- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- craciun mihai
- **
- 97 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Prahova
craciun mihai
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
netcity
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
netcity
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
Revin la postul anterior.
- Observ ca in general la motorul de 81 kw A20DTC se pot face modificari care maresc performanta mai mult decat la cel de 96 kw A20DTJ.
Daca sunt fizic aceleasi motoare, au acelasi sistem de ambreiaj iar cutia de vizite este tot M32 (ver. de Insignia fabricate pana in 2011) ; de ce exista 2 versiuni de software ? Informatia este preluata de pe un forum de lb. germana ca citat al mfg Dipl. Ing. Arno Schindler EDS-Fahrzeugtechnik .
- Se poate comanda o mapa personalizata ? Pe mine de ex. m-ar interesa cuplul mare la viteze de peste 70 km/h in treptele de viteze III, IV si V ca sa ma ajute in depasiri. Nu ma intereseaza cuplul la viteze mici ca am trecut de mult de varsta liniutelor si asa se protejeaza si ambreiajul si cutia de viteze.
Multumesc anticipat de informatii,
- Observ ca in general la motorul de 81 kw A20DTC se pot face modificari care maresc performanta mai mult decat la cel de 96 kw A20DTJ.
Daca sunt fizic aceleasi motoare, au acelasi sistem de ambreiaj iar cutia de vizite este tot M32 (ver. de Insignia fabricate pana in 2011) ; de ce exista 2 versiuni de software ? Informatia este preluata de pe un forum de lb. germana ca citat al mfg Dipl. Ing. Arno Schindler EDS-Fahrzeugtechnik .
- Se poate comanda o mapa personalizata ? Pe mine de ex. m-ar interesa cuplul mare la viteze de peste 70 km/h in treptele de viteze III, IV si V ca sa ma ajute in depasiri. Nu ma intereseaza cuplul la viteze mici ca am trecut de mult de varsta liniutelor si asa se protejeaza si ambreiajul si cutia de viteze.
Multumesc anticipat de informatii,
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
netcity
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
"- Observ ca in general la motorul de 81 kw A20DTC se pot face modificari care maresc performanta mai mult decat la cel de 96 kw A20DTJ.
Daca sunt fizic aceleasi motoare, au acelasi sistem de ambreiaj iar cutia de vizite este tot M32 (ver. de Insignia fabricate pana in 2011) ; de ce exista 2 versiuni de software ? Informatia este preluata de pe un forum de lb. germana ca citat al mfg Dipl. Ing. Arno Schindler EDS-Fahrzeugtechnik . "
unde ai citit informatiile astea? din ce stiu eu, doar a20dtj si dth sunt identice avand doar cutiile si ambreajul diferite. eds germania le tuneaza pe amandoua la 205 cai. A20dtc nu e in lista cu motoarele care pot fi tunate:
http://www.eds-motorsport.d.../de/Opel/Insignia
am trimis un msj privat la eds romania si am cerut o informatie legata de pret si datalii de putere/cuplu la A20dtj de pe insignia. pe prima pagina nu exista informatii.
Daca sunt fizic aceleasi motoare, au acelasi sistem de ambreiaj iar cutia de vizite este tot M32 (ver. de Insignia fabricate pana in 2011) ; de ce exista 2 versiuni de software ? Informatia este preluata de pe un forum de lb. germana ca citat al mfg Dipl. Ing. Arno Schindler EDS-Fahrzeugtechnik . "
unde ai citit informatiile astea? din ce stiu eu, doar a20dtj si dth sunt identice avand doar cutiile si ambreajul diferite. eds germania le tuneaza pe amandoua la 205 cai. A20dtc nu e in lista cu motoarele care pot fi tunate:
http://www.eds-motorsport.d.../de/Opel/Insignia
am trimis un msj privat la eds romania si am cerut o informatie legata de pret si datalii de putere/cuplu la A20dtj de pe insignia. pe prima pagina nu exista informatii.
netcity
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:".........
unde ai citit informatiile astea? ........
unde ai citit informatiile astea? ........
Aici :
http://www.insignia-forum.de/insignia-a20dtx-softwaretuning-mj-2007-bis-mj2011-t193217.htm
pal
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2011
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
#net city, am primit raspuns pe privat de la eds romania(maiaandrei), deocamdata ei nu tuneaza A20dtx , a spus ca datorita interesului crescut vor achizitiona sculele necesare. incearca sa trimiti mesaj privat daca vrei raspuns urgent, destinatarul va fi atentionat cu un mail din partea forumului si vei avea raspuns urgent.
netcity
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:#net city, am primit raspuns pe privat de la eds romania(maiaandrei), deocamdata ei nu tuneaza A20dtx , a spus ca datorita interesului crescut vor achizitiona sculele necesare. incearca sa trimiti mesaj privat daca vrei raspuns urgent, destinatarul va fi atentionat cu un mail din partea forumului si vei avea raspuns urgent.
Multumesc Iulian.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat, insa trebuie inteles ca sunt perioade in care nu pot accesa forumul in fiecare zi din lipsa de timp. Cine vrea raspuns urgent, poate folosi numerele de telefon din primul post sau poate da mesaj folosind formularul de contact de pe site (www.eds-motorsport.ro).
In ceea ce priveste Insignia diesel, suntem in curs de a achizitiona sculele necesare si credem ca in foarte scurt timp vom putea remapa si aceste motoare.
@pal
Ti-am trimis datele de contact pe PM.
In ceea ce priveste Insignia diesel, suntem in curs de a achizitiona sculele necesare si credem ca in foarte scurt timp vom putea remapa si aceste motoare.
@pal
Ti-am trimis datele de contact pe PM.
- wizard.time
- ***
- 629 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- **
- 377 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
Toate preturile sunt pe prima pagina
Benzina (non-Turbo):
1.4 Twinport - Z14XEP - 99 CP si 135 Nm - 180 EUR
1.6 Twinport - Z16XEP - 115-120 CP si 170-175 Nm - 200 EUR
1.6 VVT - Z16XER - 130 CP si 175 Nm - 200 EUR
1.8 - Z18XE - 140 CP si 195 Nm - 200 EUR
1.8 VVT - Z18XER - 155 CP si 200 Nm - 200 EUR
2.6 - Y26SE - 190 CP si 265 Nm - 250 EUR
3.2 - Z32SE - 233 CP si 330 Nm - 250 EUR
Preturile sunt actualizate permanent.
Benzina (non-Turbo):
1.4 Twinport - Z14XEP - 99 CP si 135 Nm - 180 EUR
1.6 Twinport - Z16XEP - 115-120 CP si 170-175 Nm - 200 EUR
1.6 VVT - Z16XER - 130 CP si 175 Nm - 200 EUR
1.8 - Z18XE - 140 CP si 195 Nm - 200 EUR
1.8 VVT - Z18XER - 155 CP si 200 Nm - 200 EUR
2.6 - Y26SE - 190 CP si 265 Nm - 250 EUR
3.2 - Z32SE - 233 CP si 330 Nm - 250 EUR
Preturile sunt actualizate permanent.
- wizard.time
- ***
- 629 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
In luna Decembrie 2011 - Oferta speciala de sarbatori!
Reducere 20% pentru toate motoarele (turbodiesel sau benzina).
Astfel, preturile sunt:
Diesel:
1.7 DTI - Y17DT - 98 CP si 215 Nm - 180 EUR
2.0 DTI - Y20DTH - 126 CP si 280 Nm - 200 EUR (inclusiv PSG16)
2.2 DTI - Y22DTR - 155 CP si 380 Nm - 200 EUR (inclusiv PSG16)
1.3 CDTI - Z13DT - 95 CP si 220 Nm - 200 EUR
1.3 CDTI - Z13DTH - 125 CP si 230 Nm - 240 EUR prin BDM (se desface ECU)
1.3 CDTI - Z13DTJ - 100 CP si 220 Nm - 240 EUR prin BDM (se desface ECU)
1.7 CDTI - Z17DTL - 109 CP si 230 Nm - 220 EUR (200 EUR pentru Astra G)
1.7 CDTI - Z17DTH - 130 CP si 300 Nm - 220 EUR
1.9 CDTI - Z19DTL si Z19DT - 160 CP si 380 Nm - 240 EUR
1.9 CDTI - Z19DTJ si Z19DTH - 200 CP si 430 Nm - 240 EUR
2.0 CDTI - Z20DMH - 185 CP si 380 Nm - 240 EUR
3.0 CDTI - Y30DT - 210 CP si 450 Nm - 260 EUR
3.0 CDTI - Z30DT - 220 CP si 450 Nm - 260 EUR
Benzina Turbo:
1.4 Turbo Astra J - A14NEL, A14NET - 160 CP si 260 Nm - 280 EUR
1.6 Turbo Astra J - A16LET - 210 CP si 310 Nm - 320 EUR
1.6 Turbo - Z16LET, Z16LEL, Z16LER - 225 CP si 330 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo - Z20LEL - 220 CP si 320 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo - Z20LER - 237 CP si 340 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo - Z20LET - 237 CP si 340 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo Vectra C - Z20NET - 215 CP si 330 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo OPC - Z20LEH - 275 CP si 430 Nm - 300 EUR
2.0 Turbo GT - Z20NHH - 310 CP si 450 Nm - 360 EUR
2.8 Turbo OPC - Z28NEH, Z28NET, Z28NEL - 300 CP si 500 Nm - 360 EUR
Benzina (non-Turbo):**
1.4 Astra J - A14XER - 115 CP - 160 EUR
1.4 Twinport - Z14XEP - 99 CP si 135 Nm - 150 EUR
1.6 Twinport - Z16XEP - 115-120 CP si 170-175 Nm - 160 EUR
1.6 VVT - Z16XER - 130 CP si 175 Nm - 160 EUR
1.8 - Z18XE - 140 CP si 195 Nm - 160 EUR
1.8 VVT - Z18XER - 155 CP si 200 Nm - 160 EUR
2.6 - Y26SE - 190 CP si 265 Nm - 200 EUR
3.2 - Z32SE - 233 CP si 330 Nm - 200 EUR
** Timpul programat pentru fiecare motor este de max. 2 ore. Avand in vedere ca surplusul de putere este mic, daca rezultatul este considerat nesatisfacator se rescrie softul original la loc fara alte investigatii.
Reducere 20% pentru toate motoarele (turbodiesel sau benzina).
Astfel, preturile sunt:
Diesel:
1.7 DTI - Y17DT - 98 CP si 215 Nm - 180 EUR
2.0 DTI - Y20DTH - 126 CP si 280 Nm - 200 EUR (inclusiv PSG16)
2.2 DTI - Y22DTR - 155 CP si 380 Nm - 200 EUR (inclusiv PSG16)
1.3 CDTI - Z13DT - 95 CP si 220 Nm - 200 EUR
1.3 CDTI - Z13DTH - 125 CP si 230 Nm - 240 EUR prin BDM (se desface ECU)
1.3 CDTI - Z13DTJ - 100 CP si 220 Nm - 240 EUR prin BDM (se desface ECU)
1.7 CDTI - Z17DTL - 109 CP si 230 Nm - 220 EUR (200 EUR pentru Astra G)
1.7 CDTI - Z17DTH - 130 CP si 300 Nm - 220 EUR
1.9 CDTI - Z19DTL si Z19DT - 160 CP si 380 Nm - 240 EUR
1.9 CDTI - Z19DTJ si Z19DTH - 200 CP si 430 Nm - 240 EUR
2.0 CDTI - Z20DMH - 185 CP si 380 Nm - 240 EUR
3.0 CDTI - Y30DT - 210 CP si 450 Nm - 260 EUR
3.0 CDTI - Z30DT - 220 CP si 450 Nm - 260 EUR
Benzina Turbo:
1.4 Turbo Astra J - A14NEL, A14NET - 160 CP si 260 Nm - 280 EUR
1.6 Turbo Astra J - A16LET - 210 CP si 310 Nm - 320 EUR
1.6 Turbo - Z16LET, Z16LEL, Z16LER - 225 CP si 330 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo - Z20LEL - 220 CP si 320 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo - Z20LER - 237 CP si 340 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo - Z20LET - 237 CP si 340 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo Vectra C - Z20NET - 215 CP si 330 Nm - 260 EUR
2.0 Turbo OPC - Z20LEH - 275 CP si 430 Nm - 300 EUR
2.0 Turbo GT - Z20NHH - 310 CP si 450 Nm - 360 EUR
2.8 Turbo OPC - Z28NEH, Z28NET, Z28NEL - 300 CP si 500 Nm - 360 EUR
Benzina (non-Turbo):**
1.4 Astra J - A14XER - 115 CP - 160 EUR
1.4 Twinport - Z14XEP - 99 CP si 135 Nm - 150 EUR
1.6 Twinport - Z16XEP - 115-120 CP si 170-175 Nm - 160 EUR
1.6 VVT - Z16XER - 130 CP si 175 Nm - 160 EUR
1.8 - Z18XE - 140 CP si 195 Nm - 160 EUR
1.8 VVT - Z18XER - 155 CP si 200 Nm - 160 EUR
2.6 - Y26SE - 190 CP si 265 Nm - 200 EUR
3.2 - Z32SE - 233 CP si 330 Nm - 200 EUR
** Timpul programat pentru fiecare motor este de max. 2 ore. Avand in vedere ca surplusul de putere este mic, daca rezultatul este considerat nesatisfacator se rescrie softul original la loc fara alte investigatii.