dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
Din cate observ cred ca iti ramane egr-ul deschis cat timp motorul e rece, ce tip de motor ai? Ce fel de egr ai? Actionat de bobina? Si eu am avut prob si am desfacut miezul din bobina, am curat si a mers, daca bobina ta e dusa te pot ajuta cu una de pe un egr tot cu bobina daca se potrivesti. Trim o poza cu egr-ul tau pe dorutudj@yahoo.com
- mirceap
- **
- 233 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
- mirceap
- **
- 233 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ioanliviudoroftei
- *
- 10 mesaje
- din 19 Mar 2011
- Vectra 2006
- Constanta
ioanliviudoroftei
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2011
- Mesaj Privat
fleser_p ,am o rugaminte; si eu sunt din constanta si am aceasi problema cu codul de eroare 2279. daca nu e vreo problema as dori sa vorbim la un tel pentru mai multe detalii. nu mai am rabdare si nici forta de a-mi enumera problemele codului 2279. ai mai jos nr meu de tel. da un semn sau sms si te voi suna eu. mersi
0767820006
astept sa vad ce a mai rezolvat dorutudj cred ca avem aceeasi masina si motor.
0767820006
astept sa vad ce a mai rezolvat dorutudj cred ca avem aceeasi masina si motor.
dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
eu unul nu am rezolvat nimic inca, cum ii dau pedala peste 3000 rpm si o las un pic in frana de motor apare eroarea, chestia este ca dupa ce am scos dpf-ul dupa ce eroarea a aparut accelerez si dupa 2-3 min eroarea dispare singura fara sa trebuiasca sa fac ciclul de oprire-repornire a motorului. La mine cred ca problema se rezuma la debitmetru, dupa ce il schimb vin cu stirea
- mirceap
- **
- 233 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:@dorudj
Dupa ce am citit intreg topicul chiar sunt foarte foarte curios ce se intampla cu eroarea ta dupa ce pui un debitmetru nou. La cate i-ai facut masinii nu stiu ce altceva ar mai putea cauza eroarea asta.
Dupa ce am citit intreg topicul chiar sunt foarte foarte curios ce se intampla cu eroarea ta dupa ce pui un debitmetru nou. La cate i-ai facut masinii nu stiu ce altceva ar mai putea cauza eroarea asta.
nu am reusit inca sa pun debitmetru, nu ma deranjeaza foarte tare, in momentul de fata eroarea apare doar cand ii dau demaraj mai lung, pana in 3500 ture si apoi fac frana de motor. Izolat eroarea mai apare dar cu totul izolat cand fac frana de motor mai lunga, adica cobor o vale mai lunga si o las in frana de motor insa dupa ce accelerez cam in 3-4 sec se stige becul din bord si masina ruleaza ok fara sa mai opresc motorul.
- e_alin
- **
- 346 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
e_alin a scris:nu rezolvi nimic daca schimbi debitmertul, am avut si eu eroarea aceasta. eu l-am schimbat si tot asa facea.
nu te contrazic, insa ai facut toti pasii facuti de mine?eu am ajuns si la maiandrei, am scos dpf, turbina data jos, admisie data jos, verificat swirl valve, garnituri noi, egr nou original, resoftat calculator, scibat senzor de pe admisie, daca tu ai facut toti pasii astia si in urma inlocuirii debitmetrului nu ai scapat de eroare inseamna ca e nerezolvabila sit.
insa am facut la maiandrei un grafic, se observa in teste la 3500 rpm o diferenta intre cantitatea de aer masurata si cea calculata, vreo 10kg, nu e mult insa probabil in frana de motor valoarea oscileaza si asta nu poate fi in cazul meu decat din cauza debitmetrului care prob are o problema la masurare in frana de motor cand flow-ul de aer nu e asa puternic.
fleser_p
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
dorutudj a scris:
nu te contrazic, insa ai facut toti pasii facuti de mine?eu am ajuns si la maiandrei, am scos dpf, turbina data jos, admisie data jos, verificat swirl valve, garnituri noi, egr nou original, resoftat calculator, scibat senzor de pe admisie, daca tu ai facut toti pasii astia si in urma inlocuirii debitmetrului nu ai scapat de eroare inseamna ca e nerezolvabila sit.
insa am facut la maiandrei un grafic, se observa in teste la 3500 rpm o diferenta intre cantitatea de aer masurata si cea calculata, vreo 10kg, nu e mult insa probabil in frana de motor valoarea oscileaza si asta nu poate fi in cazul meu decat din cauza debitmetrului care prob are o problema la masurare in frana de motor cand flow-ul de aer nu e asa puternic.
e_alin a scris:nu rezolvi nimic daca schimbi debitmertul, am avut si eu eroarea aceasta. eu l-am schimbat si tot asa facea.
nu te contrazic, insa ai facut toti pasii facuti de mine?eu am ajuns si la maiandrei, am scos dpf, turbina data jos, admisie data jos, verificat swirl valve, garnituri noi, egr nou original, resoftat calculator, scibat senzor de pe admisie, daca tu ai facut toti pasii astia si in urma inlocuirii debitmetrului nu ai scapat de eroare inseamna ca e nerezolvabila sit.
insa am facut la maiandrei un grafic, se observa in teste la 3500 rpm o diferenta intre cantitatea de aer masurata si cea calculata, vreo 10kg, nu e mult insa probabil in frana de motor valoarea oscileaza si asta nu poate fi in cazul meu decat din cauza debitmetrului care prob are o problema la masurare in frana de motor cand flow-ul de aer nu e asa puternic.
am fost si eu la maiandrei si am facut aproape acelasi operatiuni, mai putin turbina dat jos si dpf, pt ca nu am, + schimbat debitmetru, iar rezultatul a fost 0, adica eroare apare in continuare.
cineva cu aceiasi eroare P2279 la un vectra cu motor 2.2 a fost la un mecanic la navodari si i-a gasit culbutorii cazuti in chiulasa, ceva in genul, si din cauza asta avea eroarea P 2279. i-a dat chiulasa jos si asa a rezolvat problema.
dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
daca avea culbutorii cazuti in chiuloasa nu mai dadea nici o eroare pt ca nu mai mergea deloc, in fine... la tine dadea eroarea in aceleasi conditii?/ cand faceai frana de motor dupa un demaraj lung si in forta ?
maine masor compresia pe fiecare cilindru sa vad daca exista diferente intre cilindri si daca compresia este in parametri, daca ar fi o problema la tacheti, culbutori, axe cu came, supape, pistoane sau biele ar trebui sa apara diferente de compresie intre pistoane sau compresia sa scada. Insa ma cam indoiesc pt ca masina trage foarte bine, porneste la sfert, deci nu cred ca sunt probleme de compresie.
dar nu e problema am trusa speciala de masurat compresia si rezolv si problema asta, m-am uitat in autodata acolo scrie asa : compression pressure 10-40 bar sunt curios la mine cat e
maine masor compresia pe fiecare cilindru sa vad daca exista diferente intre cilindri si daca compresia este in parametri, daca ar fi o problema la tacheti, culbutori, axe cu came, supape, pistoane sau biele ar trebui sa apara diferente de compresie intre pistoane sau compresia sa scada. Insa ma cam indoiesc pt ca masina trage foarte bine, porneste la sfert, deci nu cred ca sunt probleme de compresie.
dar nu e problema am trusa speciala de masurat compresia si rezolv si problema asta, m-am uitat in autodata acolo scrie asa : compression pressure 10-40 bar sunt curios la mine cat e
fleser_p
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
ioanliviudoroftei, el mi-a zis ca i-a gasit 1 culbutor cazut in chiulasa, are nr de telefon mai sus, in mesaje, il poti suna sa te lamureasca. la mine se aprinde masinuta in decelerare, la turatie mare. curios e faptul ca la inceput se parindea si cand mergea in sarcina, cand urcam o panta si nu prea avea demaraj, si disparea fara sa opresc motorul dupa ce crestea putin turatia peste 2000rpm. sa fiu mai explicit, daca urcam si eram in treapta a 4-a, si turatia era pe la 1800, se aprindea masinuta, iar dupa ce se termina panta si turatia crestea peste 2000 de ture, masinuta disparea fara sa opresc motorul. insa lucrul asta nu se mai intampla, acuma mi se aprinde masinuta numai cand decelerez, la o turatie mare. si dispare numai daca opresc motorul
- e_alin
- **
- 346 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
dorutudj a scris:nu te contrazic, insa ai facut toti pasii facuti de mine?...
adevaru e ca nu m-am zbatut chiar atat. am fost si eu la maiandrei, si-a pierdut o jumatate de zi cu mine si nu i-am dat de cap. problema s-a rezolvat de la sine dupa vre-o 2 luni. partea interesanta era ca nu aparea in treapta I si II. aparea in celelalte trepte in frana de motor doar cand ajungea la 3000- 3100rot/min. daca eram in frana de motor peste 3100 de exemplu nu aparea si nici daca apasam ambreaju peste aceasta turatie.
fleser_p
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am avut aceasta eroare de curand, atat eu cat si un amic de al meu. Astra 1.9 CDTi, al lui stock, al meu remapat cu EGR OFF. Din start am zis ca la mine nu e de la EGR, era astupat cu o tablita de cateva luni bune si nu scapa pe niciunde nimic. La colegul meu am desfacut EGR ul sa il curatam, ocazie cu care am observat ca era proaspat schimbat si arata ca nou. Am eliminat si la el aceasta varianta. Bun, deci nu e de la EGR...
Eu aveam de vreo luna montat un filtru sport, m am gandit ca mi a zapacit debitbetrul si am trecut iar pe filtru stock. Eroarea inca mai aparea ca si inainte, fara sa imi taie gazul. Intr-o seara s-a aprins motorasul si de atunci nu s-a mai stins, dar masina in continuare mergea fara probleme. Dupa vreo saptamana in care mi a ars becul in bord non stop, m am decis sa ies sa ii dau putin pe coaja, dupa cateva plimbari pe toata plaja de turatii, becul s-a stins si nici nu a mai reaparut. Am deja 1000 km si inca nu apare, sper sa fi scapat de el.
La amicul de care va ziceam, eroarea aceasta a fost cauzata de un senzor MAP defect. Si lui ii ardea in permanenta motorasul in bord si la fel ca si mie, si lui ii mergea masina fara probleme.
Acum ambele masini au scapat de aceasta eroare. Dupa cum observ eu, "leak" ul din "intake system" nu se refera la o pierdere propriu zisa neaparat, ci la o anomalie pe sistemul de admisie, fie pozitiva, fie negativa. De ex, senzorul MAP defect de pe masina amicului meu arata presiune de 107 kPa la relanti sau cu motorul oprit si la turatii ridicate arata ca turbina baga cu peste jumatate de bar mai mult, chiar daca aceasta fusese schimbata de curand cu tot cu electrovalva si mergea in parametrii, nicidecum sa faca asa overboost urias. Dupa schimbarea senzorului MAP, boost pressure si boost pressure command merg mana in mana.
Eu aveam de vreo luna montat un filtru sport, m am gandit ca mi a zapacit debitbetrul si am trecut iar pe filtru stock. Eroarea inca mai aparea ca si inainte, fara sa imi taie gazul. Intr-o seara s-a aprins motorasul si de atunci nu s-a mai stins, dar masina in continuare mergea fara probleme. Dupa vreo saptamana in care mi a ars becul in bord non stop, m am decis sa ies sa ii dau putin pe coaja, dupa cateva plimbari pe toata plaja de turatii, becul s-a stins si nici nu a mai reaparut. Am deja 1000 km si inca nu apare, sper sa fi scapat de el.
La amicul de care va ziceam, eroarea aceasta a fost cauzata de un senzor MAP defect. Si lui ii ardea in permanenta motorasul in bord si la fel ca si mie, si lui ii mergea masina fara probleme.
Acum ambele masini au scapat de aceasta eroare. Dupa cum observ eu, "leak" ul din "intake system" nu se refera la o pierdere propriu zisa neaparat, ci la o anomalie pe sistemul de admisie, fie pozitiva, fie negativa. De ex, senzorul MAP defect de pe masina amicului meu arata presiune de 107 kPa la relanti sau cu motorul oprit si la turatii ridicate arata ca turbina baga cu peste jumatate de bar mai mult, chiar daca aceasta fusese schimbata de curand cu tot cu electrovalva si mergea in parametrii, nicidecum sa faca asa overboost urias. Dupa schimbarea senzorului MAP, boost pressure si boost pressure command merg mana in mana.
- mirceap
- **
- 233 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat