Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Xtm

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
A verificat si mecanicul, nicio urma de fum.
Skip ads

  • Xtm

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pana mai aflu detalii voi cumpara ulei ca sa completez si o sa schimb distributia si garnitura de la distributie.Sper sa se rezolve asa.
Mai astept pareri.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Unii producatori de masini zic ca un consum de ulei de pana la 0,5 litri la 1000km e normal.Asta inseamna 2,5 L la 5000km,deci,esti in "normal".
E drept ca sunt masini care nu consuma aproape deloc (consuma 0,1-0,2 L) la 10.000km...dar e ca la loz in plic.
Daca ar fi garnitura de la distributie,s-ar vedea muult ulei pe motor si pe jos (picaturi).Distributia nu are rost s-o schimbi decat daca i-a venit timpul (kilometri).
  • Xtm

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In primul rand va multumesc pentru raspunsurile promte.
Masina are 115.000 km reali, sunt a 2-lea proprietar primul fiind o ruda.
Am facut un filmulet din care sper sa se auda sunetul motorului, deoarece afara e furtuna:).
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
PS:Diseara voi face un alt videoclip filmat HD in garaj ca sa fie liniste.
Multumesc!
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Schiba distributia, zornaie de zici ca-i diesel.

PS: Schimba si mecanicul. Nu are ce cauta siliconul ala acolo.
  • dorin01

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
d1nutzu a scris:salutare.am o mare problemea cu corsa mea.motor 1.0 z10xe 150000km.
de la un timp imi dispare lichidul de racire din vasul de expansine.nivelul uleiului nu creste,ba chiar mai mult imi si manaca ulei.cand am facut ultimul schimb de ulei pe buson am gasit substanta din aceea galbena.pe langa toate astea consumul de benzina mi-a crescut si se simte si miros de benzina.(knd opresc motorul).un mecanic mi-a zis k ar fi de vina garnitura de chiulasa..dar motorul nu a mers niciodata fara apa.nu mi-a fiert niciodata.temperatura in mers nu creste mai mult decat normal.sunt momente knd motorul nu sta la relantii imi coboara pana la 600 si urca .
va rog s imi dati un sfat ca sa nu desfac motorul degeaba.
PS.anul trecut mi s-a infundat catalizatorul si mi-a facut o gaura in admisie(sub TB).catalizator schimbat + sonda lambda +senzor crankshaft.

sal si eu ma intalnesc cu aceeasi prpblema pierdere antigel,maioneza vascoasa pe buson,dar in baia de ulei ,de fapt pe joja uleiul este ok si la culoare si la nivel sa piarda pe la garnitura de la distributie,mentionez ca am corsa c 2001,motor 1,2 distributie lant,motorul merge foarte bine,dar acea maioneza se formeaza indiferent de conditiile atmosferice,chiar daca sterg azi ,maine este la loc.,m-ar interesesa costul acelei garnituri si pretul manoperei si daca se schimba greu.Va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Garnitura 60-90lei si manopera exact ca la o schimbare de distributie, adica depinde de meserias sau service. In plus trebuie ulei+filtru si antigel. Fara trusa de cale trebuie sa fii mester adevarat sa o pui la loc.
  • adrian_sv

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut. cum a dat frigul asta ma asteptam sa porneasca si la mine mai greu, insa a pornit usor...cand m-am uitat la interiorul capacului de la ulei era cu un fel de spuma albicioasa, nivelul la ulei este acelasi, se poate sa fie de la condens? mentionez ca la racordul sau piesa pe unde iese apa din motor, partea dreapta, imi prelinge antigel, nu mult, doar picura. la drumuri lungi, probabil cand se incalzeste motorul mai bine, nu mai curge, insa eu folosesc masina dimineata si seara in mare parte, merg doar la serviciu. astra h 2005, z14xep. uleiul se mentine la acelasi nivel, insa miroase a benzina, e normal? nu ramane nici un martor aprins. aveti vreo idee? pun si o poza, poate aveti idee, exista garnitura pentru piesa respectiva sau trebuie schimbata cu totul?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
adrian_sv nu e normal ca la ce temperaturi sunt acum sa apara condens, deci garnitura distributie distrusa. Nu inteleg ce garnitura sau piesa pe unde iese apa din motor, marcheaza pe o poza. La drumuri scurte uleiul mai miroase a benzina, nu-ti bate capul cu asta. Cati km are masina ?
  • adrian_sv

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eu sunt din radauti, si aici au fost 2 grade dimineata, de asta ziceam ca ar fi condens, pt ca daca desfac busonul la rece, nu are spuma, ci dupa ce merg cu ea, in jur de 3km. masina are 145 000 si tind sa cred ca sunt reali, pt ca am carte service pana la 134000. am marcat in poze piesa cu galben, mentionez ca prelinge pe la partea inferioara si se scurge pe carcasa cutiei de viteze. a fost pus si niste silicon acolo. problema cu spuma e grava, pt ca as lasa sa o schimb in primavara ca sa ii fac si distributie si tot?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba urgent garnitura EGR ca bagi antigel in admisie Wink , citeste la Agila unde ai si cod la garnitura.
  • adrian_sv

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
va multumesc ft mult pt raspuns, merg azi sa cumpar garnitura egr, vroiam insa sa va intreb daca dupa montaj trebuie pusa pe tester, adaptata sau altceva? am vazut ca a fost pus si niste silicon acolo, trebuie sa pun si eu, sau e suficienta garnitura? si trebuie neaparat curatata? masina merge bine, motorul merge rotund.
Skip ads

  • dorin01

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Garnitura 60-90lei si manopera exact ca la o schimbare de distributie, adica depinde de meserias sau service. In plus trebuie ulei+filtru si antigel. Fara trusa de cale trebuie sa fii mester adevarat sa o pui la loc.

sigur este garnitura de la distributie,sau cea de chiuloasa,apa nu imi creste peste 90
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sigur cea de la distributie.
  • adrian_sv

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
revin cu problema mea, am schimbat garnitura la egr si tot curge apa pe acolo, am mai dat o data jos, am pus silicon rezistent la temp pe o parte si pe cealalta si am montat la loc si problema persista. este posibil sa curga pe la garnitura de chiuloasa apa din motor? mentionez ca in antigel sunt cateva urme de ulei. treaba e ca la garnitura pe care am dat-o jos am gasit tot silicon, silicon de acelasi tip am vazut si la pompa de apa...asa am cumparat-o din germania, sa fie ceva ft grav cu masina asta? atasez si niste poze pe care le-am facut cand am demontat egr-ul
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Abia dupa ce cureti suprafetele cu o lama pui garnitura si fara silicon. Acolo a intevenit un imbecil gen Nea Vasile. Ceva e suspect cu ulei in antigel, garnitura chiulasa pica greu la astea, se da acul peste cap si nu au nimic. In schimb garnitura distributie cade frecvent. Se inlocuieste ea si distributia ca de jumatati de masura nu e cazul...chiar unul ma intreba daca gaseste numai parte de la pompa de apa...idioten
  • adrian_sv

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
inseamna ca mai cumpar o garnitura la egr, dar suprafata a fost curatata cu wd40, apoi cu putina hartie abraziva ft fina si tot a curs, chiar am curatat si partea de la egr si partea de la motor si tot a curs. mama ei de masina, in cartea service nu scrie nimic de distributie schimbata, insa motorul merge rotund si fara nici un tacanit, de tras trage...insa puterea se simte peste 2500 de turatii, cred ca asa e normal la acest motor. neavand nici un service bun pe aici prin zona ma gandesc sa schimb la mecanicul pe care il cunosc garnitura la distributie si sa o mai las asa daca merge, pana in primavara.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Caldura da ? Pune o poza cu garnitura, poate ai pus de seria X10/12XE ca seamana.
  • adrian_sv

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
se incalzeste mai greu in masina, unii spun ca e ceva normal la opel din aceasta cauza nu prea am dat importanta.
am atasat poza cu garnitura veche, cea pe care am montat-o este identica cu aceasta.

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi daca nu citesti ... https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 ai chiar pe pagina doi poza cu garnitura corecta
Sufla in EGR si vezi pe unde comunica, exact acolo tu ai garnitura plina si evidenta circuit obturat Laughing
Sa-ti dau adresa pentru un bax de bere ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR