- bogdyshine
- *
- 4 mesaje
- din 29 Apr 2012
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
bogdyshine
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2012
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Eu unul nu cred ca 2-3 sute de ml solutie poate sa curete, sa degripeze si sa acopere uzura anumitor piese. Vorbim totusi de componente metalice si cu grad mare de duritate. Daca era o chestie fantezista pe baza de plastic mai credeam. Am desfacut si motor cu Duralube pus cand era motorul la 80 mii reali. Zero barat. Solutii de compromis gasim destule dar cu eficacitatea stau mai prost. Domnul Dan a afirmat acelasi lucru de nenumarate ori. Minim segmentare. In filmuletul cu boroscopul se observa dara de ulei lasata de segmentii cu probleme. Sau daca va depaseste financiar o segmentare ca la carte + chiulasa + distributie mai bine un motor de la cineva de incredere. Pe motorul vechi va mai recuperati ceva banuti. Un om de incredere coleg de forum, mai sunt ceva pe okazii sau pe ebay daca va tine buzunarul.
Totusi eu as face un drum pana la cel mai apropiat coleg recomandat de catre toti in vederea unei constatari adecvate. Pe forum este mai greu de depistat. Sunt doar sfaturi si idei.
Totusi eu as face un drum pana la cel mai apropiat coleg recomandat de catre toti in vederea unei constatari adecvate. Pe forum este mai greu de depistat. Sunt doar sfaturi si idei.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
bogdyshine a scris:din pacate esapamentul este afumat:(.....
sunt bune de ceva tratamentele pentru motor care se baga in ulei gen duralube?
sunt bune de ceva tratamentele pentru motor care se baga in ulei gen duralube?
Am inteles ca totusi ai remediat niste scurgeri, deci consumul de ulei ar trebui sa fie mai mic.
Poti incerca o solutie buna de curatire urmata de schimbul filtrului si al uleiului cu unul subtire (0w40).
La inceput poate o sa consume mai mult insa daca ai noroc poate decocsa segmentii.
Am un prieten care si-a luat o corsa cu teava de esapament neagra, la sfatul meu a trecut pe Mobil 1 0w40
si acum teava are aspect aproape normal.
- bogdyshine
- *
- 4 mesaje
- din 29 Apr 2012
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
bogdyshine
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bogdyshine
- *
- 4 mesaje
- din 29 Apr 2012
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
bogdyshine
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2012
- Mesaj Privat
ludinasiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
snoopy89
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
Buna seara! am de vre-o 6 luni un opel corsa c,an de fabricatie 2002 motor de 1L tip z10xe.masina este adusa din Germania.nu cunosc km reali.
prima dintre probleme ar fi ca si in intake si in sistemul de evacuare am gasit o mazga neagra.presupun ca este funingine cu ulei.imi consuma aprox. 1L de ulei la 1000km.si in valva egr pe care am curatat o de vre o 2 ori pana acum am gasit cam aceeasi chestie.am sa postez si niste poze.poate are cineva vre-o idee de la ce poate fi.suspectez garnitura de pe capacul de la tacheti.nu stiu daca are vre-o legatura dar era putin deformata in doua locuri.multumesc anticipat pentru ajutor!
prima dintre probleme ar fi ca si in intake si in sistemul de evacuare am gasit o mazga neagra.presupun ca este funingine cu ulei.imi consuma aprox. 1L de ulei la 1000km.si in valva egr pe care am curatat o de vre o 2 ori pana acum am gasit cam aceeasi chestie.am sa postez si niste poze.poate are cineva vre-o idee de la ce poate fi.suspectez garnitura de pe capacul de la tacheti.nu stiu daca are vre-o legatura dar era putin deformata in doua locuri.multumesc anticipat pentru ajutor!
snoopy89
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Garnitura capac culbutori cedeaza in timp, se schimba de obicei odata cu distributia.
Garnitura capac culbutori cedeaza in timp, se schimba de obicei odata cu distributia.
snoopy89
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
snoopy89
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
vax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2011
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Stai linistit ca pe la segmenti consuma, mai adaugi ceva pe la simeringuri/ghiduri supape si treaba e gata. Daca ai esapament afumat trebuie desfacut motor, spor la citit.
Baieti, vreau sa va multumesc. Vin de pe un alt forum, un alt producator auto, unde am prezentat motorul meu desfacut si am cerut opinii si solutii pentru consumul exagerat de ulei si esapamentul negru. Nimeni dar absolut nimeni nu mi-a spus acolo ca motorul este plin de calamina si ca segmentii de ungere pot sa fie acoperiti cu depuneri si deci sa devina ineficienti.
Mi-au indicat sa schimb motorul, ca am cilindrii zgariati....fel si chip.
Succes baieti si am inca un motiv in plus sa oftez dupa prima mea masina un opel!
Multumesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cam asta se intampla, segment ungere gripat si cei doi cu fanta unde vrea ei...mai am o poza cu segementi aproape aliniati, o mai caut. Se vede clar ca nu vedem fanta la 1 sau 2 (depinde cum tii pistonul la pozat) si segment de ungere e 'lipca', nu se dilata deloc.
Parca era o poza in urma cu pozitia corecta segmenti.
Ai :
1 ora 0
2 ora 6
3 mijloc la ora 9 si ceilalti doi la 2 si 4 , merg pana la ora 0 cu 6
Vezi ca pe ambalaj segmenti iti da cum se pun, nu uita sa fie sus scrisul/marcajul, la goetze sxrie top
La motorul tau e ca si la alyrlr, segmenyi gripati si aliniati, nu e o noutate. Belea e ca trebuie curatat throttle si dupa asta calibtare cu vag-com musai !
Pune un link cu discutia ta, daca esti de acord sa folosim pozele facute, tot un motor este , sigur am contsi acolo.
vax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2011
- Mesaj Privat
Eu , pe forumul unde intrebam, am numit topicul segmenti alinitati. Nimeni nu a mentionat de faptul ca este din cauza segmentului de ungere. La mine singurul segment care are ceva scris pe el este segmentul numarul 2 dintre cel de foc si cel de ungere adica cel de compresie.
Motorul era PLIN de calamina iar catalizatorul a fost distrus. Cred ca e un exemplu de stare dezastruoasa datorat calaminei.
Segmentul de ungere nu il poti roti nici daca incerci sa il rotesti cu un cutit. Cei doi segmenti care sunt in lateralele segmentului de ungere nici macar ei nu se misca. Este depusa calamina intre acesti 2 segmenti subtiri si cel care arata ca un "valanel de fusta" astfel inscat nu mai are cum sa se miste(ansamblul segmentul de ungere este alcatuit din cei 3 segmenti de fapt iar din cauza calaminei DINTRE SEGMENTI acest ansablu apasa in toate directiile pe santul pistonului facand imposibila miscarea).
Puteati sa pariati cu mine ca el trebuie sa se roteasca in timpul cursei pistonului ca nu va credeam la cat de ficsi erau.
O sa caut niste poze sa vedeti cantitatile de calamina. Daca nu reusesc azi, pentru ca le am pe alt hard, in zilele care vin le postez, pentru ca nu ma intereseaza acesta masina decat cu valoare de studiu.
Linkul este acesta
http://vwforum.promotor.ro/topic/80106-segmenti-aliniati/
Linkul are 1 an vechime pentru ca la data la care l-am mai desfacut odata nu mi-a zis nimeni ca ar putea sa fie segmentii iar eu i-am masurat, deschiderea era aproape de valoarea unora noi, si i-am lasat asa cum erau, nici macar curatati. Nu am circulat cu maisna mai mult de 4000 de km. Compresia masurata de curand era un pic mai mare decat a unui motor nou, datorata bineinteles depunerilor de calamina in camera de ardere.
Acum curat la canalele de segmenti si probabil poimaine asamblez totul. Am cautat special un topic in care sa spuna de segmentul de ungere si am ajuns la voi azi dimieata la 3 si azi la 3 am zis "evrika" e asa cum gandeam. Singura cauza care mai poate sa fie este ovalitatea blocului motor dar nu cred ca este cazul la cum arata pistoanele si blocul.
O sa va arat toate rezultatele mele pentru ca suneti singurii care sunteti atat de la obiect. Am mai vazut niste explicatii asemanatoare pe un forum renault si pe la scuteristi.
Chiar daca nu este singura cauza la mine, si se mai adauga si blocul motor uzat, explicatia cu segmentii aliniati si blocati nu mai exista atat de clar si precis prezentata. O sa va prezint in final toate concluziile si cauzele.
Nu e o pb sa curat clapeta de acceleratie si sa o adaptez ca avem tot ce ne trebuie.
Inca odata multumesc pentru luminita aprinsa in capul meu la 3 dimineata.
Motorul era PLIN de calamina iar catalizatorul a fost distrus. Cred ca e un exemplu de stare dezastruoasa datorat calaminei.
Segmentul de ungere nu il poti roti nici daca incerci sa il rotesti cu un cutit. Cei doi segmenti care sunt in lateralele segmentului de ungere nici macar ei nu se misca. Este depusa calamina intre acesti 2 segmenti subtiri si cel care arata ca un "valanel de fusta" astfel inscat nu mai are cum sa se miste(ansamblul segmentul de ungere este alcatuit din cei 3 segmenti de fapt iar din cauza calaminei DINTRE SEGMENTI acest ansablu apasa in toate directiile pe santul pistonului facand imposibila miscarea).
Puteati sa pariati cu mine ca el trebuie sa se roteasca in timpul cursei pistonului ca nu va credeam la cat de ficsi erau.
O sa caut niste poze sa vedeti cantitatile de calamina. Daca nu reusesc azi, pentru ca le am pe alt hard, in zilele care vin le postez, pentru ca nu ma intereseaza acesta masina decat cu valoare de studiu.
Linkul este acesta
http://vwforum.promotor.ro/topic/80106-segmenti-aliniati/
Linkul are 1 an vechime pentru ca la data la care l-am mai desfacut odata nu mi-a zis nimeni ca ar putea sa fie segmentii iar eu i-am masurat, deschiderea era aproape de valoarea unora noi, si i-am lasat asa cum erau, nici macar curatati. Nu am circulat cu maisna mai mult de 4000 de km. Compresia masurata de curand era un pic mai mare decat a unui motor nou, datorata bineinteles depunerilor de calamina in camera de ardere.
Acum curat la canalele de segmenti si probabil poimaine asamblez totul. Am cautat special un topic in care sa spuna de segmentul de ungere si am ajuns la voi azi dimieata la 3 si azi la 3 am zis "evrika" e asa cum gandeam. Singura cauza care mai poate sa fie este ovalitatea blocului motor dar nu cred ca este cazul la cum arata pistoanele si blocul.
O sa va arat toate rezultatele mele pentru ca suneti singurii care sunteti atat de la obiect. Am mai vazut niste explicatii asemanatoare pe un forum renault si pe la scuteristi.
Chiar daca nu este singura cauza la mine, si se mai adauga si blocul motor uzat, explicatia cu segmentii aliniati si blocati nu mai exista atat de clar si precis prezentata. O sa va prezint in final toate concluziile si cauzele.
Nu e o pb sa curat clapeta de acceleratie si sa o adaptez ca avem tot ce ne trebuie.
Inca odata multumesc pentru luminita aprinsa in capul meu la 3 dimineata.
vax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
vax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am fost cu chiulasa si este curatata. Ghidurile au zis ca sunt un pic mai mult joc decat unele noi. Semeringurile au doar 1 an vechime si la fel a fost mizeria. A ramas blocul motor si segmentii. La relanti scotea fum ca locomotiva si iese ulei pe la buujie.
Daca este de la ghiduri meseriasul nu se pricepe si e deja al doilea. Meseriasul este un atelier de strungarie auto din Bucuresti asa ca m-au convins. Nu aveau de ce sa nu schimbe ghidurile ca ei aveau interes sa ia bani...cu toate astea au zis ca sunt ok.
Dupa ce am montat motorul acum un an, cu segmentii asezati corect, in 20 de minute scotea iar fum enorm si cu semeriguri de supape noi. Ma gandesc ca semeringurile noi fiind se uzau dupa 10000 de km dar reuseau sa preia si rolul ghidurilor macar o scurta vreme. Ma fost hotarat sa le schimb dar soc, seful atelierului a zis ca nu este de aoclo problema. Am masurat si eu inainte jocul si dupa documentatia mea erau inca ok desi la limita(nu am avut comparator dar am masurat cu o linie...asa ca am fost la meserias sa masoare el).
Asa cum vezi tu supapele am pus benzina si pana dimineata nu a curs deloc. Stiu ca nu este testul suprem dar oricum este un test.
Ori e blocul motor ori segmentii...pe ce pariezi?
Spui ca , dupa toate explicatiile mele, sunt si ghidurile duse?
Daca este de la ghiduri meseriasul nu se pricepe si e deja al doilea. Meseriasul este un atelier de strungarie auto din Bucuresti asa ca m-au convins. Nu aveau de ce sa nu schimbe ghidurile ca ei aveau interes sa ia bani...cu toate astea au zis ca sunt ok.
Dupa ce am montat motorul acum un an, cu segmentii asezati corect, in 20 de minute scotea iar fum enorm si cu semeriguri de supape noi. Ma gandesc ca semeringurile noi fiind se uzau dupa 10000 de km dar reuseau sa preia si rolul ghidurilor macar o scurta vreme. Ma fost hotarat sa le schimb dar soc, seful atelierului a zis ca nu este de aoclo problema. Am masurat si eu inainte jocul si dupa documentatia mea erau inca ok desi la limita(nu am avut comparator dar am masurat cu o linie...asa ca am fost la meserias sa masoare el).
Asa cum vezi tu supapele am pus benzina si pana dimineata nu a curs deloc. Stiu ca nu este testul suprem dar oricum este un test.
Ori e blocul motor ori segmentii...pe ce pariezi?
Spui ca , dupa toate explicatiile mele, sunt si ghidurile duse?