Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ovig80

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! am avut inainte codurile de eroare p0300 p0303 am schimbat bujiile ,am incercat cu 2 bobine , schimbat injectoarele intre ele ,curatat clapeta de acceleratie ,egr cumparat nou de 1 an de zile, verificat compresia ( buna) .presiunea in rampa buna (aprox 4) eroarea ramanea aceiasi pe cilindrul 3 . dupa resetare masina mergea ok o perioada dupa care revenea aceiasi eroare . De 2 ori s-a intamplat ca eroarea sa se stearga fara sa ii fac nimic.dupa un timp cand am pus-o iar pe test a aparut p0301 . atunci am schimbat tachetii intre ei cei de pe cilindrul 1 pe 2 si cei de pe 3 pe 4 si invers . eroarea ramane pe cilindrul 1 . acum de fiecare data cand resetez eroarea ...apare imediat inapoi . masina merge in 3 consuma mai mult ,trepideaza ,uneori se smuceste , nu am consum de ulei..!Cand depasesc aprox 60 km /h si accelerez ..martorul palpaie . ECU l-am dus la cineva la verificat ...dar nu garantez ca a facut-o !. ce imi recomandati sa fac? dupa ce am citit peaici ar mai fi ecu sau supapele ...! Acum am sa bag in benzina si Metabond Megalene... ASTRA 1,6 Z16XE
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cum sa remediem ....
  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am avut ECU de schimb. Taia din acceleratie cateva secunde la aprox. 3.000 rpm, ba la 4.000 rpm, ba la 5.000 rpm, nu avea o regula, cand o apuca. Am mers fara sondele lambda pe rand, facea la fel. Nu are erori de loc. I-au verificat pompa de benzina, filtrele (toate) si uleiul sunt schimbate din feb. 2013. Cel de benzina schimbat din nou acum 2 saptamani...

Am scos ceramica din catalizator si mi-au reparat unde a fost nevoie pe la galeria de evacuare. Toate bune, dar putin se infunda la relanti. Aici e dovada: http://www.youtube.com/watc...guxxV0t2NgBD7nJmw

Azi, cam dupa vreo 150 de km de la "golirea" catalizatorului a aparut eroarea P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 0) si a inceput sa taie din acceleratie ca inainte, tmp de cateva secunde dupa care zvacneste.

Nu stiu ce sa-i mai fac...Un catalizator nou e 2.200 RON, universal nu se poate monta. Dupa cati bani am bagat in ea, la timp care s-a cerut, la cererea mecanicilor, in ultimele 3-4 luni la cererea a 6 mecanici si masina facea la fel...inclusiv cei de la reprezentanta.
  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
I-am schimbat bobina de inductie. Se tureaza frumos fara sa intrerupa. Dar dupa un drum mai lung, a inceput din nou sa taie din acceleratie, o tina infranata 2, 3, 4 secunde si zvacneste.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Incercati si ce am facut eu si nu mai am probleme, nu-i musai dar incercarea moarte nu are.
2kappa a scris:Salut, erori p300-304, 314 si 1300. Masina porneste bine, la ralanti este totul normal, intre 1500 si 2500 intreruperi, dupa, merge cat de cat bine. Inlocuit si nu schimbat de proba: bobine, ECU, egr, bujii ( cele inlocuite aratau bine), filtre, facut test compresie, resetat de n ori, apare iar. Consumul este normal. Se aude un tiuit slab in dreptul galeriei de admisie care a mai fost deschisa (mastic alb). Citit pe forumuri UK, CCCP, GERMANY, samd nici o rezolvare. Ce am retinut in plus:
1) posibila problema de alimentare cu combustibil sau de energie electrica
2) in galeria de admisie exista un ,,serpisor" care face legatura cu EGR iar acesta se infunda
S-a confruntat cineva cu aceste 2 posibile cauze ale erorilor? Cum arata serpisorul?
Multumesc frumos


Expertul zice ca in interiorul galeriei se afla serpisorul, firar coada lui pe unde o umbla. Poate se refera la canalele de pe galerie care se vad in pozele tale. A specificat ca neaparat trebuie demontata galeria.

2kappa a scris:Zic si eu expert pentru ca lucreaza la o firma dedicata si are ceva ani in carca. Cert este ca de cand a resetat el cu aparatul consacrat si nu cei cu laptoape nu a mai aparut nici o eroare. Nu zic nimic pentru ca atunci cand a fost cumparata din Germania a aparut la 485 de km distanta de parc.
Am zis sa fac si ce zice el pentru ca portitele se imputineaza pe zi ce trece. Azi am fost la dezmembrari sa vad cat costa admisia. 100 euro...
Interesant este faptul ca ...si aceea era infundata. Asa ca mai bine o curat pe a mea. Nu la scorul de 400 lei cat cer unii oameni de bine de pe forum ci la 150 lei.
Cu ocazia asta schimb si distributia + pompa de apa.
Revin saptamana viitoare cu noutati.


Se pare ca nenea chiar le are pe meserie. Deocamdatat scuip in san si numar pana la cinci. Nici un fel de problemuta. Peste 1500 de km mixt. Se merita un rk la admisie.
Mai sunt ceva filmulete pe youtube despre curatare, intretinere si defecte realizate de colegii nostrii turci si nu numai. Oricum daca se mai aprinde iar nu prea mai am ce sa mai inlocui sau sa mai curat.

http://www.youtube.com/watch?v=I_kO_Cb4lzE

aici se vede cam ce se aduna pe serpisori http://pemberton1.co.uk/astra/ecn-17152.html

http://www.youtube.com/watch?v=Y3C6U8hebag


update: peste 2000 km si nici o problema
  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
I-am dat de problema finala. I-am schimbat senzorul de vibrochen dupa ce mi-a aparut eroarea P0335. Acum e in regula, am facut si 1.100 de km. Imi sta aprins martorul pe eroarea P0420, adica lipsa catalizator. Merge chiar bine si fara catalizator.
  • dincum

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Am o corsa 1.4 benzina, din 2001. Mi se pare ca nu are forta cand accelerez pana pe la 2500 se ingatuie, apoi isi revine si trage bine.

Parca se simte o vibratie si fluctueaza usor turometrul la relanti, cand e motorul cald, dar nu intodeauna.

Am incercat metoda pseudo-agrafa si imi arata P0300 si P0303.

Am trimis prin februarie ECU la dl Mihai si mi-a reparat erorile P1120, P1122, P1550, deci ma gandesc ca nu e din calculator.

EGR nu l-am curatat niciodata, dar din ce am citit pe aici nu prea s-au rezolvat erorile prin curatarea lui.

A rezolvat cineva perechea asta de erori? Multumesc!
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

M-am tot saturat sa umplu pe la diferiti mecanici si sa nu ai dau de cap acestui motor.

Detin un astra g z14xep din 2007 cu 168.000 km la bord si am niste probleme care m-au adus la capatul rabdarii.

Ca si simptome am sa vi le enumar:

Pornire grea, a doua cheie (uneori si a treia)
Dimineata trage sa moara, se balbaie, la plecarea de pe loc, ma da in nas si nu se accelereaza. Tin sa precizez ca nu numai dimineata, mai corect spus este CAND sta ma MULT fara sa fie pornita)
Cand nu se accelereaza dar eu insist se aud niste pacanituri dar nu stiu unde se aud.
La prima pornire cand o accelerez scoate fum albastru pt putin timp, pe urma isi revine.
Consuma ulei mult, aprox 2l la 2000 km
Check engine-ul se aprinde in mers si nu o mai pot accelera si atunci aud iar pacaniturile, check engine-ul palpaie si apoi se aprinde cheita unde am descoperit erorile P0300,303,304 cu vechea metoda frana +acceleratie.
Demontasem bobina si am avut surpriza sa gasesc una din bobine umeda( ca si cum ar fi o zeama, ulei, mazga nu stiu exact)
Masina are un tremur la relanti destu de enervant, turometrul oscileaza ff putin dar masina nu merge perfect rotund.

Ca si incercari de a rezolva aceste probleme
am schimbat EGR, Bobina, bujii, curatare clapeta.


Precizez ca masina are gaz de aproximativ un an pe ea Tomasetto.


Va rog sa imi dato si mie o parere, o idee, o indrumare. Nu i-am facut niciodata o compresie, nu sunt mecanic, nu ma pricep, nu mai stiu la cine sa apelez!

Multumesc!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fum albastru la pornire = simeringuri supape (minim)
Consum de ulei asa mare = segmentare
Si cum vei desface tot schimbi si distributia.
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Distributia am schimbat-o, cat m-ar costa ca idee, o segmentare si restul cu supape, simeringuri ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Intreaba pe eduard_33 sau maiandrei la publicitate
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu o rugaminte
este adevarat ca simeringurile de la supape se pot schimba fara sa fie data chiuloasa jos?
intreb ca sa stiu daca schimb mecanicul sau nu!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Depinde de metoda...
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu metoda dar mi a zis ca nu da chiuloasa jos ca n are rost.
  • Bogdan Bog

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua dragi colegi! am un opel astra g z16xe 2001 si am urmatoearea problema: la tester imi da p300,p301,p302,p303,p304.masina nu trage mai deloc, tremura f tare si clipeste chek engine cand accelerez .am incercat o bobina buna de pe o masina functionala si merge la fel.am dat tabla aia de pe galeria de evacuare jos si am observat ca primul brat de pe galerie este crapat.L-am sudat (a mers bine masina ) si a tinut vreo saptamana si a crapat iar.Am mai incercat odata cu sudura si acelasi rezulta, ba mai mult a crapat si al doilea brat.acum mi se opreste motorul in mers. Este oare galeria de evacuare crapata cauza mersului defectuos al masinii, avand in vedere ca este crapata inainte de sonda lambda, sau trebuie sa mai caut altceva?este vreun coleg din iasi dispus sa ma ajute cu o galerie de proba?va multumesc!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
OBD-II Trouble Codes
Cylinder Misfire Detected P0300, P0301, P0302, P0303, P0304

"Este oare galeria de evacuare crapata cauza mersului defectuos al masinii, avand in vedere ca este crapata inainte de sonda lambda"
Da cred ca poate afecta, problema se pune de la ce anume crapa.


Vezi noapte sau pe intuneric daca evacuarea se inroseste, posibil evacuare infundata cu bucati din catalizator desfacut si vazut.
Evacuare inrosita
Testeaza EGR-ul asa.
Exhaust Gas Recirculation Valve (EGR) Checking
incel mai rau caz ECU.
sau altceva...


Ultima modificare facuta de T.ion la Joi 29 Jan, 2015 8:17 pm, modificat de 24 ori in total
  • Bogdan Bog

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Catalizatorul este spart(fagurele din catalizator)
  • cat30

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2015

  • Mesaj Privat
buna ziua..desi sint nou pe forum. nu sint chiar nou posesor de opel.. pina acum o luna nu am avut nici un fel de problema cu el..exclus oglinda sparta si mici lovituri.. ei,,pe mine a inceput sa ma necajeasca si nu prea da nimeni de capat doar presupuneri..astazi am fost la tester si doar a sters eroarea p0304,,,bujia a fost schimbata saptamina trecuta.. in urma cu 3 saptamini am schimbat si egr apoi la o saptamina bobina..atunci darea p0303,, apoi curatat injectoarele.. masurat compresie am in jur de 15 pe fiecare.. a inceput sa mi se spuna ca ar cam fi de la ecu.. dar nu inainte de a verifica supapele.. daca a mai patit cineva si a gasit rezolvarea va rog spuneti-mi si mie,,sau un mecanic,electrician bun in iasi...mentionez ca testele le-am facut pe unde sa aprins avaria in bord( ba masinuta cu cheie, ba noxele)
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
cat30 - ia legatura cu dancuciureanu https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna tuturor.La un z16xe am urmatoarele erori; 0230,0304,0300 0194 . La primele trei erori am gasit si am dat citire la multe explicatii , posibile cauze dar si remedii . La ultima 0194 am gasit ceva foarte vag referitor la denumire dar o metoda de remediere sau o cauza de aparitie al acesteia nu am gasit sau nu stiu sa caut .Rog un coleg , care sa confruntat cu astfel de problema , sa-mi dea o mana de ajutor Multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR