Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
multumesc
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu as vrea ca intr-o situatie de urgenta sa pun frana iar in spatele meu sa fie o masina echipata cu anvelope Wanli, Nankang sau alte marci d-astea exotice. S-ar putea sa ma salute de pe bancheta mea din spate! Nu uitati, puteti avea masini de 500CP si frane ceramice sau carbon, dar daca aveti anvelope de rahat, tot degeaba, pt ca anvelopa este singurul lucru care transmite puterea motorului, forta de franare si fortele laterale ale masinii la drum prin pata de contact. Daca ai anvelope proaste intr-un moment critic sau nepotrivit, nici un ABS, ESP, EBD samd, nu iti va fi de folos.
Daca un pneu de iarna bun, de ex Conti, Michelin, Goodyear, Dunlop, franeaza de la 80km/h pe umed in aprox 40-42m, WANLI Snowgrip S-1083 franeaza in 56m (autobild). La testul de franare pe zapada la 50km/h pt WANLI nici nu au mai mentionat distanta, probabil ca nu au avut o ruleta asa de lunga.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@clau70,
Mai intai m-am documentat si am aflat ca anvelopele Nankang sunt foarte bune privind raportul calitate pret,raspund foarte bine la solicitari,atat pe carosabil umed cat si uscat(este vorba despre anvelope de vara),chiar foarte multi germani recomanda acest model de anvelopa in detrimentul celor Michelin,Goodyear sau Dunlop,asa ca...
Esti OFF TOPIC
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Despre Wanli nu pot spune nici eu prea multe..nu cunosc.

Dar despre Nankang, eu ma declar foarte multumit, tinand cont ce la preturi se gasesc si de faptul ca se gasesc in absolut toate dimensiunile( chiar sunele rare cu balon de 30/35)
Acum na fiecare stie.
Suprem am fost multumit de TOYO, dar la cat costa o bucata de 215/40 r17..cumpar o galeata de nankang-uri si ma tin mult mai mult:)
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@gyzmo
Suntem cam off topic, dar:
Stiu ca te-ai documentat, am vazut in alt topic, cereai pareri despre Nankang. Am vazut si eu ceva teste si stiu ca Nankang e peste Wanli si are performante decente. Faptul ca nemtii recomanda acest produs e numai prin prisma faptului ca sunt ieftine si au performante decente, cum am spus. La un mers normal nu o sa simti diferente intre nici o marca de anvelopa, diferenta se face in situatii limita (care pot apare oricand) unde o anvelopa pierde aderenta, iar cealalta nu.
@pustiu_pst
Asa e, fiecare isi ia dupa buget, dar anvelopa e una dintre cele mai importante componente ale unei masini.
  • ThePuiu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
ca tot am dat-o in gume... ce este mai recomandabil iarna: un cauciuc lat sau unul mai ingust?
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sunt recomandate cele mai inguste si talonul mai mare.
  • ThePuiu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
masina mea a venit din fabrica cu gume pe 18", asa este si in talon. E o problema daca schimb jantele cu unele pe 16"? Ma poae ajuta cineva cu dimensiunile standard la Insignia care vine din fabrica cu jante de 16"? O sa caut sa-mi cumpar 4 jante de tabla de 16" cu gume de iarna
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@ThePuiu,
Trebuie sa ai grija,nu la toate se pot pune jante pe 16",mai ales ca a ta zici ca a venit cu jante pe 18" din fabrica,este posibil ca jantele sa-ti loveasca in etrieri,mai bine faci un test inainte de a cumpara jantele.De ce nu pui de 17"?Sunt foarte bune,au talon suficient de inalt,deci amortizeaza foarte bine socurile.
  • ThePuiu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
incerc sa gasesc o variant optima pret/performante.... din acest motiv (al pretului dar si al talonului mai inalt) ma gindeam la jante de 16"...
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Este un topic dedicat pentru anvelope, un mod sa mute discutiile acolo.
  • crenguta

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut,

Astazi am auzit pentru prima data un sunet ciudat la motor, pe care nu l-am gasit inca descris pe forum, asa ca o sa-mi incerc aici norocul: in momentul in care incepe sa scada turatia se aude un huruit/vibrat scurt dinspre motor. Se aude atat in frana de motor, cat si pe loc cand e turat in gol. Am mai observat ca rareori se aude de doua ori pe parcursul revenirii turatiei la 0. Pana aici din cate am citit, seamana cu simptomele electrovalvei, insa ciudat e faptul ca am auzit sunetul de cateva ori cu motorul cald, oprit, in momentul in care am pus contactul. Recunoaste cineva simptomele?

Motorul trage bine, porneste repede..

Motor: A20DTJ 2009
Eroare (Service vehicle soon): P0674 Cylinder 4 Glow Plug Circuit - nu cred ca are efect asupra sunetului respectiv
Skip ads

  • ThePuiu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
sper ca nu o sa ma fac prea rau de ra s cu urmatoarea intrebare: nu am mai avut masina cu climatronic si sint curios daca se comuta pe HI - AUTO clima...nu ar trebui sa inceapa sa bage aer cald ca un aparat de AC obisnuit? Nu imediat, dar dupa citeva minute de functionare.... Intreb asta pt ca la mine pina nu se incalzeste motorul nu vine aer cald.... sau e normal?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E normal, caldura vine de la motor nu de la A/C. Climatronic sau manual, principiul e acelasi. Pe scurt, agentul frigorific din instalatia de A/C de pe masina functioneaza numai intr-un sens, adica numai pentru a raci aerul din masina , pe cand cele casnice au o valva care inverseaza circuitul agentului de racire, deci pot si incalzi (condensatorul adica cel din exterior devine vaporizator si invers) . Asa ca, pana nu se incalzeste cat de cat motorul nu o sa ai caldura, iar cum dieselul se incalzeste mai greu decat benzina, iarna trece ceva timp pana incepe sa incalzeasca in interior.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Voi ati scapat de scartaitul consolei centrale la denivelari?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
crenguta a scris:salut,

Astazi am auzit pentru prima data un sunet ciudat la motor, pe care nu l-am gasit inca descris pe forum, asa ca o sa-mi incerc aici norocul: in momentul in care incepe sa scada turatia se aude un huruit/vibrat scurt dinspre motor. Se aude atat in frana de motor, cat si pe loc cand e turat in gol. Am mai observat ca rareori se aude de doua ori pe parcursul revenirii turatiei la 0. Pana aici din cate am citit, seamana cu simptomele electrovalvei, insa ciudat e faptul ca am auzit sunetul de cateva ori cu motorul cald, oprit, in momentul in care am pus contactul. Recunoaste cineva simptomele?

Motorul trage bine, porneste repede..

Motor: A20DTJ 2009
Eroare (Service vehicle soon): P0674 Cylinder 4 Glow Plug Circuit - nu cred ca are efect asupra sunetului respectiv


Este posibil sa fie de la o roata de ghidaj a curelei de accesorii(alternator,servodirectie,aer conditionat),uzura .Ai schimbat de curand curelele sau urmeaza sa efectuezi aceasta operatiune?
In ceea ce priveste eroarea ,cred ca stii,este vorba de bujia incandescenta a cilindrului 4,nu influenteaza decat dimineata la pornire,putin mai "zgaltait" dar porneste.
  • deleted-79478

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Voi ati scapat de scartaitul consolei centrale la denivelari?


Da ; exista pe forum un tutorial care iti arata pasii pentru demontarea consolei centrale si aplicarea unui material adeziv in anumite locuri( eu am pus leocoplast) .
  • terim

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Daca stii pe unde este acest tutorial pune un link, te rog.
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
stemi a scris:Am si eu o problema cu masina. Motorul 2l diesel A20DTH

Acum 1 luna, inainte sa-i fac si revizie si remapare (cea programata de Opel) mi-a facut o faza. Mergand cursiv, in drum catre Peco si cu butonul aprins in bord, in viteza 3 si pe la 2000 de ture incepe sa se inece, imi baga pe computerul central "Service Vehicle Soon" si-mi opreste tot. Am ramas in drum fara s-o mai pot misca. Ii dau cheie din nou, acelasi mesaj. Buun.. Deja ma gandeam la platforma si de la cine s-o chem. De la cei cu garantia extinsa Opel sau Tiriac... Ii dau cheie fara "Check" (adica nu astept sa se aprinda toti martorii si sa se stinga ci pe direct) si porneste.

Booon asa.. merg la Peco, ii bag M55 de la Romp....l full, gandindu-ma ca o fi de la un gunoi (stiu ca nu prea are cum sa treaca de filtru dar na..) De la Dristor pana la Big ii dau tare, in ideea ca ar fi ceva ce trebuie "fortat" pe undeva (merg mult prin Buc.). Deci 4 km cu schimbat la 3500 - 4000. Si bang..aceeasi faza. Am zis ca e ok, ma duc eu frumusel acasa cu ea (tot asa fara engine check am pornit-o) si de dimineata am lasat-o la service.

La service baietii mi-au zis ca nu are nimic (erorile probabil s-au sters cand i-am dat cheie direct) si ca poate era de al acest update de soft care este programat. Toate bune si frumoase, facem si revizie, si update...trebuie sa fie bine.

Aseara si azi, dupa o luna, aceeasi faza. "Service Vehicle Soon" si-mi moare motorul. Imi venea sa omor pe cineva. De la revizie i-am mai trantit 1500 de km. Chiar asa sa fie de ciudata treaba?

Aseara s-a oprit complet, precum data trecuta inainte de revizie si update. De dimineata, cand mi-a dat mesajul, nu i-am mai facut nimic. Am lasat-o in viteza in care eram si am asteptat. Nu mi-a mai omorat motorul dar mergea motorul de zici ca afara erau -25 si facea aprindere doar in 3...

Cumva niste sfaturi inainte sa ma duc la service, macar sa am o idee ce ar putea fi ca din experienta mea iar o sa primesc raspunsul clasic "n-am gasit nimic, nu stim..."




Bun, am zis cã revin cu mai multe informaþii.

Am fost la service, aºa cum am spus ºi mi-au zis cã trebuie schimbat un cablu. L-am schimbat ºi n-am mai experimentat alte neplãceri dar:

Pânã la sosirea componentei maºina nu mai mergea normal. Era în "limp mode" aºa cã, de dragul garanþiei extinse, am preferat sã n-o mai conduc pânã ce sunt chemat la service sã schimb piesa.

Eu aºteptam un telefon de la ei, în ideea cã au fãcut comandã pe garanþie extinsã. ATENÞIE, cablurile electrice nu fac obiectul garanþiei extinse (imagine that!). Când am sunat eu mi-au spus cã nu au comandat cã nu au primit aprobare. Aºteptam de aproximativ 3 sãptãmâni un semn dar na.

Am ajuns la service (luni 23/09) ºi aflu ºi cã filtrul de particule este plin 100%. Printre altele m-am plâns de un zgomot (ca un clanc) la fiecare schimbare de vitezã. Rãspunsul a fost "trebuie schimbatã volanta". Super, mai ales cã maºina are abia 48.000 km.

Rezolvãri:

Oprirea maºinii în mers - schimbat cablu alimentare curent - nu am mai avut probleme
Schimbare volantã - face obiectul garanþiei extinse - aºtept piesa
Filtru de particule 100% - 200 km pe A2 la 3500 RPM - coborât la 14%

Noi erori: debitmetrul de aer cicã înregistreazã valori joase. Rezolvare: ºters eroarea, condus cu diag conectatã ºi citit valorile sã fie în parametrii optimi. Acum 2 zile iar eroare ºi azi iar a intrat în "limp mode".

Concluzii:
Opel este puþin cam inconºtient ºi nu prea þine cont de siguranþa rutierã.

1. Când se oprea maºina din cauza problemelor cauzate de cablul electric corodat (aºa a declarat ºeful de service celor din DE la care am sunat sã fac plângere) la 30km/h nu mai aveam nimic electric, inclusiv servo (ºi aici bãgaþi direcþie, frana etc.)
2. De fiecare datã când intrã în "limp mode" eu sunt în accelerare. Dacã eram într-o depãºirea mai delicatã? Ce fãceam? Accident cu cel din faþã? Frâna puternicã fãrã posibilitate de accelerare ºi-l incomodam pe cel în faþa cãruia mã bãgãm? Nu prea este ok gestionata maºina dupã pãrerea mea.

Alte informaþii:

1. Opel cicã nu mai are program de garanþie extinsã (o volantã la 50.000km cred ºi eu...).
Dacã vreþi o urgentare a reparaþiilor care vi se cuvin (în ideea cã mai aveþi garanþie, de orice fel) sunaþi la asistenta din DE. Vorbeºte româna, nu vã speriaþiWink)

2. Sã auzi aproape tot personalul unui service cã nu ºi-ar mai cumpãra Opel este un semnal de alarmã zic eu.



bimbambum a scris:Da ; exista pe forum un tutorial care iti arata pasii pentru demontarea consolei centrale si aplicarea unui material adeziv in anumite locuri( eu am pus leocoplast) .


Link? Multumesc!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pentru chestia cu limp mode, incearca electrovalva turbo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR