nu luam debitmetru la mana a 2 a ca nu se merita....
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
danutzz0689 a scris:
cristixxx a scris:Deci pana la urma este de la debitmetru? sa nu calculeze bine aerul si de aceea sa zvagneasca., da este din debitmetru si ai mare dreptate cu aerul ,la fel am si eu acuma dar stiu macar ca este din el (deditmetru) am incercat altul bun ,nou si merge chiar foarte bine ca una noua , si eu acuma vreau sa il cumpar pt ca din el este (consumul mare ,nu fuge tare ,numai fortez turbina si ..... ) asa ca iti recomand unul nou nu mana 2 pt ca sant bune dar nu la valorile unui nou debitmetru ,unul nou este 450 ron




Ms frumos cristi. oricum nu luam debitmetru la mana a 2 a ca nu se merita....


Si inca ceva am pornit masina in dimineata asta si doamne pana se incaljeste deabia se tureaza Neutral sper sa fie din debitmetru Very Happy
Skip ads

  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Am aflat ce inseamna codurile mele de eroare dintr-un alt post de pe acest forum:

"p1694-lampa avertizare bujii incandescente,circuit deschis
p0560-voltaj scazut=baterie moarta
Toate aceste coduri nu sunt prezente,au fost inregistrate la un moment dat."

Intr-adevar bateria mi-e pe moarte...o sa o inlocuiesc cat de curand....dar se pare ca problema ce o am eu nu apare ca eroare pe undeva....mai "sap" Sad
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
si eu am o problema asemanatoare, numai ca motorul merge super ok...mai putin cu startul, pana in 1800-1900rpm, la fel ca la ceilalti, e puturoasa rau, dar dupa, ma lipeste de scaun,..asa sunt facute din fabrica sau datorita vechimii ?..
victor soare a scris:crc air sensor cleaner. [ fara a dori sa fac reclama]
uba_aur: pai din ce explici tu masina este perfecta din punct de vedere tehnic.
turbina intra dupa 1900-2000, viteza prinde, erori nu are,de turat se tureaza!
doar nu vrei sa mergi cu y20dth-ul cu 250km/h.
175 stiam ca e viteza maxima din carte ,nu?
-------> eu prind frecvent 180km/h , fac des A2-ul si viteza max pe care am prinso a fost 190 kmh, asta ca eram 5 oameni in masina si rezervorul 3/4..daca eram singur in mod sigur rula la 200km/h..si 170kmph e cam viteza mea de croaziera pe mare parte din autostrada...asa ca nu are cum sa aiba vectra cu y20dth viteza maxima asa redusa cum zici tu..175..---->deci baiatu' are sigur ceva la masina,.
p.s: cuplul maxim al motorului intra pe undeva pe la 1900rpm si se termina la 2400-2500rpm, de-asta da impresia ca intra turbo..de fapt turbo intra la turatia cand cuplul motorului scade sub cuplul maxim, adica 2500rpm..nu 2000 cum spui tu.
  • MIMul

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Probabil este de la debimetru de aer.Aceiasi problema am avut-o si eu.
Dupa 2000 de turatii se aude cumva zgomotul asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=48602 ?
A mea nu pot sa spun ca era lenesa pana in 2000 de turatii,mai ales in treapta a 3 a cand tragea la 1200 de turatii ca un taur cand atingeam acceleratia.
Nu cred ca aveti cum sa va dati seama cand intra turbina.Acceleratia fulminanta care spuneti ca o are dupa 2000 de turatii este de la clapele de admisie care se deschid.
Uitati cum facea a mea: http://www.youtube.com/watch?v=bo7fb7EyPWs
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
MIMul a scris:Probabil este de la debimetru de aer.Aceiasi problema am avut-o si eu.
Dupa 2000 de turatii se aude cumva zgomotul asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=48602 ?
A mea nu pot sa spun ca era lenesa pana in 2000 de turatii,mai ales in treapta a 3 a cand tragea la 1200 de turatii ca un taur cand atingeam acceleratia.
Nu cred ca aveti cum sa va dati seama cand intra turbina.Acceleratia fulminanta care spuneti ca o are dupa 2000 de turatii este de la clapele de admisie care se deschid.
Uitati cum facea a mea: http://www.youtube.com/watch?v=bo7fb7EyPWs

nu..nu are sunetul asta..stiu cumva diferenta, am un prieten care are vectra c, din 2002, acelasi motor..am mers cu ea..ruleaza multa mai bene pe plaja de 1200-2000rpm..practic la vectra c , acela de care spun, nu se vede diferenta in rularea motorului pe plaje de turatie ca la mine, la el, trage la fel de bine si la 1500 si la 2500..daca punem piciorul la fundul acceleratiei amandoi, la el accelereaza progresiv , la mine se simte ca trage doar pe 1800-2400rpm si pe 2500-3500, adica urca lent pana la 1800, dupa aia trage puternic pana la 2400 cand apare sprintul ala de turbo de ma baga in scaun..problema e la depasire, daca prind cu treapta a 4-a in 80-90km/h(2000-2200rpm) si accelerez pt a depasi, in foarte putin timp trec de orice masina si ajung in 2-3 secunde la 110-120km/h, la fel si in treapta 5, la 120km/h, daca pun piciorul pana la fund, imi ajunge foarte repede pe la 160km/h..si depasesc orice foarte repede..dar insa daca cumva m-a prins pe la 1500-1600rpm, trece o vesnicie pana depasesc, trebuie sa astept [pana ajunge la 2000rpm si atunci incepe sa "sara de sub mine"...acum eu nu o vad ca o problema, pt ca repet, toarce ca o pisicuta si se comporta foarte bine la viteze mari..dar poate e totusi ceea ce am spus o problema si imi e frica sa nu am probleme in viitor...
m-am uitat la post'urile voastre si ca un sondaj, spuneti ca ar fi debitmetrul..dar, am fost la tester la service opel(reprezentanta) si masina nu are nicio problema, toti indicii sunt pe "verde" si baietii imi garanteaza viata lunga la motorul care-l am..ciudat nu?
sper sa aflu ceva , totusi nu ma grabesc(acum cateva zile m-a lovit un gagiu cu un clio in spate la semafor si mi-a zgariat un pic bara, si alerg dupa asiguratori acum..Very Happy)
Skip ads

  • cosmin-aurel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cititi cu atentie acest tutorial mai ales la capitolul "EXPLOATARE"
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26484
  • bobo_27

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2007

  • Mesaj Privat
domnilor aceeasi problema am si eu in acest moment.toate tipurile de testere le-am folosit pe masina kts,tech1, tech2,amandoua DI-BAS din bucuresti toate spuneau ca masina e ok,nici un cod de eroare,imi venea sa imi smulg parul din cap,bani consumati de pomana,am fost la mecanici de doi bani toti spuneau ca nu stiu ca e ba de la turbina ba de la egr bla bla bla.si am citit pe forum despre aceasta problema si am luat-o marunt cu un alt prieten cu o vectra b cu motor de x20dth(a mea y20dth)adica cam la fel egr curatat,debitmetru curatat,furtunase de vacuum probate pe un masurator nu stiu cum ii spune ca mi la dat un mecanic nu pierdea nici un pic de aer,electrovalvele din stanga masinii functionau WATEGATE tragea tija de la turbina tot nu ii dade-am de cap si sub debitmetreul de aer se mai afla o electrovalva care actioneaza turbo si am schimbato si masina merge ca unsa asa ca va doresc spor la treaba si km multi cu vectra
  • 01STI

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2010

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema, nu imi place cum trage la turatii mici motorul asta de 2.0 dti, am fost la tester zice ca ii ok am incercat chiar si in mers si zice ca trage normal
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Nu am mai facut nimic de la ultimul post, in afara de faptul ca am scanat-o din nou si nu are nici un cod de eroare. Am mai observat faptul ca de exemplu intreapta a 2-a si a 3-a, daca apas acceleratia mai serios cand este undeva la 1700-1900 ture, masina trage in salturi....adica nu accelereaza uniform...ca si cum ar fi rotile ovale sa zic asa (nu se accelereaza constant) iar treaba asta se intampla doar in "fazele" cand trage mai prost si consumul instant afisat este mai mare. Zilele urmatoare voi schimba uleiul si filtrele (aer, ulei, motorina) pentru ca ma apropii de cei 10k km facuti de la ultimul schimb. Sper, dar sunt slabe sanse, sa isi revina (ar fi prea frumos sa fie de vina filtrul de motorina sa zic asa). Daca nu isi revine va urma curatarea admisiei...si daca nici asa nu se rezolva, nu mai stiu ce sa ii fac.
Sper sa o scot cumva la capat pana la urma Sad
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
danutzu ai mai revzolvat ceva ?
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
De rezolvat nu am rezolvat nimic inca, pentru ca nu am avut timp sa ajung cu masina la mecanic, dar in schimb am observat ca unul dintre furtunele de retur care pleaca dintr-un injector este umed serios de tot(cu motorina banuiesc) si ma gandesc si ma intreb daca nu cumva ia aer pe acolo si de aia merge intrerupt si dereglat....
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca tragea aer pe acolo iti pornea greu pt ca se dezamorsa pompa de injectie. app ai remapare pe masina?
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Daca las masina nepornita mai mult de 24h, in momentul in care o pornesc "da" sa moara. Daca sta mai mult de atat, moare si nu o mai pornesc decat dupa multe chei, deci se dezamorseaza. Am mai avut problema cu dezamorsatu anul trecut in toamna si atunci am schimbat furtunele de retur. Se pare ca "Domnul Mecanic" a facut o mica greshala, sau poate ca furtunul a cedat. Voi vedea cand voi desface acolo sa schimb furtunul respectiv.
Nu e remapata masina.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
atunci de dezamorseaza, verifica etansarea filtrului de motorina si furtunasele alea de retur.
la mine prob puterea motorului este enigma pt fff multi mecanici.
este lent in turatii, nu am erori in bord, am schimbat debitmetru, electrovalva turbina, turbina, senzor de boost presure si nimic.
daca ii dai de cap la problema ta da-mi un semn ca sa stiu ce sa-i mai fac ca mi-a mancat ficatii masina asta
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
In momentul in care o rezolv, in mod cert voi posta ce a avut....sper sa o rezolv cat mai curand si nu cu foarte multi bani. Sad
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sper sa ii dai de cap. bafta
  • oppel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
krashy, aceeasi problema am avut-o si eu (deh, eu sunt initiatorul postului) si singura metoda a fost sa o vand. De curand un prieten al carui Astra (tot y 20 dth) mergea foarte bine, (in mom de fata are 200k pe bune) are aceleasi probleme, aceleasi simptome...si aceeasi lipsa de solutii. Ca ultima solutie, a zis ca va incerca sa schimbe turbina.... va anunt daca se va remedia ceva.
Ori nu sunt mecanici buni, ori motoarele astea sunt atat de pacatoase!
Din pacate, din aceasta cauza (motor prost) am renuntat la Opel si am trecut in cealalta tabara (Vw) care s-a dovedit pana acum mai buna. Ma refer la masini cu multi km, gen 160- 220k si doar pe partea de motor.
sunt adeptul masinilor cu km putini (50-100k) dar bineinteles ca intervine factorul financiar in alegerea acestor masini.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR