Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • mihai13

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu roata stanga spate
In urma cu 9luni se bloca la socuri cand intram pe o sosea cu gropi, am fost la mecanic si mi-a intins un arc, problemele au revenit acm cu altfel de simptome: se bloca roata cand plecam de pe loc dar isi dadea drumul.
ULtima data dupa ce am rulat 80 de km, cand am incercat sa plec roata a ramas blocata si nu-si mai da drumul.
Cum as putea rezolva problema ca nu pot sa ajung la mecanic
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Desfaci si vezi ce e acolo. Posibil saboti blocati daca la tine e pe saboti. Asta pentru ca ai postat aiurea in loc sa mergi la Astra.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
A dat necazul si peste mine. O placere sa muncesti la masina pe vremea asta.
Fisura pare mai veche. Oare chiar e asa? Cam prea veche si prea putin se mai tinea. Posibil defect de fabricatie?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cam trebuia sa le schimbi demult. Acuma au cedat complet. Saraciile astea de arcuri sunt extrem de scumpe in opinia mea. Din pacate e bine sa fie pus kit original aici.

PS Sunt consumabile ca si sabotii. Asta pentru siguranta noastra.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ca pret nu mai stiu ca atunci am cumparat mai multe atunci dar parca 18lei era arcul. Eu am schimbat tot arc+surub autoreglare+tamburi+saboti+prezoane dar se pare ca s-a lungit cablul de frana, la primavara o sa-l schimb. Daca nu gasesti iti trimit unul sh moca dar te costa transportul aproape cat unul nou.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc domnilor colegi. Acum de cinci minute am fost sunat ca mi-a sosit comanda. Am comandat setul de arcuri care costa 35 de lei si este pentru ambele roti, continand in total patru arcuri(doua perechi).
O sa schimb doar la roata cu probleme, restul la primavara.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam ieftin, sunt GM ?
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Acum am urcat sa ma uit la niste poze ca sa nu le pun dracului stramb. Nu stiu de care sunt. Vanzatorul mi-a zis ca sunt englezesti. Ma uit la ele si revin cu amanunte. Pun acum orice, nu ma uit la marca, ca as fi pus si un "fier beton de sase" numai sa pot circula.

Mai tarziu....... Am verificat acum dupa ce am remediat defectul. Sunt made in Danemarca.
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ai etalon original GM aici. Te rog sa observi si preturi ca-mi venea sa-mi dau palme.
Set arcuri saboti
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie cam moi ca am schimbat si arcul mic care e prins la autoreglaj si am observat ca e cam moale, capetii lui îndoindu-se si dezdoindu-se cam prea usor.

Off-topic- nu am cheita de la antifurtul de la roata. Intotdeauna cand am probleme si incerc sa desfac roata plang langa ea. Se potriveste de la altceva, gasesc sa cumpar?
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
La reprezentanta sau la magazin auto daca ai antifurt original ar trebui sa gasesc zic eu. Poti sa incerci.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
PL 500..... am o nelamurire in legatura cu autoreglajul sabotilor prin apasarea franei de mai multe ori,la mine am schimbat sabotii anul trecut prin vara ,am pus totul ca la carte,dar din pacate.. nu sa autoreglat nimic,pana nu am modificat manual reglajul sabotilor,.ba din contra sa mai largit un pic ca nu tinea frina pe spate deloc.Am desfacut din nou tamburii dai si umbla la reglaj,facut cat de cat egale ambele roti,ca sa nu se mai slabeasca am blocat piulitele de reglaj,altfel ramaneam fara frane pe tamburi,dupa ce am blocat piulitele am si eu frana si la tamburi.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@nelu.1270 Vad ca in semnatura aveti inscris un Opel Astra la care nu-i cunosc sistemul de franare.
La Agila arata asa: http://img262.imagevenue.co...SPATE_122_7lo.jpg
Daca la Astra sistemul este asemanator ar fi trebuit verificata infiletare usoara a piulitei dintate, angrenarea
corecta a camei (tabla indoita ce vine in contact cu piulita), eventual facute teste departand-apropiind sabotii
si urmarind daca se realizeaza defiletarea tijei din piulita. Datorita ancrasarii urmare a caldurii si a mizeriei
acumulate, unii colegi de forum au preferat sa schimbe sistemul de autoreglaj cu unul nou atunci cand au
schimbat saboti/ tamburi, eu doar am curatat temeinic piesele si functioneaza.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
PL500 a scris:@nelu.1270 Vad ca in semnatura aveti inscris un Opel Astra la care nu-i cunosc sistemul de franare.
La Agila arata asa: http://img262.imagevenue.co...SPATE_122_7lo.jpg
Daca la Astra sistemul este asemanator ar fi trebuit verificata infiletare usoara a piulitei dintate, angrenarea
corecta a camei (tabla indoita ce vine in contact cu piulita), eventual facute teste departand-apropiind sabotii
si urmarind daca se realizeaza defiletarea tijei din piulita. Datorita ancrasarii urmare a caldurii si a mizeriei
acumulate, unii colegi de forum au preferat sa schimbe sistemul de autoreglaj cu unul nou atunci cand au
schimbat saboti/ tamburi, eu doar am curatat temeinic piesele si functioneaza.
multumesc pt raspuns...am aceeasi parte de reglaj cum o ai tu,chiar si tabla indoita ce vine in contact cu piulita{recunosc ca nu am curatat partea de filet}am sa incerc cand se face cald inca o data si ramane sa te anunt....asta e nou....,la mine e negru de funingine ferodou,dar nu gripat.
  • UKA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Masina are 133,000km cam reali din ce am constatat pina acum. Tamburii inca mai mergeau minim vreo 50,000km si asta cu sublerul pus pe ei si nu au buza, care are nevoie ii donez. Sabotii au cam 30,000km si arata perfect, maxim 10% uzura. Deci pe spate sabotii tin in mare 100,000km si tamburii 200,000km, asta la mers 'normal'.
La capitolul preturi chiar nu mai retin, piesele le am de mai bine de un an ca deh, atunci nu era criza si imi permiteam sa schimb piese chiar daca nu era absolut nevoie, tamburi cam 100lei/buc saboti set parca 90lei, restul nu mai stiu.
Surubul de autoreglare l-am curatat acum 30,000km, arata jegos ca asa e cu frina dar merge perfect, vaselina am pus atunci una ordinara dar numai in interior. La cele noi nu am pus deloc vaselina, cum au venit asa au fost montate. Tamburii au avut bafta de vopsea speciala pe baza de zinc culoare argintiu, problema e ca nu i-am bagat la cuptor cum spun ei pe spray, daca se cojeste asta este...
Atentie la rulment, se curata bine tamburul si dupa asta se scoate, eu la unul m-am grabit si a intrat mizerie. Am bagat 2 spray-uri si compresorul de mi s-a acrit de curatat. Piulitele de 30 sunt dupa cum spun ei de unica folosinta, ei bine anul asta e criza si alea nu le-am mai schimbat.

Si tamburii mei sunt ruginiti rau, dar rau de tot, parca ar fi stat in pamant...
Sincer imi e si rusine cand ma duc la vulcanizare sau la service, nu mai zic de eficienta, au peste 100 000 km.
De curand mi-am cumparat un set de saboti TRW insa mi-e teama ca desfacand tamburii nu prea o sa mai am ce pune la loc.
Din pacate momentan cam bate vantul prin buzunare si ma gandesc sa pun si o varianta second, asa ca indraznesc cu o intrebare ... i-ati dat colegului doritor tamburii vechi? astept sa-mi comunicati daca ii mai aveti, in ce stare sunt, si un pret.
Multumesc anticipat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tamburii au fost donati, adica mocca, imi pare rau ca nu te pot ajuta.
  • UKA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Tamburii au fost donati, adica mocca, imi pare rau ca nu te pot ajuta.


Va multumesc oricum, am facut un efort si am cumparat noi - 116 Lei / buc TRW
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu tamburii iti dau un sfat ca tot sunt noi, degresati bine de tot si vopsiti cu spray vopsea zinc care rezista la temperaturi dupa care coacere la cuptor (aragaz), ramane vopseaua pe ei mult si bine, impecabili ai mei care au acusi anul si km. Vopseaua ordinara (caroserie) nu tine mai mult de 2 luni.
  • UKA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sincer m-am gandit la asta, dar avand in vedere ca in ultima perioada apar tot felul de probleme si nu se potrivesc...si se gresesc codurile...mi-e cam teama, daca nu se potrivesc si am apucat sa ii vopsesc...ce fac cu ei?
o sa ii montez cand am timp, vad daca merge si apoi o sa incerc sa fac oeratiunea asta
ca idee de ce tip de vopsea imi spuneati, cumva SINTO?
apoi la cupor, va rog dati-mi cateva detalii, cam ce temperatura si cat sa stea in cuptor
multumesc mult pentru sfaturi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vopsea am cumparat spray KOBER 400ml care rezista la 800grdC are o poza cu motor pe el dar nu am pus la cuptor, au stat mult si bine pe balcon (1 an), La montare evident frana ioc, dupa ce s-a mers cu frana trasa sa se pasuiasca atata s-au incalzit de nu a mai trebuit nica coacere.
La tamburi exista diferenta intre cu si fara ABS, are o degajare pe care vine inelul sau functie de an 180mm - 200mm.
Am sa caut coduri mai tarziu pe TRW macar sa stii ce si cum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR