Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie pompa de la ambreiaj , vezi ca e o chestie neagra de plastic cu doua furtune , unul duce la rezervorul de lichid de frana ( cu lichidul ala functioneaza ) si unul mai tzeapan care duce in cutia de viteze , incearca sa vezi daca mai face presiune pompa aia de ambreiaj , cred ca e cea mai ieftina treaba care se poate intampla ( sper ) , daca nu tre dat motorul jos si vazut ce e acolo ( placa de presiune , rulment ) defect . Verifica nivelul la lichidul de frana , completeaza si desfa furtunul din cutie , nu are decat un surub , pune pe cineva sa calce ambreiajul sa vezi daca baga lichid cu presiune . Succes !
Skip ads

  • av

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mirosul acela de la ce putea fi ? adica daca krapa placa de presiune sau discul tot asa miroase a "ambreiaj"?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
vezi daca mai ai lichid de frana in borcan daca nu mai ai 99% il pierzi pe la rulmentul de presiune, daca ai lichidul de frana la nivel s-ar putea ca pompa de ambreiaj sa traga aer, iti poti face singur aerisirea instalatiei( iei o scandura si o pui intre pedala ade ambreiaj apasata si scaun sofer ) si timp de 4-6 sute de km poti merge , dupa aia faci iar aerisire si poti ajunge in tara cu ea pe roti,

Am patit tata asa ceva la zafira, nu pierdea lichid iar mecanicii au schimbat 2 pompe de ambreiaj crezeand ca prima pusa nu era buna, dupa am schimbat lichidul de frana si in final rulmen placa si disc

Da o cautare dupa "pedala moale de ambreiaj "
  • av

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2008

  • Mesaj Privat
si cum imi dau seama pana la urma daca e pompa sau discul/placa de presiune? adica sa nu ma apuc sa fac aerisiri...si alte inginerii cand scroafa e moarta deja in cotet?
Skip ads

  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai ce preferi ? Sa demontezi motorul sa vei daca e placa sau sa desfaci ceva furtunase ? Daca e placa sparta cred ca se aud si ceva gomote pe acolo , daca e discul dus nu mai pleci cu ea de pe loc , incearca faele astea ieftine pe care ti le-am spus noi si pe urma te gandesti la ce e mai rau , parerea mea e ca scapi doar cu o pompa de ambreiaj schimbata .
  • av

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2008

  • Mesaj Privat
astazi ma duc sa incec sa misc animalul de acolo ...si sa-l duc la service. Este distanta un pic cam mare de aceea prefer sa ma duc noaptea. Totusi inainte sa ma aventurez mi-ar prinde bine daca m-ar putea lamuri cineva cu inca ceva.
Chiar daca ambreiajul e dus masina ar trebui sa intre in viteza cu motorul oprit?
Este posibil ca ambreiajul sa cada brusc fara sa dea semne inainte? (tinea un pic cam sus .. dar nu s-a intamplat niciodata sa nu intre in viteza sau sa scoata sunete ciudate)
Daca ambreiajul este dus (placa, rulment sau disc) ..pedala de ambreiaj este moale ?
Are cineva o poza cu pompa de ambreiaj sau imi poade descrie mai exact cum sa fac aerisirea?

Multumesc pentru intelegere si suport!
  • av

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am mai facut o incercare ... ambreiajul este tare, am incercat sa o bag in viteza fara motor pornit ... degeaba. Am reusit totusi sa plec... cu 1 si a doua ... pana am dat de o panta unde a murit. Probabil ca nu mai pot improviza nimik
  • Y_GREC

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut baieti. aseara ma pregateam sa plec de la semafor. aveam ambreiajul calcat, bagata intr-a 1-a. fara sa ridic piciorul de pe ambreiaj masina a smuncit odata si a dat sa plece. am scos din viteza...am stat putin am bagat iarasi si mi-am vazut de drum. azi dimineata cand sa plec la munca la fel doar ca nu a mai putut pleca cu ea. dak tin ambreiajul calcat,masina bagata intr`o treapta de viteza si dau sa pornesc da sa plece ca si cum nu as tine ambreiajul calcat.dak e pe liber si o pornesc, calc ambreiajul si incerc sa bag in viteza ....nu vrea. dupa ce o pornesc si calc ambreiajul se aude un zgomot metalic...ceva suspect si f enervant. mentionez ca am verificat cablul de ambreiaj si e ok. l-am mai strans ( aproape ca nu mai am filet sa mai strang ) iar dupa asta s-a schimbat ceva. acum dupa ce am strans cablul, dak o pornesc in viteza cu amb calcat, porneste, nu mai da sa plece dar face un zgomot naspa rau. pt ce sa ma pregatesc? kit ambreiaj? cutie? rog un sfat...ms si multa bafta
Skip ads

  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Din ce spui ,eu cred ca te-a lasat ambreajul Sad (parerea mea)
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
kit ambreaj cred, posibil sa fie dus rulmentul de presiune, du-o la un service cel mai simplu sa se uite un cunoscator
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
daca doresti niste sfaturi care sa-ti fie si practice da-ne mai multe detalii despre masina: model, an fabricatie, etc.
din ce am dedus eu tu ai ambreiaj mecanic nu hidraulic deci ai astra f sau vectra a, ar putea fi rulmentul de presiune trecut prin placa si de aici si acel zgomot metalic, cel mai bine dai cutia jos si te uiti sa vezi cauza, tind sa cred ca este rulmentul gripat si a trecut prin soarele placii de presiune.
bafta
  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ZRM a scris:daca doresti niste sfaturi care sa-ti fie si practice da-ne mai multe detalii despre masina: model, an fabricatie, etc.
din ce am dedus eu tu ai ambreiaj mecanic nu hidraulic deci ai astra f sau vectra a, ar putea fi rulmentul de presiune trecut prin placa si de aici si acel zgomot metalic, cel mai bine dai cutia jos si te uiti sa vezi cauza, tind sa cred ca este rulmentul gripat si a trecut prin soarele placii de presiune.
bafta


Model: Opel Vectra
Anul de fabricatie: 1994
Motorizare: Benzina C16NZ
Skip ads

  • Y_GREC

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
merci deluxx....m-ai scutit sa mai dau datele masinii. ms baieti...o sa merg la service. bafta multa
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Y_GREC a scris:merci deluxx....m-ai scutit sa mai dau datele masinii. ms baieti...o sa merg la service. bafta multa

de asta isi pune lumea la semnatura detaliile despre masina, nu ca sa se dea mari Razz
mai ales cei care mai au probleme ar trebui sa faca asta.
bafta.

ps: stiu ca nu te ajuta cu nimic in rezolvarea acestei probleme. era doar un sfat.
  • GicaOpel

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum ai descris problema, ar fi placa de presiune sa dus soarele.
Parerea mea sa schimbi si discul nu doar placa ,rulmentul se vede la desfacere,oricum nu e scump ca am inteles ca nu este hidraulic.
Bafta!
  • emilpetrescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut fratilor ! Azi venind acasa din weekend cu o Astra G 1,6 XE (doar20000km) am observat prima data ca nu mai intra in nici o viteza apoi cu chiu cu vai ,asa din mers am apucat a 2a si cu aia am venit acasa . Odata ajuns am oprit-o, s-o dau cu spatele in parcare si aia a fost. Intra schimbatorul in orice viteza dar nu misca nici un mm. Cand veneam asa usurel cu a 2a la un moment dat am smitit si un tremurat.
Ambreiajul este hidraulic ,m-am uitat nu par a fii scurgeri pe la furtunase. Are cineva niste pareri pe tema asta?

PS
Ce-i complicat nu-i bun!
  • DANILOI

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Intai verifica lichidul de frana daca este la nivel,daca nu inseamna ca ai scurgeri pe la o roata. Daca nu este la nivel completeaza dar numai cu lichid DOT4 si aeriseste pompa.Daca ai lichid atunci este grav.Tinem legatura
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca mai intai ar trebui sa o duci la un service. La doar 20 K cred ca mai este in garantie. Doar daca nu mai este, atunci cauti sa o repari altfel.
Lichidul de frana nu cred ca are legatura cu problema ta pentru ca atunci nu s-ar debraia, ceea ce la tine nu cred ca e cazul desi initial ai spus ca nu mai intra in nici o viteza. Explicatiile pe care le-ai dat nu au fost lamuritoere: nu am inteles daca discul patineaza sau nu si nici modul cum intra in viteza.
  • emilpetrescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut !
Referitor la problema mea lucrurile stau asa : pornit motorul, o pun in orice viteza si nu da sa se miste de nici un fel. In 1a parca ar da niste mici zgomote . Lichidul este ok
  • bibanu47

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 1,6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca ti.a aruncat un ferodou dupa discul de ambreiaj,sau e posibil sa se fi rupt priza de cuplare a discului,am mai gasit ceva similar,dar atentie mare sa nu fie ceva scapat pe la vreo planetara si sa nu mai transmita miscarea la roata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR